Giancheda schijnt zijn schoenen weer uit de wilgen te hebben gehaaldquote:
Ik denk dat we dit jaar voor Roque Santa Cruz gaanquote:
Ook goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man, we houden ze die 5 wedstrijden lekker in de illusie
Mooi verhaal dit.quote:De opstelling Jong Oranje komt naar buiten, althans nog niet officieel maar via tweets. Volgens de eerste berichten gaat Pot met liefst elf nieuwe namen spelen. Opstelling (nog niet bevestigd): Bizot; Leerdam, Nuytinck, Van der Hoorn, Van Aanholt; Clasie, Fer, Vilhena; Jozefzoon, Hoesen, Depay.
Nee, idd. Wat waren die ongelooflijk slecht zeg. Vooral Vilhena.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:38 schreef De_Pel het volgende:
Goed, we hoeven voorlopig niet te rekenen op transfers van Clasie en Vilhena...
Vilhena kan nog groeien, maar Clasie niet meer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, idd. Wat waren die ongelooflijk slecht zeg. Vooral Vilhena.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Devv het volgende:
[..]
Vilhena kan nog groeien, maar Clasie niet meer.
Gaan we nu lengtegrappen maken over Clasiequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Devv het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien, maar het lag niet aan hun. Duidelijk ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:06 schreef Luni het volgende:
Heb het niet gezien, maar de boel tegen houden kan je niet samen.
quote:Lunatic News@Lunatic_News
Feyenoord opent seizoen op 4 augustus met een uitwedstrijd tegen RKC om 16:30. Morgen meer duidelijkheid over de rest.
Dat zegt hij helemaal niet gekkie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het niet gezien, maar het lag niet aan hun. Duidelijk ja.
Spanje was als geheel beter. Beetje flauw om dat af te doen als een falen van de Feyenoorders.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Teveel voor de Waalwijkse hermandad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:02 schreef PIETR het volgende:
Ben benieuwd hoeveel er weer op losse kaarten gaan.
Op 1 of 2 man na was iedereen dramatisch, Clasie speelde de 2e helft best redelijk. Als je het over dramatische mensen wilt hebben, kijk eerst bij je eigen club, denk niet dat er slechtere spelers op het toernooi rondlopen dan die Hoesenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ha, je hebt je 2-dagelijkse zeikmoment weer gevonden. Ik vroeg me al af waar je bleefquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, idd. Wat waren die ongelooflijk slecht zeg. Vooral Vilhena.
Grapjes over Clasie en groeien zijn niet grappigquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wordt er nog niet bepaald nerveus van, maar het is wel kak om te starten met een uitwedstrijd. Hoe je het ook bekijkt, de Kuip pakt punten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:54 schreef PIETR het volgende:
Nerveus worden van RKC3 puntjes, niets meer, niets minder.
De Pel met een hat-trick.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:54 schreef PIETR het volgende:
Nerveus worden van RKC3 puntjes, niets meer, niets minder.
Dat duurt sowieso nog wel een paar jaar voor we dat redden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:12 schreef Divje het volgende:
Op naar dat nieuwe seizoen. En op naar dat ongeslagen thuisreeks-record.
quote:Vrijdag 2 augustus Heracles Almelo - FC Groningen 20:00
Zaterdag 3 augustus Roda JC - Ajax 18:45
Zaterdag 3 augustus NAC Breda - ADO Den Haag 19:45
Zaterdag 3 augustus PEC Zwolle - sc Cambuur 19:45
Zaterdag 3 augustus PSV - FC Utrecht 20:45
Zondag 4 augustus FC Twente - Vitesse 12:30
Zondag 4 augustus Go Ahead Eagles - AZ 14:30
Zondag 4 augustus sc Heerenveen - NEC 14:30
Zondag 4 augustus RKC Waalwijk - Feyenoord 16:30
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat duurt sowieso nog wel een paar jaar voor we dat redden.
Als ik het goed heb staan we nu op 28 duels.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:12 schreef Divje het volgende:
Op naar dat nieuwe seizoen. En op naar dat ongeslagen thuisreeks-record.
Boekenweek-hooligansquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is trouwens een concept-programma hè, het is nog niet vast dat we 4 augustus naar RKC gaan. Las dat GAE sowieso al problemen had om op 1e weekend thuis te spelen (staan ze nu ingepland), aangezien de boekenweekbaldingiets is en daar komt wel 120.000 man op af, dus dan is alle politie/ME wel nodig
Dit is trouwens hele eerste speelronde
[..]
Eens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als ik het goed heb staan we nu op 28 duels.
Na dit seizoen dus op 45
In 95-97 hebben we er als het goed is 35 gehaald.
Het absolute record staat dan weer op 65 geloof ik.
mochten we de 66 halen moeten Koeman, Gio en JeePee een standbeeld krijgen
Zou wel bizar zijn. Volgens mij is dat 'in deze tijd' onmogelijk man gewordenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Eens.En het kan aan m'n benevelde toestand liggen, maar heb er wel vertrouwen in.
Ik had ook niet verwacht dat we 'in deze tijd' 2de en 3de op de ranglijst zouden eindigen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou wel bizar zijn. Volgens mij is dat 'in deze tijd' onmogelijk man geworden
zouden we nog 2 seizoenen + 4 wedstrijden (dus minimaal tot september 2015) voor nodig hebben
Met 'in deze tijd' bedoel ik niet zozeer de huidige situatie van Feyenoord, maar eerder dat het in het moderne voetbal, in ieder geval in Nederland met steeds meer aanhakende subtoppers en afzakkende toppers, voor welke club dan ook bijzonder lastig zal zijn zo te domineren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat we 'in deze tijd' 2de en 3de op de ranglijst zouden eindigen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:11 schreef Elan het volgende:
Goeie motivatie om De Kuip te laten staan Pel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Totale onzin dat. GAE heeft aangegeven dat ze eerst uit willen beginnen, net als NAC. Utrecht moet op een zondag wegens Europees.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is trouwens een concept-programma hè, het is nog niet vast dat we 4 augustus naar RKC gaan. Las dat GAE sowieso al problemen had om op 1e weekend thuis te spelen (staan ze nu ingepland), aangezien de boekenweekbaldingiets is en daar komt wel 120.000 man op af, dus dan is alle politie/ME wel nodig
[..]
Zondag 16:30: by far de kutste tijd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
020 uit, niet verkeerd zo vroeg ik het seizoenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:08 schreef Muto het volgende:
Lunatic had geen gelijk.
We beginnen met PEC-uit.
Eerste drie wedstrijden:
PEC-uit
Twente-thuis
Ajax-Uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |