Toch bedankt voor je bijdrage.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
OE OE OE OE
Meer kan ik niet bedenken bij dit topic.
Die maakt niks mee tijdens haar theekransjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:51 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom heb je nooit spannende verhalen over je moeder TS?
Net zoals 'sinaasappelschil' een woord is, of 'vuilniszak'.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
verder is Bilderbergconferentie natuurlijk een woord, maar ach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Net zoals 'sinaasappelschil' een woord is, of 'vuilniszak'.ik kan geen diacritische tekens typen op deze laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Ben jij een kloon van die muts die hier een tijd geleden huillie liep te doen over bankiers omdat je pappie niks fout deed?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:21 schreef Aberkullie het volgende:
Zoals elk jaar is mijn zeer gewaardeerde vader uitgenodigd om zijn intrede te maken bij de Bilderberg conferentie.
Wacht dat je, na 3 stomme posts probeer je nog een keer een gaar grapje?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef Ugjerke het volgende:
De vader van TS zit mij te jennen door met een rode laserpen op mijn voorhoofd te mikken.
Ja, open er een topic over in KLB.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wacht dat je, na 3 stomme posts probeer je nog een keer een gaar grapje?
Ben je niet bang dat jij ook zo'n saai leven als je moeder tegemoet gaat dan? Of ga je in de voetsporen van je vader treden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:55 schreef Aberkullie het volgende:
Die maakt niks mee tijdens haar theekransjes.
daar hebben ze sherry voor uitgevondenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat jij ook zo'n saai leven als je moeder tegemoet gaat dan? Of ga je in de voetsporen van je vader treden?
Serieus, wat sjouwt jouw pa?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:21 schreef Aberkullie het volgende:
Hi FOK!kers,
Zoals elk jaar is mijn zeer gewaardeerde vader uitgenodigd om zijn intrede te maken bij de Bilderberg conferentie.
En zoals elk jaar slaat hij deze uitnodiging vriendelijk af vanwege de tijd die hij hiermee kwijt is aan het luisteren naar het geneuzel van b-personen.
Wat wil nu het geval, verschillende leden van de vrije wereld hebben de lijst van uitnodigingen in handen gekregen, en deze gebruikt om hun radicale meningen te spuien in de inbox van deze weerloze politieke of zakenmannen.
Zo wordt mijn vader dus al weken ongewenst benaderd door dit tuig alleen omdat de organisatie van de conferentie zijn privacy niet op orde heeft.
Klacht: links tuig die hun complottheorieën zo nodig moeten dumpen bij respectabele heren
Voor in de thee?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
daar hebben ze sherry voor uitgevonden
(en prozac)
Je vader is 67, ha ha. Nakomertje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nu niet zoveel meer hoor, hij renteniert nu nog een beetje.
Als het jou om het even is, doe ik dit liever in omgekeerde volgorde.quote:
Waarom zou de Bilderberg-groep jouw vader uitnodigen als hij niet meer actief is?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nu niet zoveel meer hoor, hij renteniert nu nog een beetje.
Ja nu slaat m'n reactie dus nergens meer op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het jou om het even is, doe ik dit liever in omgekeerde volgorde.
Omdat alles mogelijk is in je fantasie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Waarom zou de Bilderberg-groep jouw vader uitnodigen als hij niet meer actief is?
Om te hangen voor de fame.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Waarom zou de Bilderberg-groep jouw vader uitnodigen als hij niet meer actief is?
Sorry, ik moest alleen de post van Iceolator weghalenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja nu slaat m'n reactie dus nergens meer op.
[..]
Ik snap het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry, ik moest alleen de post van Iceolator weghalen
Heb je de op uberhaupt gelezenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:31 schreef BMTH182 het volgende:
En in de juli gaat hij ook naar zomerkamp bohemian grove?
Eugeneticaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dus ik kan jouw vader verantwoordelijk houden voor die vreselijke chemtrails?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |