quote:
Doe ff normaal man, halve debielquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee die kut flipper met z'n lelijke bakkes. Moet ie is een keer bij mij proberen krijg ie zo 3 luchtgaten erbij
Agressie is een teken van onmacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee die kut flipper met z'n lelijke bakkes. Moet ie is een keer bij mij proberen krijg ie zo 3 luchtgaten erbij
Het land uitzetten? das dan ook weer niet zo aardigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Alisande het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oreizigers-aan.dhtml
Imgur niet kennen.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Neejman het volgende:
[..]
Van welke site komt dat laatste plaatje dan?
quote:
Lachen gieren brullen. Wat is er met je gebeurdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel slecht vertaald inderdaad. Het leest ook meteen als een mop, in tegenstelling tot de engelse versie.quote:
En de hele clou was niet begrepen door de vertalerquote:Op maandag 17 juni 2013 18:06 schreef picodealion het volgende:
Heel slecht vertaald inderdaad. Het leest ook meteen als een mop, in tegenstelling tot de engelse versie.
Precies. Die Engelse is vooral leuk omdat die man denkt dat het dezelfde olifant is en er zelf op afgaat.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de hele clou was niet begrepen door de vertaler
quote:
..als je betonnen fundering er nog ligt niet je er toch gewoon weer een nieuw huis op?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef OuwePers het volgende:
[..]
idd, veel hout spaanplaat, vind je t gek dat ze een tornado niet overleven
Ja want stenen huizen blijven wel staan met tornado'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef OuwePers het volgende:
[..]
idd, veel hout, vind je t gek dat ze een tornado niet overleven
Vind die dude erachter die zijn handje ook zo omhoog steekt komischer, eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
free photo upload
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:37 schreef elkravo het volgende:
[..]
Echt, Kinderbescherming waar ben je???
Die was mij nog geen eens opgevallenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind die dude erachter die zijn handje ook zo omhoog steekt komischer, eigenlijkDacht dat ze hem zouden gaan inzoomen
Ben jij Pools?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind die dude erachter die zijn handje ook zo omhoog steekt komischer, eigenlijkDacht dat ze hem zouden gaan inzoomen
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XD XD XD XDXD XD XD
Mja, leuk over 10 jaar denk ik.. Straks ga je wat te enthousiast bukken of springen en krak..quote:
Ik dacht meteen aan een losrakend zaagblad als er net een groep fietsers in de buurt fietst.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik zag laatste iemand zijn heg 'knippen' met een kettingzaag maar dit is nog een stapje verder.
Deze is dan ook wel link om langs te fietsenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef GekkePoes het volgende:
Hier wil je niet graag onderdoor fietsen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Deze is dan ook wel link om langs te fietsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |