SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Echt ehquote:
Dat zijn emo's en/of labiele kuttenquote:
Picsquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha DIT,
Ik was ook ooit gothic, gelukkig heb ik die periode heeeeeeel ver achter me gelaten
Ghehequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
Schiet trouwens niet op wanneer rival er niet is... Pffff
Ik nu nog steeds, wel in een iets normalere variant danquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik hield vroeger alleen erg van eyeliner.
Die is vast ff lunchen ofzo ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics
Schiet trouwens niet op wanneer rival er niet is... Pffff
Wat kinderachtig, godverdommequote:
Ik had in de avond al een pil genomen, die ik van Lotusss had gehad. Denk dat als ik er 2 had genomen ik nergens last van had gehad. Maar ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen medicijn voor @Huppel?
En Gothic zijn brrrrrrrrr
Hehehe, ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is vast ff lunchen ofzo ?
Ik heb wel zwart haar gehad
Ik draag zelden make-up, eigenlijk. Maar als ik het draag dan houd ik nog wel van zwart. Eyeliner en flink was mascara.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik nu nog steeds, wel in een iets normalere variant dan
Ohhh die pillen ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had in de avond al een pil genomen, die ik van Lotusss had gehad. Denk dat als ik er 2 had genomen ik nergens last van had gehad. Maar ja.
Draag zelf echt altijd makeup, eyeliner, oogpotlood en mascara.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik draag zelden make-up, eigenlijk. Maar als ik het draag dan houd ik nog wel van zwart. Eyeliner en flink was mascara.
Ik heb de helft van mijn haar zwart gehad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is vast ff lunchen ofzo ?
Ik heb wel zwart haar gehad
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh die pillen ja.
We kunnen haast een zwarte apotheek openen
En nagellakquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
Sowieso altijd een klein beetje eyeliner en mascara, ja
Srs had jij eyeliner op?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef Dqod het volgende:
Sowieso altijd een klein beetje eyeliner en mascara, ja
Heb je daar nog foto's van?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de helft van mijn haar zwart gehad.
Je houd die frikandellen speciaal te goed hoorquote:
Niet zo vaak, misschien eens tijd om weer aan te beginnen thoquote:
Roze trouwens nog niet.. Wel kleuring gone wrong die toen in de buurt kwam van roze maar okquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Myraela het volgende:
Zwart haar heb ik ook gehad, paar maanden terug nog.En fel rood haar.
Liefde voor rood haar.
Roze staat nog op wishlist. Als ik ooit trouw dan trouw ik met roze haar. En een turquoise dipdye wil ik binnenkort nog.
Gewoon een kwestie van oefenen, je hebt ook echt veel verschillende kwastjes wat het moeilijker/makkelijker maakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Geen eyeliner hier... op de 1 of andere manier zit het overal behalve waar het hoort...
Of het ziet eruit alsof ik parkinson heb
Dus mascara
Verder puur natuur
Ja, ik heb altijd eyeliner opquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Srs had jij eyeliner op?
Dacht dat ik samen met Bobby de enige was die eyeliner droeg haha
Moet je de punt van je oogpotlood even door een vlam halen, gewoon heel snel. Dan blijft ie goed zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Geen eyeliner hier... op de 1 of andere manier zit het overal behalve waar het hoort...
Of het ziet eruit alsof ik parkinson heb
Dus mascara
Verder puur natuur
Nope.quote:
Check van de essence de 1 malige dip dye!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:07 schreef Myraela het volgende:
Zwart haar heb ik ook gehad, paar maanden terug nog.En fel rood haar.
Liefde voor rood haar.
Roze staat nog op wishlist. Als ik ooit trouw dan trouw ik met roze haar. En een turquoise dipdye wil ik binnenkort nog.
Vind oogpotlood boven je oog zo snel uitlopen, dan liever eyeliner aangezien dat opdroogdquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet je de punt van je oogpotlood even door een vlam halen, gewoon heel snel. Dan blijft ie goed zitten
En als je de punt door een vlam haalt loopt ie dus niet uitquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vind oogpotlood boven je oog zo snel uitlopen, dan liever eyeliner aangezien dat opdroogd
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van oefenen, je hebt ook echt veel verschillende kwastjes wat het moeilijker/makkelijker maakt.
Ik vind het niet nodig...quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je de punt van je oogpotlood even door een vlam halen, gewoon heel snel. Dan blijft ie goed zitten
[..]
Nope.
Was wel gaaf!!
En dat je pruik wegwaait als het winderig isquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn ervaring is dat de lipstick altijd uitloopt als je gaat zweten
Haha! Wat is je lievelingskleur dan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn ervaring is dat de lipstick altijd uitloopt als je gaat zweten
ja dan sta je wel ff voor paal als crossdresserquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat je pruik wegwaait als het winderig is
dubbelzijdig plakband?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja dan sta je wel ff voor paal als crossdresser
Donkerroodquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha! Wat is je lievelingskleur dan?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja dan sta je wel ff voor paal als crossdresser
Goed om te weten, welk merk raad je wel aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Donkerrood
Die van Loreal raad ik niemand aan.
Plakband van je lichaam afpeuterenquote:
Met mijn donkere haar houd ik niet zo van zulke dingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:09 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Check van de essence de 1 malige dip dye!
Gewoon die van de Hema. Nog een stuk goedkoper ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Goed om te weten, welk merk raad je wel aan?
Moet nog nieuwe
Just sayingquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mijn donkere haar houd ik niet zo van zulke dingen.
Haha, zal het menemenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon die van de Hema. Nog een stuk goedkoper ook.
Kun je gelijk meerdere malen gebruiken aangezien het moeilijk te verwijderen isquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgens collega crossdressers werkt zwarte duct-tape van de gamme prima
Maar eens proberen.
NOOOOOOO don'tquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil weer iets raars met mn haar doen maar geen idee wat. Misschien ga ik wel voor een zooitje zwarte extencions erdoor ofzo
Gewoon kaal.. Yoloquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil weer iets raars met mn haar doen maar geen idee wat. Misschien ga ik wel voor een zooitje zwarte extencions erdoor ofzo
nadeel is wel dat je je kop moet kaalscheren en daar zonnebloem olie op moet smerenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kun je gelijk meerdere malen gebruiken aangezien het moeilijk te verwijderen is
Als ik blond was zou ik echt wel weten wat ik met mijn haar zou doen.quote:
Shine je iedereen aan de kant!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel is wel dat je je kop moet kaalscheren en daar zonnebloem olie op moet smeren
Hoezo don't?quote:
Harder dan de zonquote:
Ik heb rode en blauwe, maar dat zijn clicks. Zit niet echt tof.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
ben jij dat??quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb rode en blauwe, maar dat zijn clicks. Zit niet echt tof.
[ afbeelding ]
Vorig jaar had ik paarse ext., echtes. Stond gaaf in combi met mijn mijn witte haarquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar plukjes had je toen toch? Of was dat een andere keer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik paarse ext., echtes. Stond gaaf in combi met mijn mijn witte haar
Leuk welquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mjah ik had er toen maar 10.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paar plukjes had je toen toch? Of was dat een andere keer.
Ik vind kleurtjes altijd wel leuk.
Daar zou ik ook niet tegen kunnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leuk wel
Wel eens zo'n "pruik" van zoiets op m'n harses gehad, damn.. Koppijn 's avonds
Vond t wel superleuk tho, maar dat moet je echt gewend zijn geloof ikquote:
Doe s niet zo agressief tegen mequote:
Ja, ik heb netjes op je gewachtquote:
Hoe sexy soms!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel overwogen om mijn haar aan 1 kant kaal te scheren.
Zeker welquote:
Zonder snor ben je toch een beetje knapperquote:
Jij haalt het slechtste in haar naar bovenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat een brave actie, das niks voor jou
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonder snor ben je toch een beetje knapper
quote:
Nee, het voelde ook heel ongemakkelijk voor me :$quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
wat een brave actie, das niks voor jou
laten we het hopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij haalt het slechtste in haar naar boven
Nee, dat doen anderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij haalt het slechtste in haar naar boven
Okquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat doen anderen
Anyway.. Zal er direct wel een aantal ff neerplempen hier.. Niet quoten dus, zeg ik nu alvast
bern je alweer van de schrik bekomen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nee, het voelde ook heel ongemakkelijk voor me :$
Ik ben wel eens van de schrik gekomen. Erg ongemakkelijkquote:
Wat Dven zegt.. Alles is heel ongemakkelijk :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |