Geen zin?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
We zouden gaan bbq'en maar meneer had toch niet zoveel zin
'quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Terrine van ganzenlever met zomertruffels
Is die curry ook lekker?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef minilot het volgende:
Vanmorgen een komkommer-mangosalade met chilipeper en een handje pinda's.
Vanmuddag in de Efteling een Thaise gele curry met tofu (dat verkopen ze er, ja) en een softijsje.
Nu ben ik weer thuis maak ik pasta puttanesca, want snel en makkelijk en ik heb honger!
Is zeer goed te doen, zeker voor EUR 5,95 in het grootste attractiepark van Nederland. Vega-curry met zeer smakelijke tofu en prima rijst - een heel acceptabele lunch wat mij betreft.quote:
Zie DMquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat goed maareh, 2 dingen:
1. Iedere 2 weken naar de Efteling?![]()
Ja!quote:2. (zeer) smakelijke tofu?
Gaan jullie als teigetjuh en poeh?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
...en gebakken aardappeltjes, worteltjes en shoarma.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:44 schreef Iemand91 het volgende:
Gisteren teveel; eerst halverwege de middag een Grilled Chicken Barbecue bij de BK op Schiphol
(godsgruwelijk duur, maar ook lekker) en later bij La Place nog een pizza.
Nu net brood en vanavond o.a. vis uit de oven en witlof.
Verder nog wat leuks gedaan met de moerbeien?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:38 schreef minilot het volgende:
Vanmorgen volkoren brood met boter en honing op, en twee handen moerbeien en een bak radijsjes. Zodadelijk misosoep met paddestoelen en venkel. Daarna verjaardag van mijn paps: aldus taart en borrelnoten. Ik doe vanavond een fft'tje
Ik heb de helft apart gehouden, daar ga ik een zoete smurrie van maken die ik in brooddeeg ga rollen.. Wordt vervolgd!quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verder nog wat leuks gedaan met de moerbeien?
Dito, ik heb hier in Duitsland nog geen afhaal geprobeerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb de helft apart gehouden, daar ga ik een zoete smurrie van maken die ik in brooddeeg ga rollen.. Wordt vervolgd!
Zijn de afhaal/bezorg-Chinezen waar jij woont trouwens beter dan die in Nederland? Ik lust heel veel dingen, maar wat er hier doorgaans wordt verstaan onder 'Chinees halen' vind ik echt heel smerig. Brrr!
Schil een paar aardappels en kwart deze, leg ze in een ovenschaalquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:22 schreef alinity het volgende:
Morgenavond ben ik alleen thuis en ik weet niet bepaald wat ik moet eten. Weet iemand iets dat lekker, gezond en snel te maken is ?
Ohhh dat klinkt echt heerlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schil een paar aardappels en kwart deze, leg ze in een ovenschaal
Kruid een portie kipvleugels en leg deze op de aardappels,
uur in de oven bij 200 graden
Maak daar een mooie gemengde salade bij
En en en?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dito, ik heb hier in Duitsland nog geen afhaal geprobeerd.
Een beetje te lang in de oven gelaten, ze hadden een beetje zachter en plakkeriger in t midden mogen zijn, desalnietteminquote:
Sandalen, nu nog witte sokken en een korte broek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |