is dat met verwarming? Ik wil een bad tussen die 2 in.. iets van 5 bij 3 en dan 1.20 diep oid...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb hier in de tuin een bad van 2x2x1 meter en in m'n toekomstige woning staat een zwembad van 12x4x2 dus ik denk dat ik mogelijk aan de voorwaarden voldoeHoezo?
Ja. Omdat ik echter met de scherven en planten moest werken die ik nu tot mijn beschikking heb is het veel minder dan het in mijn gedachte was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh wauw dat is vet, maak je dat helemaal zelf?
Ik zou dan eerder een jacuzzi kopen oid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
is dat met verwarming? Ik wil een bad tussen die 2 in.. iets van 5 bij 3 en dan 1.20 diep oid...
Ben een beetje op zoek naar de kosten e.d. om dat draaiende te houden.... (dus niet de aankoop)
Geen flauw idee. Hier laten we het verwarmen aan de zon overquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
is dat met verwarming? Ik wil een bad tussen die 2 in.. iets van 5 bij 3 en dan 1.20 diep oid...
Ben een beetje op zoek naar de kosten e.d. om dat draaiende te houden.... (dus niet de aankoop)
Dit!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder een jacuzzi kopen oid.
Oooooh leuk. Een man die dat doet! Ik hou daar ook wel van, maar ik koop gewoon tweedehands bloempotten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik echter met de scherven en planten moest werken die ik nu tot mijn beschikking heb is het veel minder dan het in mijn gedachte was.
Binnenkort een bloempot, ijzerzaag en plantjes + steentjes kopen om er echt iets moois van te maken
En dit jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zal een aardige zijn jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha nee.Maar een kennis van me heeft er wel een, alleen dat is alsnog niet in de grond oid. Dat is een gigantisch ding waar geloof ik 50000 liter in kon.
Ik ben de perfecte man! Ik kan koken, tuinieren, heb straks een zwembad + jacuzzi én ik kan nog eens alleraardigst vrijen ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooh leuk. Een man die dat doet! Ik hou daar ook wel van, maar ik koop gewoon tweedehands bloempotten.
Ik denk dat je er van uit kan gaan dat het maken of kopen van zo'n ding al duur is, maar dat het onderhoud en water nog veel duurder is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal een aardige zijn ja
Ik wil hem wel in de grond bouwen, op de grens waar ik hoogteverschil heb zodat ik een bar kan maken waar je in en buiten het zwembad gebruik van kan maken
zit ik ook aan te denken, maar die zijn duurder en kleiner....quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helaas wel ver weg!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben de perfecte man! Ik kan koken, tuinieren, heb straks een zwembad + jacuzzi én ik kan nog eens alleraardigst vrijen ook
aha, dat gaat hier niet lukkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hier laten we het verwarmen aan de zon over
hartstikke leuk als snoepreisje toch?quote:
Duurder in aanschaf of onderhoud? Kan me voorstellen dat de aanschaf even puffen is zeg maar, wellicht een veilingsite bekijken? Dat is wel tweedehands maar so what. En er gaat minder water in...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
zit ik ook aan te denken, maar die zijn duurder en kleiner....
is wel 's avonds hartstikke relaxed natuurlijk
EN je hebt een super schattig hondje!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben de perfecte man! Ik kan koken, tuinieren, heb straks een zwembad + jacuzzi én ik kan nog eens alleraardigst vrijen ook
jacuzzi, zwembad.. same ol samequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit!!
Een man die kan koken en een jacuzzi heeft![]()
![]()
kapsones hou ik al helemaal niet vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik wel perfect hoor
Vergeet ik zomaar het belangrijkstequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
EN je hebt een super schattig hondje!
Ja hoor, ben je dan mijn sugardaddy? Dan kom ik wel zo:quote:
Het belangrijkste is altijd nog hoeveel er op je bankrekening staatquote:
Zou je nog leuk staan ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, ben je dan mijn sugardaddy? Dan kom ik wel zo:
[ afbeelding ]
Ik heb zonneverwarming gezien al voor een paar honderd euro.... mocht dat voldoende verwarmen dan heb ik daar al geen kosten meer aan.... ik wil ff babbelen met iemand die ervaring heeft...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je er van uit kan gaan dat het maken of kopen van zo'n ding al duur is, maar dat het onderhoud en water nog veel duurder is.
DAT is gewoon niet waar...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het belangrijkste is altijd nog hoeveel er op je bankrekening staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |