SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Gewoon wakker blijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:46 schreef alinity het volgende:
AhhwwMaar ik wil dan ook op stap
dus ik denk dan sowieso al niet meer dat er een trein terug gaat, niet eerder dan de volgende ochtend
daar ben ik nog nooit geweest, ik weet ook eigenlijk niet eens naar welk eiland ik gaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad
Oh heerlijkBen je al eens in Griekenland geweest? Ik nog niet, lijkt me wel wat.
Oh, lekker handigquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest, ik weet ook eigenlijk niet eens naar welk eiland ik ga
Klinkt inderdaad goed jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
maar ik heb er wel zin in.. lekker relaxen en vrouwen versieren met mijn nichtje
Hai Rivalquote:
Ligt eraan waar de meet dus is, maar wij hebben ook een tent.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef alinity het volgende:
En ik weet ook niet of ik dan nog wel zo laat met het OV terug naar huis kan
Matje in de bosjes en gaaaaaaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de meet dus is, maar wij hebben ook een tent.
Heb nog nooit op een matje geslapen.quote:
Goed voor je rugquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb nog nooit op een matje geslapen.
Lijkt me niet, liever gewoon zo'n bed wat zichzelf opblaast.quote:
Ja, tot ze lek zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me niet, liever gewoon zo'n bed wat zichzelf opblaast.
Dadelijk liggen wij in de tent en de rest binnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de meet dus is, maar wij hebben ook een tent.
Mij krijg je niet meer op een luchtbed. Als dat ding lek gaat kun je beter op een matje slapen. En zo vreselijk liggen die nu ook weer niet. Als je een goede hebt uiteraardquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me niet, liever gewoon zo'n bed wat zichzelf opblaast.
Denken wij wel aan hetzelfde? Ik denk echt aan een rieten matje van 2 cm dik!quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij krijg je niet meer op een luchtbed. Als dat ding lek gaat kun je beter op een matje slapen. En zo vreselijk liggen die nu ook weer niet. Als je een goede hebt uiteraard
Oh, nee die bedoel ik inderdaad nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denken wij wel aan hetzelfde? Ik denk echt aan een rieten matje van 2 cm dik!
Gewoon pro-matjes die een par cm dik zijn maar wel zalig liggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denken wij wel aan hetzelfde? Ik denk echt aan een rieten matje van 2 cm dik!
Je slaapt in een ledikant met daarop een matras. Bed is per definitie al incluis matrasquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:13 schreef rival het volgende:
ik slaap in een bed met matras. ik ben niet van de middeleeuwen
tering jij bent nog hinderlijker dan huppelquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Je slaapt in een ledikant met daarop een matras. Bed is per definitie al incluis matras
Reserveer je alvast?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, ff bed uitzoeken
Tams? Als jullie nog een plekkie hebben, mag ik dan bij jullie?
Ik houd mij slechts graag bij de feitenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
tering jij bent nog hinderlijker dan huppeld
Daarom elektrisch kokenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef Tamashii het volgende:
Shit wat irritant is een gasfornuis om schoon te maken.
Valt toch wel meequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef Tamashii het volgende:
Shit wat irritant is een gasfornuis om schoon te maken.
Zo wauw, zo had ik het elektrisch koken nog niet gezien nee. Dik pluspunt inderdaad!quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom elektrisch koken
Of uit eten gaan
Niet als je die pitten zeg maar schoon wilt hebben en dat al maanden niet gedaan is.quote:
Daarom heeft mijn mam inductiequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo wauw, zo had ik het elektrisch koken nog niet gezien nee. Dik pluspunt inderdaad!
omdat je je best niet doet aldo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom faal ik deze tentamenperiode zo hard?![]()
Daarom moet je het ook bij houden hequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet als je die pitten zeg maar schoon wilt hebben en dat al maanden niet gedaan is.
Ik heb 2 vakken op 1 vraag net niet gehaaldquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
maar krijg je slechte uitslagen terug of heb je gewoon erg veel moeite met de tentamens?
pics van je bedquote:
wat een grafzooiquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb 2 vakken op 1 vraag net niet gehaald
tot nu toe 1/3 gehaald, en vrijdag de laatsteMaarja, dat zal ook wel feest worden
Ja dat wel, maar is wat makkelijker he.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ook die hou ik netjes bij elke week
als je het toch ff vergeet spuit je ff rond met een vetoplosser en je bent er weer klaar mee.. lekker simpelquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar is wat makkelijker he.
ik zie hier weinig zon.......quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
Van terras naar voortuin.
Lekkerrrr hoorrrrr
quote:
Nee, maar ik zit nu op 5 herkansingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
wat een grafzooi
en herkansingen kunnen pas over een half jaar zeker?
netjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
Deze: http://www.totaalbed.nl/moss-boxspringset/nl/product/3413/
De pic linken lukt mobiel niet.
oh mooi hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
Deze: http://www.totaalbed.nl/moss-boxspringset/nl/product/3413/
De pic linken lukt mobiel niet.
Want?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef rival het volgende:
waarschijnlijk niet hoor maar is er hier iemand met een zwembad?
niet zo'n opblaasding.... een echte.
Xenaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn die special effects in Xena en Hercules toch heerlijk slecht eigenlijk
Wow super nice!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:19 schreef Dven het volgende:
Overigens ben ik vandaag ook nog nuttig en creatief geweest
[ afbeelding ]
Bij het sneuvelen van m'n tuinmuur is deze bloempot ook gesneuveld. Gelukkig had ik de scherven nogquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wow super nice!
Met een ijzerzaagje?
Je wilde sowieso al een pot kapot maken toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij het sneuvelen van m'n tuinmuur is deze bloempot ook gesneuveld. Gelukkig had ik de scherven nog
ik zit ernaar te kijken namelijk. ik wil er 1. ik weet ook dat we hier nauwelijks zon hebben.... maar in de zomer heb je best mooie weken. maar een droge dag zou voldoende zijn (ik ben wel van plan verwarming te nemen)quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want?
Neeheb je toch niks aan hier in NL
Callistoquote:
Ja, tot ik mij bedacht dat ik de delen van die pot vast nog ergens in de tuin moesten rondzwervenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je wilde sowieso al een pot kapot maken toch?
ook al geen keukenprinses dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:15 schreef Vansschoen het volgende:
Hier ook al geen zon, wel best benauwd dat dan weer wel!
Omdat ik gister besefte dat koken toch niet z'on slecht idee is heb ik dat net gedaan.
Aardappeltjes uit de oven, had de temperatuur alleen iets te hoog iets weinig voldoening.
De helft weg gegooid en toch maar brood gegeten.
Maandag eens een ovenschotel proberen.
Er is een zwembad hier ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef rival het volgende:
Jij kan toch koken?quote:
Ik ga ook zo aardappels in de oven doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:15 schreef Vansschoen het volgende:
Hier ook al geen zon, wel best benauwd dat dan weer wel!
Omdat ik gister besefte dat koken toch niet z'on slecht idee is heb ik dat net gedaan.
Aardappeltjes uit de oven, had de temperatuur alleen iets te hoog iets weinig voldoening.
De helft weg gegooid en toch maar brood gegeten.
Maandag eens een ovenschotel proberen.
Ik heb hier in de tuin een bad van 2x2x1 meter en in m'n toekomstige woning staat een zwembad van 12x4x2 dus ik denk dat ik mogelijk aan de voorwaarden voldoequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef rival het volgende:
Oh wauw dat is vet, maak je dat helemaal zelf?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:19 schreef Dven het volgende:
Overigens ben ik vandaag ook nog nuttig en creatief geweest
[ afbeelding ]
Heb ik toch ietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan toch koken?
Weet je hoe sexy dat is?
sickquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je wilde sowieso al een pot kapot maken toch?
Kom maar schuilenquote:
Daarom!!quote:
Hahaha nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
heb je enige kennis van de kosten/onderhoud e.d.?
is dat met verwarming? Ik wil een bad tussen die 2 in.. iets van 5 bij 3 en dan 1.20 diep oid...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb hier in de tuin een bad van 2x2x1 meter en in m'n toekomstige woning staat een zwembad van 12x4x2 dus ik denk dat ik mogelijk aan de voorwaarden voldoeHoezo?
Ja. Omdat ik echter met de scherven en planten moest werken die ik nu tot mijn beschikking heb is het veel minder dan het in mijn gedachte was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh wauw dat is vet, maak je dat helemaal zelf?
Ik zou dan eerder een jacuzzi kopen oid.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
is dat met verwarming? Ik wil een bad tussen die 2 in.. iets van 5 bij 3 en dan 1.20 diep oid...
Ben een beetje op zoek naar de kosten e.d. om dat draaiende te houden.... (dus niet de aankoop)
Geen flauw idee. Hier laten we het verwarmen aan de zon overquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
is dat met verwarming? Ik wil een bad tussen die 2 in.. iets van 5 bij 3 en dan 1.20 diep oid...
Ben een beetje op zoek naar de kosten e.d. om dat draaiende te houden.... (dus niet de aankoop)
Dit!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder een jacuzzi kopen oid.
Oooooh leuk. Een man die dat doet! Ik hou daar ook wel van, maar ik koop gewoon tweedehands bloempotten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik echter met de scherven en planten moest werken die ik nu tot mijn beschikking heb is het veel minder dan het in mijn gedachte was.
Binnenkort een bloempot, ijzerzaag en plantjes + steentjes kopen om er echt iets moois van te maken
En dit jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zal een aardige zijn jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha nee.Maar een kennis van me heeft er wel een, alleen dat is alsnog niet in de grond oid. Dat is een gigantisch ding waar geloof ik 50000 liter in kon.
Ik ben de perfecte man! Ik kan koken, tuinieren, heb straks een zwembad + jacuzzi én ik kan nog eens alleraardigst vrijen ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooooh leuk. Een man die dat doet! Ik hou daar ook wel van, maar ik koop gewoon tweedehands bloempotten.
Ik denk dat je er van uit kan gaan dat het maken of kopen van zo'n ding al duur is, maar dat het onderhoud en water nog veel duurder is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal een aardige zijn ja
Ik wil hem wel in de grond bouwen, op de grens waar ik hoogteverschil heb zodat ik een bar kan maken waar je in en buiten het zwembad gebruik van kan maken
zit ik ook aan te denken, maar die zijn duurder en kleiner....quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helaas wel ver weg!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben de perfecte man! Ik kan koken, tuinieren, heb straks een zwembad + jacuzzi én ik kan nog eens alleraardigst vrijen ook
aha, dat gaat hier niet lukkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hier laten we het verwarmen aan de zon over
hartstikke leuk als snoepreisje toch?quote:
Duurder in aanschaf of onderhoud? Kan me voorstellen dat de aanschaf even puffen is zeg maar, wellicht een veilingsite bekijken? Dat is wel tweedehands maar so what. En er gaat minder water in...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef rival het volgende:
[..]
zit ik ook aan te denken, maar die zijn duurder en kleiner....
is wel 's avonds hartstikke relaxed natuurlijk
EN je hebt een super schattig hondje!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben de perfecte man! Ik kan koken, tuinieren, heb straks een zwembad + jacuzzi én ik kan nog eens alleraardigst vrijen ook
jacuzzi, zwembad.. same ol samequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit!!
Een man die kan koken en een jacuzzi heeft![]()
![]()
kapsones hou ik al helemaal niet vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik wel perfect hoor
Vergeet ik zomaar het belangrijkstequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
EN je hebt een super schattig hondje!
Ja hoor, ben je dan mijn sugardaddy? Dan kom ik wel zo:quote:
Het belangrijkste is altijd nog hoeveel er op je bankrekening staatquote:
Zou je nog leuk staan ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, ben je dan mijn sugardaddy? Dan kom ik wel zo:
[ afbeelding ]
Ik heb zonneverwarming gezien al voor een paar honderd euro.... mocht dat voldoende verwarmen dan heb ik daar al geen kosten meer aan.... ik wil ff babbelen met iemand die ervaring heeft...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik denk dat je er van uit kan gaan dat het maken of kopen van zo'n ding al duur is, maar dat het onderhoud en water nog veel duurder is.
DAT is gewoon niet waar...quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het belangrijkste is altijd nog hoeveel er op je bankrekening staat
Recce te gekkie met je pijpekrullen in je nekkiequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het toch net niet. Zijn er nog meer opties?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus ongewoon wel waar.quote:
Nah, rijkdom is maar relatiefquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het belangrijkste is altijd nog hoeveel er op je bankrekening staat
Zij was zo goed in die film.quote:
Pijpekrullen heb ik niet, maar ik heb soms wel krullen krullen krullen slag ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Recce te gekkie met je pijpekrullen in je nekkie
Present !!!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon een man uit het leger een ''weekend vriendje''
Of 1 die vaart. 3 weken weg, 1 weekend thuisquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon een man uit het leger een ''weekend vriendje''
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pijpekrullen heb ik niet, maar ik heb soms wel krullen krullen krullen slag ofzo.
Voor de marine pas ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of 1 die vaart. 3 weken weg, 1 weekend thuis
Het zou pas erg zijn als jij dat wel was.quote:
Mariniersquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor de marine pas ikmariniers zijn wel welkom!
Hmm, even nadenken. Ik vind het ook wel een beetje zuurstokrozerig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Is het toch net niet. Zijn er nog meer opties?
Wat mijn ervaring is dat veel mariniers een sterke kaaklijn hebbenquote:
aanschaf vooral ja..quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Duurder in aanschaf of onderhoud? Kan me voorstellen dat de aanschaf even puffen is zeg maar, wellicht een veilingsite bekijken? Dat is wel tweedehands maar so what. En er gaat minder water in...
Sterke kaaklijn, maar ze slaan nog geen deuk in een pakje boterquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat mijn ervaring is dat veel mariniers een sterke kaaklijn hebbenvind dat toch wel enorm aantrekkelijk!
Ik heb het niet over de marine!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor de marine pas ikmariniers zijn wel welkom!
Nu scheer je iedereen over 1 kamquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sterke kaaklijn, maar ze slaan nog geen deuk in een pakje boter
Gewoon iedere avond een nieuw verkleedpartijtjequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, even nadenken. Ik vind het ook wel een beetje zuurstokrozerig.
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ze per ongeluk met hun sterke kaak tegen je aanlopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sterke kaaklijn, maar ze slaan nog geen deuk in een pakje boter
Oh dat lukt wel met mijn verzamelingfetishkleding.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon iedere avond een nieuw verkleedpartijtje
Ben heul geen watjequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze per ongeluk met hun sterke kaak tegen je aanlopen
Reedsquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze per ongeluk met hun sterke kaak tegen je aanlopen
Ben ik wel met je eens. Af en toe voor een weekendje en dan ruige seks. Jaja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:39 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon boot jongens dan?
Ik wil gewoon een man in uniform, en wel van de landmacht/luchtmacht!
Tot jij en je compagnie mij en mijn broederscouts van de Zebra's tegenkomenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Reeds
En ze dropen af toen ze zagen dat wij met een hele compagnie waren
Sowieso presteren ze wel beter in bed. (Is mijn ervaring)quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Af en toe voor een weekendje en dan ruige seks. Jaja.
Fetishesquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat lukt wel met mijn verzamelingfetishkleding.
Kan me niet herinneren dat dat een vereiste was op de keuring.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wat mijn ervaring is dat veel mariniers een sterke kaaklijn hebbenvind dat toch wel enorm aantrekkelijk!
Ja als je wekenlang elkaar kontneuken moet ben je wel blij als je een keertje op een echte vrouw oefenen magquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Sowieso presteren ze wel beter in bed. (Is mijn ervaring)
Zebra'squote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot jij en je compagnie mij en mijn broederscouts van de Zebra's tegenkomen
Omdat ze een goede conditie hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Die zal jij wel hebben ja. Ik helaas niet. Oh dat is echt een van mijn levensdoelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prima wat ze in hun eigen tijd doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja als je wekenlang elkaar kontneuken moet ben je wel blij als je een keertje op een echte vrouw oefenen mag
Scoutingclub in Gentquote:
Kan het je aanradenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die zal jij wel hebben ja. Ik helaas niet. Oh dat is echt een van mijn levensdoelen.
quote:
Oh vertel?quote:
Dat klopt, maar de gene die ik heb gehad uit het leger staan toevallig wel bovenaan, dat betekend niet dat ze per defenitie beter zijn, maar het viel me wel opquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus?
Sorry hoor maar of je in het leger of wat dan ook zit zegt toch niks over je bedprestaties?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh vertel?
Ik heb er niet echt veel, ik ben wel verliefd op schoenen en kleding, dan met name hoge hakken, laarzen, lingerie, jurkjes. Maar fetish.. Nee.
Whaha ja en zo is mij opgevallen dat Ajacieden een grotere lul hebben dan feyenoorders.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de gene die ik heb gehad uit het leger staan toevallig wel bovenaan, dat betekend niet dat ze per defenitie beter zijn, maar het viel me wel op
Dan kunnen wij zeker een keer shoppen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh vertel?
Ik heb er niet echt veel, ik ben wel verliefd op schoenen en kleding, dan met name hoge hakken, laarzen, lingerie, jurkjes. Maar fetish.. Nee.
Je hebt een heel peleton gehad?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prima wat ze in hun eigen tijd doen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja en zo is mij opgevallen dat Ajacieden een grotere lul hebben dan feyenoorders.
Is mogenlijk, want die fexenoorder die ik heb gehad, had iid niet echt veel grootsquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja en zo is mij opgevallen dat Ajacieden een grotere lul hebben dan feyenoorders.
Gewoon een en al sexyheid straalt dat uit.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics aubquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon een en al sexyheid straalt dat uit.
Ja, ik ben voor alles in maar geen Primark ofzo voor mij. Wat ik daarover gehoord heb, shit....quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan kunnen wij zeker een keer shoppen!
Wil ik sowieso ook wel wetenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pics aub
Dan zal ik mijn fetisch laten zien
Primarkquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor alles in maar geen Primark ofzo voor mij. Wat ik daarover gehoord heb, shit....
Het is nu wel sale bij COS en dadelijk bij ZARA!
Goed zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen
Voor de volledigheid :
* Dven is ajacied
quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef Dven het volgende:
Wat mij is opgevallen is dat meisjes jonger dan 14 veel nauwer zijn dan vrouwen ouder dan 30
Ja dan had je er bij moeten zijn zaterdag toen we een sex meet hadden. Toen had ik op zich wel aan wat ik echt mooi vind. Maar ik heb daar zelf weinig tot geen foto's van. En ik weet van andere mensen dat ze alleen actiefoto's hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pics aub
Dan zal ik mijn fetisch laten zien
Wauw.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef Dven het volgende:
Wat mij is opgevallen is dat meisjes jonger dan 14 veel nauwer zijn dan vrouwen ouder dan 30
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dan had je er bij moeten zijn zaterdag toen we een sex meet hadden. Toen had ik op zich wel aan wat ik echt mooi vind. Maar ik heb daar zelf weinig tot geen foto's van. En ik weet van andere mensen dat ze alleen actiefoto's hebben
Staat weinig kleding op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dan had je er bij moeten zijn zaterdag toen we een sex meet hadden. Toen had ik op zich wel aan wat ik echt mooi vind. Maar ik heb daar zelf weinig tot geen foto's van. En ik weet van andere mensen dat ze alleen actiefoto's hebben
Nog nooit geweest vanwege de verhalen. Mja ik ben ook meer van liever een geniaal geweldig jurkje dan 10 jurkjes die zo uit elkaar vallen voor hetzelfde geld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Primarkdat is echt verschrikkelijk! Echt niet normaal die drukte...
Ja ik vroeg me al af of iemand ook ''normale'' fotos van de meet heeft gemaakt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af of iemand ook ''normale'' fotos van de meet heeft gemaakt?Ik denk het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af of iemand ook ''normale'' fotos van de meet heeft gemaakt?Wat zijn die van jou dan? Ik heb helemaal geen foto's gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
3x radenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat zijn die van jou dan? Ik heb helemaal geen foto's gemaakt.
Sexy mawwaafuckahahquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgende keer kom ik op een sexmeet in groene mankini op hoge hakken met een pruik op
Is goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:50 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet, kreeg ze via watsapp.. zal de volgende keer ook foto's maken
Zwarte pumps met een riempje om de enkelquote:
Die mag je wel aantrekkenquote:
Nee ik zeg toch dat ik geen foto's hebquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:52 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Whut,, heeft hij ze ook naar jou gestuurd dan?
In dat geval gaat hij zeker billenkoek krijgen!
Oh, dankjewel voor je goedkeuring.quote:
Na de zomer toch wel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wauw ik ook!
Wel graag een ander kleurtjewit staat me niet echt.
Zou jou vrouwke ook wel goed staan denk ik zo, nav die foto iig.quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet niet, ben nu al enorm bruin voor mijn doen
Ze moet eerst nog wat afvallenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou jou vrouwke ook wel goed staan denk ik zo, nav die foto iig.
Volgens mij ben jij best leuk in wit. Soort sneeuwwitjequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wauw ik ook!
Wel graag een ander kleurtjewit staat me niet echt.
Onder een felle lamp zie je je hart niet meer kloppen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Juist dan staat wit!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ohh dat is liefquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best leuk in wit. Soort sneeuwwitje
Nope zeker nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Onder een felle lamp zie je je hart niet meer kloppen?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Iddhelaas moet ik het ook altijd zelf doen
Die zijn wel leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:05 schreef Vansschoen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze! Heb ze ook in het wit
Waarom kan dat niet dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb al moeite de deur uit te komen![]()
Maar jammer dat mijn vrouw hier niet op kan lopen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 18:07:15 ]
Heb ik vanmiddag gedaan ja, pokkewerk!quote:
Ze kan gewoon niet op hoge hakken lopen grrrrrquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook geen pijpenkrullen. Pijpen kan ik dan weer welHahahaha ik wilde hetzelfde zeggen op dat zinnetje en toen las ik je spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook geen pijpenkrullen. Pijpen kan ik dan weer welProbeer het eens bij mij, dan kan ik een vergelijk maken of jij het beter kan dan mijn vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
'quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze kan gewoon niet op hoge hakken lopen grrrrr
Ik voel je pijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag gedaan ja, pokkewerk!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef Tamashii het volgende:
Nou liefjons, ik ga even mijn mannetje aandacht geven en hopen dat mijn aardappelding goed lukt in de oven. En dan hoop ik dat ik vanavond nog drank heb ja. Veel plezier.
Smakelijk en gr grquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef Tamashii het volgende:
Nou liefjons, ik ga even mijn mannetje aandacht geven en hopen dat mijn aardappelding goed lukt in de oven. En dan hoop ik dat ik vanavond nog drank heb ja. Veel plezier.
Dat soort schoeisel dat jij poste? Nee. Ik draag normaal gewoon sneakers. Ik ben geen hobbitquote:
quote:
Goddomme ging hard vandaag jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb alles overgeslagen, teveel topics.
Smakelijk!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:14 schreef Tamashii het volgende:
The magnificent tijn!quote:
Hier ook hoi.quote:
Haaaaaai.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
Moet posten![]()
Voor mobiele gebruikers: spoilert met foto'sMooie dames op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van waar die foto?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Omdat het kanquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie dames op de fotovan waar die foto?
Kaneel is er niet eensquote:
In je dm misschien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het kan
[..]
Kaneel is er niet eens
Ik vind dat het zeker kan, moet je vaker doen zulke foto'squote:
Ik dacht, het is alweer een tijdje geledenquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind dat het zeker kan, moet je vaker doen zulke foto's
Wat gaat ze met die monsters doen, onder haar bed verstoppen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren op mijn werk, er komt een koerier monsters op halen. Leuke jonge dame. Helaas niet genoeg lef om haar nummer te vragenTijn faalt weer zoals gewoonlijk.
Niet om het een of ander, maar ik zou niet zomaar m'n nummer weggeven. Of heb je wel een tijdje met haar gepraat enz?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren op mijn werk, er komt een koerier monsters op halen. Leuke jonge dame. Helaas niet genoeg lef om haar nummer te vragenTijn faalt weer zoals gewoonlijk.
Ik ben ook niet zo'n held hoor, ook al staat dat wel op mijn motorjas en broekquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ja zoietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat gaat ze met die monsters doen, onder haar bed verstoppen?
Niet echt, dat weet ik ook wel dat de meeste dat niet doen. Er waren nog meer collega's die het opviel datquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ik zou niet zomaar m'n nummer weggeven. Of heb je wel een tijdje met haar gepraat enz?
Monsters Inc?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja zoietsdie monsters gingen iig in het busje waarin ze reed.
[..]
Niet echt, dat weet ik ook wel dat de meeste dat niet doen. Er waren nog meer collega's die het opviel dathaha leuke jonge dame. Whoallah wie is die meisje.
Ik merk dat het in de regel prima werkt. Mensen verwachten het en schijnbaar geven ze het uit schrik toch ofzo. Elke keer als ik spontaan een nummer vroeg heb ik hem gekregen ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ik zou niet zomaar m'n nummer weggeven. Of heb je wel een tijdje met haar gepraat enz?
Zou ik het verband zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
De hele dag loopt het hier storm en nu is het zowat dood
Ach gossie tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
De hele dag loopt het hier storm en nu is het zowat dood
Oké. Ik doe dat niet, ik vind m'n telefoonnummer net een te hoge drempel. Facebook zou ik wel overwegen. Ik kan me bij het zien van de friend request altijd nog bedenken als ik wil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk dat het in de regel prima werkt. Mensen verwachten het en schijnbaar geven ze het uit schrik toch ofzo. Elke keer als ik spontaan een nummer vroeg heb ik hem gekregen ook.
En ja, de nummers werkte ook gewoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |