? Waar heb je 't overquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Leuk hè, Crack weet wat ze me moet geven om dood te gaan en ik weet wat voor straf ze dan krijgt
dan zijn ze nog zo groenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toevallig, ben ik net aan het eten.
Maar hij had nog wat langer moeten rijpen :/
Iets geven waar iemand dood aan gaat ofzo.quote:
awwwwwwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, ze kan niet zonder hem leven.
Nee, zo erg nou ook weer niet. Maar daarna moet je ook nog een tijdje wachten dan zijn ze een stuk zoeter.quote:
Oh, ik wil eigenlijk gewoon niet de bak in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, ze kan niet zonder hem leven.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wil eigenlijk gewoon niet de bak in.
Wat een liefde weerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wil eigenlijk gewoon niet de bak in.
ohja, is waar ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]alsof kleine schattige crack daarvoor aangekeken wordt
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
Leuk hè, Crack weet wat ze me moet geven om dood te gaan en ik weet wat voor straf ze dan krijgt
Wat leuk om te horenquote:
Ik ben er weerquote:
Maar dat komt doordat ze heeft ingesteld dat ze een jongen is maar een meisje isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh meid, maak je niet zo druk. Ezell is de enige hier die een beetje raar gevonden wordt, geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |