Misschien wilde hij duidelijk maken dat jij je kind niet met een spanband aan je zelf mag vast maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Dekatria het volgende:
Ik had zonet een busje die een poging driebanden met me wilde doen geloof ik...
[ afbeelding ]
maak jij wel eens ritten waarbij je niet denkt dat er iemand eenaanslag op je wil plegenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Dekatria het volgende:
Ik had zonet een busje die een poging driebanden met me wilde doen geloof ik...
[ afbeelding ]
Misschien is 'dode-hoek-rijden' wel z'n favoriete sportquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
maak jij wel eens ritten waarbij je niet denkt dat er iemand eenaanslag op je wil plegen
Die alp wil ook niet zo snel inhalen, dus dan blijf je ook lang in die dode hoek hangenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien is 'dode-hoek-rijden' wel z'n favoriete sport
Het zijn allemaal huurlingen van de Illuminatiquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
maak jij wel eens ritten waarbij je niet denkt dat er iemand eenaanslag op je wil plegen
Blablablaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:43 schreef Vrieskist het volgende:
Die alp wil ook niet zo snel inhalen, dus dan blijf je ook lang in die dode hoek hangen
Ik merk ook vaak dat ik minder ruimte krijg op drukke snelwegen dan ik zou willen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het zijn allemaal huurlingen van de Illuminati
[..]
Blablabla
Ik blijf nooit thv achterwielen rijden juist om dit te voorkomen, maar dat betekent natuurlijk nog niet dat mensen je altijd zien aankomen als je inhaalt.
ik had een aanpassing aangevraagd voor de OP maar Anne was te lui en zei hijs bijna vol dus open maar een nieuwe en pas het zelf aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
Bijna vol. Ik ga een Sala-rijles-volplemp-topic doen.
Ah, dus dan ga je eindelijk dat VFR hok inruilen voor een echte motor?quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:59 schreef Maegrim het volgende:
die koffers wennen snel zeg, dat wordt sparen voor een allroad ofzo
geen alp
Dan bied ik me aan om op de VFR te passenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, dus dan ga je eindelijk dat VFR hok inruilen voor een echte motor?
De Gladius is de opvolger van de SV650N. De -N is de naakte variant van de -S.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk SFV650De Gladius. Maar da's ook een naked, en daar had hij geen interesse in.
Verwarrend wel hoor, al die types
Huh? Ik wist niet dat de SV al end of life wasquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:50 schreef Tankiej het volgende:
[..]
De Gladius is de opvolger van de SV650N. De -N is de naakte variant van de -S.
Om het nog wat 'duidelijker' te maken
mooi niet, de VFR rij ik opquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, dus dan ga je eindelijk dat VFR hok inruilen voor een echte motor?
De -S is nog wel geproduceerd t/m 2012, maar de -N werd vervangen met de Gladius in 2009.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Huh? Ik wist niet dat de SV al end of life was![]()
Sowieso moeten motorfabrikanten in het algemeen eens wat meer aan typenamen gaan doen vind ik. Bandit, V-Strom, Fireblade, Blackbird, Transa.. nou ja, die dan weer niet, maar goed
de transalp is ook uit productiequote:Op woensdag 12 juni 2013 19:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Huh? Ik wist niet dat de SV al end of life was![]()
Sowieso moeten motorfabrikanten in het algemeen eens wat meer aan typenamen gaan doen vind ik. Bandit, V-Strom, Fireblade, Blackbird, Transa.. nou ja, die dan weer niet, maar goed
Mijn motor gaat met die lekker band voorlopig nergens naartoequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:13 schreef BlackLining het volgende:
Ruilen tegen de motor van Danger.Mouse? Moet je die wel zelf even op gaan halen. En dan kun je de camera gewoon naar mij opsturen
KLIKKERDEKLIKquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mijn motor gaat met die lekker band voorlopig nergens naartoe![]()
Vrijdag het achterwiel eraf halen en ff naar de bandenboerquote:
al je spijker ziet zitten en je legt je duimen aan de zijkant van het loopvlak en hij zit er tussen in mag je hem gwn plakken voor een prop hoeft je wiel er nl niet af met rug tegen een muur aan zitten achter kant van je motor tussen je benen en gaanquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Vrijdag het achterwiel eraf halen en ff naar de bandenboer
en met wat diesel erbij blijft ie waterdichtquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:08 schreef klawie het volgende:
[..]
al je spijker ziet zitten en je legt je duimen aan de zijkant van het loopvlak en hij zit er tussen in mag je hem gwn plakken voor een prop hoeft je wiel er nl niet af met rug tegen een muur aan zitten achter kant van je motor tussen je benen en gaan![]()
Dafuq did I just read?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:08 schreef klawie het volgende:
[..]
al je spijker ziet zitten en je legt je duimen aan de zijkant van het loopvlak en hij zit er tussen in mag je hem gwn plakken voor een prop hoeft je wiel er nl niet af met rug tegen een muur aan zitten achter kant van je motor tussen je benen en gaan![]()
Misschien moet je eens fatsoenlijk schrijven. Met punten en komma's zegmaar. Ik snap er namelijk geen hol van.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Misschien moet je eens fatsoenlijk schrijven. Met punten en komma's zegmaar. Ik snap er namelijk geen hol van.
Goedzo klawie!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef klawie het volgende:
snap dat het moeilijk vervelend is maar dit bedoel ik:
ik laat de lucht er ook altijd in kost iets meer kracht maar werkt fijner voor mij gevoel.
Een Bolletjequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)HONDA-CBX-750-F.html
Ik..wil..hebben!![]()
Wel veur erbij. Dan wordt de Alp een pekelfiets
quote:
een bolletje is toch een bol d'or en dit is een CBX en geen CB750f?quote:
Ik zoek er toch 1 met kuip, dus de CBX 750F oftewel de Bol d'orquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
een bolletje is toch een bol d'or en dit is een CBX en geen CB750f?
Ik heb de CB750KZ de voorloper van de Bol d'or maar vrijdag weer 2 kijkers dus misschien is ie dan weg.
Leuke Bol te koop hier ome de hoek!
[ afbeelding ]
http://link.marktplaats.nl/687212377quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Stijner heeft de laatste tijd vaker van die oldskool fietsen in de showroom valt mij op. Misschien es effe een keer met hem praten of hij een Bol d'or kan vinden in redelijke staat.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/687212377
't Is nog vroegquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:52 schreef KneusTeun het volgende:
oke, sorry.
Ik vind hem alleen minder mooi en moderner ogen ofzo.
Staat wel gewoon bol d'or op ook nogmi scuzi
Veulste vroeg, ik ga naar mn nest toe. Morgen lekker in de regen rijden gezien de weersberichten, wordt mn alp ook weer eens gewassenquote:
Vette fietsquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:39 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)HONDA-CBX-750-F.html
Ik..wil..hebben!![]()
Jij reedt niet toevallig in de buurt van de A12 Maarsbergen gisteren? Ik zag net zo'n motor als jij hebt en de kentekenplaat hing niet helemaal goed (lees: alsof hij er elk moment af kon vallen)quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:11 schreef Salatrel het volgende:
bredere steppies en bar risers besteld en de preload op de voorvering wat aangedraaid
mijn motor stond gisteren voor zijn 10k beurt bij hans van wijk dus ik heb alleen huis - zoetermeer v.v. gereden gisteren en daarbij niet op de a12 geweestquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Jij reedt niet toevallig in de buurt van de A12 Maarsbergen gisteren? Ik zag net zo'n motor als jij hebt en de kentekenplaat hing niet helemaal goed (lees: alsof hij er elk moment af kon vallen)
Dan zal het wel een kwaaltje van dat model zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn motor stond gisteren voor zijn 10k beurt bij hans van wijk dus ik heb alleen huis - zoetermeer v.v. gereden gisteren en daarbij niet op de a12 geweest
dat sowieso. lees laatste pagina van het xt660z topic op MF maar eens.. ik had erover gepost.. iedereen schijnt dat te hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dan zal het wel een kwaaltje van dat type zijn
Haha wtfquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat sowieso. lees laatste pagina van het xt660z topic op MF maar eens.. ik had erover gepost.. iedereen schijnt dat te hebbenstaat gewoon in de OP om die schroeven gewoon door de plaat heen te jassen
mjah 1pitters trillen nou eenmaal meer dan andere motoren (vooral wat heftiger) en die hele taartschep achterop is van plasticquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha wtf
En iedereen krijgt ook hetzelfde verhaal te horen wat betreft die knipperlichten, dat het niet bekend is bij Yamaha![]()
Dat snap ik, maar dat moeten ze bij Yamaha toch ook wel kunnen bedenkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah 1pitters trillen nou eenmaal meer dan andere motoren (vooral wat heftiger) en die hele taartschep achterop is van plasticmisschien toch maar zon tailtidy kit bestellen bij OTR als dit geneuzel nog een keer terugkomt
In zekere zin zijn het natuurlijk ook wel honkie tonkie motorenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:25 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat moeten ze bij Yamaha toch ook wel kunnen bedenken
Ik heb een Givi S950 aan m'n stuur hangen waar mijn telefoon in kanquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:32 schreef 1517 het volgende:
Wil mijn telefoon voor navigatie gaan gebruiken en ook een 12v aanleggen.
Wie van jullie heeft zijn telefoon op het stuur gemonteerd? Tips?
Heb geen telefoon van apple dus zal even goed moeten zoeken naar een oplossing
dat wil ik dus ook nog. Probleem is alleen dat het of een waterdicht hoesje is of 1 waar je ook nog je headset kan aansluiten. Dus dan moet ik er ook nog zo'n communicatie setje fixen. Want moet wel waterdicht zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:32 schreef 1517 het volgende:
Wil mijn telefoon voor navigatie gaan gebruiken en ook een 12v aanleggen.
Wie van jullie heeft zijn telefoon op het stuur gemonteerd? Tips?
Heb geen telefoon van apple dus zal even goed moeten zoeken naar een oplossing
Mijn schoonbroer rijd al 3 jaar met iphone op zijn stuur rond en heeft 0,0 problemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:10 schreef Daantke het volgende:
Ik heb het niet zo op houders van alleen plastic, ik heb laatst mn telefoon als optische navi gebruikt, en de bewegingssensor hield er al een paar keer mee op, volgens mij sloop je echt je telefoon daarmeeBeter dan een goedkoop navigatiesetje of chinese smartphone halen daarvoor.
Ik heb deze besteld, ritssluiting ziet er wel redelijk goed uit, en het is een 'bag' en geen case of holder, dus volgens mij zit mn telefoon redelijk los erin:
http://dx.com/p/universal(...)l-phone-black-189594
Wè veur ene?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:52 schreef Salatrel het volgende:
neu helm gekauft. nog even paar tientjes korting geroggeld
ben uiteindelijk voor de shoei neotec gegaan. wilde pinlock, ingebouwd zonnevizier en een systeemhelm leek me ook wel praktisch...quote:
Nope, helaas niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:08 schreef 1517 het volgende:
Transalpers, hebben jullie een kap over je voor rem?
De bouten waarmee die kap bij mij vast zat waren helemaal uitgerekt en ik wil ze vervangen.
Kan alleen nergens van die bouten vinden, laat staan een foto van een front-brake-cover
En nog één bekeerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:58 schreef Salatrel het volgende:
ben uiteindelijk voor de shoei neotec gegaan
Nee, maar zoek je model eens op op cmsnl.com. Daar staan erg veel reserveonderdelen op, per fabricagemodel (zoeken op VIN is mogelijk). Kans is aanwezig dat je wat vindt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:08 schreef 1517 het volgende:
Transalpers, hebben jullie een kap over je voor rem?
De bouten waarmee die kap bij mij vast zat waren helemaal uitgerekt en ik wil ze vervangen.
Kan alleen nergens van die bouten vinden, laat staan een foto van een front-brake-cover
zeg dat maar tegen de inkopers van hans van wijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar in dezelfde kleur als ik, doe eens origineel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Passen, en bestellen in andere kleurquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen de inkopers van hans van wijkze hadden er 3 staan alle3 wit
enige wat anders was is de maat
kleurtjes zijn duurderquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Passen, en bestellen in andere kleur
quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:50 schreef Salatrel het volgende:
nouja dan hoef ik die reflecterende stickers die erbij zaten er ook niet op te plakkenGebruik ze maar om je motor bijeen te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |