SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Echt ehquote:
Dat zijn emo's en/of labiele kuttenquote:
Picsquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha DIT,
Ik was ook ooit gothic, gelukkig heb ik die periode heeeeeeel ver achter me gelaten
Ghehequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
Schiet trouwens niet op wanneer rival er niet is... Pffff
Ik nu nog steeds, wel in een iets normalere variant danquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik hield vroeger alleen erg van eyeliner.
Die is vast ff lunchen ofzo ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
Schiet trouwens niet op wanneer rival er niet is... Pffff
Wat kinderachtig, godverdommequote:
Ik had in de avond al een pil genomen, die ik van Lotusss had gehad. Denk dat als ik er 2 had genomen ik nergens last van had gehad. Maar ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen medicijn voor @Huppel?
En Gothic zijn brrrrrrrrr
Hehehe, ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is vast ff lunchen ofzo ?
Ik heb wel zwart haar gehad
Ik draag zelden make-up, eigenlijk. Maar als ik het draag dan houd ik nog wel van zwart. Eyeliner en flink was mascara.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik nu nog steeds, wel in een iets normalere variant dan
Ohhh die pillen ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had in de avond al een pil genomen, die ik van Lotusss had gehad. Denk dat als ik er 2 had genomen ik nergens last van had gehad. Maar ja.
Draag zelf echt altijd makeup, eyeliner, oogpotlood en mascara.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag zelden make-up, eigenlijk. Maar als ik het draag dan houd ik nog wel van zwart. Eyeliner en flink was mascara.
Ik heb de helft van mijn haar zwart gehad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is vast ff lunchen ofzo ?
Ik heb wel zwart haar gehad
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh die pillen ja.
We kunnen haast een zwarte apotheek openen
En nagellakquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
Sowieso altijd een klein beetje eyeliner en mascara, ja
Srs had jij eyeliner op?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
Sowieso altijd een klein beetje eyeliner en mascara, ja
Heb je daar nog foto's van?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de helft van mijn haar zwart gehad.
Je houd die frikandellen speciaal te goed hoorquote:
Niet zo vaak, misschien eens tijd om weer aan te beginnen thoquote:
Roze trouwens nog niet.. Wel kleuring gone wrong die toen in de buurt kwam van roze maar okquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Myraela het volgende:
Zwart haar heb ik ook gehad, paar maanden terug nog.En fel rood haar.
Liefde voor rood haar.
Roze staat nog op wishlist. Als ik ooit trouw dan trouw ik met roze haar. En een turquoise dipdye wil ik binnenkort nog.
Gewoon een kwestie van oefenen, je hebt ook echt veel verschillende kwastjes wat het moeilijker/makkelijker maakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Geen eyeliner hier... op de 1 of andere manier zit het overal behalve waar het hoort...
Of het ziet eruit alsof ik parkinson heb
Dus mascara
Verder puur natuur
Ja, ik heb altijd eyeliner opquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Srs had jij eyeliner op?
Dacht dat ik samen met Bobby de enige was die eyeliner droeg haha
Moet je de punt van je oogpotlood even door een vlam halen, gewoon heel snel. Dan blijft ie goed zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Geen eyeliner hier... op de 1 of andere manier zit het overal behalve waar het hoort...
Of het ziet eruit alsof ik parkinson heb
Dus mascara
Verder puur natuur
Nope.quote:
Check van de essence de 1 malige dip dye!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Myraela het volgende:
Zwart haar heb ik ook gehad, paar maanden terug nog.En fel rood haar.
Liefde voor rood haar.
Roze staat nog op wishlist. Als ik ooit trouw dan trouw ik met roze haar. En een turquoise dipdye wil ik binnenkort nog.
Vind oogpotlood boven je oog zo snel uitlopen, dan liever eyeliner aangezien dat opdroogdquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet je de punt van je oogpotlood even door een vlam halen, gewoon heel snel. Dan blijft ie goed zitten
En als je de punt door een vlam haalt loopt ie dus niet uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vind oogpotlood boven je oog zo snel uitlopen, dan liever eyeliner aangezien dat opdroogd
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van oefenen, je hebt ook echt veel verschillende kwastjes wat het moeilijker/makkelijker maakt.
Ik vind het niet nodig...quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je de punt van je oogpotlood even door een vlam halen, gewoon heel snel. Dan blijft ie goed zitten
[..]
Nope.
Was wel gaaf!!
En dat je pruik wegwaait als het winderig isquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn ervaring is dat de lipstick altijd uitloopt als je gaat zweten
Haha! Wat is je lievelingskleur dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn ervaring is dat de lipstick altijd uitloopt als je gaat zweten
ja dan sta je wel ff voor paal als crossdresserquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat je pruik wegwaait als het winderig is
dubbelzijdig plakband?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja dan sta je wel ff voor paal als crossdresser
Donkerroodquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha! Wat is je lievelingskleur dan?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja dan sta je wel ff voor paal als crossdresser
Goed om te weten, welk merk raad je wel aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Donkerrood
Die van Loreal raad ik niemand aan.
Plakband van je lichaam afpeuterenquote:
Met mijn donkere haar houd ik niet zo van zulke dingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Check van de essence de 1 malige dip dye!
Gewoon die van de Hema. Nog een stuk goedkoper ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Goed om te weten, welk merk raad je wel aan?
Moet nog nieuwe
Just sayingquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mijn donkere haar houd ik niet zo van zulke dingen.
Haha, zal het menemenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon die van de Hema. Nog een stuk goedkoper ook.
Kun je gelijk meerdere malen gebruiken aangezien het moeilijk te verwijderen isquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgens collega crossdressers werkt zwarte duct-tape van de gamme prima
Maar eens proberen.
NOOOOOOO don'tquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil weer iets raars met mn haar doen maar geen idee wat. Misschien ga ik wel voor een zooitje zwarte extencions erdoor ofzo
Gewoon kaal.. Yoloquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil weer iets raars met mn haar doen maar geen idee wat. Misschien ga ik wel voor een zooitje zwarte extencions erdoor ofzo
nadeel is wel dat je je kop moet kaalscheren en daar zonnebloem olie op moet smerenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kun je gelijk meerdere malen gebruiken aangezien het moeilijk te verwijderen is
Als ik blond was zou ik echt wel weten wat ik met mijn haar zou doen.quote:
Shine je iedereen aan de kant!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel is wel dat je je kop moet kaalscheren en daar zonnebloem olie op moet smeren
Hoezo don't?quote:
Harder dan de zonquote:
Ik heb rode en blauwe, maar dat zijn clicks. Zit niet echt tof.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
ben jij dat??quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb rode en blauwe, maar dat zijn clicks. Zit niet echt tof.
[ afbeelding ]
Vorig jaar had ik paarse ext., echtes. Stond gaaf in combi met mijn mijn witte haarquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar plukjes had je toen toch? Of was dat een andere keer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik paarse ext., echtes. Stond gaaf in combi met mijn mijn witte haar
Leuk welquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mjah ik had er toen maar 10.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paar plukjes had je toen toch? Of was dat een andere keer.
Ik vind kleurtjes altijd wel leuk.
Daar zou ik ook niet tegen kunnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuk wel
Wel eens zo'n "pruik" van zoiets op m'n harses gehad, damn.. Koppijn 's avonds
Vond t wel superleuk tho, maar dat moet je echt gewend zijn geloof ikquote:
Doe s niet zo agressief tegen mequote:
Ja, ik heb netjes op je gewachtquote:
Hoe sexy soms!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel overwogen om mijn haar aan 1 kant kaal te scheren.
Zeker welquote:
Zonder snor ben je toch een beetje knapperquote:
Jij haalt het slechtste in haar naar bovenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat een brave actie, das niks voor jou
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonder snor ben je toch een beetje knapper
quote:
Nee, het voelde ook heel ongemakkelijk voor me :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat een brave actie, das niks voor jou
laten we het hopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij haalt het slechtste in haar naar boven
Nee, dat doen anderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij haalt het slechtste in haar naar boven
Okquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat doen anderen
Anyway.. Zal er direct wel een aantal ff neerplempen hier.. Niet quoten dus, zeg ik nu alvast
bern je alweer van de schrik bekomen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nee, het voelde ook heel ongemakkelijk voor me :$
Ik ben wel eens van de schrik gekomen. Erg ongemakkelijkquote:
Wat Dven zegt.. Alles is heel ongemakkelijk :$quote:
Niet quoten tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Je zou toentertijd helemaal in mijn vriendenkring hier passen
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm die 2de foto, is dat je fb profielfoto?
Was ik niet van op de hoogtequote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
Voor Myra, met die "dreadspruik"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plakbandjetsers, heel vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uit m'n oude gothictijd, met gezicht.. Voor RivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Donequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
En Dven, wijzig je je quote vast ff? Ik wil het zo namelijk weer weghalen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
Voor Myra, met die "dreadspruik"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plakbandjetsers, heel vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uit m'n oude gothictijd, met gezicht.. Voor RivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, iedereen gezien? Of moet ik eerst nog koffie gaan halen
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Amaai 'k wist 't toch nie!quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik haal eerst wel koffie ja
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
vin is goed bezig hoor hij heeft url veranderdtdtd wat is het nouquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 13:37:16 ]![]()
Wacht nog eventjes. Ik ben de foto's aan het downloaden maar mijn balkaninternetverbinding is niet zo vlug. Dus laten we eerst beide even koffie halenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
Nou, iedereen gezien? Of moet ik eerst nog koffie gaan halen
hoezo dat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat Dven zegt.. Alles is heel ongemakkelijk :$![]()
gezien, uitgeprint en aan de muur gehangen tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:36 schreef Dqod het volgende:
Nou, iedereen gezien? Of moet ik eerst nog koffie gaan halen![]()
![]()
De kat heeft me gekrabt, net naast mn ringvinger. Nu kan ik mijn ring gewoon niet om
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Beter had 'ie gewoon de krullen van de trap gekrabtquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat heeft me gekrabt, net naast mn ringvinger. Nu kan ik mijn ring gewoon niet om
Links heeft wel machtige billen en benenquote:
Lol, uhhuhquote:Geen idee, socially awkwardquote:Wow :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
gezien, uitgeprint en aan de muur gehangen tochI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Gemengde sla met tomaat/komkommer/paprika/pijnboompitjes en een curriepiequote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 13:41:11 ]![]()
Overig zijn gothicmeisjes wel heel sexy. Denk dat ik zo ook bij mij favo pub gekomen ben. Ieder barmeisje is gothic
Fapfapfapfapquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Wacht nog eventjes. Ik ben de foto's aan het downloaden maar mijn balkaninternetverbinding is niet zo vlug. Dus laten we eerst beide even koffie halen
over ringen gesproken...quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn collega leende van het weekend zijn ring even uit aan zijn vriendin... toen ze die terug gaf schoof ze hem op de verkeerde vinger....
Hij heeft nu geen ring meer en wel brandwonden van het weg"zagen"![]()
![]()
Ik was verkocht bij pijnboompitjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gemengde sla met tomaat/komkommer/paprika/pijnboompitjes en een curriepie![]()
![]()
Waar moet ik zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef Dven het volgende:
Overig zijn gothicmeisjes wel heel sexy. Denk dat ik zo ook bij mij favo pub gekomen ben. Ieder barmeisje is gothic
ik denk dat deel ik even met mijn medefokkersquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Links heeft wel machtige billen en benen![]()
![]()
Zeer aardig van je!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat deel ik even met mijn medefokkers![]()
Tuurlijk!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verkouden en koorts
Kom jij me verzorgen?
Mag ik ondertussen poolen![]()
![]()
Nee, gewoon aan m'n chickies laten zien of ze je goed genoeg vinden om in te wijden in hun duistere praktijkenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Scandal bar in Veliko Tarnovo. Mag je ook nog lid worden van de Bulgarian Gothic Girlsquote:
Die nagelZe heeft me helaas nog nooit gekrabt
Ik ben allang ingewijd, ik wijd nu inquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, gewoon aan m'n chickies laten zien of ze je goed genoeg vinden om in te wijden in hun duistere praktijken
Sowieso meidenvrouwen die gewoon lekker doen wat ze zelf willenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef Dven het volgende:
Overig zijn gothicmeisjes wel heel sexy. Denk dat ik zo ook bij mij favo pub gekomen ben. Ieder barmeisje is gothic![]()
![]()
Die zijn echt de bomquote:![]()
Flikker echt een lepeltje in iedere salade, of door een spinazieschotel = ook lekker
of op je zelfgemaakte pizza met spinazie en feta![]()
Wow!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
over ringen gesproken...
Mijn collega leende van het weekend zijn ring even uit aan zijn vriendin... toen ze die terug gaf schoof ze hem op de verkeerde vinger....
Hij heeft nu geen ring meer en wel brandwonden van het weg"zagen"
Mooi kut!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lijkt me wel wat, doe je mee, Vans?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Scandal bar in Veliko Tarnovo. Mag je ook nog lid worden van de Bulgarian Gothic Girls
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Mag ik ondertussen poolen![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat deel ik even met mijn medefokkersMag je vaker doen
![]()
Ik vind ze zooooo duur. Waar haal je ze dan? Ik twijfel altijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn echt de bom![]()
Flikker echt een lepeltje in iedere salade, of door een spinazieschotel = ook lekker
of op je zelfgemaakte pizza met spinazie en feta
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat kun je ook doortrekken naar vlotte, pitjesvrouwen, in dat geval gaat die vlieger niet op :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Sowieso meidenvrouwen die gewoon lekker doen wat ze zelf willenI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Lijkt me wel!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de supermarkt of de toko.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind ze zooooo duur. Waar haal je ze dan? Ik twijfel altijd.
Soms zijn ze in de aanbieding bij de super dan sla ik wat in....![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Lijkt me wel!Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Lijkt me wel!* LovelyLady gaat zwarte haarverf kopuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zullen zo trots op me zijn als ik je aan hen voorstelquote:
Oh ik heb ze echt nog nooit in de supermarkt in de aanbieding gezien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij de supermarkt of de toko.
Soms zijn ze in de aanbieding bij de super dan sla ik wat in....
Anywee, ik moet wel nog een goede toko hier uitzoeken ja. Hoop dat er een in de buurt zit, want daar hebben ze sowieso altijd super goede dingen en goedkoop. Waren van de week bij de Makro en heb lychee sap gehaald. 2 euro ofzo voor 0.75 liter.
Ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan neem iok wat kippensoep mee, want wil wel dat je snel weer beter bent!![]()
![]()
Mij wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
goh, was me nog helemaal niet opgevallen
Bohquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zullen zo trots op me zijn als ik je aan hen voorstel
Hahahhaaquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat zwarte haarverf kopuh![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi!JaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zijn vinger was helemaal zwart.. hij kwam huilend de SEH op omdat ie dacht dat ie em kwijt was.... maar dat was gelukkig niet het geval.... gelukkigquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat zwarte haarverf kopuh
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet ook niet het hele bakje in je salade flikkeren dan is het idd duurquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik heb ze echt nog nooit in de supermarkt in de aanbieding gezien.
Anywee, ik moet wel nog een goede toko hier uitzoeken ja. Hoop dat er een in de buurt zit, want daar hebben ze sowieso altijd super goede dingen en goedkoop. Waren van de week bij de Makro en heb lychee sap gehaald. 2 euro ofzo voor 0.75 liter.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awwww, het origineel
Zie je hoe subtiel ik hossel jongenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Maar had niemand door dat zij iets verkeerd aan het doen was?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
zijn vinger was helemaal zwart.. hij kwam huilend de SEH op omdat ie dacht dat ie em kwijt was.... maar dat was gelukkig niet het geval.... gelukkig
En waarom leen je je ring in hemelsnaam uit?
Trouwens de enige ring die ik om heb is de ring die ik van moonfire van xhale heb gehad
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee maar zo'n bakje is vaak echt nouja wat zal het zijn... Echt wel weinig en dan voor 3 euro ofzo. Goedkoopst was het bij de Aldi voor 2,50 maar dan heb je nog echt weinig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ook niet het hele bakje in je salade flikkeren dan is het idd duur
Oh nou ik wil het ook wel doen hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
normaal ben ik niet zo van het delen nee![]()
![]()
ik moet beter opletten hoe ik dingen formuleer merk ik alquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kun je ook doortrekken naar vlotte, pitjesvrouwen, in dat geval gaat die vlieger niet op :$![]()
![]()
Alleen jammer dat die muziek zo kut is trouwens
And you'll say "girl, you kick some butt"
Ad I'll say "I don't really remember, but my fingers are sore and my voice is too"I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Heb daar echt helemaal niks mee, fantasy fair / castle fest dan weer wel. Engels en prinsessen.quote:
Normaal ben ik niet zo gothic, maar als we dan toch in Bulgarije zijn zal ik wel een leuk jurkje menemenquote:![]()
![]()
Bwehehehequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet beter opletten hoe ik dingen formuleer merk ik alMwah, "simpele" dingen als After Forever/ Within Temptation etc ook? Is toch vrij "mild"quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
Alleen jammer dat die muziek zo kut is trouwens
Ja veel is het niet... daarom 1 of 2 theelepels per salade ... dat geeft net ff die 'bite' dan doe je best lang met zo'n bakjequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar zo'n bakje is vaak echt nouja wat zal het zijn... Echt wel weinig en dan voor 3 euro ofzo. Goedkoopst was het bij de Aldi voor 2,50 maar dan heb je nog echt weinig.![]()
feestje, dronken pubers.. nuff saidquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar had niemand door dat zij iets verkeerd aan het doen was?
En waarom leen je je ring in hemelsnaam uit?
Trouwens de enige ring die ik om heb is de ring die ik van moonfire van xhale heb gehad![]()
Moonfire![]()
![]()
Moet ik eerst eens weer een goede winkel zien te vinden en nieuwe kopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo gothic, maar als we dan toch in Bulgarije zijn zal ik wel een leuk jurkje menemen
Hmm toch maar weer kopen dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja veel is het niet... daarom 1 of 2 theelepels per salade ... dat geeft net ff die 'bite' dan doe je best lang met zo'n bakje
Ik heb ook geen idee over het avond etenshiiit.
Beterschapquote:![]()
Heb nog wel wat in mijn assortimentquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik eerst eens weer een goede winkel zien te vinden en nieuwe kopen![]()
![]()
Dat is het beste ter wereld. Hier hadden ze zelfgemaakt boerenbrood, met zo'n korstje maar gewoon stevig en lekker. Omfg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Vansschoen het volgende:
Carpacio met rucola, pesto en pijboompitten om een goede boeren boterhamI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Bedankt hequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Vansschoen het volgende:
Carpacio met rucola, pesto en pijboompitten om een goede boeren boterham
Ah, good.. Kom wel kijkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Heb nog wel wat in mijn assortiment![]()
![]()
HNNNNGGGGGG
En wat goede Parmezaanse kaas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Vansschoen het volgende:
Carpacio met rucola, pesto en pijboompitten om een goede boeren boterham![]()
![]()
Wow echt zin in nu! Hier verkopen ze het alleen in de coffee shopquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is het beste ter wereld. Hier hadden ze zelfgemaakt boerenbrood, met zo'n korstje maar gewoon stevig en lekker. Omfg.![]()
![]()
Damnquote:
Ik ben deze week weer lekker op dreef...quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm toch maar weer kopen dan.
Ik heb ook geen idee over het avond etenshiiit.
Had maandag alles voor de rest vd week al in huis. Behalve zat en zondag dat verzin ik zaterdag![]()
Alsin, de coffee shop?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wow echt zin in nu! Hier verkopen ze het alleen in de coffee shop
Alle verkleedde vrouwen zijn mjamquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb daar echt helemaal niks mee, fantasy fair / castle fest dan weer wel. Engels en prinsessen.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo gothic, maar als we dan toch in Bulgarije zijn zal ik wel een leuk jurkje menemen
Within Temptation is wel coolquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe
[..]
Mwah, "simpele" dingen als After Forever/ Within Temptation etc ook? Is toch vrij "mild"
Beter hier kopen, waarschijnlijk een kwart van de prijsquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik eerst eens weer een goede winkel zien te vinden en nieuwe kopen
Ik wil nieuwe corsetten verdomme
Dat vind ik echt ridicuul knap, onze koelkast zit altijd stikvol maar voor een goed gerecht moet ik altijd dingen bijhalen. Nou heb ik ook echt een bloedhekel aan boodschappen doen maarja. Gister asperges gegeten, ik denk vanavond makkelijk, maar wel met aardappelen in de oven en kaas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben deze week weer lekker op dreef...
Had maandag alles voor de rest vd week al in huis. Behalve zat en zondag dat verzin ik zaterdag
Dat dan weer wel. Ik ben er nog nooit geweest. Dit jaar ga ik echt.quote:
Ja toch.. Sharonquote:!!!
Slim welquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter hier kopen, waarschijnlijk een kwart van de prijsGoede optie
De leukste winkels zijn hier toch allang niet meer
Plamena en Denitsaquote:
Aha.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
feestje, dronken pubers.. nuff said
Moonfire
Ja Moon!!![]()
Zal nooit vergeten dat ik die ring van haar kreeg
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zie je hoe subtiel ik hossel jongenkunnen we nog wat van lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
EH!! JA!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Moet ik mijn minnie mouse pakje ook maar mee nemen dan?
What's in a namequote:
Dafuq, waarom verkopen ze dat daar?quote:
Hier hebben ze het in het restaurant geloof ik ook niet meer, maar in de nabije restaurants allemaal wel.Gelukkig want ik moet echt wel 1 a 2 keer per maand een goede Carpaccio eten.
beetje raar maar wel lekker denk ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Moet ik mijn minnie mouse pakje ook maar mee nemen dan?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
He, neequote:
Maar goed, verschil van voorkeuren
Dat dus!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou echt zonder grap daar verkopen ze echt het beste eten en drinken ooit! Blow zelf helemaal niet maar ga daar maar al te graag een hapje eten!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dafuq, waarom verkopen ze dat daar?
Hier hebben ze het in het restaurant geloof ik ook niet meer, maar in de nabije restaurants allemaal wel.Gelukkig want ik moet echt wel 1 a 2 keer per maand een goede Carpaccio eten.
![]()
Eens wel ja. Al heb ik ook wel van, doe maar gewoon normaal..quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
als je ff niet oplet ben je de hele draad kwijtquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
Tering jullie gaan te snel voor mij.
Nog 1, 5 uur. Grgr![]()
![]()
Nja ik heb ook niet meer nee, maar wel gehad, dus "nieuwe"quote:![]()
Maar ik vind nooit echt leuke
Sperciboontjes erbij en klaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik echt ridicuul knap, onze koelkast zit altijd stikvol maar voor een goed gerecht moet ik altijd dingen bijhalen. Nou heb ik ook echt een bloedhekel aan boodschappen doen maarja. Gister asperges gegeten, ik denk vanavond makkelijk, maar wel met aardappelen in de oven en kaas.
En al doende leert men![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2013 13:56:54 ]![]()
Maar zit dat dan wel afgesloten? Niet dat je in de blowlucht zit zeg maar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:55 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou echt zonder grap daar verkopen ze echt het beste eten en drinken ooit! Blow zelf helemaal niet maar ga daar maar al te graag een hapje eten!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
En als ik leuke vind kan ik ze echt niet betalenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja ik heb ook niet meer nee, maar wel gehad, dus "nieuwe"![]()
Maar ik vind nooit echt leuke
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja dat wel, maar daar heb ik persoonlijk gewoon geen last vanquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar zit dat dan wel afgesloten? Niet dat je in de blowlucht zit zeg maar?![]()
![]()
Nja, ik ben gewoon te makkelijk denk ik. Nog niet echt verantwoordelijkheid dus kan eten en doen wat ik wil. Al gaat het wel steeds beter, denk dat we 5 van de 7 keer gezond eten en 2 keer makkelijk ( brood, hapjes, frituur).quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sperciboontjes erbij en klaar
En al doende leert men
Haar hele verschijning welquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
die stem van haar spreekt mij wel aan!!!
De echt leuke zijn vaak te duur jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als ik leuke vind kan ik ze echt niet betalen
Ja die dame is echt mjamquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch.. Sharon!!!
[..]
Slim welGoede optie
De leukste winkels zijn hier toch allang niet meerDie van Evanescence is ook lovely. Maar dat is weer niet echt Gothic volgens mij
Diehard hoor, ik zou dan echt niet kunnen eten. Gewoon vragen om inpakken en goan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar daar heb ik persoonlijk gewoon geen last van
Maar smaken verschillen nou eenmaal. PUNT!quote:Prima tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, ik ben gewoon te makkelijk denk ik. Nog niet echt verantwoordelijkheid dus kan eten en doen wat ik wil. Al gaat het wel steeds beter, denk dat we 5 van de 7 keer gezond eten en 2 keer makkelijk ( brood, hapjes, frituur).![]()
![]()
![]()
Hoezo?quote:
Mag ik haar voor mijn verjaardag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond Floor van AF ook altijd superleuk.. IRL dan iig.. Op foto's vaak maar mwahmwah.. Maar damn, wat had ik een crush op haar "vroegah"quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja die dame is echt mjamDie van Evanescence is ook lovely. Maar dat is weer niet echt Gothic volgens mij
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar smaken verschillen nou eenmaal. PUNT!
[..]
Prima toch![]()
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Geen gekke dingen dus. Geen gangbang, or whatever.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat ik het stukje waarop je reageerde gewoon heb gemist dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Geen gekke dingen dus. Geen gangbang, or whatever.![]()
Nou ze reserveren niet al te snel (stoned van de lucht?) Dus tegen de tijd dat je eten er is ruik je het al niet meerquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Diehard hoor, ik zou dan echt niet kunnen eten. Gewoon vragen om inpakken en goan.![]()
![]()
Schrijf mij maar uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Mistress_X het volgende:
Strapon bij de man gebruiken dan weer wel
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Mistress_X het volgende:
Strapon bij de man gebruiken dan weer welquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
niet blowen en daar dan rustig hapje eten, ik vind het knapquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar daar heb ik persoonlijk gewoon geen last van![]()
![]()
Say whhuutt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Mistress_X het volgende:
Strapon bij de man gebruiken dan weer wel![]()
![]()
Zou wel kijken naar hoe jij gepeg'dtdtdt zou wordenquote:
Tering
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
Mag ik haar voor mijn verjaardag?begin je dan meteen met het delen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij deze haak ik ook af...quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou wel kijken naar hoe jij gepeg'dtdtdt zou worden![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou ze reserveren niet al te snel (stoned van de lucht?) Dus tegen de tijd dat je eten er is ruik je het al niet meerHehehe. Nja als je er geen last van hebt allright. Als ik hier de coffeeshop in loop dan komt die lucht me echt tegemoet en durf ik al eigenlijk niet meer auto te rijden daarna.
Neeeuuh dat is niet raar. Iig even raar als gangbangs enzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Mistress_X het volgende:
Strapon bij de man gebruiken dan weer welI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wacht maar tot je me hoort gillen als een big, dan praat je wel andersquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou wel kijken naar hoe jij gepeg'dtdtdt zou worden
Zie mijn post daaronderquote:
Ik hou mij bezig met andere dingen
Dat vind ik dan sowieso wel leuk, maar dat peggen hoeft idd nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me hoort gillen als een big, dan praat je wel anders
*maakt notitie*quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Mistress_X het volgende:
Strapon bij de man gebruiken dan weer wel![]()
![]()
Elkaar tegelijkertijd anaal nemen op een neukschommelquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een voorbind dildo.
En dat hij daarna mij in mijn kontje neukt.![]()
Haha, ja dat begreep ik allemaal welquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een voorbind dildo.
![]()
Shiiiiiit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Elkaar tegelijkertijd anaal nemen op een neukschommel![]()
![]()
wat is er mis mee?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Elkaar tegelijkertijd anaal nemen op een neukschommel![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:02 schreef Myraela het volgende:
Zolang ik geen seks heb met vrouwen, hoef ik geen voorbind te hebben.![]()
![]()
Sowieso nergens voor nodig.. Kan het prima zonder afquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:02 schreef Myraela het volgende:
Zolang ik geen seks heb met vrouwen, hoef ik geen voorbind te hebben.
En het is niet mijn schuldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat ik mijzelf aan het visualiseren was in zo'n situatiequote:
Dat dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso nergens voor nodig.. Kan het prima zonder af
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is er mis met seks met meerdere personen?quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ik mijzelf aan het visualiseren was in zo'n situatie![]()
Dat ik nooit één van hen benquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is er mis met seks met meerdere personen?
euhm....quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een voorbind dildo.
Wil jij dan nooit echt super hard geneukt worden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso nergens voor nodig.. Kan het prima zonder af![]()
Het lijkt me wel leuk om gewoon eens gedaan te hebben. Maar een mannenkont vind ik gewoon echt niet geil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso nergens voor nodig.. Kan het prima zonder af![]()
Ik snap dat serieus niet echt.. Ja, ok.. Leuk voor erbij.. Maar is toch veel lekkerder wanneer je elke beweging/elk spiertrekkinkje voelt met je vingers/tong?quote:
SrsI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:![]()
Aww schatje toch
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat betreft gebruikswijzes van mijn anus ben ik vrij conservatiefquote:
Verkleed je als gothicmeisje, wellicht maak je kansquote:
Een trio lijkt me wel eens leuk ja. Lang geledenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is er mis met seks met meerdere personen?
Van voor en achter genomen worden. Ben je echt "vol"![]()
![]()
he-le-maal niksquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is er mis met seks met meerdere personen?![]()
![]()
Dat er opeens zes bebaarde en langharige mannen rondom mijn staan terwijl ze hun riemen al losmaken? Laat maar zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verkleed je als gothicmeisje, wellicht maak je kans
arme jongequote:Op woensdag 12 juni 2013 14:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ik mijzelf aan het visualiseren was in zo'n situatie![]()
![]()
hulpmiddelen zijn wel leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap dat serieus niet echt.. Ja, ok.. Leuk voor erbij.. Maar is toch veel lekkerder wanneer je elke beweging/elk spiertrekkinkje voelt met je vingers/tong?
Srs![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wil jij dan nooit echt super hard geneukt worden?Dit dusquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap dat serieus niet echt.. Ja, ok.. Leuk voor erbij.. Maar is toch veel lekkerder wanneer je elke beweging/elk spiertrekkinkje voelt met je vingers/tong?
Srs
En bij mij valt het ook prima voor elkaar te krijgen met vingers/tong.. Voelt veel "echter" en oprechter dan een artificieel surrogaat voor een penis
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
SrsOooh, dacht dat je er een ging kopen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
SrsI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat er opeens zes bebaarde en langharige mannen rondom mijn staan terwijl ze hun riemen al losmaken? Laat maar zitten
Oh. Dan mag je nu tegen me zeggen waar het hart vol van is...quote:![]()
Wij gingen toch scharen? Dan is dat toch helemaal niet nodig? :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Oooh, dacht dat je er een ging kopen?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik zou het ander behoorlijk missenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dit dus
En bij mij valt het ook prima voor elkaar te krijgen met vingers/tong.. Voelt veel "echter" en oprechter dan een artificieel surrogaat voor een penis![]()
![]()
Ik ga maar weer even braaf acda en de munnik pingelen denk ik
Scharen lijkt me wel minder leuk dan 'geneukt' worden door een meisje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wij gingen toch scharen? Dan is dat toch helemaal niet nodig? :$I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties Forumhop: Hop naar: