Dat is nu juist waarom om gaat, die alu's worden altijd voor gekkie's uitgemaakt en nu komt weer uit dat ze keihard gelijk hebben, maar gelijk geven is er door de massa niet bij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef Shakkara het volgende:
Grappig dat het veel omvangrijker blijkt en al langer aan de gang is dan de ergste alu-hoedjes beweerden.
Wat gaan we er aan doen? Volgende keer WEL allemaal Piratenpartij stemmen?
Ik heb hetzelfde met m'n vrienden, die waren altijd van het 'je hebt toch niets te verbergen', 'waar maak je je druk om' en 'we zijn toch niet interessant genoeg om af te tappen' type. Maar nu blijkt dat er gewoon sleepnetten over het hele internet worden losgelaten zijn ze toch niet zo vrolijk meer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:28 schreef THEFXR het volgende:
Dat is nu juist waarom om gaat, die alu's worden altijd voor gekkie's uitgemaakt en nu komt weer uit dat ze keihard gelijk hebben, maar gelijk geven is er door de massa niet bij.
Lijkt me toch dat dat bedrijf dat al wel wist. Vooral als het om gevoelige informatie staat. De Amerikaanse regering kan daar al bij sinds de patriot act. En dat is al een poosje terug.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:32 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met m'n vrienden, die waren altijd van het 'je hebt toch niets te verbergen', 'waar maak je je druk om' en 'we zijn toch niet interessant genoeg om af te tappen' type. Maar nu blijkt dat er gewoon sleepnetten over het hele internet worden losgelaten zijn ze toch niet zo vrolijk meer.
Zeker niet omdat een aantal van hen met projecten bezig is waar geheimhoudingsplicht op is, terwijl het bedrijf gebruikt maakt van de diensten van google mail voor de interne communicatie. Blijkt dat al hun gevoelige materiaal eigenlijk gewoon op straat ligt. De mogelijkheden tot bedrijfsspionage vanuit de VS zijn enorm. En we dachten dat de Chinezen erg waren...
Denk het ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
Nederland is allang verkocht man. Muppet regering die danst naar de pijpen van internationale bedrijven, en als er iemand is die voor landsbelang opstaat schieten ze 'm in z'n schedel.
Sinds 1948.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:30 schreef Salvad0R het volgende:
Heeft niets met de labels die kneusjes aan mensen geven te maken, als die lijers hadden opgelet in 2001-2005 dan was dit niet eens nodig.
Onzin.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef THEFXR het volgende:
De USA en UK tapt al zeven jaar lang in op de volgende inetservices, Facebook, Microsoft, Google, Apple, Yahoo, YouTube, AOL, Skype en anderen
Zelfs de Washington Post is daarop al teruggekrabbeld.quote:
Paranoia is just a heightened state of awareness.quote:Op donderdag 13 juni 2013 08:48 schreef DuTank het volgende:
Iets wat ik al een tijd roep, maar ik werd altijd voor paranoïde en gek verklaard.
Sommige mensen gaan een beetje te ver. Maar goed, dat terzijde.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Paranoia is just a heightened state of awareness.
Misschien sommige mensen gebruiken t niet gewoon dat t shijt is.:)quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan een beetje te ver. Maar goed, dat terzijde.
Ik vind het namelijk ook weer overdreven om totaal geen elektronische apparaten meer te gebruiken, omdat de NSA mee kijkt
Sowieso is al een redelijk groot deel tegen de manier waarop Anonymous te werk gaat. Daarnaast vindt 50% het niet eens zo erg dat ze 'gecontroleerd' worden. Dus ja, dan is het logisch dat men gaat 'huilen'.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Hmmmmpfff, anonymous gaat al wraak acties plannen tegen PRISM en dergelijke???
Stel je voor dat er weer enkele websites uit de lucht gaan.......dan gaat iedereen huilen.
Ik vind ook niet dat anonymous zomaar voor iedereen kan spreken en acties kan gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Stel je voor dat er weer enkele websites uit de lucht gaan.......dan gaat iedereen huilen.
Logisch want daarmee raken ze vooral de gewone man maar ja dat begrijpen ze niet helemaal.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:01 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Ze zijn een beetje de zwarte ridders van het internet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Logisch want daarmee raken ze vooral de gewone man maar ja dat begrijpen ze niet helemaal.
Dat zou idd mooi zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje de zwarte ridders van het internet.
Soms zijn ze de held en soms de schlemiel.
Eigenlijk hebben 'we' er alleen wat aan als ze het hele prism programma neer kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |