mooi geregeld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hamburgert met friet kan prima als ontbijt
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hamburgert met friet kan prima als ontbijt
why not?quote:
wasdat dan? Ik ken alleen engelse ontbijtjesquote:
Nog meer vette meukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wasdat dan? Ik ken alleen engelse ontbijtjes
En MPG? Heb jij al geld op je rekening?quote:
Niet naar Henk gaan, dan heb je meer biergeld voor BPquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:46 schreef sp3c het volgende:
loop van de week, ik wacht ff die financiele situatie voor komende maand af
ja die 13 euro van afgelopen maandag ga ik echt missenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet naar Henk gaan, dan heb je meer biergeld voor BP
Nog niet, maar ik had wel post in een blauwe envelop, dus dat is eindelijk onderwegquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En MPG? Heb jij al geld op je rekening?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik had wel post in een blauwe envelop, dus dat is eindelijk onderweg
Als het huur of hypotheek is zou ik dat niet naar volgende maand schuivenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die 13 euro van afgelopen maandag ga ik echt missen
maar ik zit tegen wat forse uitgaven aan te hikken en ik weet niet of ik dat komende maand of de maand daarna moet doen
Dat ken ik wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:05 schreef sp3c het volgende:
nee ik gebruik het echt voor de motion capture, Kinect spelletjes zijn lame, als ik een spelletje speel dan wil ik onderuit op de bank zitten/liggen en bier slurpen ... niet als een malloot naar de tv lopen zwaaien
google naar Motion Capture
Ja of nee had volstaanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:12 schreef sp3c het volgende:
mensen moeten mij ook eigenlijk geen vragen stellen
Cool!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:14 schreef sp3c het volgende:
Nederlands ijshockey voor op de smartf00n/tablet
Trouwen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:17 schreef sp3c het volgende:
en dan moet je lachen maar er zit hier 1000 man gemiddeld op de tribunes, de helft in de eerste divisie en het is een olympisch seizoen en alle ijshockey op de smartf00ns is kut dus elke canadees gaat het sowieso kopen
damn right
instant miljonnair
Dinsdagochten in Schubbekuttenveen is gratisquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:18 schreef sp3c het volgende:
misschien na de release, dat trouwen is nogal een kostenpot hoor ik
Pummelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef sp3c het volgende:
Takkewijf denkt dat ze origineel is
* sp3c denkt nog even na over de verloving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |