Oh, ja even switchen gr grquote:
Heujj Teateauuquote:
Iets met bestaande vriendengroepen, kom je niet makkelijk tussenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beta'sZorg dan dat je niet het aanhangsel bent, man the fuck up
nog niet gebeurd? :Squote:
Ja goed, hele avond bezig geweest met een ikea-bed in elkaar zetten XDquote:
Ik bedacht mequote:
in je hotel in groenland met hoteleigenaar XDquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, hele avond bezig geweest met een ikea-bed in elkaar zetten XD
Met jou?
quote:
Hele avond ijsberen gejaagdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed, hele avond bezig geweest met een ikea-bed in elkaar zetten XD
Met jou?
Ja ik ga morgen op ijsberen schieten, vet he XDquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
in je hotel in groenland met hoteleigenaar XD
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen op ijsberen schieten, vet he XD
dv doet maar alsof, is eigenlijk een onzeker meiske uit een boeren dorpjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met bestaande vriendengroepen, kom je niet makkelijk tussen![]()
En sorry Miss Perfect, maar:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon Omega, instant win.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gedoe over bèta's en alpha's van jou is zo'n onzin, sorry hoor.
Etsuquote:
nee zelfs via proxy kan ik er niks vanaf halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben nu aan het studeren en ik kom achter dat ik weer eens veel te laat ben begonnen.quote:
Ik heb het ook niet over vriendengroepen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met bestaande vriendengroepen, kom je niet makkelijk tussen![]()
En sorry Miss Perfect, maar:
[ afbeelding ]
Primaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu aan het studeren en ik kom achter dat ik weer eens veel te laat ben begonnen.Met jou?
met goede bedoelingen, vergeet dat nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
dv doet maar alsof, is eigenlijk een onzeker meiske uit een boeren dorpje
hoe is het met jouw hossel(s) dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
met goede bedoelingen, vergeet dat niet
SCHELDEN DOET GEEN PIJNquote:
Vriendengroep, groep mensen, schoolklas, whateverquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over vriendengroepen.
En prima, ik zal m'n mond wel houden vanaf nu.
luf u too dushiquote:
Druk bezig met verhuizen afgelopen dagen. Een date heb ik al een maand niet meer gehad ofzoquote:
ik kan grquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar oke housewarming, ja uhh
volgende week vrijdag, wie kan en wie niet
DM als je langs wil komen, dan krijg je adres enz. Er kunnen 3 mensen blijven slapen.
gaan we uit en maken we er een feestje van jeeuj
oke gr
Als ik hard mn best doe kan ik. Of ben ik niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
DM als je langs wil komen, dan krijg je adres enz. Er kunnen 3 mensen blijven slapen.
oke gr
Chillquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, donderdag.Maar niet zo heel veel/moeilijk als vorige 2. Maar hopelijk dan wel vakantie
moet moet moetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan gr
ik vind dat crack ook moet komen.
Hello!quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende maand pas.Dus tot die tijd FOK!ken.
Ik snap jou niet he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vriendengroep, groep mensen, schoolklas, whatever
Dat is toch normaal, je zelf verdedigen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap jou niet he.
Je zeurt over zoveel dingen en als het voor de hand liggende antwoord wordt gegeven om je te helpen dan verdedig je jezelf.
topquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan gr
ik vind dat crack ook moet komen.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik hard mn best doe kan ik. Of ben ik niet uitgenodigd
Ik heb ook tegen VA gezegd dat ik niet vind dat er iets mis is met hem en dat hij gezellig overkwam gisteren, maar dat wilde hij niet horen geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap jou niet he.
Je zeurt over zoveel dingen en als het voor de hand liggende antwoord wordt gegeven om je te helpen dan verdedig je jezelf.
Zou jammer zijn, Budapest schijnt onwijs leuk te zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Roemenië.
Ik hoop nog even tussendoor Hongarije te plakken, maar acht te kans klein.
Jij?
''zorg dat je geen aanhangsel bent''quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap jou niet he.
Dit is wel zo. Maatje, je gaat de realiteit uit de weg. Je krijgt hier tips, voelt misschien als persoonlijke aanval maar iedereen probeert je te helpen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap jou niet he.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
VA, ik wil je wel in je kont neuken hoor!!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
VA, ik wil je wel in je kont neuken hoor!!
Aanhangsel zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''zorg dat je geen aanhangsel bent''
NOG NOOIT AAN GEDACHT
Nja ik snap het wel maar je hoort het advies gewoon aan te nemen vind ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is toch normaal, je zelf verdedigen.
Maar je zou ophouden zei je!
Niks persoonlijks ik vind je advies goed.
Oh, ik was maar aan het joken eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke gr
DOE HET DAN OOK IPV BLIJVEN ZEUREN GODJEZUSquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''zorg dat je geen aanhangsel bent''
NOG NOOIT AAN GEDACHT
suuuuuppppquote:
fine fine. und du?quote:
tuurlijk welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook tegen VA gezegd dat ik niet vind dat er iets mis is met hem en dat hij gezellig overkwam gisteren, maar dat wilde hij niet horen geloof ik.
WE HEBBEN EEN CLUBSKE OPGERICHT..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke, we gooien het op een andere boeg. VA je bent lelijk!!!!
Het is meer van, dat gaat niet zo makkelijk als dat je het zegt denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DOE HET DAN OOK IPV BLIJVEN ZEUREN GODJEZUS
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Maatje, je gaat de realiteit uit de weg. Je krijgt hier tips, voelt misschien als persoonlijke aanval maar iedereen probeert je te helpen.
Lijkt t je niks om een keer met mij uit te gaan dan? Maken we wel een spelletje van om nummers te krijgen/leeftijden te raden oid. Weet ik veel. Zal je in ieder geval goed doen
Je woont toch praktisch om de hoek
Ooook. Beetje water drinken en fokkenquote:
Doe alsjeblieft niet zo wanhopig zeg..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Maar daar gaat het niet over. Het gaat over dat mijn standaarden naar nul moeten, ik alles moet neuken met een gat er in en dat ik maar even moet zorgen dat ik geen aanhangsel ben.
ik heb een gat, wanneer kom je weer hier?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Maar daar gaat het niet over. Het gaat over dat mijn standaarden naar nul moeten, ik alles moet neuken met een gat er in en dat ik maar even moet zorgen dat ik geen aanhangsel ben.
Dat iiiiiik hier heeen kon toveeeereeeen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zo blij want ik was een eiiiiiiiiiiiiii.
heb je crack gesnoven?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Je zou nog een keer hierheen komen vriend.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ik was maar aan het joken eigenlijk.
Grunn zo ver weg, tenzij crack mijn hand vast houdt de hele reis. Dan is het nog wel te doen misschien.
OK EVEN OPZOEKEN IN VRIENDEN VOOR DUMMIESquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
DOE HET DAN OOK IPV BLIJVEN ZEUREN GODJEZUS
UIT EEN EI WORDT JE GEBOREN MET JE NEUS VAN VOREN, EEN EIquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
VA je kan nooit iemand krijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke, we gooien het op een andere boeg. VA je bent lelijk!!!!
Ik ben er vorig jaar nog geweest, raar dorp.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je zou nog een keer hierheen komen vriend.
Nu heb je een reden.
Je standaarden hoeven niet naar nul en je hoeft niet alles te ketsen. Je moet gewoon wat meer zelfvertrouwen krijgen, en dat doe je door nummers te regelen en gesprekken aan te gaan. Hoeft helemaal niet met de intentie om in haar broekje te komen maar gewoon om vriendschappen aan te gaan en te beseffen dat meiden best geïnteresseerd in je zijn als je de juiste houding hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tuurlijk wel
dat boek is echt fantastischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OK EVEN OPZOEKEN IN VRIENDEN VOOR DUMMIES
zweetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Oh typisch ik wil je hand wel vasthoduen hoor.. maar ik heb wel vaak zweethanden in de zomer dus misschien moet je handschoenen aan als je dat vies vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey schat, ik heb de helft gedaan van wat ik moet bestuderen voor donderdag. Jij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Ezell het volgende:
Zeiken over dat VA zeikt en dan de hele avond op hem zitten zeiken.
Heeft hij niet nodig, want hij heeft ze wel. het is alleen lekker makkelijk te beweren van niet.quote:
zeikceptionquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Ezell het volgende:
Hai ezellquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Ezell het volgende:
Mwah, moet nog een hoopje doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey schat, ik heb de helft gedaan van wat ik moet bestuderen voor donderdag. Jij?
Shit, whatever, gaan we op de planning zettenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit is wel zo. Maatje, je gaat de realiteit uit de weg. Je krijgt hier tips, voelt misschien als persoonlijke aanval maar iedereen probeert je te helpen.
Lijkt t je niks om een keer met mij uit te gaan dan? Maken we wel een spelletje van om nummers te krijgen/leeftijden te raden oid. Weet ik veel. Zal je in ieder geval goed doen
Je woont toch praktisch om de hoek
Dat is waar het op neer komt als ik naar DV luisterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo wanhopig zeg..
Jij zou gister je laatste sog-avond hebben hequote:
Ben al onderwegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een gat, wanneer kom je weer hier?
Hmpf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zou gister je laatste sog-avond hebben hewe houden je in de gaten
Alleen in de zomer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Oh typisch ik wil je hand wel vasthoduen hoor.. maar ik heb wel vaak zweethanden in de zomer dus misschien moet je handschoenen aan als je dat vies vindt.
omg als dit is wat je van al mijn preken hebt opgestoken dan is er iets mis met jouquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Nee maar je kan wel langzamerhand vooruitgang boeken. Beginnen bij de kleine dingen en opbouwen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is meer van, dat gaat niet zo makkelijk als dat je het zegt denk ik.
omg meid gesellieeequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
ok ik heb je hw in mn agenda gezet, dv, nu moet je crack overhalen te komen en dan gaan we uit omg
Kom nou maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar nog geweest, raar dorp.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
zweet![]()
Ja en bovendien schijt irritant.. ik kan echt niks in de zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, eigenlijk altijd maar het wordt wel minderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alleen in de zomer?
Wat eens bofkont ben jij... Maar in de winter is t niet zo veel dat 't irritant is.. in de zomer kan ik gewoon niks
Baby darling doll face honey
Nu die van LBquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat waren de gratis levenslessen van DV voor vandaag
Die tent, de teringquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
Bro-tip: Ga naar Hollywood. Toen ik 15/16 was was dat hossel paradijs.
Idkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
doet ze niet zonder reden. wat heb je misdaan?
NIET SCHELDEN IN DE SCquote:
Ik heb goede bedoelingen maar wordt geschetst als een bitch.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat waren de gratis levenslessen van DV voor vandaag
Ik weet dat. Ik laat dat bewust gebeuren. Hoe fucked up het ook klinkt, dan ben ik nog nuttig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg als dit is wat je van al mijn preken hebt opgestoken dan is er iets mis met jou
Je moet op meisjes gaan 'oefenen' je moet flirten, hosselen, je moet ze leren kennen.
Wat weet je nu van meisjes? niks. Je weet niet hoe je ze moet behandelen, zelfs niet als je in de friendzone zit.
Je wordt gebruikt, je laat over je heen lopen. Je durft niks.
Met hosselen bedoel ik puur oefenen. Je leert meer zelfvertrouwen te krijgen en als je succes hebt is dat motivatie om door te gaan, en als je doorgaat krijg je meer meisjes, en als je meer meisjes hebt zit er ook 1 tussen die echt leuk is en waarmee je een relatie kan beginnen, oid.
En doe nu niet alsof je dom bent en dit niet allemaal allang wist.
Las Vegas dan maarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
Bro-tip: Ga naar Hollywood. Toen ik 15/16 was was dat hossel paradijs.
Chips, potjandorie zegquote:
gelukkigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben tegelijk ook bezig voor mijn tentamen...
Heb hele albums + bonustracksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef Crack_ het volgende:
Gaan we dan naar Ed Sheeran luisteren dv? <3
That's what she said.quote:
Hoezo kun je niks? Gewoon zorgen dat je het ergens aan kan afdoen toch, zakdoekje whatever.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en bovendien schijt irritant.. ik kan echt niks in de zomer
Tent? Het is een stad in de VSquote:
Mooi, het is goed dat je dat weet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet dat. Ik laat dat bewust gebeuren. Hoe fucked up het ook klinkt, dan ben ik nog nuttig.
En ik weet hoe erg het is en hoe diep ik gezakt ben, echt waar. Echt.
/care and go on with lifequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb goede bedoelingen maar wordt geschetst als een bitch.
Dit is mijn leven
Yeaassquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb hele albums + bonustracks
Ja ik heb hier op mn stoel standaard een handdoek liggen maar die kan ik moeilijk mee naar school nemenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
That's what she said.
Maar ik zal eens kijken, ik beloof niks.
[..]
Hoezo kun je niks? Gewoon zorgen dat je het ergens aan kan afdoen toch, zakdoekje whatever.
Hollywood een stad XD en New York is een werelddeel XDquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Tent? Het is een stad in de VS
Kwam er zo'n meisje mijn douche binnen omdat ze haar camera was vergeten :S
ik dacht wat moet je met een camera in de douche
Mijn kamer is super knus, dit wil je niet missen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
That's what she said.
Maar ik zal eens kijken, ik beloof niks.
[..]
Hoezo kun je niks? Gewoon zorgen dat je het ergens aan kan afdoen toch, zakdoekje whatever.
Amerika is toch een planeet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hollywood een stad XD en New York is een werelddeel XD
Ja, maar je doet het overkomen alsof het makkelijk is. Op een of andere manier ben ik gewoon een introvert, einzelganger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mooi, het is goed dat je dat weet.
Maar wil je er iets aan doen, ja of nee?
gouden tipquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
/care and go on with life
#brownietip
Amerika is alluzzz, wij bestaan niet. Alleen Amerikanen leiden du levuhquote:
En Europa is een maan!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hollywood een stad XD en New York is een werelddeel XD
'murricaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amerika is alluzzz, wij bestaan niet. Alleen Amerikanen leiden du levuh
waar ligt lumbirg?quote:
Go introverts!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Ja hallo, ik ben ook introvert hoor maar dat betkent niet dat je geen contact met andere mensen hebt ofoz hoor.
quote:
ik ben ook introvert, boksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar je doet het overkomen alsof het makkelijk is. Op een of andere manier ben ik gewoon een introvert, einzelganger.
Dat is Americaquote:
Houden ze ook van die wedstrijden met meeste kettingen om je toch?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Ja hallo, ik ben ook introvert hoor maar dat betkent niet dat je geen contact met andere mensen hebt ofoz hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]wat is lumbirg dan :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
sorry schatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Introverte mensen.
Extraverte mensen, doe rustig en hou je mond.
ja ik ben slecht in topoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is Americaen ligt in Brabant
[..]
Houden ze ook van die wedstrijden met meeste kettingen om je toch?die krijgen dan een scooter, wat die wijven ook voor die kettingen doen
Echt ziek gewoon..
Dus jij houdt van mij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Introverte mensen.
Extraverte mensen, doe rustig en hou je mond.
Nee, zoals ik ook al tegen spatiebalk is het zeker niet makkelijk. Maar je moet beginnen met de kleine dingen en het opbouwen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar je doet het overkomen alsof het makkelijk is. Op een of andere manier ben ik gewoon een introvert, einzelganger.
Geen eigen huis hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn kamer is super knus, dit wil je niet missen.
Het gaat niet om het feit of hij het moet doen of niet. Maar hij zeurt hier regelmatig om of klagen hoe je het wilt noemen. Dus dat betekent dat hij het wel wilt, nouja, als je dan tips krijgt moet je er ook wat mee doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
Ik snap jullie niet hoor. VA is niet de persoon met de meeste zelfvertrouwen, dus moet hij maar hosselen? Is het niet een beter idee om aan andere dingen te werken voordat hij zoiets doet? Gewoon dat hij ietwat beter in zijn vel voelt? Nu lijkt het alsof jullie hem 'dwingen'. Laat VA het lekker oip zijn eigen manier doen, al gaat wellicht een stuk slomer dan wat jullie prefereren.
Lobi voor VA hoor.
DV wil je mn leven ook verbeteren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, zoals ik ook al tegen spatiebalk is het zeker niet makkelijk. Maar je moet beginnen met de kleine dingen en het opbouwen.
Begin met de vriendengroep, zeg tegen iemand waarmee je goed kan opschieten dat je wil hosselen en je wingmannen nodig hebt. Hier begint het.
Ga uit, leer meisjes kennen.
Ontwikkel zelfvertrouwen.
etc etc etc je kan het zelf wel aanvullen
Ja dat is waar en helemaal goed.. maar het gaat denk ik vooral om dat zeuren wat ie doetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
Ik snap jullie niet hoor. VA is niet de persoon met de meeste zelfvertrouwen, dus moet hij maar hosselen? Is het niet een beter idee om aan andere dingen te werken voordat hij zoiets doet? Gewoon dat hij ietwat beter in zijn vel voelt? Nu lijkt het alsof jullie hem 'dwingen'. Laat VA het lekker oip zijn eigen manier doen, al gaat wellicht een stuk slomer dan wat jullie prefereren.
Lobi voor VA hoor.
Ik ben introvert en extrovert, gewoon waar ik zin in heb. Bij groepen die autistisch zijn doe ik gewoon gezellig mee toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is waar en helemaal goed.. maar het gaat denk ik vooral om dat zeuren wat ie doet. De rest maakt indd geen reet uit en er zitten hier wel meer mensen waar 't allemaal niet vlot.. maar die zeuren er niet zo over
.
is het erg als je 5 uur van je geheugen kwijt bent na jouw hosseltipsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, zoals ik ook al tegen spatiebalk is het zeker niet makkelijk. Maar je moet beginnen met de kleine dingen en het opbouwen.
Begin met de vriendengroep, zeg tegen iemand waarmee je goed kan opschieten dat je wil hosselen en je wingmannen nodig hebt. Hier begint het.
Ga uit, leer meisjes kennen.
Ontwikkel zelfvertrouwen.
etc etc etc je kan het zelf wel aanvullen
Dat huis is niet van jou want je betaald niks/contract staat op een van je ouders hun naam. Je leeft er alleen. Maar verder wel erg tof natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen eigen huis hebben.
Ik zal effe asken aan madame of er nog wat in de planning stond/staat dat weekend.
Ahquote:
Ja maar dat sowieso want je bent niet zo'n giechelwijf maar eerlijk en dat is sowieso tof.quote:
De gym in/Sporten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Ezell het volgende:
Lobi voor VA hoor.
Je moet eerst maandenlang zeurenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DV wil je mn leven ook verbeteren?
Ja ik ook gezellig lol hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben introvert en extrovert, gewoon waar ik zin in heb. Bij groepen die autistisch zijn doe ik gewoon gezellig mee toch.
zeuren is stomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet eerst maandenlang zeuren
Ik betaal afentoe een kratje bier aan mijn pa.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat huis is niet van jou want je betaald niks/contract staat op een van je ouders hun naam. Je leeft er alleen. Maar verder wel erg tof natuurlijk.
doe dat.
nee, is een goed tekenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is het erg als je 5 uur van je geheugen kwijt bent na jouw hosseltips
Ja, ben ik ook pas aan begonnen, kom ook weer eens wat mensen tegen. En ik voel me een stuk fitter en zelverzekerder!quote:
Ze huppelt. Huppelt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat sowieso want je bent niet zo'n giechelwijf maar eerlijk en dat is sowieso tof.
ik heb er 1 hihahoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
En hou alsjeblieft een keer op over die pandapunten__
Sup dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DV wil je mn leven ook verbeteren?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om het feit of hij het moet doen of niet. Maar hij zeurt hier regelmatig om of klagen hoe je het wilt noemen. Dus dat betekent dat hij het wel wilt, nouja, als je dan tips krijgt moet je er ook wat mee doen natuurlijk.
Over dat zeuren ga ik niks zeggen, want daar let ik. Maar ok.. De tips blijven telkens hetzelfde. Ooit aan gedacht dat hij andere tips nodig heeft? Gaat steeds over hosselen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is waar en helemaal goed.. maar het gaat denk ik vooral om dat zeuren wat ie doet. De rest maakt indd geen reet uit en er zitten hier wel meer mensen waar 't allemaal niet vlot.. maar die zeuren er niet zo over
.
IK HEB 2 PANDAPUNTEN OMIJNGOD MIJN LEVEN IS VOORBIJ IK KAN NIKSquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Niet zo zeuren over dat zeuren, ik bedoel Nederland is gewoon het Zeurland, iedereent zeurt dus zeur er niet zoveel over, of wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je moet eerst maandenlang zeuren
Ja, ik ook.. maar die eerlijkheid en niet die HGIGHIG HOHGOD MEEN JE DAT NOU HIHIH OHNEE enzo.quote:
van deze post heb ik nu 0 pandapuntenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind sowieso het hele woord hosselen te kansloos voor woorden maar okequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Over dat zeuren ga ik niks zeggen, want daar let ik. Maar ok.. De tips blijven telkens hetzelfde. Ooit aan gedacht dat hij andere tips nodig heeft? Gaat steeds over hosselen.
Ik zal jou eens even 0 pandapunten gevenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
van deze post heb ik nu 0 pandapunten
Oh ik zeur ook echt heel veel. Maar ik zeur niet heel lang over een bepaald onderwerp.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over dat zeuren, ik bedoel Nederland is gewoon het Zeurland, iedereent zeurt dus zeur er niet zoveel over, of wel.
telt die lightsaber ook of telt dat niet op afstand van die panda'squote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
van deze post heb ik nu 0 pandapunten
ik heb er al 0 sorryquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal jou eens even 0 pandapunten geven
Dit vind ik dan weer een heel ander soort tip dan wat ik hier in dit topic lees. Zelfverzekerheid bouw je met kleine beetje op. Dat krijg je echt niet door alleen te hosselen.quote:
Misschien wel, ik geef hem ook geen tips eigenlijk. Ik zeg alleen dat ie zeurt wanneer ie zeurtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Over dat zeuren ga ik niks zeggen, want daar let ik. Maar ok.. De tips blijven telkens hetzelfde. Ooit aan gedacht dat hij andere tips nodig heeft? Gaat steeds over hosselen.
oh dan geef ik je er 100quote:
Tijgerpunten dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
heb jij er nu ook 0????quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
telt die lightsaber ook of telt dat niet op afstand van die panda's
Wat heeft de panda ermee te maken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Oh ja die bedoel ik ookquote:
Ja dan moet Tchock mn rug kriebelen en dat wil die dan niet en dan ga ik zeuren he. Gewoon, zeuren.quote:
Dat is dus de reden waarom ik je niet mag (als antwoord op je DM).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heeft de panda ermee te maken?
De reuzenpanda (ailuropoda melanoleuca) is de meest zeldzame beer die op de Rode Lijst van de Internationale Unie voor Natuurbescherming staat gemarkeerd als 'bedreigd': minder dan 1600 zijn er nog in leven. Het Wereld Natuur Fonds heeft de pandabeer als een passend symbool, omdat deze met uitsterven wordt bedreigd.
Deze schattige beer is zo zeldzaam omdat hij te weinig seksuele lust heeft. Daarbij zijn vrouwtjes maar 3 dagen per jaar vruchtbaar. Met geluk paren ze ééns per twee jaar. Wetenschappers hebben geprobeerd hen pandaporno voor te schotelen en viagra te geven, maar zonder al te veel succes.
Het dekt de lading tenminste.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het hele woord hosselen te kansloos voor woorden maar okeIk snap wel wat je bedoelt. Denk ik.
Gewoon stapje voor stapje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien wel, ik geef hem ook geen tips eigenlijk. Ik zeg alleen dat ie zeurt wanneer ie zeurt. Maarja, het is wel beter om gewoon meer zelfverzekerd te zijn en dan meisje daten eigenlijk. Maarja he, maarja. Dat klinkt veel lastiger.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dan moet Tchock mn rug kriebelen en dat wil die dan niet en dan ga ik zeuren he. Gewoon, zeuren.
rare lightsaber :Squote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
volgens mij heb ik negatieve pandaputnen na die keer laatst
BLIJF, NU!quote:
Ik heb het boek This is Greenland al besteld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik wil ook naar groen land dat i s leuk
Ja maar hij is dan ook wel een type die me dan ook gelijk geeft. Dat vind ik heel fijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat die van mij kon zeiken.
ja hoor jij mag dat snoepje welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
'Mag ik dat snoepje?'
NEE
'ahhh waarom niet ahh maar jij kreeg dit van mij ahhh alsjeblieft.. ahh maar kijk hoe lief ik ben'. Gaat zo, letterlijk.
quote:
Wat willen jullie nou danquote:
Wat een zacht gekookt ei.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar hij is dan ook wel een type die me dan ook gelijk geeft. Dat vind ik heel fijn.
Waar is sof????????quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
huh maar je vond het fantastisch zei sof
is dat nederlandsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het boek This is Greenland al besteld.
Ik zeur niet dat jij teveel zeurt :Squote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Wat willen jullie nou dan
Je bent DJ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja hoor jij mag dat snoepje wel
Nee. Gewoon lief.quote:
Nee mandarijns maja yolo tochquote:
Is dit codetaal voor een seksuele handeling?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
En later geef ik hem dan een sneopje hoor!!!
wel, toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zeur niet dat jij teveel zeurt :S
''Hoi ik ben DJ'' Gaat nie werken niequote:
quote:
quote:
Eindelijk antwoordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik je niet mag (als antwoord op je DM).
Nee, nee!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dit codetaal voor een seksuele handeling?
Flevoland heeft vrijwel geen flevo`squote:
Daten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Hoi ik ben DJ'' Gaat nie werken nie
Nee jij bent super gemeen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben dat ook maar geen zachte gekookt ei.
zeeland heeft geen zee, dikke hoaxquote:
Nee, dan moet je wel draaien ergens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel, toch?
[..]
Ik heb je nooit afgekraakt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
doen wequote:
Of je kiest voor het gespreksonderwerp muziek. Kan je uiteindelijk overgaan naar muziek maken. "Ewa swa, speel jij ook een instrument?" Beetje het gesprek vormen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren echt een opheldering dingetje. Etsu woont dus in Groningen?
Een meisje die je leuk vindt aanspreken met `ewa swa' gaat hem ook niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je kiest voor het gespreksonderwerp muziek. Kan je uiteindelijk overgaan naar muziek maken. "Ewa swa, speel jij ook een instrument?" Beetje het gesprek vormen.
Is moeilijker dan je denkt als je geen Avicii draaitquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een meisje die je leuk vindt aanspreken met `ewa swa' gaat hem ook niet worden denk ik.
Haha, kloptquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je kiest voor het gespreksonderwerp muziek. Kan je uiteindelijk overgaan naar muziek maken. "Ewa swa, speel jij ook een instrument?" Beetje het gesprek vormen.
Meisje dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een meisje die je leuk vindt aanspreken met `ewa swa' gaat hem ook niet worden denk ik.
Onzin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is moeilijker dan je denkt als je geen Avicii draait
Oke, ik snap het nuquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren echt een opheldering dingetje. Etsu woont dus in Groningen?
Of zoals Najib Amhali:quote:
In Amsterdam wonen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, ik snap het nu. Gisteren ofzo zei je dat je werk moest zoeken in Groningen omdat je steeds naar Rotterdam reisde blabla en ik heb dus in mn hoofd dat je in Amsterdam woonde dus ik zat echt van 'WTF SNAP ER NIKS VAN HUH?!" maar ik snap het nu
.
Tchock woont in Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, ik snap het nu. Gisteren ofzo zei je dat je werk moest zoeken in Groningen omdat je steeds naar Rotterdam reisde blabla en ik heb dus in mn hoofd dat je in Amsterdam woonde dus ik zat echt van 'WTF SNAP ER NIKS VAN HUH?!" maar ik snap het nu
.
BEN JE DOOF OFZOquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of zoals Najib Amhali:
Meisje!? Meisje!? He meisje HEY HEY HOER
Najibquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of zoals Najib Amhali:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of zoals Najib Amhali:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Leuk voor hem! Al lang of wat?
Ik ga volgend jaar in Enschede goed rondkijken en ergens in proberen te komen, Zutphen is natuurlijk precies nulquote:
Gewoon vragen of je wilt brommers kiek`n.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar in Enschede goed rondkijken en ergens in proberen te komen, Zutphen is natuurlijk precies nul
We hebben het over ergens draaien, niet brommers kieknquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je wilt brommers kiek`n.
Knap als je daarmee weg kan komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of zoals Najib Amhali:
Dat jij ergens zei dat Tchock in jouw straat was ofzo en dat linkte ik aan Amsterdam maar hij is ook wel eens in Groningen jaaa, weet ik veel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat zo'n 70% van mijn posts op FOK! over Groningen gaan, en de rest van de posts haat ik op de rest van de steden. Dus, waar is het misgegaan, Crack?
dat is codetaal voor...?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je wilt brommers kiek`n.
Waarom volgend jaar pasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar in Enschede goed rondkijken en ergens in proberen te komen, Zutphen is natuurlijk precies nul
Ik ga het niet proberen neequote:
Schooljaar bedoel ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom volgend jaar pasje gaat er in sept. studeren. Mag je nu wel gaan rondkijken wil je iets hebben.
brommers kijken.quote:
Was met Koninginnenacht, toen was hij vlakbij mijn straat ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat jij ergens zei dat Tchock in jouw straat was ofzo en dat linkte ik aan Amsterdam maar hij is ook wel eens in Groningen jaaa, weet ik veel!
Oh ihihihi. Nou kijk, daarom dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was met Koninginnenacht, toen was hij vlakbij mijn straat ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |