? Waar heb je 't overquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Leuk hè, Crack weet wat ze me moet geven om dood te gaan en ik weet wat voor straf ze dan krijgt
dan zijn ze nog zo groenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig, ben ik net aan het eten.
Maar hij had nog wat langer moeten rijpen :/
Iets geven waar iemand dood aan gaat ofzo.quote:
awwwwwwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, ze kan niet zonder hem leven.
Nee, zo erg nou ook weer niet. Maar daarna moet je ook nog een tijdje wachten dan zijn ze een stuk zoeter.quote:
Oh, ik wil eigenlijk gewoon niet de bak in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, ze kan niet zonder hem leven.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wil eigenlijk gewoon niet de bak in.
Wat een liefde weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wil eigenlijk gewoon niet de bak in.
ohja, is waar ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]alsof kleine schattige crack daarvoor aangekeken wordt
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Leuk hè, Crack weet wat ze me moet geven om dood te gaan en ik weet wat voor straf ze dan krijgt
Wat leuk om te horenquote:
Ik ben er weerquote:
Maar dat komt doordat ze heeft ingesteld dat ze een jongen is maar een meisje isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh meid, maak je niet zo druk. Ezell is de enige hier die een beetje raar gevonden wordt, geloof me.
oe straffen doen jullie een beetje smquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
6,5 uur later.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wat leuk om te horen
[..]
Ik ben er weerTussendoor is ook nog ff leuk meisje langs geweest
[..]
Maar dat komt doordat ze heeft ingesteld dat ze een jongen is maar een meisje is
Ja klopt, beter laat antwoord dan nooit toch?quote:
quote:
hoiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hee het is Typisch iedereen! Hoi Typisch!
Holy Handgrenadequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie favoriete wapen in worms?
Neem een appel, is beter voor je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand kom mij loempias brengen
ik ben net een kwartier te laat voor de cafetaria hier beneden
quote:
En nu heb ik zin in appelsap, maar dat is er niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]nu heb ik zin in een appel. ff halen
word je dik vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand kom mij loempias brengen
ik ben net een kwartier te laat voor de cafetaria hier beneden
Eh. Wat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok, je ziet een meisje lopen, leuk. Kan gebeuren.
Maar wat nou als het je vriendin of uiteindelijk zelfs vrouw, moeder van je zoon of dochter had kunnen zijn, als je haar aansprak. Ookal is het een wildvreemde op straat.
Die kans is dan weg, dikke kans dat je haar nooit meer ziet.
Graag gedaan, zo ben ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]nu heb ik zin in een appel. ff halen
Na 3 keer lezen snapte ik hem. En je hebt helemaal gelijk, maar ik ga niet iedereen aanspreken die ik leuk vind die op straat loopt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar wat nou als het je vriendin of uiteindelijk zelfs vrouw, moeder van je zoon of dochter had kunnen zijn, als je haar aansprak. Ookal is het een wildvreemde op straat.
SNEL IEDEREEN AANSPREKENquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wilde net chocolade gaan pakken eigenlijk.quote:
Ik heb je post even verbeterd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga mij niet vertellen wat beter voor mij is
I'M A STRONG INDEPENDENT WOMAN
Niet laten lopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb al 2 maanden niet gesnoept en al een maand of 4 geen patat/friet op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde net chocolade gaan pakken eigenlijk.
Ik denk te veelquote:
Nee snap ik, MAAR STEL JE VOORquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Na 3 keer lezen snapte ik hem. En je hebt helemaal gelijk, maar ik ga niet iedereen aanspreken die ik leuk vind die op straat loopt.
Als het aan jou ligt moet ik alles met een kut hosselenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Niet laten lopen
Gewoon iedereen aanspreken en hosselen toch
Ze is gewoon blij om mijn digitale verschijning weer eens te zien, dat heb je wel eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij wil zeker hoger in de top 500? Ik heb je wel door!
hij hosselt mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt moet ik alles met een kut hosselen
Begin eens met één zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij wil zeker hoger in de top 500? Ik heb je wel door!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is gewoon blij om mijn digitale verschijning weer eens te zien, dat heb je wel eens.
Creeps.quote:
Hoe is het?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze is gewoon blij om mijn digitale verschijning weer eens te zien, dat heb je wel eens.
Ik heb er ook al eens over gedacht, op een festivalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk te veel
[..]
Nee snap ik, MAAR STEL JE VOOR
[..]
[..]
Ja dat is toch niet raar of bijzonder. We zijn geen robo'tsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of je moet eens nadenken, iedereen die langs je loopt is iemand met een geschiedenis, zijn eigen problemen, geheimen enzo. IEDEREEN.
7 miljard mensen, stuk voor stuk.
Woah
Nouen, met andere mensen heb je toch geen reet te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Of je moet eens nadenken, iedereen die langs je loopt is iemand met een geschiedenis, zijn eigen problemen, geheimen enzo. IEDEREEN.
Woah
Begin eens met één zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef Crack_ het volgende:
Voornaamachternaam quoete
Ik wil weten op hoeveel foto's ik sta op de achtergrondquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Woah
Waar komt dat irritante 'einde bericht' vandaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog 2 dagen college en 3 tentamens en 1 project afronding + presentatie. Dan heb ik vakantie.
einde bericht
Is dat zo moeilijk voor te stellen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Woah
Mag ik haar ook leuk vinden of moet ze alleen makkelijk zijn?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Begin eens met één zou ik zeggen.
Ja maar je denkt er anders niet over na. Ze lopen langs je heen en je zal nooit iets van ze te weten komenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet raar of bijzonder. We zijn geen robo'ts
Prima wel. Bijna vakantie en over een ruime maand in het vliegtuig richting Portugal met 5 maten. En er komt nog een groep van 10 een dag later die kant op.quote:
wowquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb al 2 maanden niet gesnoept en al een maand of 4 geen patat/friet op.
Daarom appels.
zomaar een gokje, 21.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik wil weten op hoeveel foto's ik sta op de achtergrond
ahahaha dat denk ik zo vaakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Woah
Beide is top!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mag ik haar ook leuk vinden of moet ze alleen makkelijk zijn?
hihi bij de kassa zekerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beide is top!
Maar daar staan ze voor in de rij en dan pikken ze mij er niet uit
HOUD OP DIE QUOTES TE VERNEUKENquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar daar staan ze voor in de rij en dan pikken ze mij er niet uit
Gast.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet van boehoe ik ben kut, maar er is altijd iemand beter
#sleutelsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef Drabit het volgende:
Of dat je iets zoekt en dat dat voorwerp dan ergens ligt te liggen klaar om gepakt te worden. Maar de persoon loopt er dan steeds 2 meter langs en het voorwerp kan niet zeggen: 'ik lig hieeeer' want het is een voorwerp. Snapje?
Ik ook niet, ik ben mezelf aan het verwarrenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef msacras het volgende:
Ik snap echt precies niks meer van de gesprekken hier
210000, zomaar een gokje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik wil weten hoeveel mensen ik in het echt heb gezien :ss
Ja want zo heb je de meeste kansquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk te veel
[..]
Nee snap ik, MAAR STEL JE VOOR
[..]
[..]
Generaliseer eens niet zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef Trollscience het volgende:
uiteindelijk zijn we allemaal een collectief bewustzijn[ afbeelding ]
Wij zaan ook heel diep in op serieuze stof...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef msacras het volgende:
Ik snap echt precies niks meer van de gesprekken hier
wow ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik wil weten hoeveel mensen ik in het echt heb gezien :ss
Gewoon zorgen dat het andersom is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja want zo heb je de meeste kans![]()
Jij zeurt continue over het forever alone zijn maar je doet er niks aan. Je zelfvertrouwen is laag dus ga er dan op uit en oefen. En wees niet kieskeurig.
Als je ooit je perfecte 10 tegen komt weet je niet wat je moet doen en hoe je haar moet behandelen en dan ben je haar binnen de kortste keren weer kwijt.
Denk eens na
Als het klikt, gaat het toch vanzelf? Been there, done that.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij zeurt continue over het forever alone zijn maar je doet er niks aan. Je zelfvertrouwen is laag dus ga er dan op uit en oefen. En wees niet kieskeurig.
Als je ooit je perfecte 10 tegen komt weet je niet wat je moet doen en hoe je haar moet behandelen en dan ben je haar binnen de kortste keren weer kwijt.
Denk eens na
Waar woon je? Er zijn vast wel slettententjes waar chicks juist komen om op geoefend te worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het klikt, gaat het toch vanzelf? Been there, done that.
En oefenen op meisjes klinkt zo cru
He die tip moet ik ook gebruiken, maar hoe word ik minder kieskeurig?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk eens na
ohh, superrr chillquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima wel. Bijna vakantie en over een ruime maand in het vliegtuig richting Portugal met 5 maten. En er komt nog een groep van 10 een dag later die kant op.![]()
Daar in Den Haag ook goed?
Dus ik moet eerst over een slet heen gaan voor ik een leuk meisje tegen kom? Zo werkt het nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar woon je? Er zijn vast wel slettententjes waar chicks juist komen om op geoefend te worden.
Dan ben je helemaal geslaagd.quote:
uh ja uhquote:
En werkt het een beetje?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het klikt, gaat het toch vanzelf? Been there, done that.
En oefenen op meisjes klinkt zo cru
Je eisen verlagen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
He die tip moet ik ook gebruiken, maar hoe word ik minder kieskeurig?
Nee zeker niet, het ging er meer over als je dat zou willen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus ik moet eerst over een slet heen gaan voor ik een leuk meisje tegen kom? Zo werkt het niet
Nee, je moet zelfvertrouwen en omgang met vrouwen kweken. En dat is makkelijker met makkelijke meisjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus ik moet eerst over een slet heen gaan voor ik een leuk meisje tegen kom? Zo werkt het niet
quote:
dat maakt niet uit, wie je bent want we zijn allemaal onderdeel van een groter bewustzijnquote:
Ik ben gewoon fucking baas, dat is genoeg blijkt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ben je helemaal geslaagd.
Maar een goed uiterlijk, dosis zelfvertrouwen en alpha zijn is dan wel een pré.
beetje moeilijk uit te leggenquote:
quote:
quote:
Heerlijk gevoel wel, stage ook al gehosseld. Lekker money pakken bij de duivel genaamd Shell.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh, superrr chill.
Ja hier ook laatste loodjes en dan vakantie!
haha burnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En werkt het een beetje?
lijkt me niet met die 71 pandapunten.
Stop met zeuren als je denkt dat jouw manier beter is.
Vaak wel ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben gewoon fucking baas, dat is genoeg blijkt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
VA wanneer denk je dat leuke meisje tegen te komen dan? over 10 jaar?
Je wilt niet uit,post vaak op een forum, je gaat niet naar school op het moment en als er een leuk iemand voorbij komt durf je haar niet aan te spreken.
Ja je gaat heel ver komen.
Ik leef met je mee VA ik heb nu precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je wilt niet uit,post vaak op een forum, je gaat niet naar school op het moment en als er een leuk iemand voorbij komt durf je haar niet aan te spreken.
Nou sorry dat ik niet met alles van het andere geslacht het bed in wil duiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En werkt het een beetje?
lijkt me niet met die 71 pandapunten.
Stop met zeuren als je denkt dat jouw manier beter is.
Crack_quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je moet zelfvertrouwen en omgang met vrouwen kweken. En dat is makkelijker met makkelijke meisjes.
En wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel wel, stage ook al gehosseld. Lekker money pakken bij de duivel genaamd Shell.
hij vindt het niet fijn als ik het zegquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou sorry dat ik niet met alles van het andere geslacht het bed in wil duiken.
Die indruk wek je anders niet op fok!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou sorry dat ik niet met alles van het andere geslacht het bed in wil duiken.
En fuck die pandapuntenHet gaat niet altijd om ''hosselen''
Beetje kloten in een lab. Hoor over 2 weken waar en wat precies.quote:
moest lachenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Crack_ makkelijk is of wat?
ah oké, maargoed ik heb een vermoeden sowieso al :pquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hij vindt het niet fijn als ik het zeg
Chillie, ik moet nog stage regelenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje kloten in een lab. Hoor over 2 weken waar en wat precies.Allemaal geheimhoudingsshit tekenen enzo.
Je hebt hem afgewezen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hij vindt het niet fijn als ik het zeg
say it sisterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Die indruk wek je anders niet op fok!
Ik duik vaak genoeg de kroeg in en spreek genoeg mensen. Maar ik wil niet uit in groningen omdat ik geforceerd sletjes moet gaan hosselen. Geen zin in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe moet ik anders laten weten dat ik het er mee eens ben omdat DV gewoon precies zegt wat ik wou zeggen. Ik wil er ook best QFT onder zetten als dat je gerust stelt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
mensen die een lange post quoten en niks eraan toevoegenhoud je bek dan gewoon
Laat die dude lekker met rust man. Tijdje geen meisjes is ook wel eens prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
say it sister
en VA, we helpen alleen maar hé. Die harde woorden zijn een beschrijving van hoe wij het zien.
Tijdje, haha grapjas.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat die dude lekker met rust man. Tijdje geen meisjes is ook wel eens prima.
grquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Die indruk wek je anders niet op fok!
Omdat niemand jou een abortus wil laten betalen, laat staan je met een kind achterlaten.quote:
dm?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
ah oké, maargoed ik heb een vermoeden sowieso al :p
Ahh, zo lief ben je he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, nu verpest je mijn opmerking. Bedankt.
Nee, hij durft niet eens met ze te praten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus in het echt vraag je niet meteen aan elk meisje of je wilt daten?
Gewoon naar een ander land verhuizen (Groningen of Maastricht is ook genoeg) als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat niemand jou een abortus wil laten betalen, laat staan je met een kind achterlaten.
Wanneer was de laatste keer dat je een kroeg in ging dan? 3 maand terug?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik duik vaak genoeg de kroeg in en spreek genoeg mensen. Maar ik wil niet uit in groningen omdat ik geforceerd sletjes moet gaan hosselen. Geen zin in.
vertelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
ah oké, maargoed ik heb een vermoeden sowieso al :p
Nah. Hij zeurt er zo vaak over. Hij wil t blijkbaar wel maar heeft de juiste instelling niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat die dude lekker met rust man. Tijdje geen meisjes is ook wel eens prima.
Maar ik vind dat zo zonde om ontmaagd te worden door een slet, is dat dat niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat je een kroeg in ging dan? 3 maand terug?
En je moet gefroeceerd sletjes hosselen zodat je dan kunt oefenen voor the real deal begint.
Want dan sta je met je bek vol tanden, geloof mij.
Ja maar dat is het punt, als je hem laat dan gaat ie zeuren dat ie forever alone is hier maar dat is irritant want hij doet niks. Dan moet ie niet zeurenquote:
Daar pas je een relatie op aan, hè. Crack zou ook gestoord worden als ik daar zes dagen per week op de stoep sta. En eens per half jaar is te weinig. Dus vind je een balans daar tussen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik een vriendin hebbenIs uiteindelijk alleen maar veel te veel verplicht contact terwijl ik ook een tijd voor mezelf wil. Voelt prima
Wat zoek je dan? scharrels? O.N.S? dan komen we terug op sletjes hoor..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik een vriendin hebbenIs uiteindelijk alleen maar veel te veel verplicht contact terwijl ik ook een tijd voor mezelf wil. Voelt prima
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ontmaagding is wat anders ja, daarvoor moet je iemand zoeken die het waard is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik vind dat zo zonde om ontmaagd te worden door een slet, is dat dat niet?
Je mag hier best op de stoep staan maar binnen komen holaaa.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar pas je een relatie op aan, hè. Crack zou ook gestoord worden als ik daar zes dagen per week op de stoep sta. En eens per half jaar is te weinig. Dus vind je een balans daar tussen.
To care or not to care.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het punt, als je hem laat dan gaat ie zeuren dat ie forever alone is hier maar dat is irritant want hij doet niks. Dan moet ie niet zeuren
Altijd last van die wijven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja want dit is wat een vriendin hebben betekent, helemaal gelijk. Daarom willen zoveel mensen er een.
Ik heb een sleutel gr grquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je mag hier best op de stoep staan maar binnen komen holaaa.
2 weken geleden. grquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat je een kroeg in ging dan? 3 maand terug?
En je moet gefroeceerd sletjes hosselen zodat je dan kunt oefenen voor the real deal begint.
Want dan sta je met je bek vol tanden, geloof mij.
Verschilt per persoon. Heb t zelf wel met iemand gedaan waar ik veel voor voelde, maar als je t "zomaar" doet helpt het je wel om volgende keer de stap makkelijker te zetten (en in te zien dat t niet zo'n big deal is)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik vind dat zo zonde om ontmaagd te worden door een slet, is dat dat niet?
Dat ligt er ook maar aan hoeveel waarde je er aan hecht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ontmaagding is wat anders ja, daarvoor moet je iemand zoeken die het waard is.
De essentie van een goede relatie is juist dat het contact niet geforceerd is en je elkaar vrij laat (= tijd voor jezelf hebben).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh toch wel. Dus ik moet gewoon sletjes testen en als ik iets leuks tussen kom moet ik neuken. Klinkt als een plan, nu nog een manier vinden om sletjes te vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ontmaagding is wat anders ja, daarvoor moet je iemand zoeken die het waard is.
en wat heb je toen gedaan? meisjes aangesproken? nummers gekregen?quote:
BANGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
sowieso mensen die de term "slet" gebruiken
haha zo klinkt het erg plat maar jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh toch wel. Dus ik moet gewoon sletjes testen en als ik iets leuks tussen kom moet ik neuken. Klinkt als een plan, nu nog een manier vinden om sletjes te vinden.
Ja, dat is zn positie zodat ik hem kan afvuren doh.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik laat hem gewoon los en dan gaat hij toch wel jou neuken.
moet niet, maar als je dat wilt, ga naar een gemiddelde club en ze staan voor je in de rij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh toch wel. Dus ik moet gewoon sletjes testen en als ik iets leuks tussen kom moet ik neuken. Klinkt als een plan, nu nog een manier vinden om sletjes te vinden.
Zoveel mensen die dit niet beseffenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef msacras het volgende:
[..]
De essentie van een goede relatie is juist dat het contact niet geforceerd is en je elkaar vrij laat (= tijd voor jezelf hebben).
Inderdaad. Het is vrouw, meisje of punani.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
sowieso mensen die de term "slet" gebruiken
Nooit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed eigenlijk wel. Ik ben dan ook een fijn persoon, als ik wil.
Punani? Dat is enkel de kutquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is vrouw, meisje of punani.
Super fijn!!1!!111!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed eigenlijk wel. Ik ben dan ook een fijn persoon, als ik wil.
gelukkigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
sorry LB ik bedoelde niet dat ik niet blij was door jou hoor
hvj
Oh, goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben nu ook bezig met m'n studie, ja.
Deze sappige discussiekan ik toch niet missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
het is wit en het ontploftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
het is wit en het ontploftWitlof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Hier hebben we een nieuwe voor een uitzonderlijk mooie chick, een 'aas troef'.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, lukt wel. Alleen heb ik zo hetgevoel dat ik nu iets voorbereid dat ik morgen niet nodigzal hebben.quote:
Ik wil niet het aanhangsel zijn altijd. En dat heeft niks met meisjes of wat dan ook te maken. Waar de fuck ik ook kom, ik ben overbodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat zoek je dan? scharrels? O.N.S? dan komen we terug op sletjes hoor..
figure this shit out, jezus
Mja, beter gewoon alles doen.. dan is 't altijd goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, lukt wel. Alleen heb ik zo hetgevoel dat ik nu iets voorbereid dat ik morgen niet nodigzal hebben.
het is wit en het ontploftWaarom moet ik hier om lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier hebben we een nieuwe voor een uitzonderlijk mooie chick, een 'aas troef'.![]()
Het is echt leuk dat je dit doet. Moet elke keer lachen van je einde bericht.quote:einde bericht
Dat blijkt maar weer... Vooral het mannelijk volk heeft moeite met dit begrijpen volgensmijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zoveel mensen die dit niet beseffen
het is wit en het ontploftHet is groen en het drijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
het is wit en het ontploftWitplof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn punt is punani? rare piemolquote:
Een Aas van de troef bij het kaarten is de beste kaart die er is toch jwz.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat
[..]
Het is echt leuk dat je dit doet. Moet elke keer lachen van je einde bericht.
Hmm, wie weet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, beter gewoon alles doen.. dan is 't altijd goed.
anders doe je ff narmaal kill denkje dat ik joke ofcquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrouwelijk net zo goed hoor, maar van je eigen geslacht merk je dat niet ;pquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer... Vooral het mannelijk volk heeft moeite met dit begrijpen volgensmij
Andrijviequote:
Een kat, dat is namelijk geen kater XDDquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Andrijvie![]()
welk dier heeft nooit hoofdpijn?
De paraceta-mol.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Andrijvie![]()
welk dier heeft nooit hoofdpijn?
Nee dat is waar, maar het zijn toch voornamelijk de mannen die zeuren over dat een relatie gelijk staat aan een gevangenschap.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vrouwelijk net zo goed hoor, maar van je eigen geslacht merk je dat niet ;p
Hoef sowieso geen relatie op t moment, tenzij ik iemand vind die me vrij laat ( wat meesten op deze leeftijd gewoon niet doen) Mijn prioriteit ligt op t moment bij mezelf leren kennen, liften en vrienden.
Fout/quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een kat, dat is namelijk geen kater XDD
Heb ik van ernst en bobbiequote:
Had je maar eerder moeten beginnen, lamlul.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef badschaap het volgende:
bleh 3 hoofdstukken nk erin stampen voor morgen. Toets telt 14x mee / 50 % van me punt.
Waarom moest ik dit nu weer zolang uitstellen...
Ja ik doe dat ook altijd zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, wie weet.Well chill overigens dat ik nu met twee beeldschermpjes zit. Op mijn laptop aan mijn schoolwerk en op mijn iPad FOK!, social media en e-mail. Minder afleidend dan wanneer je alles op de laptop doet, maar ik ga dit ding zo wel afsluiten.
moest lachenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
het is zwart en het steelt je fiets
zo'n vieze zwarte want dat zijn allemaal dieven
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
het is zwart en het steelt je fiets
zo'n vieze zwarte want dat zijn allemaal dieven
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik doe dat ook altijd zo. En als ik mn laptop niet nodig heb alleen ipad voor kleine dingen opzoeken oid.. echt chill
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een hoop zandquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
hoe noem je een hoop zand naast een belg?
Ohh, welke heb je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een toetsenbordje voor bij mij iPad gekocht, dus dat werkt helemaal chill. Dit ding neem ik soms mee naar school als het kan. En voor werk in de toekomst kan het ook heel handig zijn.
Ik heb een neplederen hoesje van Kensington met daarin een toetsenbordje dat je eraf kan halen. Zit vast met magneten. Ik heb een iPad Mini, maar ze zullen vaast ook wel zo'n ding voor de normale verkopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, welke heb je?
Ik denk daar ook over na.. veel typen op dat ding gaat niet
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef badschaap het volgende:
In welk land zijn de mensen taai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef badschaap het volgende:
In welk land zijn de mensen taai?dit is voorbij kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb ook de mini.. hm toch maar eens kijken. Is het fijn? Typt beter?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een neplederen hoesje van Kensington met daarin een toetsenbordje dat je eraf kan halen. Zit vast met magneten. Ik heb een iPad Mini, maar ze zullen vaast ook wel zo'n ding voor de normale verkopen.
Ja, ik vind van wel. Van alleen touch zou ik echt gek worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de mini.. hm toch maar eens kijken. Is het fijn? Typt beter?
Slaap lekker Mariequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
Het begint met een M en het gaat nu slapen
eeeeeehhhhhmmmmmquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
slaap lekker!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
stop je gewoon vol met amphetamine zoals normale adhd'ersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef badschaap het volgende:
Eventjes me overdosis energy lozen om daarna weer te leren.
Tja adhd he
muizen? :S :Squote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
slaap lekker msacrasjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
quote:
Mr jinglesquote:
beta'squote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet het aanhangsel zijn altijd. En dat heeft niks met meisjes of wat dan ook te maken. Waar de fuck ik ook kom, ik ben overbodig.
En als je een vriendin hebt lijkt het me dat je niet overbodig bent.
Dat is het, meer niet. Waardering. ALSJEBLIEFT
Dat gedoe over bèta's en alpha's van jou is zo'n onzin, sorry hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beta'sZorg dan dat je niet het aanhangsel bent, man the fuck up
van mij nog wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gedoe over bèta's en alpha's van jou is zo'n onzin, sorry hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |