Oh, ja even switchen gr grquote:
Heujj Teateauuquote:
Iets met bestaande vriendengroepen, kom je niet makkelijk tussenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beta'sZorg dan dat je niet het aanhangsel bent, man the fuck up
nog niet gebeurd? :Squote:
Ja goed, hele avond bezig geweest met een ikea-bed in elkaar zetten XDquote:
Ik bedacht mequote:
in je hotel in groenland met hoteleigenaar XDquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, hele avond bezig geweest met een ikea-bed in elkaar zetten XD
Met jou?
quote:
Hele avond ijsberen gejaagdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, hele avond bezig geweest met een ikea-bed in elkaar zetten XD
Met jou?
Ja ik ga morgen op ijsberen schieten, vet he XDquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
in je hotel in groenland met hoteleigenaar XD
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen op ijsberen schieten, vet he XD
dv doet maar alsof, is eigenlijk een onzeker meiske uit een boeren dorpjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met bestaande vriendengroepen, kom je niet makkelijk tussen![]()
En sorry Miss Perfect, maar:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon Omega, instant win.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gedoe over bèta's en alpha's van jou is zo'n onzin, sorry hoor.
Etsuquote:
nee zelfs via proxy kan ik er niks vanaf halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben nu aan het studeren en ik kom achter dat ik weer eens veel te laat ben begonnen.quote:
Ik heb het ook niet over vriendengroepen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met bestaande vriendengroepen, kom je niet makkelijk tussen![]()
En sorry Miss Perfect, maar:
[ afbeelding ]
Primaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu aan het studeren en ik kom achter dat ik weer eens veel te laat ben begonnen.Met jou?
met goede bedoelingen, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dv doet maar alsof, is eigenlijk een onzeker meiske uit een boeren dorpje
hoe is het met jouw hossel(s) dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met goede bedoelingen, vergeet dat niet
SCHELDEN DOET GEEN PIJNquote:
Vriendengroep, groep mensen, schoolklas, whateverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over vriendengroepen.
En prima, ik zal m'n mond wel houden vanaf nu.
luf u too dushiquote:
Druk bezig met verhuizen afgelopen dagen. Een date heb ik al een maand niet meer gehad ofzoquote:
ik kan grquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar oke housewarming, ja uhh
volgende week vrijdag, wie kan en wie niet
DM als je langs wil komen, dan krijg je adres enz. Er kunnen 3 mensen blijven slapen.
gaan we uit en maken we er een feestje van jeeuj
oke gr
Als ik hard mn best doe kan ik. Of ben ik niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar oke housewarming, ja uhh
volgende week vrijdag, wie kan en wie niet
DM als je langs wil komen, dan krijg je adres enz. Er kunnen 3 mensen blijven slapen.
gaan we uit en maken we er een feestje van jeeuj
oke gr
Chillquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, donderdag.Maar niet zo heel veel/moeilijk als vorige 2. Maar hopelijk dan wel vakantie
moet moet moetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan gr
ik vind dat crack ook moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |