PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 12-06-2013 om 15:00:10Happy Hour! 4pm-5:30pm UK. Prem Gold Jumbo 15K packs. Ligue 1 #TOTS IFs available until 5:30pm UK. #FUT reageer retweet
nee dit is het neppe TOTS, EA houdt ons voor de gekquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef Maver24 het volgende:
zou dit echt de TOTS zijn van BBVA, het linkt we naar de EA server toe , wtf, Falcao misschien maar gewoon halen die 94 versie
#ikbenblijquote:
Waarom in je eentje dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Hoogste punt van de klas voor een praktijkopdracht. In mijn eentje gemaakt ipv met zijn 4'en. Trots
quote:
De rest van mijn groep werkte niet mee, dus die heb ik de rest gegeven. Mocht ik de grootste opdracht in mijn eentje doen. Ben alleen bang voor de restquote:
Nu het TOTW nog, ik heb gisteren die predictions gezien maar ik kan die thread nergens op het EA forum vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goede zaak dit TOTS, nu gaan de prijzen niet zo kelderen
Omdat je scheel bent blijkbaar. Of niet erg inventiefquote:
sin i/sin r = nquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
In de natuurkunde is optica toch licht.
Want mag een toets herkansen en er staat optica en het enigste hoofdstuk dat ik daarbij kan bedenken is licht.
Omdat die zo ver zijn gezakt afgelopen weken in verwachting van hogere TOTS spelersquote:
Vorig jaar waren de TOTS spelers ook lager dan de TOTY spelers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat die zo ver zijn gezakt afgelopen weken in verwachting van hogere TOTS spelers
Tot welke prijs ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat die zo ver zijn gezakt afgelopen weken in verwachting van hogere TOTS spelers
Optica is toch licht enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat helemaal goedkomen met optica ja
Nu verkopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef Maver24 het volgende:
ik ben blij met me TOTY Iniesta nu, 630k voor betaald, ik vind het wel mooi zo
Ik wacht af of de prijzen van goede BBVA silvers ook omhoog gaan. Voor de rest ga ik kijken wie er in het TOTW zit en dan kijken of ik winst kan maken op NIF versies van die spelers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Wat zijn jullie investments voor deze week? Maver met zijn big cash wel slim om voor Iniesta te gaan
Niks ik heb skeitquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Wat zijn jullie investments voor deze week? Maver met zijn big cash wel slim om voor Iniesta te gaan
quote:
Messi had toch een 97 TOTY versie en een 98 TOTS versie? En aan het eind van FUT kwam EA uit het niets nog met een 95 Ronaldoquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de TOTS spelers ook lager dan de TOTY spelers.
S=1/f=1/v+1/bquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Optica is toch licht enzo.
Zoals lenzen ?
Vorig jaar had Messi zelfs een 99 TOTSquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Messi had toch een 97 TOTY versie en een 98 TOTS versie? En aan het eind van FUT kwam EA uit het niets nog met een 95 Ronaldo
Laat die her ook maar zittenquote:
S=1/f=1/v+1/bquote:
Omdat hij toen een contract ondertekende.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorig jaar had Messi zelfs een 99 TOTS
Het is toch mavoquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt dus echt drie keer niks met natuurkunde.
Als hij een voldoende kan halen voor Engels..quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt dus echt drie keer niks met natuurkunde.
Ik ben het er wel mee eensquote:
mooi kutquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
kleuren van een spectrum zijn: rood, oranje, geel, groen, blauw en violet.
Een gekleurd voorwerp absorbeert alle kleuren licht behalve de eigen kleur.
Hier gaat het over in de eerste paragraaf
stuk of 100 mirandaatjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Isco is echt raar. Wel Piqué bijvoorbeeld die bijna het hele jaar geblesseerd is geweest of slecht gespeeld heeft en dan geen Isco, die een topseizoen heeft gehadquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
Wel echt bizar die Malaga boycot..Demichelis, Isco en Caballero niet
0quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze nu 2 TOTWs releasen? 1 van het EK onder 21 + interlands met een aantal re-releases en 1 gewoon TOTW.
0,000000000001%quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze nu 2 TOTWs releasen? 1 van het EK onder 21 + interlands met een aantal re-releases en 1 gewoon TOTW.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
kleuren van een spectrum zijn: rood, oranje, geel, groen, blauw en violet.
Een gekleurd voorwerp absorbeert alle kleuren licht behalve de eigen kleur.
Hier gaat het over in de eerste paragraaf
is wel het 1e jaar dat we echt apart natuurkunde hebben maar dan nog fakking laag.quote:
Hahaha ja ach, het was een gok, omdat je toch wel op het HBO zit. Maar dan ben je dus bijna klaar? Of heb je lopen lamballen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over twee weken word ik 23, maar je zat er dichtbij hoor
Betwijfel of dat waar is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef Confetti het volgende:
http://www.sportingnews.c(...)-barcelona-argentina
Had je beter nog even kunnen wachten..quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon nog 7k winst op mijn MOTM Courtois die ik 2 weken geleden heb gekocht..not bad.
Nog een half jaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha ja ach, het was een gok, omdat je toch wel op het HBO zit. Maar dan ben je dus bijna klaar? Of heb je lopen lamballen?
Ik dacht dat je die sowieso niet ging kopen in afwachting van de TOTSquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon nog 7k winst op mijn MOTM Courtois die ik 2 weken geleden heb gekocht..not bad.
Ene keer zakken ze, andere keer stijgen ze. Bij een MOTM verwacht ik eerder een daling eigenlijk. Maar goed, iedere week is toch alles anders.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Had je beter nog even kunnen wachten..
Klopt, maar toen ging mijn IF Courtois kapot en kwam ik erachter dat de MOTM maar 30k was.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die sowieso niet ging kopen in afwachting van de TOTS?
telegraafquote:
Verwachting bij ons is 31 graden maandag en 34 dinsdagquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
telegraaf![]()
knmi:
Vooruitzichten lange termijn
woensdag 19 juni tot en met woensdag 26 juni
Vrij grote kans (ca. 70%) op een licht wisselvallig weertype met temperaturen van rond of iets beneden het langjarig gemiddelde. Daarnaast is er een vrij kleine kans (ca. 30%) op beduidend warmer zomerweer. De kans op neerslag ligt rond 60%.
#studerenindetuinquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat in de week voor mijn tentamens
Dan zal het hier wel 10 graden kouder zijn. Overigens is het weer net als de prijzen van sommige IF/TOTS spelers niet te voorspellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verwachting bij ons is 31 graden maandag en 34 dinsdag
Holy shitquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is al de 3e keer johquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Maver24 het volgende:
benieuwd of er nog een TOTS komt om 5 uur, denk het niet, vind het wel vaag dat het ineens allemaal zo vroeg is uitgelekt, zit daar iets achter of hebben ze gewoon een blunder gemaakt bij EA
nog wat serie tips?quote:
Dat is nog wel erg vroegquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen als het gaat regenen maar ff wat studeren alvast, zodat ik de rest van de weken niks hoef te doen
Gisteren aan Misfits begonnen, toffe shitquote:
seedorf en ronaldinhooooooquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#hjytgU6ynJGTi:pc
TOTW
Gisteren een oude Sherlock gekeken (S1), blijft echt een goede serie.quote:
IF Lulic op LBquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Maver24 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#hjytgU6ynJGTi:pc
TOTW
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
ma + di staat op buienradar gewoon 24 graden + regen
Nee natuurlijk niet. Die komt dan toch pas in het TOTTquote:
Er is toch nergens bevestigd dat er een TOTT komt? Tot 2 minuten geleden had ik de hoop nog dat er gewoon u21 in dit team zouden zitten..quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die komt dan toch pas in het TOTT
zie ik nu pas johquote:
ooit paar eps van gezien, maar geen zin om uit te gaan zoeken waar ik nou precies wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gisteren aan Misfits begonnen, toffe shit
mij wat te traag/saai denk ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gisteren een oude Sherlock gekeken (S1), blijft echt een goede serie.
Maar dat komt er wel natuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is toch nergens bevestigd dat er een TOTT komt? Tot 2 minuten geleden had ik de hoop nog dat er gewoon u21 in dit team zouden zitten..
quote:
Lekker rennen met Seedorf op de RMquote:
Wel echt goed hoor (Sherlock)quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ooit paar eps van gezien, maar geen zin om uit te gaan zoeken waar ik nou precies was
[..]
mij wat te traag/saai denk ik
En het zou nog wel een hele speciale dag worden volgens Robbiequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
eigenlijk als we het zo bekijken is het best wel een deceptie , TOTW is alleen Ronaldinho leuk en het TOTS slaat gewoon nergens op
Voor ea wel ja $$$$$$$quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En het zou nog wel een hele speciale dag worden volgens Robbie
blehquote:
Voor EA is het een leuke dag, wij hebben er niet veel aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En het zou nog wel een hele speciale dag worden volgens Robbie
zo laat als elke week al paar jaar lang.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:08 schreef Michaelvanb het volgende:
vanaf hoelaat nieuwe totw en tots in pakcs?
hier gewoon regen en 20 graden hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zo laat als elke week al paar jaar lang.
Nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk komt EA om 5 uur gewoon met nog een TOTS aanzetten en was dit meer een voorproefje op straks
En ik zag net een kabouter lopen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk komt EA om 5 uur gewoon met nog een TOTS aanzetten en was dit meer een voorproefje op straks
Ik denk dat dit het is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
Nou, ben benieuwd wat dan het spectaculaire TOTS gebeuren gaat worden waar die knakker over twitterde. Ben benieuwd of er nu veel packs geopend gaan worden, men moet toch nu wel weten dat de kans op een TOTS- Ronaldo of Messi nihil is.
Het is EA hé. Die vinden iets al snel sensationeel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan gaat hij niet twitteren dat er iets heel erg sensationeels gaat gebeuren hoor.
hij kan tenminste altijd meeverdedigenquote:
haha, ik zie ze al allemaal op kantoor zitten met oogkleppen op XDquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef Maver24 het volgende:
lijkt echt serieus of ze bij EA Twitter oogkleppen op hebben,nog steeds gewoon om 5 uur die TOTS posten net alsof niemand nog weet wat het is,echt hoe dom kun je zijn
Allemaal weer een nieuwe vakantie aan het boekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ik zie ze al allemaal op kantoor zitten met oogkleppen op XD
ik ga geen packs openen vandaagquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
ja hoe dom kan je zijn..hoeveel packs ga jij openen straks?
630kquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ga geen packs openen vandaag, ik hou me coins op zak, net 630k uitgegeven aan Iniesta TOTY, heb nog 2m coins voor het team af te maken
Ja die heb ik heel snel gekocht nadat ik die gelekte link had gezien hier, toen was het op het EA forum nog niet bekend, gelijk Iniesta gekocht voor 630k, hij is nu wel een stuk duurder gewordenquote:
Hoe duur was dat nou?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef Topiek het volgende:
Met Duits heb ik heel het jaar een 5.4 gestaan, nu ineens een 8.1 op m'n examen, hoogste van de hele school met Duits__!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ga geen packs openen vandaag, ik hou me coins op zak, net 630k uitgegeven aan Iniesta TOTY, heb nog 2m coins voor het team af te maken
15 min na schooltijdquote:
ik ga wel even kijken wat ik ga doen met de verdedigingquote:
Zit je op die Ibn Al Hamoud school?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:30 schreef Topiek het volgende:
Met Duits heb ik heel het jaar een 5.4 gestaan, nu ineens een 8.1 op m'n examen, hoogste van de hele school met Duits__!
Verkocht er vanmiddag nog een hele hoop voor 4,5Kquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
de Miranda's gaan al als zoete broodjes
xbox playstation ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verkocht er vanmiddag nog een hele hoop voor 4,5K
dacht al. op de Ps gaan ze niet zo hoog.quote:
Was wel makkelijk verdienen had ze allemaal voor <1500 coinsquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dacht al. op de Ps gaan ze niet zo hoog.
heb ze al 2 weken op me trade account staan allemaal onder de 600cquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was wel makkelijk verdienen had ze allemaal voor <1500 coins
Ik had wel de 4-1-2-1-2 en 3-5-2 versies gekochtquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb ze al 2 weken op me trade account staan allemaal onder de 600c![]()
![]()
nog maar 20 min spannend he jongens
Ik hou het niet meerquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb ze al 2 weken op me trade account staan allemaal onder de 600c![]()
![]()
nog maar 20 min spannend he jongens
die 2 inderdaad en nog 433 en een paar 4321quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had wel de 4-1-2-1-2 en 3-5-2 versies gekocht
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:49 schreef pascal08 het volgende:
Iemand een autobuyer kopen?
http://futmillionaireautobuyer.com/
De naam doet 't um.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:49 schreef pascal08 het volgende:
Iemand een autobuyer kopen?
http://futmillionaireautobuyer.com/
Hoezo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:53 schreef pascal08 het volgende:
De markt is straks overspoeld met autobuyers. Als EA daar niets aan gaat doen zal handmatig handelen straks bijna onmogelijk worden.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Verdomme, ik stresste me de tering.
Precies. EA zal al zijn energie daar in moeten gaan steken. Van mij mogen ze allemaal een levenslange ban krijgen. Doen ze hier niks aan, dan is de markt verziekt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:53 schreef pascal08 het volgende:
De markt is straks overspoeld met autobuyers. Als EA daar niets aan gaat doen zal handmatig handelen straks bijna onmogelijk worden.
Missie geslaagd dus ...quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Verdomme, ik stresste me de tering.
Omdat op een gegeven moment alle spelers gecovered zijn door die autobuyers en je nooit meer een dealtje op kan pikken.quote:
Dus?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat er dan zoveel AB's actief zijn dat je geen deals meer kunt oppikken.
de nieuwe xbox gaat zo episch hard falen hoop ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:56 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.nu.nl/games/34(...)zonder-internet.html
Het filmpje is toen straks al gepost, maar het is eigenlijk toch gewoon debiel?
I smell bs.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis hier net even een TOTY Falcao voor 520k, dat was vast een autobuyer die hem kocht. Overigens had dit bijna mijn beste deal ooit kunnen zijn. Nu kan ik dus niet slapen vannacht.
Ik zie geen verbeteringen hoor.quote:
Waarom hoop je dat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de nieuwe xbox gaat zo episch hard falen hoop ik
zodat het misschien in hun botte kop doordringt dat het helemaal nergens op slaat wat ze er doorheen proberen te krijgenquote:
Ja man, lekker logisch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de nieuwe xbox gaat zo episch hard falen hoop ik
Tsja zou me ook niet verbazen als ze niet zoveel aandacht geven aan ps3/xboxquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie geen verbeteringen hoor.Dit gaat gewoon een ongelofelijk schijtgame worden.
Dat dat sowieso niet gaat gebeuren natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mis hier net even een TOTY Falcao voor 520k, dat was vast een autobuyer die hem kocht. Overigens had dit bijna mijn beste deal ooit kunnen zijn. Nu kan ik dus niet slapen vannacht.
Ja idd. Het systeem met dat activering shit etc is allemaal zo retardedquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zodat het misschien in hun botte kop doordringt dat het helemaal nergens op slaat wat ze er doorheen proberen te krijgen
het enige wat ik wil is een gewone gameconsole, niet al die andere zooi.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd. Het systeem met dat activering shit etc is allemaal zo retardedDaar staan gamers niet op te wachten. Die shit van integratie met TV enz ook
sounds goodquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik ga wel even kijken wat ik ga doen met de verdediging, kan ook TOTS Sakho en TOTS SIlva naast elkaar zetten met TOTS Matuidi op CM
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga die nieuwe xbox/ps ook niet kopen weet ik al welquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het enige wat ik wil is een gewone gameconsole, niet al die andere zooi.
Dan koop je toch lekker een PS4. Wat zeur je nou?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het enige wat ik wil is een gewone gameconsole, niet al die andere zooi.
in ieder geval niet bij de release neequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga die nieuwe xbox/ps ook niet kopen weet ik al wel
barca fanboys... dat zijn het.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Op Twitter nu dus de bevestiging wat we al wisten, en EA gewoon doen of niemand het nog wist, mensen met oogkleppen op bij EA
Moeten ze dan zeggen: "Ja jongens als jullie de hele dag met fut bezig zijn weten jullie het toch al dus we posten het nieuwe TOTS niet, groetjes Rick".quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Op Twitter nu dus de bevestiging wat we al wisten, en EA gewoon doen of niemand het nog wist, mensen met oogkleppen op bij EA
er komt heus niet nog een TOTS ofzo,quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA is ons waarschijnlijk aan het trollen. Waarom zouden ze anders dat bericht met het TOTS al eerder op het forum geplaatst hebben?
toch blijf ik pique een schande vinden.. had dan Shakira een kaart gegeven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moeten ze dan zeggen: "Ja jongens als jullie de hele dag met fut bezig zijn weten jullie het toch al dus we posten het nieuwe TOTS niet, groetjes Rick".
Sommige mensen followen alleen die twitter en verder niet en dan nog...
Het zal ze ook veel uitmaken
HEA 99quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch blijf ik pique een schande vinden.. had dan Shakira een kaart gegeven.
Ik zeg toch niet dat ik het TOTS goed gekozen vind, het ging er volgens mij om dat ze de link posten ondanks dat het bij sommige mensen al bekend is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch blijf ik pique een schande vinden.. had dan Shakira een kaart gegeven.
Stop eens met huilen man. Jankbal dat je bentquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:02 schreef Maver24 het volgende:
Precies. Alleen nerds als wij wisten het. Getalsmatig veel mensen, maar een klein percentage van de FUT community.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moeten ze dan zeggen: "Ja jongens als jullie de hele dag met fut bezig zijn weten jullie het toch al dus we posten het nieuwe TOTS niet, groetjes Rick".
Sommige mensen followen alleen die twitter en verder niet en dan nog...
Het zal ze ook veel uitmaken
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:56 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.nu.nl/games/34(...)zonder-internet.html
Het filmpje is toen straks al gepost, maar het is eigenlijk toch gewoon debiel?
ja hij is echt zo lelijk dat niemand hem in zijn team wilt hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:07 schreef ThadCastle het volgende:
Fuck Ozil, een turkse Duitser die eruit ziet als een Alien.. wie wil die nou in zijn team
niet scheldenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Stop eens met huilen man. Jankbal dat je bent
[ afbeelding ]
boehoe
Ik denk niet dat jij dat begrijptquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)aken-mij-zwart.dhtml
waarom denken ouders altijd dat kinderen onschuldig zijn
Volgens mij zegt ie niks over zijn zoon hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)aken-mij-zwart.dhtml
waarom denken ouders altijd dat kinderen onschuldig zijn
Iddquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Bizot, Leerdam. Nuytinck, vd Hoorn, Van Aanholt, Clasie, Fer, Vilhena, Jozefzoon, Hoesen, Depay
Hoe vaak is nou al wel niet gebleken dat dit soort fratsen tijdens een toernooi altijd verkeerd uitpakken..Dag momentum.
Cor Potquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Bizot, Leerdam. Nuytinck, vd Hoorn, Van Aanholt, Clasie, Fer, Vilhena, Jozefzoon, Hoesen, Depay
Hoe vaak is nou al wel niet gebleken dat dit soort fratsen tijdens een toernooi altijd verkeerd uitpakken..Dag momentum.
hahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef jepperdeprep het volgende:
Was dit filmpje over CoD: Ghosts al gepost?
![]()
![]()
David Luiz in 3421 als CM.. nee niet doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:36 schreef Shygirl18 het volgende:
Zal ik David Luiz halen op CM of verneukt dat de balans? Timmmm86
Ik had dit in mijn hoofdquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
David Luiz in 3421 als CM.. nee niet doen
snellere rcb johquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik had dit in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Waarom draai je rever en dede niet om?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik had dit in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Als je rever omdraait blijft het rever.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waarom draai je rever en dede niet om?
Omdat het eerst kut ging dus heb ik ze omgedraaid en toen ging het al wat beter. Het maakt opzich ook niet uit. Als ik met Dede naar de buitenkant loop dan gaat Rever naar het midden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waarom draai je rever en dede niet om?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je rever omdraait blijft het rever.
Over kut teams gesprokenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik had dit in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Verdedigend heb je weinig aan Luiz. Als hij in de buurt is wel maar vaak staat hij niet waar je wil dat hij staatquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik had dit in mijn hoofd
[ afbeelding ]
lekker cm's met high attacking workratequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik had dit in mijn hoofd
[ afbeelding ]
Ow als CB gaat hij niet zo vaak mee naar voren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:46 schreef ThadCastle het volgende:
end heb je weinig aan Luiz. Als hij in de buurt is wel maar vaak staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |