In Monaco was Alonso bij lange na niet de snelstequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef Marks het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar dat is uiteraard gebaseerd op een incidentloze race...![]()
Het viel mij vooral in Bahrein al op hoe werkelijk belachelijk snel Alonso was. Zelfs met drs problemen was hij nog even snel als de Red Bulls toen! Daarna iets andere banen gehad (Monaco en Canada) maar Barcelona won hij ook al... Die wagen is echt de beste van het hele veld, alleen hangt er nog een waas van pech overheen waardoor het lijkt dat de red bull het snelst is, maar ik verwacht dat Ferrari (lees ALONSO) nog wel kan gaan domineren de rest van het seizoen!
Maar ik verwacht wel plek 1 voor hem, al zou ik het Webber ook wel gunnen dit weekendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:43 schreef kepler het volgende:
[..]
In Monaco was Alonso bij lange na niet de snelste
Als ik telkens een deur openzet voor ik een bocht induik in mn huis dan ben ik ook niet als eerste binnenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:43 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik telkens een deur openzet voor ik een bocht induik in mn huis dan ben ik ook niet als eerste binnen
Dat bedoel ik dus ook, maar die baan was totaaaaal anders dan Silverstone.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem uitgeschakeld, BBC stream erbij nu voor de info, die liep bijna een minuut achter op de beelden van Sport1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Welkom terug, streams kijken op vrijdag
Maar zelfs nu er geen auto een hele ronde rijdt blijft het commentaar interessant. Heeft Ronald al koffie gehaald?
Refreshen heeft gewerkt voor mij, ligt wsl aan mijn browserquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze zonder problemen
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
BBC
Als ze op het punt waar geel hing aantoonbaar van hun gas zijn gegaan is daar niets mee aan de hand.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Hulkenberg en Maldenado hebben zojuist een snelle ronde neergezet tijdens geel?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:30 schreef Maver24 het volgende:
krijgen we de 2e vrije training wel live te zien op Sport1 ?, ik zie alleen maar Wimbledon staan
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:00 schreef Sinister-D- het volgende:
Sport1
VT1: vrijdag 28 juni, 10:55
VT2: vrijdag 28 juni, 22:30 (verlaatte uitzending ivm de TT van Assen)
VT3: zaterdag 29 juni, 10:55 (Sport1 extra)
Quali : zaterdag 29 juni, 13:55 (Sport1 extra)
Quali samenvatting: zondag 30 juni, 13:00
Race: zondag 30 juni, 13:30
Dan is dat toch veranderd tov woensdag toen ik de OP gemaakt hebt. Heb alle kanalen gecontroleerd destijdsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens de TV-gids wordt VT2 live uitgezonden op Sport 1 extra om 14:55u.
http://www.sport1.nl/programmagids/deze-week.html
Meestal hebben de beste streams al Sky commentaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:09 schreef Breaker.Faker het volgende:
Alle streams die de vrije training uitzend is hier te vinden.
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=204377&part=sports
Wat ik zelf doe is een goede stream met hoge bitrate op zoeken daar het geluid van uit zetten en het geluid aan zetten van Sky Sports.
Misschien is het ook handig om deze site te plaatsen in de begin topic.
Op deze website zijn meer streams te vinden van andere sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |