dan ligt het probleem bij mij waarschijnlijk... wat moet ik dan controleren of tweaken bij de settings, psn downloads zijn echt drama bij mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien even je netwerksettings e.d. controleren? Soms gaat het inderdaad langzaam (wanneer bijv. de nieuwe ps plus games zijn verschenen), maar buiten dat gaat het bij mij altijd heel snel.
Zelf heb ik mn ps3 als DMZ opgegeven in mn router. Misschien kan dat helpen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan ligt het probleem bij mij waarschijnlijk... wat moet ik dan controleren of tweaken bij de settings, psn downloads zijn echt drama bij mij
quote:The Last Guardian now "on hiatus", Sony says
UPDATE: Sony's Jim Ryan doesn't think it's been cancelled.
By Tom Phillips Published Wednesday, 12 June 2013
Update:Eurogamer spoke to Sony's Jim Ryan following this report and asked him, flatly, whether The Last Guardian had been cancelled.
"I don't believe it's been cancelled," he answered. "Had it been cancelled, some sort of announcement would have been made. I think the watch-word is patience."
We asked whether "PS4" would be another word and he fell about laughing, unfortunately giving nowt else away.
Original story: Team Ico's long-awaited PlayStation-exclusive The Last Guardian is now "on hiatus", Sony has admitted.
Sony exec Jack Tretton revealed the news during a just-concluded GameTrailers interview.
"The cool thing about our worldwide development studios is we have so many projects out there from so many different teams," Tretton explained when asked of The Last Guardian's whereabouts.
"Projects never ultimately go away. The Last Guardian isn't going away but is on hiatus right now."
The Last Guardian was announced for PlayStation 3 back in 2009. Since then we've heard word of technical problems behind the scenes and hints of a possible leap to PlayStation 4.
"While it's been a long time coming, The Last Guardian remains under my creative supervision and is still in development by an incredibly talented team," creator Fumito Ueda said back in February.
"I should also mention that details regarding The Last Guardian's release is [sic] solely decided by Sony Computer Entertainment, not myself. Please keep an eye out for their official announcement."
That announcement, it seems, may now be a while coming.
Denk dat het gewoon voor een onbepaalde tijd is stopgezet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:14 schreef Slayage het volgende:
tjonge jonge.... wtf betekent dat nou weer???
[..]
dan wil ik em op de ps4 hebbenquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:17 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon voor een onbepaalde tijd is stopgezet.
Ik wou net zeggen, schiet goddome toch eens op met onze Lara!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn PS3 wishlist is nog vrij lang
Beyond: Two Souls
Castlevania: Lords of Shadow 2
Dishonored
GTA V
Ratchet & Clank Trilogy HD
South Park The Stick of Truth
Tales of Xillia
The Last of Us
The Walking Dead 400 Days / Season 2
Tomb Raider
Inclusief games die al verschenen zijn zoals jullie zien.
Die jongen zou helemaal in shock raken. Die is niks gewend wast de moeite waard is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
ou net zeggen, schiet goddome toch eens op met onze Lara!
Echt de moeite waard
Wij hebben dit weekend op groot beamer scherm met 4 controllers allerlei oude gamecube spellen gespeeldquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die jongen zou helemaal in shock raken. Die is niks gewend wast de moeite waard is.
Die heeft alleen 3 pixel mario deel 829239 en Mario kart deel 2093
gewoon DOEN!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.....
Ik kwam net de Mass Effect trilogie tegen voor 23.99 EUR. Ik hoor nogal wat goeie verhalen over ME dus ik vroeg me af of dat wat was en of deel 1 (en misschien 2) niet een beetje te verouderd zijn?
Ik speel wel eens RPG's maar dan meer Dragon Age 1 en 2, of FF (maar da's weer een heel anders oort RPG) ..... Is het een goede koop dan?
OKE!!!!!!!!!!!quote:
ik ben langer multiconsole-gamer dan jij uit je luiers bent...quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die jongen zou helemaal in shock raken. Die is niks gewend wast de moeite waard is.
Die heeft alleen 3 pixel mario deel 829239 en Mario kart deel 2093
en dat met je 16 jaar is al heel wat!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ik ben langer multiconsole-gamer dan jij uit je luiers bent...
Laten brengen is inderdaad handiger.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Twijfel of ik The Last of Us ga halen..
Grapjas.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laten brengen is inderdaad handiger.
Krijgt overal 9+ volgens mij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Grapjas.
Weet niet zeker of ik de game leuk zal vinden, het ziet er prachtig uit maar survival-horror is nooit echt mijn ding geweest.
Ja de cijfers zijn ronduit goed te noemen, maar of het wat voor mij persoonlijk is ben ik nog niet helemaal over uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krijgt overal 9+ volgens mij.
Behalve op FOK!![]()
Ik heb even geen haast maar ga hem zeker halen!
Officieel morgen maar ik verwacht m vanavond al tegen te komen eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:48 schreef Shygirl18 het volgende:
Is The Last of Us al uit in de winkels?
Denk dat ik hem vandaag online ga Bestellen. IN de winkel betaal je al gauw een tientje meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Officieel morgen maar ik verwacht m vanavond al tegen te komen eigenlijk.
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/the+last+of+us_PS3.htmlquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:58 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Denk dat ik hem vandaag online ga Bestellen. IN de winkel betaal je al gauw een tientje meer.
Bij welke webshop raden jullie mij aan?
A. Jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Toch een vraagje aan de plus gebruikers.
Op dit moment heb ik maar een 80 gb HD in mijn ps3, welke zeker 50% vol zit.
Mijn begrip van de "instant game collection" is dat:
A) Je alle spellen die je hebt gedownload kan blijven spelen zolang je een plus abo hebt, het maakt dan niks uit de game inmiddels uit de IGC is
B) Je de game kan verwijderen als je hem hebt "uitgespeeld" en vervolgens op een later moment weer kan downloaden, zolang je abo loopt, het maakt dan ook niks uit of de game uit de IGC is.
C) Je de game alleen kan her-downloaden als je hem al een keer hebt gedownload.
Ik wil namelijk wel een abo nemen (zeker nu het straks vereist is voor de PS4) maar heb nu niet de ruimte om alle games te downloaden. Ik ben een beetje opzoek naar een manier waardoor ik de spellen die nu in de IGC later nog een keer downloaden als er weer plek is.
Kan je bijvoorbeeld wel de download starten en hem tijdelijk "uitzetten" in de download management? Of herkent hij dit later niet meer?
Je hebt m toch al?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:17 schreef poker4lifee het volgende:
wtf hoe groot is die uc3 download wel niet? 11+12+13gb?
nopequote:
Hoop vanmiddag de Ellie SE te ontvangenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Officieel morgen maar ik verwacht m vanavond al tegen te komen eigenlijk.
Ik vind 50 nog een beetje duur, maar die gata er wel zeker aankomen voor mequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/the+last+of+us_PS3.html
Je hebt het toch over Uncharted 3quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope![]()
Zijn 3 downloads ofzo uit die store, soloverhaal, 2dmovies, 3d movies. Pauzeer die laatste 2 wel want geen idee wtf dat moet voorstellen
Als ik tijd had gehad had ik hem nu gekocht. Maar idd geen tijd dus ik wacht wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
een beetje duur, maar die gata er wel zeker aankomen voor me
Heb nu toch voorlopig geen tijd, dus wacht wel tot ie wat goedkoper
Ik heb destijds mijn PS gekocht met de Heavy Rain bundel, puur omdat ik gehoord had dat het "wel speciaal was". Heerlijk spelquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
Ik wil het meemaken met deze cijfers. Ik dacht dat Heavy Rain ook niks voor mij zou zijn.
Maar wat briljant! Naughty is ook zo een studio waarvan ik de experience mee wil maken. Zeker met deze cijfers.
En ik verkoop hem daarna gewoon weer
Meestal kost het niet veel meer dan 20 euro.
jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:28 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Je hebt het toch over Uncharted 3
Blij toe, ben benieuwd! Tomb Raider is awesome en UC ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Een beetje The Last of Us reviews aan het lezen en het doet me erg denken aan de laatste Tomb Raider. Nou deed die iedereen natuurlijk denken aan de eerdere Uncharted, maar toch... het scavangen van supplies om je wapens te upgraden en zelfs het op R2 drukken voor je "instinct" (in dit geval dan je gehoor) waardoor de omgeving donker wordt en bepaalde dingen highlighten... sounds very familiar
Tomb Raider greep me qua verhaal, setting en ontwikkelingen meer dan de iets meer Indiana Jones heldenavontuur achtige UC (al moet ik die serie nog wel een keer echt goed uitspelen). Last of us lijkt me vooral leuk omdat het geprezen wordt voor de karakters en het verhaal. Plus ik hou ook wel van een beetje horror en spanning, onderhuidse vooral. Hij komt zeer zeker m'n PS3 in ooitquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Blij toe, ben benieuwd! Tomb Raider is awesome en UC ook.
Hmmquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope![]()
Zijn 3 downloads ofzo uit die store, soloverhaal, 2dmovies, 3d movies. Pauzeer die laatste 2 wel want geen idee wtf dat moet voorstellen
pffquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hmm
Hij heeft gister bij mij volgens mij maar 1 bestand gedownload en geïnstalleerd, maar ik zie de game nergens bij staan misschien omdat ik dus nog 2 bestanden moet downloaden
Ik vond TR wel gaaf. Alleen jammer dat ik op iets van 67% zat, dacht nog een heel eind te moeten spelen en het verhaal al had uitgespeeld rond 73% of zo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tomb Raider greep me qua verhaal, setting en ontwikkelingen meer dan de iets meer Indiana Jones heldenavontuur achtige UC (al moet ik die serie nog wel een keer echt goed uitspelen). Last of us lijkt me vooral leuk omdat het geprezen wordt voor de karakters en het verhaal. Plus ik hou ook wel van een beetje horror en spanning, onderhuidse vooral. Hij komt zeer zeker m'n PS3 in ooit
Huppel dan ook niet over al die GPS cache dingen heen, jij onverlaatquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vond TR wel gaaf. Alleen jammer dat ik op iets van 67% zat, dacht nog een heel eind te moeten spelen en het verhaal al had uitgespeeld rond 73% of zo.
kuutquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hmm
Hij heeft gister bij mij volgens mij maar 1 bestand gedownload en geïnstalleerd, maar ik zie de game nergens bij staan misschien omdat ik dus nog 2 bestanden moet downloaden
Toen ik begin deze avond opnieuw ging downloaden, waren het opeens 3 bestandenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kuutzelfde dus. Leek te werken want kon het installeren. ALleen na het installeren is het spel ineens verdwenen
edit: http://community.eu.plays(...)lation/td-p/18660580
nog 25gb extra downloaden dus en nog geen zekerheid. lekkerr
GEDAAN!!!quote:
aangezien het eerste deel van mass effect zo'n 7 jaar geleden uit is gekomen, kan je best wel even een maandje langer wacht om er mee te beginnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GEDAAN!!!
Leverdatum wel pas 16-07-2013
Geen postbode gezien vandaagquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop vanmiddag de Ellie SE te ontvangen
Mijn 3D filmpjes bestand was corrupt dus ik heb vannacht alles opnieuw gedownload. Nu kijken of het wel goed gaatquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Toen ik begin deze avond opnieuw ging downloaden, waren het opeens 3 bestanden
Gisteravond was het maar 1 bestand..
En nu gaat het zo sloom terwijl het gisteravond redelijk snel ging
ik heb van de postbode vandaag nieuwe head phones gekregen, lief heh!?quote:
Heb net The Last of Us gekregen van dat lieve vrouwtjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb van de postbode vandaag nieuwe head phones gekregen, lief heh!?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:24 schreef maxburger het volgende:
[..]
Mijn 3D filmpjes bestand was corrupt dus ik heb vannacht alles opnieuw gedownload. Nu kijken of het wel goed gaat.
bofkont!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb net The Last of Us gekregen van dat lieve vrouwtje
Wat voor headphones heb je trouwens? Ben nog op zoek naar nieuwe..quote:
niks fancy, kwam bij zavvi tegen vond de kleur wel leukquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor headphones heb je trouwens? Ben nog op zoek naar nieuwe..
na uitspelen meteen doorverkopen voor 40 euriquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik twijfel ontzettend, zal ik The Last of US bestellen of niet? Ik ben niet van plan 50 euro te betalen voor een singleplayer game die ik eventueel dit weekend nog uitspeel, en aangezien er zo veel lof was voor de multiplayer ben ik benieuwd of het echt zo goed is. Mensen die hun ervaringen willen delen?
Ahh ok. Da's niks voor mij hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks fancy, kwam bij zavvi tegen vond de kleur wel leukhttp://www.zavvi.nl/elect(...)-green/10647435.html
Ervaring leert dat dat met games die een online pass (Uncharted 3) hebben dat niet zo makkelijk gaat helaas. Uncharted 3 multiplayer heb ik ook té veel gespeeld, en stiekem hoop ik dat de multiplayer bij The Last of Us gewoon goed is.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
na uitspelen meteen doorverkopen voor 40 euri
Halenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ervaring leert dat dat met games die een online pass (Uncharted 3) hebben dat niet zo makkelijk gaat helaas. Uncharted 3 multiplayer heb ik ook té veel gespeeld, en stiekem hoop ik dat de multiplayer bij The Last of Us gewoon goed is.
Sowieso, heb zelf ook alle games van Naughty Dog, maar voor een singleplayer van 12 - 14 uur vind ik het toch wel veel geld.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
HalenAlle Naughty Dog games zijn tof. Heb de hele collectie van hun op de ps3 op UC3 na.
de mijne mag je overkopen, heb em gisteren uitgespeeldquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
HalenAlle Naughty Dog games zijn tof. Heb de hele collectie van hun op de ps3 op UC3 na.
Wat is er nog allemaal van Naughty dog dan, naast UC?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sowieso, heb zelf ook alle games van Naughty Dog, maar voor een singleplayer van 12 - 14 uur vind ik het toch wel veel geld.
Jamaar!quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
aangezien het eerste deel van mass effect zo'n 7 jaar geleden uit is gekomen, kan je best wel even een maandje langer wacht om er mee te beginnen
Waarom heb je Uncharted 3 in vredesnaam nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik speel meer op de xbox.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heb je Uncharted 3 in vredesnaam nietEpisch, met een hoofdletter E.
Bij bol.com 2e hands vanaf 12 euro https://www.bol.com/nl/p/(...)s3/1004004011030383/
Hij heeft alles geïnstalleerd maar het spel staat niet in de lijst. Fml.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Laat ff weten wil je
Wil niet die andere 2 dingen ook voor niks downloaden
YOLOquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef maxburger het volgende:
Nou ja ik probeer het wel voor de derde keer.
pfff. mooi klotequote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef maxburger het volgende:
[..]
Hij heeft alles geïnstalleerd maar het spel staat niet in de lijst. Fml.
Deze gamedata is dus van gisteravond. Misschien had ik die eerst moeten verwijderen. Nou ja ik probeer het wel voor de derde keer.
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee, geloof ik niet.quote:
Jak and Daxter, Crash Bandicoot om maar ff 2 van de toppers te noemen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is er nog allemaal van Naughty dog dan, naast UC?
Wat the denken van The last of Us ? ik heb hem net binnen en nog niet gespeeld maar dat gaat niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, geloof ik niet.
[..]
Jak and Daxter, Crash Bandicoot om maar ff 2 van de toppers te noemen.
Ja die zal waarschijnlijk ook bij de top horen, maar Crash Bandicoot en Jak and Daxter zijn ook geweldig. Niet allemaal van deze gen, maar toch.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:17 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat the denken van The last of Us ? ik heb hem net binnen en nog niet gespeeld maar dat gaat niet lang meer duren.
De mijne is gisteren op de post gegaan, nu maar hopen dat hij niet gejat is door de postbode.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:56 schreef janrad het volgende:
Woohoo the last of us is net in de brievenbus gevallen dat wordt genieten.
Oquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jak and Daxter, Crash Bandicoot om maar ff 2 van de toppers te noemen.
Dat klopt. Daar moet je smaak voor hebbenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ODat zijn beide geen spellen voor mij.
Echt niet?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ODat zijn beide geen spellen voor mij.
O bitch pleasequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar moet je smaak voor hebben
Was je maar aan het plagen oude leernicht.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
ease
Ik vind dat soort spellen iets te (vast vloeken in de kerk) Nintendo-achtig. Is gewoonweg niet zo mijn genre. Beetje die grappige (kinderachtigevast weer gevloek) karakters en zo. Gezellig en
bij ons levert tnt nooit op de maandag, is dat niet landelijk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Echt niet?Ik vond dat echt geweldig, maar ik ben dan ook nog vrij jong. (heb geen idee hoe oud jullie allemaal zijn).
Net trouwens tóch The Last of Us besteld, bij BigU. Ze konden garanderen dat die morgen binnen zou zijn, en daar zeiden ze nog achteraan dat als hij er morgen niet is, dan maandag. Beetje dubbelzijdig. maar goed, ik kan hopelijk morgen, en sowieso maandag aan de slag met The Last of Us.
Als er mensen zijn die de multiplayer gaan spelen, mogen jullie mij wel toevoegen; Mauzizz.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:42 schreef maxburger het volgende:
Okee diep ademen..
Ben je er klaar voor?
Zeker weten?
Okee?
Okee!
Ik ben er dus achtergekomen dat je de UC3 multiplayer nog apart moet downloaden. Dan zou het moeten werken. Hadden ze wel iets duidelijker kunnen vermelden of gewoon alles in dat pakket kunnen stoppen.
wtfquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:42 schreef maxburger het volgende:
Okee diep ademen..
Ben je er klaar voor?
Zeker weten?
Okee?
Okee!
Ik ben er dus achtergekomen dat je de UC3 multiplayer nog apart moet downloaden. Dan zou het moeten werken. Hadden ze wel iets duidelijker kunnen vermelden of gewoon alles in dat pakket kunnen stoppen.
Je moet dus de free to play multiplayer apart downloaden om de singleplayer aan de praat te krijgen. Anders zal hij niet verschijnen in de XMB. Staat in de kleine lettertjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was vooraf bekend dat je enkel de singleplayer-mode kreeg. Dat is ook voldoende, Uncharted moet je in je eentje beleven.
Oh, dat wist ik niet. Wat stomquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:27 schreef maxburger het volgende:
[..]
Je moet dus de free to play multiplayer apart downloaden om de singleplayer aan de praat te krijgen. Anders zal hij niet verschijnen in de XMB. Staat in de kleine lettertjes.
Verdomd handig die bluray schijfjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Nou nou nou nou UC3 is meer een mission impossible om te downloaden en te installeren.
2D en 3D movies heb ik zonder problemen kunnen installeren, alleen het spel zelf lukte niet en dat werd na een tijdje afgebroken met een of andere error code.
Toen ben ik maar weer opnieuw gaan downloaden maar toen de download bijna klaar viel de stroom uit..
En het staat ook niet bij downloadbeheer [ afbeelding ]
Ohja LBP karting is wel zonder problemen gelukt
Die zijn duurder dan 50 euro per jaar voor +- 25 retail gamesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomd handig die bluray schijfjes
Sowieso.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomd handig die bluray schijfjes
het werkt focking eindelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
wtf)))))))))
Is die nog wel te downloaden dan? die was volgens mij toch vorige maand gratis te downloaden of niet?
Ik heb er begin dit jaar een van 750GB ingestoptquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef maxburger het volgende:
Bij mij werkt ie intussen ook. Ook gelijk Xcom en LBP Kart gedownload. Ik moet een grotere harde schijf.
Weet ik. Ik heb ook alle Vita games geactiveerd terwijl ik geen Vita heb. Maar toch is het handig om een wat hardere schijf te hebben. De games worden steeds groter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar je hoeft toch niet al je games geïnstalleerd te houden? PS+-games zet ik enkel in mijn winkelmandje en dan download ik ze wel als ik ze ga spelen. Een hele HDD vol met games is sowieso rommelig
wat een zaadspel dat xcom :#quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef maxburger het volgende:
Bij mij werkt ie intussen ook. Ook gelijk Xcom en LBP Kart gedownload. Ik moet een grotere harde schijf.
Vind je? Het is wel turnbased, je moet er van houden. Zelf vind ik het idee wel grappig en had het leuker gevonden als het niet turnbased zou zijn maar speel het wel.quote:
Een van de betere spellen. Verwende kutjeugd tegenwoordig ook met die supersimpele games.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van de betere spellen. Verwende kutjeugd tegenwoordig ook met die supersimpele games.
Dit idd, heb de eerste 3 levels gespeeld en vond dat er te weinig gebeurde.. dan nog liever advance wars of iets, dat blijft een bazzen TB gamequote:Op zondag 16 juni 2013 13:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind je? Het is wel turnbased, je moet er van houden. Zelf vind ik het idee wel grappig en had het leuker gevonden als het niet turnbased zou zijn maar speel het wel.
Ah, maar dan moet je XCOM ook niet spelen, dan moet je in een bejaardentehuis bowlen op de Wii.quote:
Ga eens verder dan drie levels. De eerste twee a drie noem ik tutorialquote:[..]
Dit idd, heb de eerste 3 levels gespeeld en vond dat er te weinig gebeurde.. dan nog liever advance wars of iets, dat blijft een bazzen TB game
Dat was de enige die je nog niet had toch? Veel plezier, echt een fantastische singleplayer.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:23 schreef Shygirl18 het volgende:
Heb nu ook een PS+ abo van 3 maanden. UC3 nu aan het downloaden![]()
Neequote:Op maandag 17 juni 2013 16:33 schreef xminator het volgende:
Wordt bij jullie ook steeds music unlimited gedownload
Echt he.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van de betere spellen. Verwende kutjeugd tegenwoordig ook met die supersimpele games.
hij is ook op je EU acc beschikbaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*download nu Tekken Revolution,gratis*
Lekker 2 gig met mijn HK account binnenhalen.
[..]
Nee
de speelstijl staat me niet aanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, maar dan moet je XCOM ook niet spelen, dan moet je in een bejaardentehuis bowlen op de Wii.
[..]
Ga eens verder dan drie levels. De eerste twee a drie noem ik tutorial
Alleen voor mensen met een US account toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)rd-free-for-members/
Weet ik nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Alleen voor mensen met een US account toch?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:31 schreef Shygirl18 het volgende:
Had beter eerst UC3 moeten spelen voor The Last of Us. Iedere keer als ik wil rennen gooi ik een granaat
Update is al door Sony teruggetrokken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef xminator het volgende:
Hmm de nieuwste update zorgt voor een crash? Ook nadat het succesvol is geinstalleerd of niet?
Damn nice!@quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
PS+ voor juli:
Leaving PS Plus in July:
3rd July: Kingdoms of Amalur – Reckoning
3rd July: Lord of the Rings War in the North
3rd July: The Cave
3rd July: Rayman Origins
3rd July: Coconut Dodge
Entering PS Plus in July:
3rd July: Battlefield 3
3rd July: Payday: The Heist
3rd July: Saints Row the Third
3rd July: Ninja Gaiden Sigma Plus (vita)
3rd July: Unit 13 (Vita)
Klopt maar via ps plus is die al binnengehaald, maar nog niet geïnstalleerd zag ik net.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Update is al door Sony teruggetrokken.
Hmmhh jammer dat BF3 erbij zit, die heb ik alquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
PS+ voor juli:
Leaving PS Plus in July:
Ja heb ik ook last vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:40 schreef deadprez het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ook problemen met inloggen op psn? Ik krijg iedere keer error code 8002a548 en af en toe 8002ad3d.
oh gelukkig, dan ligt het waarschijnlijk dus niet aan mijn playstationquote:
Dit! Vanmiddag paar uurtjes gespeeld en wat een ongelofelijk vette game.quote:
Payday the Heist lijkt me wel aardig. Battlefield 3 heb ik al, en is toch niet veel aan als je de DLC niet allemaal hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef Chaos-Zero het volgende:
PS+ voor juli:
Leaving PS Plus in July:
Ik heb gister een klein uurtje gespeeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit! Vanmiddag paar uurtjes gespeeld en wat een ongelofelijk vette game.
Het start erg rustig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb gister een klein uurtje gespeeld
Maar het was nog niet bepaald geweldig
TLoU is echt lichtjaren toffer. Vind ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, van al die Last of us spelers... wie van jullie heeft ook Tomb Raider gespeeld en zijn die twee een beetje te vergelijken qua feel? (beide action survival genre). Ik vond TR nl echt magistraal, en ik gok dat ik TLOU ook erg leuk ga vinden
DMC heeft een leuke sfeer en mooie graphics, maar na 1x spelen had t voor mij amper nog replay waarde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:00 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Augustus PS plus games uitgelekt?
DMC + Spec-ops the line?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben er langs gekomen, maar heb serieus slecht geslapen daarvan.lekker faxen heel de dag echt genot
Dat hoeft ook niet echt als die gratis isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Mooie graphics, maar na 1x spelen had t voor mij amper nog replay waarde.
Nee, maar dat was ie voor mij nog nietquote:Op maandag 24 juni 2013 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet echt als die gratis is
HEUL nie! Anders had ik nu wel The last of us gehadquote:
Alsof gij dat nie kan betalenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:13 schreef Ang3l het volgende:
UL nie! Anders had ik nu wel The last of us geha
Ik vond het ruimtelijke juist leuk. Rondwandelen en jagen in de frontier vond ik leuker dan de missies in de steden.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Meh. Assassins Creed 3 valt me behoorlijk tegen. Ik vind dat 'ruimtelijke' wat in AC1 ook een beetje was eigenlijk een stuk minder. Een beetje een 'vaste' omgeving zoals Rome of Florence vind ik veel leuker. Ik heb geen zin om hout te verzamelen, boten te repareren, vallen te zetten en mensen te recruiteren voor m'n dorp. Ik wil gewoon Assassin'tje spelen. Wat dat betreft was Brotherhood een stuk leuker.
Ik vond hem pas leuk worden bij alle side missions. Tijdens de hoofdmissies was de frontier idd te verplicht nummertje en kwam niet goed uit de verf. Ook werd ik gek van alle cut scenes. Meer film dan game.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Meh. Assassins Creed 3 valt me behoorlijk tegen. Ik vind dat 'ruimtelijke' wat in AC1 ook een beetje was eigenlijk een stuk minder. Een beetje een 'vaste' omgeving zoals Rome of Florence vind ik veel leuker. Ik heb geen zin om hout te verzamelen, boten te repareren, vallen te zetten en mensen te recruiteren voor m'n dorp. Ik wil gewoon Assassin'tje spelen. Wat dat betreft was Brotherhood een stuk leuker.
Ik heb er een hard hoofd in. De boten in AC3 vond ik ook al rukquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
wellicht brengt Black Flag nog wat leuks mee.
Ik heb AC1 en 2 gelijktijdig gekocht toendertijd en deel 2 heeft máánden onaangeroerd in de kast gelegen omdat deel 1 mijn zo tegenviel. Toch op een gegeven moment, met lichte tegenzin, uit de kast gepakt en ik vond het meteen een geweldig spel.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
AC1 vond ik al vrij snel behoorlijk langdradig. Ook niet uitgespeeld trouwens. Kon 't niet aan.
Haha. Ik had AC1 gespeeld en toen dacht ik, amai wat een kakspel. Zei iemand dat AC2 wel geweldig was en daar was ik na een half uur / uur al aan verslingerd. Toch wel bijzondere ommekeer eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb AC1 en 2 gelijktijdig gekocht toendertijd en deel 2 heeft máánden onaangeroerd in de kast gelegen omdat deel 1 mijn zo tegenviel. Toch op een gegeven moment, met lichte tegenzin, uit de kast gepakt en ik vond het meteen een geweldig spel.
Hier ben ik het roerend mee eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in. De boten in AC3 vond ik ook al ruk
Hmm true. Wel mooi dat de makers WOII te cliché vinden en dan vervolgens piraatjes uitkiezen als thema.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb er een hard hoofd in. De boten in AC3 vond ik ook al ruk
Ja, of Brotherhood. Maar als je nog wat van het verhaal wil meekrijgen beter AC2.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Dus als ik ooit een AC op wil pikken, dan AC2?
en Assassin's Creed: Brotherhood,quote:Op maandag 24 juni 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
AC2 én Brotherhood, het geld meer dan waard.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon bij deel 1 beginnen. Elk half jaar een deel spelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
TR is een must play.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, van al die Last of us spelers... wie van jullie heeft ook Tomb Raider gespeeld en zijn die twee een beetje te vergelijken qua feel? (beide action survival genre). Ik vond TR nl echt magistraal, en ik gok dat ik TLOU ook erg leuk ga vinden
Jij speelt sowieso alleen maar vage multiplayers. Uncharted.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Multiplayer van The Last of Us is leuker.
En dan lekkers stoppen, of in ieder geval Revelations over slaan.quote:
Ja, dus? Die multiplayers zijn best tof, een keer wat anders dan die standaard COD/BF/FIFA shit wat toch ieder jaar de zelfde recyclede bagger is.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij speelt sowieso alleen maar vage multiplayers. Uncharted.
helemaal mee eens!!quote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, dus? Die multiplayers zijn best tof, een keer wat anders dan die standaard COD/BF/FIFA shit wat toch ieder jaar de zelfde recyclede bagger is.
TLoU is echt gruwelijk goed en bij vlagen doodeng.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:00 schreef Seikcid het volgende:
Ik krijg vrijdag eindelijk The Last of Us.Ik hoop toch wel dat ie stukken beter is dan Tomb Raider, daar waren alleen de eerste uren echt boeiend. Daarna was het voor het verhaal nog wel interessant om verder te spelen maar had de rest veel te weinig diepgang.
Zoals de wapen upgrades of de tombs, als je dat zo simpel maakt doe het dan liever niet.
Haha haphap.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, dus? Die multiplayers zijn best tof, een keer wat anders dan die standaard COD/BF/FIFA shit wat toch ieder jaar de zelfde recyclede bagger is.
Ja no shit dat iemand hapt als je zo'n opmerking maakt.quote:
Net 3 uur lang multiplayer gespeeld met 3 vrienden, wat je met teamwork allemaal wel niet kan bereiken.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Net 3 uur lang multiplayer gespeeld met 3 vrienden, wat je met teamwork allemaal wel niet kan bereiken.
Ach, voor die nog geen 16 euro die Revelations nu nieuw kost (bij Dixons tenminste) kun je je geen buil vallen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En dan lekkers stoppen, of in ieder geval Revelations over slaan.
Mwah. Zonde van je tijd is die game bijnaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:07 schreef StateOfMind het volgende:
Ach, voor die nog geen 16 euro die Revelations nu nieuw kost (bij Dixons tenminste) kun je je geen buil vallen.
Een actie RPG die meer dan 10 jaar geleden voor de PlayStation 2 uitkwam.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef SGYENZO het volgende:
Misschien domme vraag.. Maar wat is Kingdom Hearts?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Een actie RPG die meer dan 10 jaar geleden voor de PlayStation 2 uitkwam.
Het spel is een combinatie van Disney en Square karakters (zoals Final Fantasy) en speelt zich voor een groot deel in Disney-werelden af.
Kingdom Hearts 1.5 HD is een remake van dit spel voor de PS3.
Ik heb er nu een paar uur op zitten met AC Revelations en ik vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah. Zonde van je tijd is die game bijna
Met moeite uitgespeeld.
Gelukkig is dat niet verplicht. Althans ik heb alleen de Dens gedaan die voor het verhaal nodig waren. 2? Ofzo. Zolang je geen towers hebt afgebrand en bevrijd. Kunnen ze ook niet teruggewonnen worden en hoef je dus geen Den Defence te doen, dacht ik. Ik heb alleen de verhaallijn gespeeld en verder niks. Ik wilde dit deel zo snel mogelijk uit hebben ivm AC3. Maar er zaten wel een paar leuke stukken in maar voorgaande delen waren zeker beter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 06:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er nu een paar uur op zitten met AC Revelations en ik vind het wel meevallen eigenlijk.
Okee, het is een herhaling van zetten en eigenlijk net Brotherhood 2.0, maar dat vind ik eigenlijk helemaal geen straf. Alleen dat Den Defence had van mij niet gehoeven.
Het verhaal werd in Brotherhood al iets minder, maar hier gaat het helemaal nergens meer over. En dan ook die vage 1st person platform onderdelen in het spel? Nee, ook hier maar met veel moeite uitgespeeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, voor die nog geen 16 euro die Revelations nu nieuw kost (bij Dixons tenminste) kun je je geen buil vallen.
Al is het alleen maar om het Ezio verhaal af te ronden.
Ben er gisteravond aan begonnen en ik kan er nog geen oordeel over vellen.
Ik heb m ook een stuk gespeeld, maar aangezien er niet echt een boeiend verhaal in zit had ik het na een paar uur rondrennen en basissen veroveren wel gezien eigenlijk. Maar de gameplay was opzich wel erg leuk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef Platina het volgende:
Vandaag Just Cause 2 voor het eerst gespeeld. Inmiddels al gelijk 4 uur verder. Wat een heerlijk spel
en dat voor nog geen 7 euro in de store.
Hmm, ik heb ook een fat, een van de laatsten (een maand na mijn aanschaf kwam de slim) en ik heb daar geen last van.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn ps3 phat stijgt echt door t plafond zodra ik TLOU aanzet
Het is werkelijk fenomenaal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef Slayage het volgende:
met een beetje mazzel morgen tlou binnen, kijken of ie de hype waard is
Mijne heeft het vanmiddag begevenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Mn ps3 phat stijgt echt door t plafond zodra ik TLOU aanzet
Sinds wanneer ben je een AKB48 fan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.siliconera.com(...)ve-to-playstation-3/
ergens kan ik niet wachten op dit spel
* Kabuto_Raiger is een groot AKB48 fan
hm al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 05:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je een AKB48 fan?
oh gutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:14 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hm al een tijdje hoor
maandje of 3-4 ondertussen denk ik
Bereid zijn ze het allemaal wel, maar die budgettenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:49 schreef Ties02 het volgende:
Waren alle devs maar zo bereid alles uit die PS3 te halen als Naughty Dog
Ja. Nee.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:36 schreef Drankster het volgende:
maarre is FF X remake te downloaden via de store op Ps3? Zo ja, is het dan ook mogelijk om deze te downloaden op Ps4?
Het verhaal is minder sterk als kh1. Kwa gameplay wel veel fijner dan deel 1. Heb kh1 4 keer uitgespeeld, en kh2 oneindig. De rest van de serie heb ik ook alle delen hier liggen en uitgespeelt. En de hd remake ga ik ook halen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond Kingdom Hearts 2 leuker dan 1.
Ook de reden waarom ik 2 wel en 1 niet heb uitgespeeld
Overigens:
The Last of Us krijgt echt alleen maar lovende recensies, op een paar minpuntjes na. Goddammit! Ik vind hem nu nog net iets te duur, zeker omdat Mass Effect 1 t/m 3 onderweg zijn en ik voor alles tegelijk geen tijd heb. Maar ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!! *stampvoet*
Ja dat was het idd, was t alweer vergetenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het verhaal is minder sterk als kh1. Kwa gameplay wel veel fijner dan deel 1. Heb kh1 4 keer uitgespeeld, en kh2 oneindig. De rest van de serie heb ik ook alle delen hier liggen en uitgespeelt. En de hd remake ga ik ook halen.
IK IK IK. s het voor europeze ps3?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:24 schreef torn_Machina het volgende:
Nog liefhebbers voor een beta key voor de Phase 3 closed beta van Final Fantasy XIV? Ik heb er nog een aantal. Keys zijn bruikbaar op de PS3 en PC.
Ja. Ik dm je wel een code.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
IK IK IK. s het voor europeze ps3?
Als je nog hebt dan wil ik er ook wel een.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:24 schreef torn_Machina het volgende:
Nog liefhebbers voor een beta key voor de Phase 3 closed beta van Final Fantasy XIV? Ik heb er nog een aantal. Keys zijn bruikbaar op de PS3 en PC.
Lopen PC en PS3 gamers op dezelfde servers rond? Mijn vrouw heeft de TV in beslag genomen dus ik zit op de PCquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:00 schreef torn_Machina het volgende:
Vlaggenroof, portie en Tain een DM gestuurd met de codes voor de beta.
Ik ben trouwens op de Odin server te vinden.![]()
Die heb ik ook besteld en wil er vandaag aan beginnen... Ben heel benieuwd...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
Overigens eergister heavy rain uitgespeeld. Wat een verhaal is dat. Helaas faal ik met keuzes en had ik een depri einde.![]()
In twee dagen? Dat is ook wel erg snel. Je moet de keuzes op je laten inwerken. Had je een goed of slecht einde? Veel doden?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef Evi_90 het volgende:
Ik heb 'm net uitgespeeld en weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van vind...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef Evi_90 het volgende:
Ja, ik zal 'm nog een keer moeten spelen. Sommige keuzes waren goed ,anderen dacht ik kut.....Het kan erger. Ik weet niet of het in spoiler moet want het spel is al 3 jaar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het kan erger. Ik weet niet of het in spoiler moet want het spel is al 3 jaar uit.Dat is wel echt worst case scenario volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik voelde me zo kut na die endingquote:Op maandag 1 juli 2013 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel echt worst case scenario volgens mij
Leefde het kind ook nog dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:16 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, ondanks dat ik wat meer overlevenden had.
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog even opgezocht hoeveel eindes je kan hebben en dat is bizar veel, zeker icm met het wel/niet vinden van de OK en wie er wanneer doodgaat.
De ending van vlaggenroof was niet de beste maar het kan nog erger
De scenes met die trials waren best heftig overigens.Built for Speed
Dit einde had ik ook. Meteen van plan om de game nog eens heel anders door te spelen, maar daar duurt het allemaal net wat te lang voor.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef HansvanOchten het volgende:
.
Ethan redde zijn zoontje, en norman "redde" ethan van de OK.
Maddison zorgde er uiteindelijk voor dat Ethan niet werd doodgeschoten door de andere cop op het eind.
Van de trials heb ik er 4 afgemaakt, alleen de scene waarbij ik iemand moest vermoorden heb ik niet gedaan
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Heavy rain, bij mij liep het als volgt afHoe kan het erger dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog even opgezocht hoeveel eindes je kan hebben en dat is bizar veel, zeker icm met het wel/niet vinden van de OK en wie er wanneer doodgaat.
De ending van vlaggenroof was niet de beste maar het kan nog erger
De scenes met die trials waren best heftig overigens.
allebeiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef Slayage het volgende:
dilemma:
vanavond starten met tomb raider of the last of us???
Ienemienemuttequote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef Slayage het volgende:
dilemma:
Last of Us !!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef Slayage het volgende:
dilemma:
Tomb Raider, anders valt die tegen na The Last of Us.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef Slayage het volgende:
dilemma:
Oja die gek stuurde allemaal PM's rond tochquote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dit einde had ik ook. Meteen van plan om de game nog eens heel anders door te spelen, maar daar duurt het allemaal net wat te lang voor.
Wel fijn dat iemand hier op Fok het een week na de release nodig vond te verklappen wie de origami killer was, en ik dat nooit ben vergeten
Je behoudt ze zolang je een actief Plus abonnement hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef rickyszz het volgende:
Nu ook maar eens aan PS+ gewaagd!
Mooie collectie is er nu, BF3, Uncharted 3, XCOM, Saints Row
Nog een vraagje, zijn er ook games die je behoudt of alleen de games die je koopt met korting?![]()
Gister ja, maar zat tegen een vriend op de bank een potje FIFA te doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:59 schreef rickyszz het volgende:
Meerdere mensen zojuist afgemeld van PSN? (8071053D)
Jij krijgt alleen Chinese spelletjes om te reviewen in het China webshops topic.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, als ik PS+ heb, kan ik dan alle gratis spellen downloaden? Of krijg je een soort van tegoed dat je maar zo veel spellen mag downloaden?
Call of Wu Lee - DXquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij krijgt alleen Chinese spelletjes om te reviewen in het China webshops topic.![]()
Alles wat er beschikbaar is kan je downloaden bobbert.
Ja. Bij ons staat PS+ op naam van mijn vriendin maar ik speel de games op mijn account.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
Als mijn broer PS+ koopt op zijn account, kan ik er dan ook gebruik van maken op mijn account? (Van de spellen?)
Maar ik zou dan wel op het PS+ account van mn broer moeten als ik spellen wil downloaden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. Bij ons staat PS+ op naam van mijn vriendin maar ik speel de games op mijn account.
Ja. Maar je kan ze wel op je eigen account spelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar ik zou dan wel op het PS+ account van mn broer moeten als ik spellen wil downloaden?
Ik heb niks aan geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Moet je ze opbellen. Wees blij dat je in ieder geval je geld terug hebt.
Homo.quote:
Daar gaat t toch heul nie om, preutstoemper!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:52 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Homo.
Last of Us is toch veel beter joh.
Yeah, had ik ook. Al ging het bij nog om de fucking demo ook nog...(!) Te idioot voor woorden. Schopte het er ook meteen weer af.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef rickyszz het volgende:
Download je PAYDAY uit de PS Store 2.5GB wil je het spel opstarten moet je een update downloaden van meer dan 3GB
Vorig jaar nog wel, dus domweg afwachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
... maarre.... wij dus geen PSN summer-sale, zoals in de USA!?
tis tomb raider geworden :p maar wat een heerlijk spel zeg, heb ook echt te doen met die lara ook, ze is net een mens van vlees en bloed, maar wat een lijdenswegquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:00 schreef Slayage het volgende:
dilemma:
opnieuw gedownload en nu ging het installeren wel goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Flikken ze met BF3 het zelfde geintje als met UC3 vorige maand?
Ik heb net na uren BF3 en ik krijg weer een error bij het installeren
25 euro voor zon top titel. Nee ik betaal er gewoon 50 voor... ik kan er niet op wachten. Ik denk dat ik de wiiU titels laat goor wat het is en eerst ffx HD en deze ga halen.. dan maar kijken. Want mijn wiiu of iets anders gaat dan tijdelijk of voor altijd stofhappen.. ( ik heb kh2 ontelbaar keer uitgespeeld. Ter vergelijking. )quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:35 schreef Dagger87 het volgende:
Kingdom hearts 1.5 hd remix standard edition nu bij wow hd te bestellen voor ¤ 25,49
Denk niet dat dat werkt, buitenlandse kaarten werken volgens mij ook niet op NL accountsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Vraagje voor de zekerheid.
heb een USA account aangemaakt zodat ik chrono trigger kan downen en spelen. Heb geen credit card dus bij saturn kaartje kopen en dan 20 euro erop zetten moet genoeg zijn neem ik aan?
Of pakt mijn USA account die europese centen kaart niet?
Nee hoor zijn betrouwbaar. Heb al vaak daar besteld.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
25 euro voor zon top titel. Nee ik betaal er gewoon 50 voor... ik kan er niet op wachten. Ik denk dat ik de wiiU titels laat goor wat het is en eerst ffx HD en deze ga halen.. dan maar kijken. Want mijn wiiu of iets anders gaat dan tijdelijk of voor altijd stofhappen.. ( ik heb kh2 ontelbaar keer uitgespeeld. Ter vergelijking. )
Maar die site.. het voelt raar al. alles is minder dan 30 euro? Dit lijkt mij erg nep?
oke thnx! Dan heb ik pech gehadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Denk niet dat dat werkt, buitenlandse kaarten werken volgens mij ook niet op NL accounts
En de levertijd? of importeren hun de spellen uit Amerika of engeland ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:42 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Nee hoor zijn betrouwbaar. Heb al vaak daar besteld.
Je kan wel gewoon een USA kaart kopen via internetquote:Op zondag 7 juli 2013 08:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oke thnx! Dan heb ik pech gehad
Brutes zijn toch die overdreven grote anabolen mannetjes?quote:Op zondag 7 juli 2013 08:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
De "Brutes" in Saint Row 3 zijn fucking irritant,soms kom ik helemaal niet verder bij een missie.![]()
.
Nee is echt. Heb er ook wel eens besteldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
25 euro voor zon top titel. Nee ik betaal er gewoon 50 voor... ik kan er niet op wachten. Ik denk dat ik de wiiU titels laat goor wat het is en eerst ffx HD en deze ga halen.. dan maar kijken. Want mijn wiiu of iets anders gaat dan tijdelijk of voor altijd stofhappen.. ( ik heb kh2 ontelbaar keer uitgespeeld. Ter vergelijking. )
Maar die site.. het voelt raar al. alles is minder dan 30 euro? Dit lijkt mij erg nep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |