PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 12-06-2013 om 15:00:10Happy Hour! 4pm-5:30pm UK. Prem Gold Jumbo 15K packs. Ligue 1 #TOTS IFs available until 5:30pm UK. #FUT reageer retweet
nee dit is het neppe TOTS, EA houdt ons voor de gekquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:09 schreef Maver24 het volgende:
zou dit echt de TOTS zijn van BBVA, het linkt we naar de EA server toe , wtf, Falcao misschien maar gewoon halen die 94 versie
#ikbenblijquote:
Waarom in je eentje dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Hoogste punt van de klas voor een praktijkopdracht. In mijn eentje gemaakt ipv met zijn 4'en. Trots
quote:
De rest van mijn groep werkte niet mee, dus die heb ik de rest gegeven. Mocht ik de grootste opdracht in mijn eentje doen. Ben alleen bang voor de restquote:
Nu het TOTW nog, ik heb gisteren die predictions gezien maar ik kan die thread nergens op het EA forum vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goede zaak dit TOTS, nu gaan de prijzen niet zo kelderen
Omdat je scheel bent blijkbaar. Of niet erg inventiefquote:
sin i/sin r = nquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
In de natuurkunde is optica toch licht.
Want mag een toets herkansen en er staat optica en het enigste hoofdstuk dat ik daarbij kan bedenken is licht.
Omdat die zo ver zijn gezakt afgelopen weken in verwachting van hogere TOTS spelersquote:
Vorig jaar waren de TOTS spelers ook lager dan de TOTY spelers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat die zo ver zijn gezakt afgelopen weken in verwachting van hogere TOTS spelers
Tot welke prijs ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat die zo ver zijn gezakt afgelopen weken in verwachting van hogere TOTS spelers
Optica is toch licht enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat helemaal goedkomen met optica ja
Nu verkopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef Maver24 het volgende:
ik ben blij met me TOTY Iniesta nu, 630k voor betaald, ik vind het wel mooi zo
Ik wacht af of de prijzen van goede BBVA silvers ook omhoog gaan. Voor de rest ga ik kijken wie er in het TOTW zit en dan kijken of ik winst kan maken op NIF versies van die spelers.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Wat zijn jullie investments voor deze week? Maver met zijn big cash wel slim om voor Iniesta te gaan
Niks ik heb skeitquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Wat zijn jullie investments voor deze week? Maver met zijn big cash wel slim om voor Iniesta te gaan
quote:
Messi had toch een 97 TOTY versie en een 98 TOTS versie? En aan het eind van FUT kwam EA uit het niets nog met een 95 Ronaldoquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vorig jaar waren de TOTS spelers ook lager dan de TOTY spelers.
S=1/f=1/v+1/bquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Optica is toch licht enzo.
Zoals lenzen ?
Vorig jaar had Messi zelfs een 99 TOTSquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Messi had toch een 97 TOTY versie en een 98 TOTS versie? En aan het eind van FUT kwam EA uit het niets nog met een 95 Ronaldo
Laat die her ook maar zittenquote:
S=1/f=1/v+1/bquote:
Omdat hij toen een contract ondertekende.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorig jaar had Messi zelfs een 99 TOTS
Het is toch mavoquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt dus echt drie keer niks met natuurkunde.
Als hij een voldoende kan halen voor Engels..quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wordt dus echt drie keer niks met natuurkunde.
Ik ben het er wel mee eensquote:
mooi kutquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
kleuren van een spectrum zijn: rood, oranje, geel, groen, blauw en violet.
Een gekleurd voorwerp absorbeert alle kleuren licht behalve de eigen kleur.
Hier gaat het over in de eerste paragraaf
stuk of 100 mirandaatjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Isco is echt raar. Wel Piqué bijvoorbeeld die bijna het hele jaar geblesseerd is geweest of slecht gespeeld heeft en dan geen Isco, die een topseizoen heeft gehadquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
Wel echt bizar die Malaga boycot..Demichelis, Isco en Caballero niet
0quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze nu 2 TOTWs releasen? 1 van het EK onder 21 + interlands met een aantal re-releases en 1 gewoon TOTW.
0,000000000001%quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe groot is de kans dat ze nu 2 TOTWs releasen? 1 van het EK onder 21 + interlands met een aantal re-releases en 1 gewoon TOTW.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
kleuren van een spectrum zijn: rood, oranje, geel, groen, blauw en violet.
Een gekleurd voorwerp absorbeert alle kleuren licht behalve de eigen kleur.
Hier gaat het over in de eerste paragraaf
is wel het 1e jaar dat we echt apart natuurkunde hebben maar dan nog fakking laag.quote:
Hahaha ja ach, het was een gok, omdat je toch wel op het HBO zit. Maar dan ben je dus bijna klaar? Of heb je lopen lamballen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over twee weken word ik 23, maar je zat er dichtbij hoor
Betwijfel of dat waar is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:40 schreef Confetti het volgende:
http://www.sportingnews.c(...)-barcelona-argentina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |