Moet je ander e-mailadres hebben dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat doet het dus niet meer als je die een paar keer hebt gebruikt.
Oh echt? Thanksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan moet je het zonder account bestellen maar als gast, en je cookies enzo uitzetten. Dan kan het wel
Ja, is niet duurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
www.revolutionriche.com
nog veel duurdermaar wel enorm toffe dingen.
[..]
Nee, maar het zijn gewoon basics, dus dat is ook niet echt nodig. En mocht het écht niet zitten, dan stuur ik het gewoon terug.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
www.revolutionriche.com
nog veel duurdermaar wel enorm toffe dingen.
[..]
Nee, maar het zijn gewoon basics, dus dat is ook niet echt nodig. En mocht het écht niet zitten, dan stuur ik het gewoon terug.
Jaquote:
Ga je wel op vakantie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar toen kreeg ik gister m'n vakantiegeld van het afgelopen werkjaar gestort en ik dacht echt van 'fuck it, ze zijn kapot vet en ik heb er hard voor gewerkt, hoppa'
doei geld
Er werd net gezegd dat het al vanaf januari is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Don't get your hopes up. Ze kunnen gewoon ontbinden als ze ontdekken wat er is gebeurd en dat is meestal vrij snel.
Je kan alleen hopen op gelukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik hoop dat je zelf wel kunt bedenken dat men weet dat het product niet ¤5 kost
gaat er echt iemand achter hun bureau dat nakijken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
De kans staat gelijk aan het winnen van de postcodeloterijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan alleen hopen op geluk
In de andere gevallen krijg ik t gewoon teruggestort.quote:
Werkt bij mij iigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Thanks
[..]
Ja, is niet duur. Maarja, bij hm weet ik nooit zo goed met die maten
. Maar kan ook aan mij liggen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gaat er echt iemand achter hun bureau dat nakijken?denk het niet. die pakken het product in, sturen de bestelling door naar de leverancier en hoppa
Ja, maar ze gaan echt bij elke individuele bestelling kijken of alles wel klopt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Het maakt me niks uit, maar mensen denken hier te menen dat de kans aanzienlijk groot is dat je iets met een waarde van duizenden euro's voor vijf euro kan krijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
In de andere gevallen krijg ik t gewoon teruggestort.
Vraag me sowieso af waarom jij je hier druk om maakt
Niet half zo vet als die kattendingen enzoquote:
De "vakantie" die ik zelf moet betalen is Lowlands, en daarvan is het toegangskaartje al afbetaald. Alleen voor daar nog geld nodig, maar ik werk de komende 2 maanden zo'n 100 uur dus dat komt ook wel goed.quote:
Zitten die truien ook lekker? Want dat vind ik heel belangrijk bij kleding.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
daar viel mijn oog ook al op
jammer dat de print de prijs ook weerspiegelt
Deelname is gratis, want ze geven je je 5 euro toch wel terug andersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De kans staat gelijk aan het winnen van de postcodeloterij
Ohja dat kan ik ook nog doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Werkt bij mij iiggewoon ander emailadres invoeren. Weet niet of je wel met meerdere 'accounts', dezelfde betaalgegevens kan gebruiken, ik gebruik gewoon steeds een andere creditcard
![]()
Nja je hebt zo'n handige maattabel altijd op de site, gewoon even jezelf meten (lekker confronterend jwz). Maar H&M maten kloppen soms idd van geen kant. Ik ging laatst een shortje kopen, dus ik had er 3 gepakt in dezelfde maat. De ene was te klein, de ander paste perfect, en de derde was te groot.wtf
Ik postte hem eigenlijk om dat ie zo extreem cheesy isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
daar viel mijn oog ook al op
jammer dat de print de prijs ook weerspiegelt
Jaa. Die van Breaking Rocks dan hč. Tenminste, die van 2 maten te groot wel (ik jatte die van m'n toenmalige vriend altijd hehehe), dus ik hoop dat deze in m'n eigen maat ook lekker zit. Vast wel. Revolutionriche weet ik het nie van, maar is wel hetzelfde ongeveer denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zitten die truien ook lekker? Want dat vind ik heel belangrijk bij kleding.
Nou van duizend gaan ze denken wel checken, maar van onder de 500..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit, maar mensen denken hier te menen dat de kans aanzienlijk groot is dat je iets met een waarde van duizenden euro's voor vijf euro kan krijgen.
geweldig juist, zo lelijk dat het mooi isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik postte hem eigenlijk om dat ie zo extreem cheesy is
Wat je allemaal niet moet doen voor korting... Ik had op deze bestelling 21,95 euro korting, niet verkeerd. Ohh ik vind die lange hemdjes juist wel chill, maar niet overdreven lang idd. Het moet geen jurkje worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dat kan ik ook nog doen![]()
Ja en die overdreven lange hemdjes zijn tegenwoordig ook in.. die wil ik niet. Hm, maten opmeten hm ja
.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef Ezell het volgende:
Ik ga leren. Stuur mij weg als ik weer hierheen kom, ok. Doeg.
leve de automatisering van verzendsystemenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan alleen hopen op geluk
Oh nou dan heb je gelukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet moet doen voor korting... Ik had op deze bestelling 21,95 euro korting, niet verkeerd. Ohh ik vind die lange hemdjes juist wel chill, maar niet overdreven lang idd. Het moet geen jurkje worden.
Er zit gewoon een pakbon bij elke bestellingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou van duizend gaan ze denken wel checken, maar van onder de 500..
Ooooh lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
De "vakantie" die ik zelf moet betalen is Lowlands, en daarvan is het toegangskaartje al afbetaald. Alleen voor daar nog geld nodig, maar ik werk de komende 2 maanden zo'n 100 uur dus dat komt ook wel goed.
Hoe weet je dat?quote:
Grapjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Heb het zelfde menu nu aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |