Powerplay van de Bolton familie. Ze waren loyaal aan de Starks maar zagen geen heil in die hele oorlog van Robb (of probeerden een slaatje te slaan uit de situatie), dus zodra bekend werd dat Theon Winterfell had platgelegd en dat de Starks de steun van de Karstarks hadden verloren (komt ervan als je het hoofd van de familie zijn hoofd afhakt....), zagen ze hun kans schoon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:26 schreef DonRaja het volgende:
Waarom wordt die ene gast (Theon) eigenlijk zo gemarteld?
Die Theon martelaar(2 na laatste rij, 2de plaatje), daarvan is de naam toch ook al bekend? Weet de voornaam niet meer, achternaam is niet zo moeilijk, aangezien het een bastard is. Maar in de laatste aflevering is bekend gemaakt hoe die heet, toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
deze voor vervanging in de OP?
[ afbeelding ]
idd: Ramsay Boltonquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:44 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Die Theon martelaar(2 na laatste rij, 2de plaatje), daarvan is de naam toch ook al bekend? Weet de voornaam niet meer, achternaam is niet zo moeilijk, aangezien het een bastard is. Maar in de laatste aflevering is bekend gemaakt hoe die heet, toch?
Ja, maar is ie daarna niet gestorven in die opstand dan? Samen met meneer Mormont?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:22 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Die leeft nog best wel. Zat er twee (?) afleveringen in toen Jon in zijn tent stond en een stukje met ze optrok...
Ramsay Snow.quote:
Klopt idd, maar hij maakt je af als je hem zo noemt...quote:
En aangezien ik mijn pik wil houden noem ik hem maar Boltonquote:Ramsay considers himself a true Bolton despite his birth[2] and is highly resentful of his baseborn status, referring to himself proudly as the trueborn scion of the Dreadfort and violently correcting those who refer to him otherwise, he killed a peasant once simply because the peasant addressed him politely as Lord Snow.
Boekinfo dit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Klopt idd, maar hij maakt je af als je hem zo noemt...
[..]
En aangezien ik mijn pik wil houden noem ik hem maar Bolton
Nah, maar volgende x oppassen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:34 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ben nieuw in dit topic, moet het weg?
Want anders raak je alsnog je pik kwijtquote:
Of ik unleash the dragon.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want anders raak je alsnog je pik kwijt
Ik stuur mijn boyfriend gewoon op hem afquote:
Hij was niet aanwezig bij die opstand, geen enkele wildling was daar... was puur een opstand binnen de nights watch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar is ie daarna niet gestorven in die opstand dan? Samen met meneer Mormont?Ik heb m daarna nl niet meer gezien in dat Wildling groepje hoor. Alleen nog Orell, Ygritte en Big Hulky Ginger Guy (Tormund).
O jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:51 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Hij was niet aanwezig bij die opstand, geen enkele wildling was daar... was puur een opstand binnen de nights watch.
Thanks!quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:55 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Powerplay van de Bolton familie. Ze waren loyaal aan de Starks maar zagen geen heil in die hele oorlog van Robb (of probeerden een slaatje te slaan uit de situatie), dus zodra bekend werd dat Theon Winterfell had platgelegd en dat de Starks de steun van de Karstarks hadden verloren (komt ervan als je het hoofd van de familie zijn hoofd afhakt....), zagen ze hun kans schoon.
Roose Bolton bleef zich voordoen als een trouwe dienaar van Robb tijdens zijn veldtocht, maar spande ondertussen met Tywin Lannister en Walder Frey samen om de Starks flink uit te dunnen op de Red Wedding. Daarnaast stuurde hij z'n sadistische bastaardzoon Ramsay Snow naar Winterfell om eens flink los te gaan op Theon en alle Greyjoys weer terug naar de Iron Islands te jagen. Met als eindresultaat: Roose Bolton als Warden of the North zonder enige noemenswaardige tegenstand meer over in het Noorden die hem zou kunnen lastigvallen.
Edit: in de boeken speelt het verraad iets langer met o.a. een veldslag met verdachte afloop, maar die omstandigheden worden in de serie niet echt belicht, daarom ga ik daar ook niet te diep op in.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Ja als we dan toch de OP gaan bijwerken dan aub ook wel consequent zijn mensen als Talisa en Kraznys ook weghalen........quote:
Wat heb ik gemist met Ros?quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
[ afbeelding ]
Faceless Men Assassin's Creed in Kings Landingquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:50 schreef ooble het volgende:
Zou er ooit nog een goeie Game of Thrones game komen?
Die Crusader Kings II mod is wel bazig maar werkt de helft van de tijd niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |