SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Klopt, maar ga niet elke middag helemaal die kolen aanmaken enz. Teveel moeite.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Levolution het volgende:
BBQ op kolen is veel lekkerder, voor de echte BBQ smaak.![]()
Mijn gas bbq heeft een echte BBQ smaak.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:51 schreef Levolution het volgende:
BBQ op kolen is veel lekkerder, voor de echte BBQ smaak.Deathlift or Die.![]()
Oh BBQ en dan gewoon lekker alleen maar voor het vlees gaan, m'n ex-schoonvader had altijd ontiegelijk veel vlees tijdens BBQ-en. Prima dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, maar ga niet elke middag helemaal die kolen aanmaken enz. Teveel moeite.![]()
![]()
Ja precies. Aardappels en dat soort zooi heb je toch niet nodig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Oh BBQ en dan gewoon lekker alleen maar voor het vlees gaan, m'n ex-schoonvader had altijd ontiegelijk veel vlees tijdens BBQ-en. Prima dus
Gewoon elke avond als het mooi weer is paar stukken vlees op de bbq gooien en in de tuin opeten.![]()
Zit je nog steeds in de US? Hoe gaat het trainen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Oh BBQ en dan gewoon lekker alleen maar voor het vlees gaan, m'n ex-schoonvader had altijd ontiegelijk veel vlees tijdens BBQ-en. Prima dus
Confidence through competence![]()
Maandag weer terug gekomen jammer genoeg, de laatste weken viel het trainen er beetje bij in, omdat ik ook niet meer op de campus zat.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zit je nog steeds in de US? Hoe gaat het trainen?
Maar ja, als ik niet train en op m'n eten let, wordt ik aardig droog. Zal even kijken of ik een benen fototje kan vinden die ik had genomen na 1 maandje niet trainen.
Ik wil hier nu eigenlijk weer vol aan de bak en de 'bulk' in.![]()
Btw, gister in de kroeg aan het sjansen geweest met een pas afgestudeerde fysio. Had tegen haar gezegd dat ik dacht dat ik korte hamstrings had. Nou, dat wilde ze wel ff testenOp m'n rug gaan liggen, zij aan mijn benen (ja, benen) sjorren. Blijk ca. 70 graden flexie te hebben tussen been en heup, behoorlijk matig.
Wat een groter probleem was, is dat mijn wervels in mijn onderrug blijkbaar niet helemaal lekker meebuigen, waardoor ik dus mijn tenen niet aan kan raken en mijn deadlift forum kut is tenzij ik de barbell op een verhoging leg.
Anyway.
tl;dr had sjans en mijn hamstrings zijn kort.Confidence through competence![]()
Welkom terug! Mooie ervaring gehad toch, in het buitenland studeren?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:25 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Maandag weer terug gekomen jammer genoeg, de laatste weken viel het trainen er beetje bij in, omdat ik ook niet meer op de campus zat.
Maar ja, als ik niet train en op m'n eten let, wordt ik aardig droog. Zal even kijken of ik een benen fototje kan vinden die ik had genomen na 1 maandje niet trainen.
Ik wil hier nu eigenlijk weer vol aan de bak en de 'bulk' in.
Ja, echt niet normaal mooi. Ik raad het iedereen aan, mijn bedoeling is ook nog wel weer een paar keer terug te gaan en misschien daar te blijven na m'n master. Maar dat gaan we allemaal nog maar even zien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welkom terug! Mooie ervaring gehad toch, in het buitenland studeren?
Foto btw:
In een pashokje om een broek te vinden die ik enigzins pas zonder een riem erom te moeten doen. Maar ja, als je een waist van 28-29 hebt, is dat best lastig haha.![]()
Dusch, wanneer gaat ze je aan je rug helpen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
Btw, gister in de kroeg aan het sjansen geweest met een pas afgestudeerde fysio. Had tegen haar gezegd dat ik dacht dat ik korte hamstrings had. Nou, dat wilde ze wel ff testenOp m'n rug gaan liggen, zij aan mijn benen (ja, benen) sjorren. Blijk ca. 70 graden flexie te hebben tussen been en heup, behoorlijk matig.
Wat een groter probleem was, is dat mijn wervels in mijn onderrug blijkbaar niet helemaal lekker meebuigen, waardoor ik dus mijn tenen niet aan kan raken en mijn deadlift forum kut is tenzij ik de barbell op een verhoging leg.
Anyway.
tl;dr had sjans en mijn hamstrings zijn kort.![]()
![]()
Buffe manlet
En jouw waist is 28-29? Wow. Bij mijn diepste cut haalde ik 30. Ik heb meestal broeken van 31 aan (en L 29 of 30)
Ziet er goed uit. Mooie verhoudingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal mooi. Ik raad het iedereen aan, mijn bedoeling is ook nog wel weer een paar keer terug te gaan en misschien daar te blijven na m'n master. Maar dat gaan we allemaal nog maar even zien.
Foto btw:
[ afbeelding ]
In een pashokje om een broek te vinden die ik enigzins pas zonder een riem erom te moeten doen. Maar ja, als je een waist van 28-29 hebt, is dat best lastig haha.![]()
Goeie benen brah. Spijkerbroek waist maat 32 hier. Maar ik draag ze ook standaard een maat te groot. Hou niet van strakke broeken. Qua waist kan ik nog wel een 30 hebben maar dan past er nog geen nokia 8210 in mn broekzak volgens mij
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Straks, ondanks het ontbreken van de ideale weersomstandigheden, barbecueėn!!!!
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
hey mensen. Hier een berichtje van uit mijn keuken.
Volgende keer vanuit de gym, heb de tripod binnen![]()
filmpje over hoe ik het doe voor w.b.t. eten koken.
Voor de oplettende kijker, dit is een ander yt account. Die andere kon ik niet meer op inloggen![]()
no worries, gebeurt geen tweede keer meer![]()
Have fun![]()
![]()
Ziet er top uit man!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
hey mensen. Hier een berichtje van uit mijn keuken.
Volgende keer vanuit de gym, heb de tripod binnen![]()
filmpje over hoe ik het doe voor w.b.t. eten koken.
Voor de oplettende kijker, dit is een ander yt account. Die andere kon ik niet meer op inloggen![]()
no worries, gebeurt geen tweede keer meer![]()
Have fun![]()
![]()
Moet eigenlijk ook maar zoiets doen, met van die bakjes want dat is wel echt relaxed.
Oh en de Fritzel comment was ook geniaal.![]()
![]()
Ha ha. Beren poten hebbie trouwens thomquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:29 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Ziet er top uit man!![]()
Moet eigenlijk ook maar zoiets doen, met van die bakjes want dat is wel echt relaxed.
Oh en de Fritzel comment was ook geniaal.![]()
Meestal niet, ligt heel erg aan de betreffende koe. Srs.quote:
Wel iets taaier, maar ik kan er wel mee leven. Herman de blijker niet denk![]()
Voor de hoe zie je er nu uit reeks een foto geschoten, dacht dat ik hem ook even hier kan posten.
Net na de workout gemaakt, dus wat je ziet is wel met pomp![]()
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
nu met shirt uit en in je boxerquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:33 schreef Susteren het volgende:
Voor de hoe zie je er nu uit reeks een foto geschoten, dacht dat ik hem ook even hier kan posten.
Net na de workout gemaakt, dus wat je ziet is wel met pomp![]()
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: