quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
deze voor vervanging in de OP?
[ afbeelding ]
Ja als we dan toch de OP gaan bijwerken dan aub ook wel consequent zijn mensen als Talisa en Kraznys ook weghalen........quote:
Wat heb ik gemist met Ros?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
deze voor vervanging in de OP?
[ afbeelding ]
Faceless Men Assassin's Creed in Kings Landingquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef ooble het volgende:
Zou er ooit nog een goeie Game of Thrones game komen?
Die Crusader Kings II mod is wel bazig maar werkt de helft van de tijd niet
Ja dit of een Elder Scrolls game lijkt me echt bizar vet!quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Faceless Men Assassin's Creed in Kings Landing![]()
Lijkt me leuk
quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Man, man..zitten sommige mensen echt met de ogen dicht te kijken
Bestaat toch al?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef Omega het volgende:
Een RTS game, met draken, direwolves, geldzoals starcraft, alleen dan GoT.
Dit belooft nog een goede wending denk ik. Soort vader figuur voor Arya ofzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:19 schreef ems. het volgende:
Vast al gepost maar blijft een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dat in de serie duidelijk was, maar dat kan er maar 1 zijn eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Iets wat ik me afvraag, wat ik dus niet gezien heb. Wie heeft winterfell eigenlijk platgebrand? Het verhaal is dat Theon dat gedaan heeft, maar die werd na zijn speech bewusteloos geslagen toen die pipo met die toeter buiten stond, de bastard van Bolton (die toeter waarmee hij hem nu ook kwelt) hij is toen bewusteloos buiten de poort gedragen en toen was winterfell nog in orde. Erna was winterfell afgebrand en was iedereen dood. Maar Theon of zijn mannen hebben dit niet gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, zou er niet van staan te kijken dat Arya hem vermoord, of dat hij omkomt en Ayra hem erna vergeeft. Ik heb zo'n gevoel dat Ayra die hitman (ff de naam kwijt) gaat opzoeken, ook met dat muntje in de laatste aflevering wat ze van hem gekregen heeft. Ze heeft toch niets meer, alleen een dodenlijstje en ze denkt dat haar hele familie dood is, en zal gaan trainen voor wraak.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dit belooft nog een goede wending denk ik. Soort vader figuur voor Arya ofzo.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat in de serie duidelijk was, maar dat kan er maar 1 zijn eigenlijkKlopt, toen was dus al een eerste teken van verraad omdat ze Theon de schuld gegeven hebben voor iets wat Ramsay de Sadist gedaan heeft. Want Theon werd gek van die toeter voor de gate van Winterfell, en wie loopt Theon nu te martelen met een toeter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
volgens mij werd dat in de laatste ep ook door Bolton verteld tegen Walder Frey, dat zijn bastard zoon het deed lijken alsof de Greyjoys Winterfell plat gebrand hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:14 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, toen was dus al een eerste teken van verraad omdat ze Theon de schuld gegeven hebben voor iets wat Ramsay de Sadist gedaan heeft. Want Theon werd gek van die toeter voor de gate van Winterfell, en wie loopt Theon nu te martelen met een toeter?
Ow heb ik gemist dat stukje danquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij werd dat in de laatste ep ook door Bolton verteld tegen Walder Frey, dat zijn bastard zoon het deed lijken alsof de Greyjoys Winterfell plat gebrand hebben
Cool dat wist ik niet, al is het niet echt een positieve review;quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bestaat toch al?
http://www.ign.com/articl(...)rones-genesis-review
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef Ugjerke het volgende:
Holy shit, ik bedenk me nu pas dat aan het begin van de show, een dood hert er voor gezorgd heeft dat de direwolf stierf.
[ afbeelding ]
Scherp! Ik zie dat soort dingen nooitquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef Ugjerke het volgende:
Holy shit, ik bedenk me nu pas dat aan het begin van de show, een dood hert er voor gezorgd heeft dat de direwolf stierf.
[ afbeelding ]
Zou wel heel GRRM zijn, dergelijke symboliekquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |