Goede pec implants jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef Champy het volgende:
Die gast is al meer dan 100 keer onder het mes geweest, en gewoon nog steeds lelijker dan ik.
Wel betere pecs btw
[ afbeelding ]
meeste in zijn gezicht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ook echt 100 ingrepen. Neem gewoon een kuurtje.
Dan moet hij er alsnog voor werken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ook echt 100 ingrepen. Neem gewoon een kuurtje.
Sowieso goeie vet percentagequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:18 schreef 16meter het volgende:
gewoon jaloers dat hij wel een mooie lichaam heeft
Ik vind het ook een baggernummer ja. Niks speciaals en het wordt ziekelijk gehyped op de radio.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:49 schreef fathank het volgende:
Nieuwe gymmuziek pls...ik word een beetje moe van die slappe piemel-house kijk mij eens hip in mn jaren '80 tennisoutfit proberen te shinen op een of ander schijthipster-festival
LOL, ff flink aan het pompen geweest, voordat filmpjequote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
hey mensen. Hier een berichtje van uit mijn keuken.
Volgende keer vanuit de gym, heb de tripod binnen![]()
filmpje over hoe ik het doe voor w.b.t. eten koken.
Voor de oplettende kijker, dit is een ander yt account. Die andere kon ik niet meer op inloggen![]()
no worries, gebeurt geen tweede keer meer![]()
Have fun![]()
Wut? Nee, Behalve dan die kar met eten trekken vanaf de supermarkt lol.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
LOL, ff flink aan het pompen geweest, voordat filmpje
quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
Voor de oplettende kijker, dit is een ander yt account. Die andere kon ik niet meer op inloggen![]()
Have fun![]()
Haha filmpje is weer keurig Raymond!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
Have fun![]()
bakjes bij de blokker in verschillende formaten of cheaper bij de actionquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Eet je het koud op?
Waar kan je zulke bakjes kopen?
mooi filmpie,manquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wut? Nee, Behalve dan die kar met eten trekken vanaf de supermarkt lol.
Ik ga zo lekker, sjest vandaag, en yoga
Ja of gewoon zo een paar slokken. Maar in koud water is wel lekkr met zulke luchten als van de weekquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha filmpje is weer keurig Raymond!![]()
Ziet er ook allemaal goed te jassen uit verder. Vermeng je citroensap gewoon met water of?
p.s. Wel chill dat kattenvoer en die Fritzl kelder!
Dat over het kattenvoer was een grap toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
Have fun![]()
Have fun![]()
Lol. Ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat over het kattenvoer was een grap toch?
Have fun![]()
AC/DC, Rammstein, Iron Maiden.....quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:49 schreef fathank het volgende:
Nieuwe gymmuziek pls...ik word een beetje moe van die slappe piemel-house kijk mij eens hip in mn jaren '80 tennisoutfit proberen te shinen op een of ander schijthipster-festival
Nice filmpje! En snel eigenlijk..1 x kwartier koken en je bent er vanaf. Die zilvervliesrijst/water verhouding viel me wel een beetje op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja of gewoon zo een paar slokken. Maar in koud water is wel lekkr met zulke luchten als van de week
Cewl, het schijnt goed voor je lever n gal te zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nice filmpje! En snel eigenlijk..1 x kwartier koken en je bent er vanaf. Die zilvervliesrijst/water verhouding viel me wel een beetje op.
Ik drink elke ochtend als eerst een uitgeperste citroen met een glas water.
Nice..ja ik heb het idee dat het een soort kleine detox is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Cewl, het schijnt goed voor je lever n gal te zijn.
Idd. Uurtje koken, 1x vieze keuken en klaar
Scherp, want halverwege deed ik er nog wat water bij
Supervet!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
Have fun![]()
Haha lekker bezig hoor, leuk om zo eens te zien. Thanks for sharing!quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
Have fun![]()
filmpje van die bodybuilder gezien die toegeeft hoeveel hij spuit? die doet 1500mg test per weekquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:15 schreef Ethanolic het volgende:
Haha tussen de kuurlogs van DBB, gast die 1000mg Tren en 1200mg Test per week wilt pakken![]()
Mwa die Test is al belachelijk, maar 1000mg trenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:48 schreef seto het volgende:
[..]
filmpje van die bodybuilder gezien die toegeeft hoeveel hij spuit? die doet 1500mg test per week
Lol ja idd. Alles schoot op zn plek op dat eerste momentquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Supervet!Je lijkt me echt een toffe kerel.
Heb net dat ander filmpje bekeken. Je hele rug kraakte bij je eerste pose![]()
![]()
Je ziet er goed uit
meer van ditquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
Have fun![]()
welk kuurtje raad je my anquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:55 schreef Panzermaus het volgende:
Natty is zonde van je tijd, kijk naar Arnold. Hij is gewoon rijk en gelukkig geworden.
Heldquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
Have fun![]()
Ken je dat gewoon allemaal koud opeten dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Op mn werk wel. Savonds thuis piep ik het kort op.
Ja 't is ff wennen en super lekker is anders, maar ik kies snelheid(en gezondheid ) boven smaak.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Held
[..]
Ken je dat gewoon allemaal koud opeten dan?
Want daar zit ik dus mee, ik wil dat best doen en meenemen naar mijn werk maar smaakt dat wel?
Iemand nog tips tegen opkomende keelpijn behalve trachitol trouwens? Blegh
Als net begint neem ik vaak strepsils. Anders trachitol, maar dat is vooral verdovend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Held
[..]
Ken je dat gewoon allemaal koud opeten dan?
Want daar zit ik dus mee, ik wil dat best doen en meenemen naar mijn werk maar smaakt dat wel?
moet je nu huilen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef ChesterPerry het volgende:
ben ook verkouden benauwd en ziek echt irritanttt
Leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:21 schreef RaymondK het volgende:
Have fun![]()
2-3 eetlepels zout oplossen in een glas water en daarmee gorgelen tot het glas leeg is, 2 keer per dag. Al het slijm wat loskomt mee uitspugen met het water en het water vooral niet doorslikken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
of zoute chips etenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leukik weet nou niet of je nou uit Den Haag of Rdam komt. Maar sowieso 1 van die twee
(toch?).
Eet je eigenlijk ook nog brood oid?
[..]
2-3 eetlepels zout oplossen in een glas water en daarmee gorgelen tot het glas leeg is, 2 keer per dag. Al het slijm wat loskomt mee uitspugen met het water en het water vooral niet doorslikken.
Werkt beter dan alle trachitol en strepsils bij elkaar imho.
?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan noem je ook meteen de drie bekendste.
dan lekker keelpijn houden, btw, ik bedoel een 200gr familiezak, je moet die fuckers wel killen, nlquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol dat zeg je toch niet in het gymtopic
laat gaan mattiequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:49 schreef fathank het volgende:
Waar komt dit uit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag pas emotioneel worden zodra dit met je gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |