abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2013 @ 14:19:54 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127901837
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dat ben ik met je eens :) Wist niet dat TS daar licht over dacht maar heb ook niet alles gelezen :@
Weet ik ook niet, maar wat ik uit de verhalen krijg is TS nu vooral bezig met dat ze het kind wil.. maar heb nog maar zeer weinig gelezen over hoe ze het precies wil aanpakken. Hoe ze het echt praktisch voor zich ziet..

Terwijl dat toch wel een duidelijke vraag is van veel users hier.
pi_127901888
Heb ik toch het flauwe vermoeden dat we niet meer veel van TS, of haar concrete plannen, gaan vernemen ..
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 17 juni 2013 @ 14:20:48 #278
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_127901890
VERTEL HET DE VADER!!!!!!1
  maandag 17 juni 2013 @ 14:21:34 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127901927
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef probeer het volgende:

TS, VERTEL HET DE PAPA
Zeker nu ze het wil gaan houden :Y
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef probeer het volgende:
Heb ik toch het flauwe vermoeden dat we niet meer veel van TS, of haar concrete plannen, gaan vernemen ..
ben er ook bang voor -O-
pi_127901990
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef n00b13 het volgende:
VERTEL HET DE VADER!!!!!!1
Nog maar een keer idd .. hij heeft er gewoon recht op dit te weten. Wat ze dan ook besluit.

Als ze er na 3-4 maanden pas mee komt, had ze van mij toch echt de boom in gemogen. En als ze dan ook maar iets van me wil, mag dat via de rechter. Komt nog eens bij .. van een kale kip kan je niets plukken .. en in dat opzicht ben ik een hele kale kip (of ehh, haan)
pi_127902169
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:10 schreef zara05 het volgende:

[..]

Als ik het wil houden moet ik maar ergens anders gaan wonen kwam het op neer. Dat was wat mijn stiefvader zei en mijn moeder huilde alleen maar en zei verder niks. Voel mij zwaar verraden.
Dit vind ik opmerkelijk. Dat de stiefvader des huizes maar even zegt dat je kan vertrekken terwijl je moeder het er heel moeilijk mee heeft....
pi_127902261
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit vind ik opmerkelijk. Dat de stiefvader des huizes maar even zegt dat je kan vertrekken terwijl je moeder het er heel moeilijk mee heeft....
Ik weet niet hoe close TS met haar stiefvader is. Maar je ziet wel vaker in dit soort situaties dat de vader degene is die er het meeste moeite mee heeft. Mama's snappen de problematiek rondom zwangerschap waarschijnlijk een stuk beter, en daar komt dan ook meer empathie bij kijken.

Ik heb ook ergens wel met m te doen hoor .. mag je een tweede kind op gaan voeden dat niet eens uit jouw bloedlijn komt
pi_127902418
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe close TS met haar stiefvader is. Maar je ziet wel vaker in dit soort situaties dat de vader degene is die er het meeste moeite mee heeft. Mama's snappen de problematiek rondom zwangerschap waarschijnlijk een stuk beter, en daar komt dan ook meer empathie bij kijken.

Ik heb ook ergens wel met m te doen hoor .. mag je een tweede kind op gaan voeden dat niet eens uit jouw bloedlijn komt
Ik bedoel eerder dat moeder niet voor haar dochter opkomt in deze situatie. Goed, de situatie is verre van ideaal. Maar om je kind dan op straat te zetten? Met baby? Nee.
pi_127902441
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:27 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien is het zijn huis en niet van haar moeder. Wat probeer ook zegt, waarom zou hij willen opdraaien voor een stiefkleinkind. Denk als beide haar biologische ouders in de picture waren zij dan eerder willen helpen.

To, waar is je biologische vader?
pi_127902479
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik bedoel eerder dat moeder niet voor haar dochter opkomt in deze situatie. Goed, de situatie is verre van ideaal. Maar om je kind dan op straat te zetten? Met baby? Nee.
Eerlijk gezegd denk ik dat het niet zo ver gaat komen. Maarja, dat betekent dan weer dat TS 'er mee weg komt' zonder eigen verantwoordelijkheid te tonen. Zucht.
pi_127902534
Hoe oud is TS eigenlijk?
pi_127902574
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja maar je weet niet hoe hun verstandhouding is. Misschien heeft to wel het e.e.a. op haar kerfstok staan waardoor de maat nu vol is.
Daarnaast wat voor afkomst heeft to en haar ouders? Bij bepaalde afkomsten wordt er onvoorwaardelijk gesteund, daarentegen zijn er ook afkomsten waarin je zo min mogelijk steun kan verwachten van je ouders.
pi_127902584
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe oud is TS eigenlijk?
24
pi_127902623
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:37 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

24
Lol, ik dacht 17 ofzo.

24 is zowiezo de goede leeftijd om op eigen bene te gaan staan. Met of zonder kind.
pi_127902682
Ik had laatst nog een ONS van 24 .. moet ik eerlijk zijn dat ik zojuist even heb uitgezocht waar ze woont, niet bij haar ouders, dus TS was het niet ..

Al doe ik het ook nooit zonder condoom, maar toch ... *probeer dodged this one, jeej!*
pi_127902740
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Lol, ik dacht 17 ofzo.

24 is zowiezo de goede leeftijd om op eigen bene te gaan staan. Met of zonder kind.
Hahaha

Ja maar volgens mij heeft ze geen diploma's of een baan. Dan is het wel een stuk lastiger.
Nu ik erover nadenk, op die leeftijd geen diploma en baan is wel raar...dan vraag ik mij af hoe serieus zij in haar leven staat.

Tenzij ts haar wo studie aan het afronden is en/of wel een baan heeft gehad.
pi_127903039
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:40 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

Hahaha

Ja maar volgens mij heeft ze geen diploma's of een baan. Dan is het wel een stuk lastiger.
Nu ik erover nadenk, op die leeftijd geen diploma en baan is wel raar...dan vraag ik mij af hoe serieus zij in haar leven staat.

Tenzij ts haar wo studie aan het afronden is en/of wel een baan heeft gehad.
Hm, dan wordt het wat lastiger... Aan de andere kant, ze kan ook werken/leren traject doen. Maarja, met een baby gaat dat lastig worden....

Ik kijk weleens teenmom op mtv (ja ik ben dertig maar jong van geest zullen we maar zeggen :D) en daarin zit een stelletje die hun kindje heeft weggedaan ter adoptie... Ik heb daar zoveel respect voor. Puur omdat ze het alleen voor hun kindje hebben gedaan. Dat zij een betere toekomst heeft bij ouders die de tools hebben om een kind groot te brengen en een toekomst te geven.

TS, mocht je nog meelezen, denk aan je baby....
pi_127903183
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hm, dan wordt het wat lastiger... Aan de andere kant, ze kan ook werken/leren traject doen. Maarja, met een baby gaat dat lastig worden....

Ik kijk weleens teenmom op mtv (ja ik ben dertig maar jong van geest zullen we maar zeggen :D) en daarin zit een stelletje die hun kindje heeft weggedaan ter adoptie... Ik heb daar zoveel respect voor. Puur omdat ze het alleen voor hun kindje hebben gedaan. Dat zij een betere toekomst heeft bij ouders die de tools hebben om een kind groot te brengen en een toekomst te geven.

TS, mocht je nog meelezen, denk aan je baby....
Haha, ja dat programma ken ik.... ik kijk het ook en ben 22 :P
Nee maar hoewel adoptie een betere keus is dan abortus vind ik persoonlijk, zou ik nooit mijn kind afstaan ter adoptie omdat ik daar vroeg of laat toch spijt van zal krijgen.
pi_127911206
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je moet ook niet uitzoeken, je moet gaan regelen. Kom met een plan op de proppen, bereid je voor. Je komt op mij redelijk onnozel over, alsof je geen flauw benul hebt waar je aan begint en bovendien kom je niet enthousiast over (no offence meisje :* ). Beetje meer pit in je donder, het is niet niks en als jij steun wil voor het plan om je kind alleen op te gaan voeden, dan moet je wel weten waar je mee bezig bent.
Ik weet het ook niet wat ik moet doen. Het is ook moeilijk om enthousiast te zijn als niemand anders dan ik zelf enthousiast ben en iedereen negatief is en mijn kansen beperkt zijn. Ik snap dat abortus een optie is en daarom voel ik mij zo kut. Zelf zie ik ook dat het allemaal heel moeilijk gaat worden en misschien niet realistisch is vooral financieel en onderdak, maar ik kan het mijzelf denk ik nooit vergeven als ik het doe. Ik heb het al , ik wil het en dan laat ik het verwijderen dat kan ik zelf niet eens begrijpen.

Gisteravond dacht ik dat ik vandaag de abortuskliniek zou kunnen opbellen en sterk genoeg zou zijn. Maar ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om zoiets te gaan doen. Klinkt misschien stom, maar het voelt voor mij als een keuze tussen leven en dood.
pi_127911368
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:02 schreef zara05 het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet wat ik moet doen. Het is ook moeilijk om enthousiast te zijn als niemand anders dan ik zelf enthousiast ben en iedereen negatief is en mijn kansen beperkt zijn. Ik snap dat abortus een optie is en daarom voel ik mij zo kut. Zelf zie ik ook dat het allemaal heel moeilijk gaat worden en misschien niet realistisch is vooral financieel en onderdak, maar ik kan het mijzelf denk ik nooit vergeven als ik het doe. Ik heb het al , ik wil het en dan laat ik het verwijderen dat kan ik zelf niet eens begrijpen.

Gisteravond dacht ik dat ik vandaag de abortuskliniek zou kunnen opbellen en sterk genoeg zou zijn. Maar ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om zoiets te gaan doen. Klinkt misschien stom, maar het voelt voor mij als een keuze tussen leven en dood.
Tijd voor actie dus. zie oa post R&P / Zwangerschap vertellen? 2
  maandag 17 juni 2013 @ 18:07:20 #296
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_127911374
Heb je er al met de huisarts over gepraat?
Ik denk dat mensen je in dit topic niet kunnen helpen omdat sommigen hun eigen mening nogal opdringen. Denk dat het verstandiger is als je er met iemand over praat die hier voor opgeleid is, ook om de praktische kant te bespreken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_127911504
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:02 schreef zara05 het volgende:

[..]

Ow enne... VA-DER, VERTEL HET HEM
pi_127911766
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Tijd voor actie dus. zie oa post R&P / Zwangerschap vertellen? 2
Je hebt helemaal gelijk, ik zit vast in een negatief spiraal en het lijkt steeds negatiever allemaal. Jullie hebben gelijk dat ik nu sterk moet zijn ook al voel ik mij niet zo door alle (positieve)energie die ik verloren ben. Morgen heb ik een afspraak met een psycholoog en nu dat ik erover nadenk, wacht ik ook telkens af en hoop ik op een wonder. Net zoals die psycholoog mij niet kan helpen in mijn keuze.

Ik moet nu denk ik echt wakker worden en iets ondernemen in plaats van hulp afwachten om een keuze te nemen.
pi_127911831

[ Bericht 100% gewijzigd door zara05 op 17-06-2013 18:30:33 ]
pi_127912244
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef zara05 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, ik zit vast in een negatief spiraal en het lijkt steeds negatiever allemaal. Jullie hebben gelijk dat ik nu sterk moet zijn ook al voel ik mij niet zo door alle (positieve)energie die ik verloren ben. Morgen heb ik een afspraak met een psycholoog en nu dat ik erover nadenk, wacht ik ook telkens af en hoop ik op een wonder. Net zoals die psycholoog mij niet kan helpen in mijn keuze.

Ik moet nu denk ik echt wakker worden en iets ondernemen in plaats van hulp afwachten om een keuze te nemen.
Zo fijn dat je dit nu zegt. ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef zara05 het volgende:

[..]

Daar zie ik wel enorm tegen op.
Snap ik, lijkt me ont-zet-tend moelijk.

Wellicht is het goed om daar een 3e persoon bij te hebben die je steunt (en er voor zorgt dat de emoties niet te hoog op lopen), misschien je tante?

En excuses mocht ik hier soms wat hard lijken. We willen je hier allemaal graag van advies voorzien, maar het hele gebeuren valt en staat met jouw instelling :)

veel sterkte morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')