Dat doet niks af aan de klacht. Volgende keer niet alleen de titel lezen als je inhoudelijk wilt reageren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef padlarf het volgende:
Verschillende mensen die blogs voor Geenstijl schrijven. Jezus Christus, wat een dom topic.
Volgende keer een adequate titel bedenken. En natuurlijk doet dat wel af aan de klachtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan de klacht. Volgende keer niet alleen de titel lezen als je inhoudelijk wilt reageren.
Waarom ben je zo grof? Kun je ook normaal reageren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Volgende keer een adequate titel bedenken. Retard.
Nee. Ik spuug op ongewassen aluhoedjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarom ben je zo grof? Kun je ook normaal reageren?
Ik weet niet waar je het over hebt. Het is vast een complot.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Copthorne het volgende:
Oh, snel "retard" weghalen met de edit-knop. Ben jij er zo één.
Quotes aanpassenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarom ben je zo grof? Kun je ook normaal reageren?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Het is vast een complot.
Te doorzichtig, echt waarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Copthorne het volgende:
Haha yolo ik edit je post zoals jij ook deed #swag!
GeenStijl bestaat uit domme mongolen, FOK niet, al zitter er wel een paar tussen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef Copthorne het volgende:
Waarom is GeenStijl hier zo impopulair? Dit forum heeft toch zo ongeveer hetzelfde toontje?
Of zit ik nu met alle azijnzeikers van de dinsdagavond op het forum?
Komt door die kutacties, zoals met PowNed destijds.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef Copthorne het volgende:
Waarom is GeenStijl hier zo impopulair? Dit forum heeft toch zo ongeveer hetzelfde toontje?
Of zit ik nu met alle azijnzeikers van de dinsdagavond op het forum?
Alsof hier voornamelijk intellectuelen zitten die enkel zeer genuanceerde reacties posten. Kom op, dit forum is minstens van hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
GeenStijl bestaat uit domme mongolen, FOK niet, al zitter er wel een paar tussen.
Ik heb daar geen account, maar ik mag graag meelezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zou het alsnog fout zijn.
Een echte GS-gebruiker jij.
Eerste inhoudelijke reactie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef Terecht het volgende:
Afluisterpraktijken zijn creepy, een of't andere ambtenaartje met vlassige baard die jouw privéleven zit uit te pluizen.
Bilderberg is sexy, er hangt de geur van succes omheen --> magneet voor internetbokito's en andersoortige lieden die graag aanschurken tegen de macht om zich zo beter, sterker en virieler voor te doen dan ze zijn. Kortom, Geenstijl.
Dit forum is veel beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:43 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Alsof hier voornamelijk intellectuelen zitten die enkel zeer genuanceerde reacties posten. Kom op, dit forum is minstens van hetzelfde niveau.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Copthorne het volgende:
Waarschijnlijk heb ik dit topic te laat geopend. Alleen lage figuren zoals padlarf en Guus_Geluk7 zijn nu online en die kunnen bij een serieus onderwerp blijkbaar niet normaal reageren. Alle intellectuelen hier zijn al naar bed, want die moeten morgenochtend vroeg op, want zij hebben tenslotte wel een baan.
Sinds GS te maken heeft met de Telegraaf is het he-le-maal kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Copthorne het volgende:
Waarschijnlijk heb ik dit topic te laat geopend. Alleen lage figuren zoals padlarf en Guus_Geluk7 zijn nu online en die kunnen bij een serieus onderwerp blijkbaar niet normaal reageren. Alle intellectuelen hier zijn al naar bed, want die moeten morgenochtend vroeg op, want zij hebben tenslotte wel een baan.
Ik zit op school a mattie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Copthorne het volgende:
Ok, a mattie. Foutje, jwz!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zit op school a mattie.
Maar zoals hier weer blijkt, is TS een typische GS-gebruiker.
Jammer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je kunt ook al geen straattaal, daar gaat het laatste restje aanzien dat je nog had.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef Copthorne het volgende:
Nu even eerlijk. Als je vraagtekens plaatst bij zo'n conferentie, dan ben je toch niet meteen "gek"? Ik heb het niet over een Mischa Kat die meteen van alles gaat roepen, maar iets vreemd vinden of not done, dat moet toch kunnen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:34 schreef Pharkus het volgende:
Dat NSA verhaal verbaast me niks, maar ik was dan ook bij de conferentie. Verder zijn die gekkies erg vermakelijk, maar je moet ze niet serieus nemen.
Nee, dat is ondermijning van de Atlassen van deze wereld en van wier geur van succes je maar al te graag een stukje bij je wilt dragen om zo je internetpose als alphamannetje geloofwaardiger te maken. Dus is het zaak om zo nonchalant en lauwtjes mogelijk op de Bilderberggroep te reageren, critici te bestempelen als bleekschete complotgekkies met hun ectolichaampjes of als jaloerse linksche slapjanussen, in de hoop dat het succes van de Bilderbergers ook op jou afstraalt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:04 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nu even eerlijk. Als je vraagtekens plaatst bij zo'n conferentie, dan ben je toch niet meteen "gek"? Ik heb het niet over een Mischa Kat die meteen van alles gaat roepen, maar iets vreemd vinden of not done, dat moet toch kunnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |