Moet je ander e-mailadres hebben dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat doet het dus niet meer als je die een paar keer hebt gebruikt.
Oh echt? Thanksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan moet je het zonder account bestellen maar als gast, en je cookies enzo uitzetten. Dan kan het wel
Ja, is niet duurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
www.revolutionriche.com
nog veel duurdermaar wel enorm toffe dingen.
[..]
Nee, maar het zijn gewoon basics, dus dat is ook niet echt nodig. En mocht het écht niet zitten, dan stuur ik het gewoon terug.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
www.revolutionriche.com
nog veel duurdermaar wel enorm toffe dingen.
[..]
Nee, maar het zijn gewoon basics, dus dat is ook niet echt nodig. En mocht het écht niet zitten, dan stuur ik het gewoon terug.
Jaquote:
Ga je wel op vakantie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar toen kreeg ik gister m'n vakantiegeld van het afgelopen werkjaar gestort en ik dacht echt van 'fuck it, ze zijn kapot vet en ik heb er hard voor gewerkt, hoppa'
doei geld
Er werd net gezegd dat het al vanaf januari is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Don't get your hopes up. Ze kunnen gewoon ontbinden als ze ontdekken wat er is gebeurd en dat is meestal vrij snel.
Je kan alleen hopen op gelukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik hoop dat je zelf wel kunt bedenken dat men weet dat het product niet ¤5 kost
gaat er echt iemand achter hun bureau dat nakijken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
De kans staat gelijk aan het winnen van de postcodeloterijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan alleen hopen op geluk
In de andere gevallen krijg ik t gewoon teruggestort.quote:
Werkt bij mij iigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Thanks
[..]
Ja, is niet duur. Maarja, bij hm weet ik nooit zo goed met die maten
. Maar kan ook aan mij liggen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gaat er echt iemand achter hun bureau dat nakijken?denk het niet. die pakken het product in, sturen de bestelling door naar de leverancier en hoppa
Ja, maar ze gaan echt bij elke individuele bestelling kijken of alles wel klopt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Het maakt me niks uit, maar mensen denken hier te menen dat de kans aanzienlijk groot is dat je iets met een waarde van duizenden euro's voor vijf euro kan krijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
In de andere gevallen krijg ik t gewoon teruggestort.
Vraag me sowieso af waarom jij je hier druk om maakt
Niet half zo vet als die kattendingen enzoquote:
De "vakantie" die ik zelf moet betalen is Lowlands, en daarvan is het toegangskaartje al afbetaald. Alleen voor daar nog geld nodig, maar ik werk de komende 2 maanden zo'n 100 uur dus dat komt ook wel goed.quote:
Zitten die truien ook lekker? Want dat vind ik heel belangrijk bij kleding.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
daar viel mijn oog ook al op
jammer dat de print de prijs ook weerspiegelt
Deelname is gratis, want ze geven je je 5 euro toch wel terug andersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De kans staat gelijk aan het winnen van de postcodeloterij
Ohja dat kan ik ook nog doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Werkt bij mij iiggewoon ander emailadres invoeren. Weet niet of je wel met meerdere 'accounts', dezelfde betaalgegevens kan gebruiken, ik gebruik gewoon steeds een andere creditcard
![]()
Nja je hebt zo'n handige maattabel altijd op de site, gewoon even jezelf meten (lekker confronterend jwz). Maar H&M maten kloppen soms idd van geen kant. Ik ging laatst een shortje kopen, dus ik had er 3 gepakt in dezelfde maat. De ene was te klein, de ander paste perfect, en de derde was te groot.wtf
Ik postte hem eigenlijk om dat ie zo extreem cheesy isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
daar viel mijn oog ook al op
jammer dat de print de prijs ook weerspiegelt
Jaa. Die van Breaking Rocks dan hč. Tenminste, die van 2 maten te groot wel (ik jatte die van m'n toenmalige vriend altijd hehehe), dus ik hoop dat deze in m'n eigen maat ook lekker zit. Vast wel. Revolutionriche weet ik het nie van, maar is wel hetzelfde ongeveer denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zitten die truien ook lekker? Want dat vind ik heel belangrijk bij kleding.
Nou van duizend gaan ze denken wel checken, maar van onder de 500..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit, maar mensen denken hier te menen dat de kans aanzienlijk groot is dat je iets met een waarde van duizenden euro's voor vijf euro kan krijgen.
geweldig juist, zo lelijk dat het mooi isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik postte hem eigenlijk om dat ie zo extreem cheesy is
Wat je allemaal niet moet doen voor korting... Ik had op deze bestelling 21,95 euro korting, niet verkeerd. Ohh ik vind die lange hemdjes juist wel chill, maar niet overdreven lang idd. Het moet geen jurkje worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dat kan ik ook nog doen![]()
Ja en die overdreven lange hemdjes zijn tegenwoordig ook in.. die wil ik niet. Hm, maten opmeten hm ja
.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef Ezell het volgende:
Ik ga leren. Stuur mij weg als ik weer hierheen kom, ok. Doeg.
leve de automatisering van verzendsystemenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan alleen hopen op geluk
Oh nou dan heb je gelukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet moet doen voor korting... Ik had op deze bestelling 21,95 euro korting, niet verkeerd. Ohh ik vind die lange hemdjes juist wel chill, maar niet overdreven lang idd. Het moet geen jurkje worden.
Er zit gewoon een pakbon bij elke bestellingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou van duizend gaan ze denken wel checken, maar van onder de 500..
Ooooh lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
De "vakantie" die ik zelf moet betalen is Lowlands, en daarvan is het toegangskaartje al afbetaald. Alleen voor daar nog geld nodig, maar ik werk de komende 2 maanden zo'n 100 uur dus dat komt ook wel goed.
Hoe weet je dat?quote:
Grapjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Heb het zelfde menu nu aan
hoequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Het enige dat mij ooit gelukt is is ¤500+ verdienen met het spammen van een linkje en een Spotify Premium account voor een jaar fixen voor noppes
Waarom vraag je dan of je het moet doen? We weten toch niet of het je wel staat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Heb het zelfde menu nu aan
Ja ik heb het nu wel gehad met de spijkerbroeken, HIPSTERMODUS AANquote:
Ohquote:
Ik ben labiel 14.gifquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of je het moet doen? We weten toch niet of het je wel staat.
Oquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan niet meer, Kras kan bevestigen
Weet ik veel, teringveel gejat van havo, wat minder van vwo. Vooralsnog niks veranderd, morgen komen ze met een definitieve uitspraak (ofzo)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Jordy, ik heb niet alles bijgehouden, hoe zit 't met de examens? Geldigheid, uitslag etc.
Oh lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet ik veel, teringveel gejat van havo, wat minder van vwo. Vooralsnog niks veranderd, morgen komen ze met een definitieve uitspraak (ofzo)
Rode broekenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Crack_ het volgende:
Al heb ik wel wat tegen die gekleurde broeken tegenwoordig. Alleen bordeaux rood mag.. en blauw enzo maar niet al die andere gekke kleurtjes
.
Morgen om 5 uur laten ze weten of jullie examens over nieuw moeten doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Jordy, ik heb niet alles bijgehouden, hoe zit 't met de examens? Geldigheid, uitslag etc.
I'm gonna be HELLA pissed if it's true.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Morgen om 5 uur laten ze weten of jullie examens over nieuw moeten doen.
Zou wel het beste zijn maar dat kunnen ze echt niet maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I'm gonna be HELLA pissed if it's true.
Landelijk gaat wel erg ver ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou wel het beste zijn maar dat kunnen ze echt niet maken.
Maar je wordt alsnog flink hard in je poepertje genaaitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahjoh ik heb ook 2 keer examens moeten doen, de 2e keer weet je wat je kan verwachten en kan je je beter voorbereiden.
en die heb je nodig?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
Aw die coole site, heeft geen XXL maat.
Jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ahjoh ik heb ook 2 keer examens moeten doen, de 2e keer weet je wat je kan verwachten en kan je je beter voorbereiden.
so be it. Laat andermans fouten geen invloed op jou hebben. Kijk hoe je er zelf van kan veranderen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je wordt alsnog flink hard in je poepertje genaait
Ja, ik was gezakt. De reden mag misschien wel anders zijn maar ik moest nog steeds twee keer examens doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja
Maar jij was gezakt, niet genaaid door mensen aan de andere kant die niet met hun tengels van de examens konden blijven. Of wel?
Dat weet je toch ook als je examens van afgelopen jaren maakt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar dat iemand anders het voor je verneukt terwijl je al geslaagd was? Oh daar mag je niet boos om wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
so be it. Laat andermans fouten geen invloed op jou hebben. Kijk hoe je er zelf van kan veranderen.
En in dit geval ; de examens beter kan doen.
Doelde meer op het in de examenzaal zitten en de stress/zenuwen in de ruimte onder controle houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat weet je toch ook als je examens van afgelopen jaren maakt?
ik proef een opkomende rel en een vleugje speculoos-pastaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat iemand anders het voor je verneukt terwijl je al geslaagd was? Oh daar mag je niet boos om worden
Bij mij wordt dat echt niet minder hoor..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doelde meer op het in de examenzaal zitten en de stress/zenuwen in de ruimte onder controle houden
er wordt elk jaar gefraudeerd, maar nu komt het publiekelijk aan het licht, helaas voor de examenleerlingen van dit jaar...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vraag me nu eigenlijk vooral af of dit gekut met examens niet stiekem ieder jaar is..
Oh, nooit last van gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doelde meer op het in de examenzaal zitten en de stress/zenuwen in de ruimte onder controle houden
XL is erg groot hoor, daar pas je vast wel in. Ik droeg ook dan een XL wel eens en daar verzoop ik zo'n beetje in... En ik ben ook niet bepaald graatmager.quote:
Ja echt ontzettend kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
er wordt elk jaar gefraudeerd, maar nu komt het publiekelijk aan het licht, helaas voor de examenleerlingen van dit jaar...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:35 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 3 hoofdstukken gelezen, feliciteer mij onder de streep
________
Tuurlijk mag je daar wel boos om wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat iemand anders het voor je verneukt terwijl je al geslaagd was? Oh daar mag je niet boos om worden
Ik heb zelf een xl hoodie, en met m'n 185 en 86kg heb ik nog genoeg ruimte overquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
XL is erg groot hoor, daar pas je vast wel in. Ik droeg ook dan een XL wel eens en daar verzoop ik zo'n beetje in... En ik ben ook niet bepaald graatmager.
Je zegt niet dat je dik bent he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
XL is erg groot hoor, daar pas je vast wel in. Ik droeg ook dan een XL wel eens en daar verzoop ik zo'n beetje in... En ik ben ook niet bepaald graatmager.
OMG DIKZAK!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb zelf een xl hoodie, en met m'n 185 en 86kg heb ik nog genoeg ruimte over
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjee, ik ben ook zo blij met de trui. Eindelijk mn breaking rocks sweaterEn ja een beetje wel, maargoed, gewoon goed combineren.
En onder dat zwart truitje draag ik uiteraard een ander shirtje/hemdje.
[..]
[..]
omg show us
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EN EN
deze schoenen besteld
Ohmijn.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 21:38:27 ]
Nadenken doen ze daar niet op die manier, duhhquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je daar wel boos om wordenalleen lijkt het nu de orde van de dag, en dat een week lang. Het is gebeurd, 1 individu kan daar weinig aan veranderen, zo lang boos worden helpt al helemaal niet.
Het lijkt me vanzelfsprekend dat ze niet iedere leerling het examen over laten doen, denk naZe komen vast met een redelijke oplossing.
nee ze zegt dat ze niet graatmager is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt niet dat je dik bent he?
Misschien kan ik het dan net aan, alleen mijn moeder laat alle kleding altijd krimpen en daar ben ik bang voor, en ik houd sowieso van een beetje losse kleding.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]Jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EN EN
deze schoenen besteld
[ afbeelding ]
Ohmijn.Baby darling doll face honey
uhu, tuurlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nadenken doen ze daar niet op die manier, duhh
quote:
Hey wacht, ik weeg minder dan jij, ik heb altijd nog steeds het gevoel dat ik 90kg weeg, maar ben 7kg afgevallenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Pics!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Was eerst 70kg en zag eruit alsof ik nog nooit een gewicht aangeraakt had. Ik zie wel verbetering
Ben je zo'n brede boy?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien kan ik het dan net aan, alleen mijn moeder laat alle kleding altijd krimpen en daar ben ik bang voor, en ik houd sowieso van een beetje losse kleding.
Ik ookquote:
Je bent homoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou je op mij vallen als je Tchock niet had?
[..]Ik heb precies dezelfde schoenen maar dan bruin leer waar jij blauwe stof hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EN EN
deze schoenen besteld
[ afbeelding ]
Ohmijn.![]()
Ja ik ben best breed, en ik denk dat ik en me moeder dat beide gaan vergeten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ben je zo'n brede boy?
En je moeder die meuk gewoon niet in de droger laten pleuren
Daar hoopte ik opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ze zegt dat ze niet graatmager is.
aw beebquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Trollscience het volgende:
yes de buurman heeft weer gezopen lekker hele nacht naar schreeuwende randdebielen luisteren ♥
Oh, nou ik ken je niet. En ik val niet op schoenen hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouen, ik vind het een compliment als een vrouw op mij zou vallen.
Die had ik ook gezien in de winkel en heb heel lang getwijfeld tussen die twee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde schoenen maar dan bruin leer waar jij blauwe stof hebt
Sowieso hoef je hoodies niet elke dag te wassen, dus doe gewoon zelf de was als hij gewassen moet worden. Kan je moeder ook niet die fout maken (en niet te heet wassen)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ben best breed, en ik denk dat ik en me moeder dat beide gaan vergeten.
De eigenaar van die XL trui is 1.90 m en geen idee hoeveel kilo, geen ecto iigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik niet graatmager ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zegt niet dat je dik bent he?
en dat dochtertje van vijf dat er huilend doorheen schreeuwt maakt het lekker af om half 1 's nachtsquote:
Dat heb je al eerder voorgesteld appel en ik zeg wat ik toen zei: wij worden niet zo'n koppel met dezelfde schoenen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Tchock haal ook die gekleurde! Haal ik de roze
Ja maar eh nou enquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
De eigenaar van die XL trui is 1.90 m en geen idee hoeveel kilo, geen ecto iigen dat ging prima.
[..]
Ik zeg dat ik niet graatmager ben.
[..]Nice! vooral dat denim overhemd vind ik leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EN EN
deze schoenen besteld
[ afbeelding ]
Ohmijn.![]()
Dat zijn we al aapquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb je al eerder voorgesteld appel en ik zeg wat ik toen zei: wij worden niet zo'n koppel met dezelfde schoenen.
bakstenen zijn hier de oplossingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en dat dochtertje van vijf dat er huilend doorheen schreeuwt maakt het lekker af om half 1 's nachts
Gaat me toch niet lukken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Crack_ het volgende:
Samen afvallen?Ik wil 3 kg. Dus dat moet eigenlijk best wel lukken
.
Pertinent onwaar. Alleen hetzelfde merk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WE HEBBEN ZELFS DEZELFDE ONDERBROEKEN!!!
Tip bij de laatste, eet eieren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat me toch niet lukken.
Als ik ga stoppen met roken, kom ik toch weer aan.
Ik ga het in stapjes doen:
- amandelen eruit
- verstandkiezen eruit
- stoppen met roken
- en dan als laatst afvallen
ik denk echt dat ik een keer gewoon in mijn vrolijke ochtendjas spring en op de deur bonk enzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bakstenen zijn hier de oplossing
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
- amandelen eruit
- verstandkiezen eruit
- stoppen met roken
als je amandelen eruit gaan en je niet kan eten gaat afvallen snel, zeker als je verstandkiezen daarna komen, dan zit je aan de shakesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
- amandelen eruit
- verstandkiezen eruit
- stoppen met roken
Ja omg. Zag ik als eerste in de winkel en toen ging ik allemaal tshirtjes erbij verzinnen en alles erbij enzo, toen moest ik kiezen want ik wilde niet alles uitgeven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Nice! vooral dat denim overhemd vind ik leuk.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Crack iets zingt wat niet uit een bestaand nummer komt zit er altijd een oeehoehhh in![]()
Doen. gewoon confronterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik denk echt dat ik een keer gewoon in mijn vrolijke ochtendjas spring en op de deur bonk enzo
Uiteindelijk wel alles gekocht dus?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja omg. Zag ik als eerste in de winkel en toen ging ik allemaal tshirtjes erbij verzinnen en alles erbij enzo, toen moest ik kiezen want ik wilde niet alles uitgeven.![]()
Was lastig, heb minstens een uur in de winkel gelopen![]()
Ik kom aan als ik veel eieren eet wat doe ik verkeerdquote:
Huisarts vindt dat ik nog een kuur antibiotica moet, ik zei dat ik wilde dat mijn amandelen eruit ging, maar dat mocht niet van hem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ohja je was vandag naar de dokter gewest he. Wat zei ie? Moeten ze eruit ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook een goeiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doen. gewoon confronteren
of scheidingspapieren door de deur flikkeren als hint
Ehhhhhh, weet je zeker dat het aan de eieren ligt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik kom aan als ik veel eieren eet wat doe ik verkeerd
Ik ben soms ook gewoon blij als ik iets leuks zie en ze mn maat niet hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel alles gekocht dus?
En ja ik ken het probleem, dat je echt 10000 leuke dingen ziet en dan boos op jezelf worden want je mag NIET al je geld uitgeven.
nep pandaquote:
Hoezo moet je daarvoor nou weer naar Zoetermeerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huisarts vindt dat ik nog een kuur antibiotica moet, ik zei dat ik wilde dat mijn amandelen eruit ging, maar dat mocht niet van hem.
4 minuten later stond ik buiten, toen heb ik m'n moeder gewhatsappt (ze werkt in t ziekenhuis) en ze heeft met de KNO arts gesproken en die raadde mij sterk af om wéér aan antibiotica te gaan, dus as vrijdag moet ik naar zoetermeer voor controle en bloedprikken want de arts wilde pfeiffer uitsluiten en kijken naar mn keel
ik ga dood
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
Of krijg een blindedarmontsteking en nieronsteking tegelijkertijd, dan vliegen de kilo's er ook wel af.Of een lintworm innemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nee, niet alles. 1 zwart jasje hadden ze niet in mijn maat, dus viel een tshirt ook weer uit. toen heb ik twee tshirts weggelegd en heb ik maar bij 4 tshirts gehouden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel alles gekocht dus?
En ja ik ken het probleem, dat je echt 10000 leuke dingen ziet en dan boos op jezelf worden want je mag NIET al je geld uitgeven.
Oh ik dacht juis dat het andersom was, dat je van stoppen met roken heel dik werd, en dat als je begint met roken hetzelfde blijft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef Trollscience het volgende:
weet je hoe je goed afvalt
roken
en het is harstikke ongezond enzo maar je valt er écht veel van af
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef Trollscience het volgende:
weet je hoe je goed afvalt
roken
en het is harstikke ongezond enzo maar je valt er écht veel van af
Wtfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Pastapipos het volgende:
Of gewoon minder eten en misschien zelfs erbij sporten zodat je fatsoenlijke vormen krijgt?
M'n moeder werkt daar en heeft connecties en kon ik zo terecht zonder wachtlijsten + zonder verwijskaart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo moet je daarvoor nou weer naar Zoetermeer
Minder eten, pffffff.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Pastapipos het volgende:
Of gewoon minder eten en misschien zelfs erbij sporten zodat je fatsoenlijke vormen krijgt?
Dikke rokers de bazen van de hedendaagse maatschappijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik dacht juis dat het andersom was, dat je van stoppen met roken heel dik werd, en dat als je begint met roken hetzelfde blijft.
Ik ken iig een dikke roker.
Oh. Jij reist het hele land af zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n moeder werkt daar en heeft connecties en kon ik zo terecht zonder wachtlijsten + zonder verwijskaart.
M'n moeder
Omg ja idd, vooral als het heel duur is maar zó mooiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben soms ook gewoon blij als ik iets leuks zie en ze mn maat niet hebben
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Crack iets zingt wat niet uit een bestaand nummer komt zit er altijd een oeehoehhh in![]()
Nee. Gelukkig gaan ze vroeg dood.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dikke rokers de bazen van de hedendaagse maatschappij
Hihi pijpenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alleen doe ik mijn pijpen niet zo raar
minder eten is niet altijd de oplossingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Pastapipos het volgende:
Wablief? Welk dieet is dit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
minder eten is niet altijd de oplossing.. vaak is meer eten beter.
Gewoon verstandige keuzes maken wat betreft voedsel en als je daarbij wat beweegt moet het goed komen.
Dat kan niemand....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Pastapipos het volgende:
quote:
Ga leren !!quote:
arme jijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, niet alles. 1 zwart jasje hadden ze niet in mijn maat, dus viel een tshirt ook weer uit. toen heb ik twee tshirts weggelegd en heb ik maar bij 4 tshirts gehouden.
Toen naar de mac, even milkshake halen want dat heb ik wel verdiend vond ik, mezelf bedwingen om niet al mn geld uit te geven.
toen naar de bijenkorf want ik wilde die blauwe schoenen zo graag (zag ik laatst al) maar ze hadden t niet meer in mijn maattoen 4 andere winkels bezocht en niemand had ze. toen heb ik maar besteld.
Calorieën tellen, wat doe je mensen aanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon calorieen tellen. En als je alles opvult met gezond eten en veel eiwitten/gezonde vetten ga je echt geen honger lijden. Meeste wat kleinere vrouwen moeten 1600-1900 calorieen oid eten om af te vallen. Ik moet zelf geloof ik iets van 2400 om af te vallen. Geen idee, komt in de lente wel
Kijk Crackie, nou hoor je het eens van de expert.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon calorieen tellen. En als je alles opvult met gezond eten en veel eiwitten/gezonde vetten ga je echt geen honger lijden. Meeste wat kleinere vrouwen moeten 1600-1900 calorieen oid eten om af te vallen. Ik moet zelf geloof ik iets van 2400 om af te vallen. Geen idee, komt in de lente wel
raar? pinrolls zijn fucking sexyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Alleen doe ik mijn pijpen niet zo raar
Veel mensen eten te weinig om af te vallen. Maar belangrijkste is wat je eet, suiker en overschot aan koolhydraten vermijden en zoals ik al zei calorieen tellenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
minder eten is niet altijd de oplossing.. vaak is meer eten beter.
Gewoon verstandige keuzes maken wat betreft voedsel en als je daarbij wat beweegt moet het goed komen.
Oh, is dat in Rotterdam johquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga ik gelijk naar Rotterdam, mijn thuisthuis, heb zaterdag een feestje.
Hoe kom je aan deze onzin?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Veel mensen eten te weinig om af te vallen. Maar belangrijkste is wat je eet, suiker en overschot aan koolhydraten vermijden en zoals ik al zei calorieen tellen
Je zou me plotseling doen ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
raar? pinrolls zijn fucking sexy
jij altijd met je lichaam issuesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Pastapipos het volgende:
hahahquote:
Ja calorieen tellen is nutteloos, want je weet toch niet precies hoeveel je verbrand, en als je meer beweegt heb je meer honger en zou je in principe meer calorieen mogen eten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Calorieën tellen, wat doe je mensen aan.
Preciesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Veel mensen eten te weinig om af te vallen. Maar belangrijkste is wat je eet, suiker en overschot aan koolhydraten vermijden en zoals ik al zei calorieen tellen
Maar dan niet zes maaltijden van normale grootte DV'tjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahahik bedoel dat mensen vaak hun ontbijt overslaan bijv.
je hebt ook dieten waarbij je 6 maaltijden per dag moet nemen.
quote:
Ohzo, ik denk al.. wat lul jij nouquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahahik bedoel dat mensen vaak hun ontbijt overslaan bijv.
je hebt ook dieten waarbij je 6 maaltijden per dag moet nemen.
neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zou me plotseling doen ja?
Dankje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
[..]
arme jij
maar ik vind je aankopen geslaagd hoor
Er is een verschil in vertering van vetten en koolhydraten dacht ik?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Hoe komen jullie überhaupt aan die onzin? Alles wat je eet heeft calorieën.. en een te veel van wat dan ook daar word je dik van. Je wordt niet dikker van een overschot aan koolhydraten dan aan een overschot aan eiwitten ofzo hoor.
Te veel is gewoon te veel. Zo simpel is het.
ja en als je dan weer begint met eten komt het dubbel zo hard aan, you go girlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
Ik eet laatste dagen echt weinig.Een van de kenmerken van chronische keelontsteking is geen honger.
Dan val ik ook af
ja man, de hele dag niks eten is goed voor je dieetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Minder kcal innemen dan je verbruikt >> afvallen.
tekort is afvallen, overschot is aankomen. Enige wat telt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wacht even. Eerst moesten we nog suiker en koolhydraten vermijden en nu tellen alleen de calorieën? ZO IN DE WARquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Minder kcal innemen dan je verbruikt >> afvallen.
tekort is afvallen, overschot is aankomen. Enige wat telt.
iets met jezelf beheersen, dv'tje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en als je dan weer begint met eten komt het dubbel zo hard aan, you go girl
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje.
Nu hopen dat ik nieuwe, leukere jongens kan hosselen met m'n kleding. Anders geef ik het op.
Klopt. Maar dat is alleen in de darmen een verschil, daarna komt t gewoon op dezelfde plekken terecht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is een verschil in vertering van vetten en koolhydraten dacht ik?
Noezquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef msacras het volgende:
[..]Ik had de perfecte kandidaat voor je maar die heeft nu net een vriend dus nou kan dat ook niet meer
Ja tuurlijk.. maar 1 gram vet levert alsnog 9 kcal en 1 gram koolhydraten 4 kcal (dacht ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is een verschil in vertering van vetten en koolhydraten dacht ik?
Ja maar eiwitten vullen beter dan koolhydraten, dus dan krijg je minder honger van. Ook geven koolhydraten een signaal aan je lichaam om vetten op te slaan, dat doen vet en eiwitten niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Crack_ het volgende:
Hoe komen jullie überhaupt aan die onzin? Alles wat je eet heeft calorieën.. en een te veel van wat dan ook daar word je dik van. Je wordt niet dikker van een overschot aan koolhydraten dan aan een overschot aan eiwitten ofzo hoor.
Te veel is gewoon te veel. Zo simpel is het.
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan niet zes maaltijden van normale grootte DV'tje
Nee, dat is niet waarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is alleen in de darmen een verschil, daarna komt t gewoon op dezelfde plekken terecht.
Ook niet waarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar eiwitten vullen beter dan koolhydraten, dus dan krijg je minder honger van. Ook geven koolhydraten een signaal aan je lichaam om vetten op te slaan, dat doen vet en eiwitten niet.
Je kan ook afvallen door alleen suiker/junkfood te eten, zolang je onder je onderhoud blijft zitten. Geef t als tip dat je er vaak juist meer honger van krijgt en dat je lichaam er veel minder aan heeft dan eiwitten of vetten. Koolhydraten hebben zeker hun plek in een gezond dieetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wacht even. Eerst moesten we nog suiker en koolhydraten vermijden en nu tellen alleen de calorieën? ZO IN DE WAR
Dit is ook een goede.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Boeien, gewoon van die zak chips afblijven en water drinken ipv cola
chips is lang niet zo fout hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Boeien, gewoon van die zak chips afblijven en water drinken ipv cola
DV, je valt niet af door meer te gaan eten (als in: meer calorieën) als je niet meer gaat bewegen. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee
Ik eet bijv maar 2 maaltijden per dag en 1x tussendoor.
Als ik af wil vallen moet ik 3 maaltijden nemen en 1 keer tussendoor
Wel 500 kcal per 100 g hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
chips is lang niet zo fout hoor
De mac ook niet als je 't maar in zo weinige mate eet. Niks is fout.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt wel goede tegenargumenten. Als vet eenmaal omgezet is in glucose (of andersom) verschilt het echt niet of die energie nou uit vetten of koolhydraten komtquote:
ik heb je niet op FBquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is een schatje
M'n man op facebook, moet je maar even checken.
Litersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit is ook een goede.
Water drinken!
ik heb het ook niet over meer calorien etenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
DV, je valt niet af door meer te gaan eten (als in: meer calorieën) als je niet meer gaat bewegen. Dat kan niet.
Big mac is wel gezond, groenten, vlees, wat brood. Ok, het meest ongezonde is de saus denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De mac ook niet als je 't maar in zo weinige mate eet. Niks is fout.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
Tjock, welke blackstones heb jij nu dan? Ik heb nu ook leer bruin.Wel helemaal versleten.
Jawel.. want vetten kunnen niet worden omgezet in glucose.. alleen in ketonenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je hebt wel goede tegenargumenten. Als vet eenmaal omgezet is in glucose (of andersom) verschilt het echt niet of die energie nou uit vetten of koolhydraten komt
tuurlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De mac ook niet als je 't maar in zo weinige mate eet. Niks is fout.
ik zie t.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen, dat hou ik niet zo goed bij![]()
maar hij woont sowieso ver weg dus caree
quote:
IK HAD ZE EERDERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoe lang je bent, maar hij is even groot als ik, en ik ben klein, dus ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie t.
hijs wel oke, maar ik denkt dat hij te klein is voor mij.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
IK HAD ZE EERDERik heb ze gekocht in juni 2012, jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vet, veel zout. Past zo op zijn tijd wel in een normaal dieet maarja. Dat is met alles zoquote:
Ik droeg ze op mijn diplomauitreiking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Later, want het is een wintermodelOf ik heb ze al sinds vroeg 2012.
Er is een verschil tussen een zak per dag en een zak per 2 week.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is vet, veel zout. Past zo op zijn tijd wel in een normaal dieet maarja. Dat is met alles zo
komkommerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Komkommer is ook ongezond als dat 't enige is wat je eet. Je kunt gewoon niet naar één product kijken joh. En je mag alles.. maar niet te veel.
Huh maar... Komkommer is toch vet gezond?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Komkommer is ook ongezond als dat 't enige is wat je eet. Je kunt gewoon niet naar één product kijken joh. En je mag alles.. maar niet te veel.
Ik draag nooit witte sokken. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik droeg ze op mijn diplomauitreiking.
En sowieso zijn witte sokken dragen in die schoenen echt kut, zijn je hele sokken bruin/paars/rood.![]()
Ga je dood aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh maar... Komkommer is toch vet gezond?
Okquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een zak per dag en een zak per 2 week.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |