quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hee ik zocht laatst die foto's van dat varken (huisdier van je zus)
maar kon ze niet vinden
Mooi!quote:
Dat is minderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi!
Kan niet beter, alles gaat eigenlijk perfect
En nog steeds elke dag met plezier naar het werk
Morgen 3:45 opstaan
Lekkahquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is minder![]()
Ik heb inmiddels alweer bijna 2 weken vakantie na die examens
Ik ook, ben je ook geslaagd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is minder![]()
Ik heb inmiddels alweer bijna 2 weken vakantie na die examens
Verkopen voor euro per stuk op straatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf moet ik hiermee
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Verkopen voor euro per stuk op straat
quote:Hahaha oke krijg je wel een paar biertjes van me in de *naam kroeg*
Zou echt chill zijn
Aiiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een paar biertjes voor 2 screen protectors
iemand op fb
ikku wil kabeltjes kopen ;s ;squote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Krabs waar heb je die protectors nu weer bij gekregen?iemand kabeltjes kopen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maak me dan een fucking euro over man
Ik ben ouder dan het overgrote deel hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.wonderlandkinderopvang.nl/
he dvquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef Ezell het volgende:
Ik word altijd gemist als ik er niet ben, gr gr.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komt er eentje achter. Meid, het is wat.
No offence maar je zegt net dat ze hier moet komen en nu dat ze moet leren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:40 schreef Etsu het volgende:
Ga leren.
Ik ga even een serietje kijken, dan ga ik ook eindelijk beginnen met leren. Gr
alles voor een beetje aandacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
No offence maar je zegt net dat ze hier moet komen en nu dat ze moet leren.
girl get your shit together
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:44 schreef Ezell het volgende:
Etsu is niet goed bij zijn hoofd.
Ben weer weg.
Ligt eraan hoe groot je rugzak is. Even opmetenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef nodig het volgende:
Een 14 inch past zeker niet in een rugzak ofwel
Lieve schat, het is een grapje. nofi naar homo's ofzo gewoon om etsu een beetje te plagenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
En zo raar zijn ze nou ook weer niet toch?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef nodig het volgende:
Precies, daar past mijn macbookje gewoon inquote:
Oké. Zolang het maar bij plagen blijft danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lieve schat, het is een grapje. nofi naar homo's ofzo gewoon om etsu een beetje te plagen
Standaard eastpack?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef nodig het volgende:
Deed ik maar het past volgens mij nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot je rugzak is. Even opmeten.
Mijn macbookje past gewoon in een rugzak maar die is net wat kleiner dan 14".
Ja heb je deze? http://www.eastpak.com/nl-nl/padded-pak-r-midnight.htmlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Standaard eastpack?
ja. 15 inch ook. neem elke dag 15 inch mee in rugzakje
nja elke dagwanneer school mij op school wil hebben
Ik zit op m'n kamerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
Rennen jullie ook alijd naar de keuken als er aangebeld word?
Of gaan jullie snel op de grond achter een tafel liggen?
Ai moet passen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heb je deze? http://www.eastpak.com/nl-nl/padded-pak-r-midnight.html
Past daar echt 15 inch in?
We zaten beneden en we renden keihars alle kanten opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit op m'n kamer. Ik hoef me nergens te verstoppen
.
..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
Rennen jullie ook alijd naar de keuken als er aangebeld word?
Of gaan jullie snel op de grond achter een tafel liggen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Tax vloog uit de bocht toen hij naar de keuken ging rennen
Nou nou nou... rustig maar... zo erg is het nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik![]()
Ik had gewoon de volle breedte gepakt die 35cm![]()
Sla me voor mijn kop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
We zaten beneden en we renden keihars alle kanten op"goh er rennen mensen en ze liggen dubbel ik denk dat er niemand thuis is"
Ik vond het behoorlijk stom van mezelfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou nou nou... rustig maar... zo erg is het niet.
Ik zou hem wel dubbelklappen als je hem in de tas doetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk stom van mezelfEn ik maar denken huh 14 inch is toch niet zo groot
Ik ook jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb die in het zwart trouwens. die tas
Goed planquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zou hem wel dubbelklappen als je hem in de tas doet
nah valt mee. alleen als ik veel boeken meeheb is het soms vervelend. maar over het algemeen zit hij er goed in en heeft wat ruimte om te bewegenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook ja![]()
Maar een 15 inch dan zit die wel krap ofniet
Hmm oke, jij volgt toch een ict studie? Wat vind je van dit dingetje?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah valt mee. alleen als ik veel boeken meeheb is het soms vervelend. maar over het algemeen zit hij er goed in en heeft wat ruimte om te bewegen
ehm even kijken hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm oke, jij volgt toch een ict studie? Wat vind je van dit dingetje?
http://www.wehkamp.nl/sal(...)000&F=1,2,19,17&SM=5
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:16 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb die in het zwart trouwens. die tas
Bedoel je het dat je 'm voor een ICT studie wilt gebruiken? Dan is 4GB wel een beetje weinig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm oke, jij volgt toch een ict studie? Wat vind je van dit dingetje?
http://www.wehkamp.nl/sal(...)000&F=1,2,19,17&SM=5
kan nog 4 gig bijgeprikt worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedoel je het dat je 'm voor een ICT studie wilt gebruiken? Dan is 4GB wel een beetje weinig.
Kan wel, maar ik geef het aan. Voor de rest niet heel krachtige processor volgens mij en maar 100mbit netwerk. Het is wat je verwacht voor die prijs denk ik.quote:
Nee dat WietParkiet een ict studie doet en dat die er vast wel wat verstand van heeftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedoel je het dat je 'm voor een ICT studie wilt gebruiken? Dan is 4GB wel een beetje weinig.
Voornamelijk voor mijn studie van volgend jaar, ga hbo accountantcy doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
Mja is wel goeie. weet niet wat je er mee wilt gaan doen?
nodig jezelf uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn huisgenootjes zitten met zn tween te lachen boven en ik zit hier alleen beneden
100mbit netwerk? Zo snel ga je het nooit krijgenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kan wel, maar ik geef het aan. Voor de rest niet heel krachtige processor volgens mij en maar 100mbit netwerk. Het is wat je verwacht voor die prijs denk ik.
AB heeft er ook wel verstand vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Voornamelijk voor mijn studie van volgend jaar, ga hbo accountantcy doen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Durf niet. Ze zijn 3/4 jaar ouder en eentje zegt maar hallo tegen mij.
leuke huisgenoten heb jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
En die andere heeft een bitch face dus die durf ik niet aan te spreken.
Mijn autisme, gawd
Jup excel vooral ja. Enigste minpunt daarvoor is de lage resolutie maarja wil je hoger dan betaal je ook gelijk bijna 2x zoveelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
AB heeft er ook wel verstand van![]()
maar HBO acountancy zal vooral excel en andere office apps zijn toch?
in dat geval is hij prima i guess
Ik had het over bedraad. Als jij een iso-tje moet kopiëren of een virtuele harde schijf is gigabit fijnerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
100mbit netwerk? Zo snel ga je het nooit krijgenProcessor is idd niet de krachtigste maar volgens mij is dat ook lastig in deze prijsklasse + ultrabook (naja slimbook dan)
Dr zijn twee chicks, 1 die aardig is en 1 met een bitch face. En er is een jongen die 24/7 op zn kamer zit en er alleen uitgaat als hij naar de wc moet. Ik zit beneden met hem en die twee chicks boven.quote:
Ah zo, nee dat zal niet snel voorkomenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik had het over bedraad. Als jij een iso-tje moet kopiëren of een virtuele harde schijf is gigabit fijner.
Maar ik dacht dus dat jij de ict opleiding deed. Als dat niet zo is dan is het een prima laptopje voor die prijs.
1tje wel, van de andere heb ik een invoice mail gekregen (quote:
hequote:
In die invoice mail zit een bijlage met een track&trace codequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1tje wel, van de andere heb ik een invoice mail gekregen ()
Doe het maar wel. Anders krijg je een isolement.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Durf niet. Ze zijn 3/4 jaar ouder en eentje zegt maar hallo tegen mij.
Ze wonen hier al 4 jaar ofzo, en ik net 4 dagenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe het maar wel. Anders krijg je een isolement.
Je kunt het geheugen altijd uitbreiden als dat te weinig blijkt. Er is nog één slot vrij zo te lezen. En geheugen is wel duurder geworden dan dat het was maar kost nog steeds niet zo heel veel volgens mij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah zo, nee dat zal niet snel voorkomen![]()
Ik twijfel bij dit soort aanschaffen altijd erg of ik het nou moet doen of nietHet is natuurlijk wel een heel mooi prijsje
![]()
Oke!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze wonen hier al 4 jaar ofzo, en ik net 4 dagenkomt vast nog wel een goede timing.
Komt wel goed danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze wonen hier al 4 jaar ofzo, en ik net 4 dagenkomt vast nog wel een goede timing.
ja hier ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
[..]
In die invoice mail zit een bijlage met een track&trace codeTenminste dat was bij mij zo
Ja klopt maar denk opzich niet dat het geheugen een probleem vormtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je kunt het geheugen altijd uitbreiden als dat te weinig blijkt. Er is nog één slot vrij zo te lezen. En geheugen is wel duurder geworden dan dat het was maar kost nog steeds niet zo heel veel volgens mij.
Hm ja das wel een goed idee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:32 schreef Ezell het volgende:
Dv, stel gewoon voor om een keertje met z'n allen te eten.
papier, oortjes, microfiber en antibacterial doekjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ik 2 pak printer papier, oortjes en microfiber doekjes
Nice! Ik was bezig met Age Of Empires maar toen ging de code offlinequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
papier, oortjes, microfiber en antibacterial doekjes
had ook muismat maar is niet gelukt ofoz
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Nice! Ik was bezig met Age Of Empires maar toen ging de code offline
Denk je dat dit werkt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.philipsstore.nl
ga je deze nog proberen?
wuut hoequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga je deze nog proberen?
Waaaauuuww.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh ze waren niet samen boven, dat waren de buren die buiten zaten
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ben bang dat ik dan de politie op de stoep krijg en ze me arresteren wegens het ''inbreken in het systeem van philips'' of voor fraude ofzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ga je deze nog proberen?
zou wat zijn als ze me hiervoor pakkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan de politie op de stoep krijg en ze me arresteren wegens het ''inbreken in het systeem van philips'' of voor fraude ofzo
Nouja neem aan dat philips het minder leuk vind als ze er achter komenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zou wat zijn als ze me hiervoor pakken!!
quote:
Ga leren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goed gedaan.ik heb morgen de eerste (doodsangst!). Volgende week heb ik twee theorie en dan nog vijf deadlines.
Gaat nooit goed zo.
Maar alsnog, wel gevraagd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
pics?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zwerty en ik hebben dezelfde schoenen
Ik denk dat die processor op zich nog wel meevalt hoor. Redelijk zuinig qua stroomverbruik maar op zich wel snel genoeg om normaal mee te werken van wat ik lees op internet. Maar misschien dat wietparkiet daar nog iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja klopt maar denk opzich niet dat het geheugen een probleem vormtDenk eerder het slechte scherm of processor
krabs heeft het al gedaan jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
krabs, hoe doe je dat, en werkt het echt? al gedaan?
Ja maar op een 1920x1200 scherm hoef je bijv. veel minder te scrollen in word en excel enzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat die processor op zich nog wel meevalt hoor. Redelijk zuinig qua stroomverbruik maar op zich wel snel genoeg om normaal mee te werken van wat ik lees op internet. Maar misschien dat wietparkiet daar nog iets zinnigs over kan zeggen.
De resolutie van het scherm is wel gewoon een vermenigvuldiging van de HD resolutie en 16:9 dus dat zou geen probleem moeten zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_display_resolution#HD
Daar staat 1366x786 ook bij.
wat heb je nu weer gejatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Nice! Ik was bezig met Age Of Empires maar toen ging de code offline
Tja... die afweging zul je zelf moeten maken. Dan zit je inderdaad in een andere prijsklasse denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar op een 1920x1200 scherm hoef je bijv. veel minder te scrollen in word en excel enzoMaarja dan zit je ook gelijk in een hele andere prijsklasse
i3 is volgens mij wel redelijk zuinig ja
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:41 schreef Ezell het volgende:
Ik wil een clipje voor in mijn haar, maar die heb ik niet. Dus nu heb ik een clipje met een bloem erop erin gedaan. Past zo niet bij mij.
Wat dacht je van:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
inb4 mensen: Etsu die ook niet gaat leren voor zn tentamen donderdag
Vond ik ookquote:
Weer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat dacht je van:
Etsu die weer een ban nodig heeft.
Godverdomme, hij is eraf..quote:
that compositiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben niet echt een held met paint maar goed![]()
het gaat om het idee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat dacht je van:
Etsu die weer een ban nodig heeft.
Welke maat heb je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind die kleur wel mooi, maar staat mij nietDenk ik.
Had ze vanmiddag pasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
VA omg waarom had je die schoenen gister niet aan?
*boks* Maar dan moet het kunnen. Als je 46 hebt worden vans echt sloepenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
verschilt per schoenen. ene keer 44, andere keer 45.
vandaag schoenen gekocht, maatje 45.
Ze waren vandaag pas in de aanbiedingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
had het eerder gekocht, kon ik ze gister bewonderen
Goeiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neuh die vijver grappen hoor ik al maanden niet meer
ik heb geen 46.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*boks* Maar dan moet het kunnen. Als je 46 hebt worden vans echt sloepen
Je hebt maat 38, gaat mij niet lukkenquote:
Bovenkant mens of onderkant mens?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:50 schreef wietparkiet het volgende:
DV is zo knap ze had een meermin kon zijn
ik heb gewoon maat 43 hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt maat 38, gaat mij niet lukken
maakt niet uit je snapt het grapje toch nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bovenkant mens of onderkant mens?
haha vijverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maakt niet uit je snapt het grapje toch niet
Praat eens niet tegen mijn verloofdequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, nu vind ik je niet meer leuk.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Praat eens niet tegen mijn verloofde
Ik heb zondagavond anders genoeg beeldmateriaal van meets gezienquote:
Sorry!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sla hem sgatjhuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet van diequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb zondagavond anders genoeg beeldmateriaal van meets gezien
wat een koopje. verkocht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.philipsstore.nl/!!!!!!!!
¤ 1.329,99
wtf krabs hoe kan ditquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
¤ 1.329,99
nee pz staat er goed op wil je zeggenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Al mijn meetfoto's zijn kutsta er altijd kut op
vooral die van in brabant
Is t ook totaal niet waardquote:
Wow, kan je dat gwn krijgen voor 10 euro?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
¤ 1.329,99
die ene foto die ik jou laatst DM'dequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee pz staat er goed op wil je zeggen
Boeie, voor 5 euro halen en doorverkopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Is t ook totaal niet waard6,5" subwoofer en dergelijke
Maar mijn subwoofer is bijna duurder dan die hele set
Heb jij wat gekocht daar?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Boeie, voor 5 euro halen en doorverkopen
alsof ik dat nog kan herinneren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die ene foto die ik jou laatst DM'de![]()
Die krijg je dan toch niet bezorgdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.philipsstore.nl/
¤ 1.329,99
die "rape" blikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alsof ik dat nog kan herinneren.
Pizza is terug!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die krijg je dan toch niet bezorgd
Hahah idd, maar dat mensen t halen voor die originele prijsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Boeie, voor 5 euro halen en doorverkopen
toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die krijg je dan toch niet bezorgd
quote:
DM danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
hm ik heb nog iets beters gevonden, ben nu aan het bestellen
lees en je weet het.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef zwerty het volgende:
Ik snap echt heel vaak niet waar het over gaat hier
omg je truiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
Oh we zijn onze aankopen aan het dumpen?
Dit heb ik vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu ben ik arm
MAar kijg je het dan ook echt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
hm ik heb nog iets beters gevonden, ben nu aan het bestellen
HEEL nicequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu ben ik arm
je truiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu ben ik arm
ik heb ook kleren gekocht omgquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu ben ik arm
Hij was 1 euro, ik kon het niet helpenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Pastapipos het volgende:
Dat hoesjeWaarom. Dat ding naast t hoesje vind ik ook niks, rest is wel tof
Nooit geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
MAar kijg je het dan ook echt?
wauw, als het is gelukt ga ik het ook doen, nu ik op mezelf woon is dit heel interessant. houd me op de hoogtequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
T is zelfs al van mijn rekening af. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
quote:
quote:
quote:
Dankjee, ik ben ook zo blij met de trui. Eindelijk mn breaking rocks sweaterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
Die trui. Lijk je daar niet mega dik in? Door 't model.
Dat ene zwarte doorzichtige truitje wel leuk. Vind je 't niet irritant dat ie doorzichtig is?
Of doe je er iets onder?
quote:
omg show usquote:
Bij mij ook, 9,98!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
T is zelfs al van mijn rekening af. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
www.breakingrocksclothing.comquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zoek nog een goede cats in space trui maar nergens kan ik er een vinden.
Doe ze eens aan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjee, ik ben ook zo blij met de trui. Eindelijk mn breaking rocks sweaterEn ja een beetje wel, maargoed, gewoon goed combineren.
En onder dat zwart truitje draag ik uiteraard een ander shirtje/hemdje.
[..]
[..]
omg show us
Die met die katten heb ik één keer gezien, zo gaafquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij was wel 77 euro
www.breakingrocksclothing.com
Bovenste is wel tofquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef zwerty het volgende:
komt ie dan he
komt ie komt ie dan he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteld, dus kan nog niet.quote:
Goede site, staan nog leukere dingen op, bedanktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij was wel 77 euro
www.breakingrocksclothing.com
Ohh! Maar je weet nog niet hoe 't staat of heb je 't ook in de winkel gepast?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Besteld, dus kan nog niet.Breaking Rocks Sweater komt overmorgen aan, H&M bestelling over een week ofzo.
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar toen kreeg ik gister m'n vakantiegeld van het afgelopen werkjaar gestort en ik dacht echt van 'fuck it, ze zijn kapot vet en ik heb er hard voor gewerkt, hoppa'quote:
gewoon googlen op 'H&M kortingdcodes'quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
Fucking kut trouwens dat je die kortingscode's niet meer kan gebruiken bij HM wanneer je dat een paar keer hebt gedaan!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar niet de juisteen ze zijn stervens duur
www.revolutionriche.comquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goede site, staan nog leukere dingen op, bedankt
Nee, maar het zijn gewoon basics, dus dat is ook niet echt nodig. En mocht het écht niet zitten, dan stuur ik het gewoon terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh! Maar je weet nog niet hoe 't staat of heb je 't ook in de winkel gepast?
Ach, 1 keertje kan toch wel?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook altijd. Maar toen kreeg ik gister m'n vakantiegeld van het afgelopen werkjaar gestort en ik dacht echt van 'fuck it, ze zijn kapot vet en ik heb er hard voor gewerkt, hoppa'
doei geld
Hij is cool. Thnxquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben niet echt een held met paint maar goed![]()
het gaat om het idee![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je het zonder account bestellen maar als gast, en je cookies enzo uitzetten. Dan kan het welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef Crack_ het volgende:
Fucking kut trouwens dat je die kortingscode's niet meer kan gebruiken bij HM wanneer je dat een paar keer hebt gedaan!
Ja, dat doet het dus niet meer als je die een paar keer hebt gebruiktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon googlen op 'H&M kortingdcodes'
Dat is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
NOU JONGENS WAT IK VANDAAG TOCH GEKOCHT HEB
een kledingroller, tape, touw en een afstoffer. waaaauw
spendeer maar aan mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik koop bijna nooit wat, ik moet echt meer spenderen, ik heb verdomme 7k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |