Ik drink zo'n 3/4 liter per dagquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Water of groene thee, 1.5 liter per dag.
3/4 liter?! Oppassen dat je niet teveel drinkt...quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik drink zo'n 3/4 liter per dag
Hier de pics:
[ afbeelding ]
naar links sliden
[ afbeelding ]
Drink je zoveel? Dafuq.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik drink zo'n 3/4 liter per dag
Hier de pics:
[ afbeelding ]
naar rechts sliden
[ afbeelding ]
Ik drink al bijna 2 als ik ga trainen..quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3/4 liter?! Oppassen dat je niet teveel drinkt...
Thanks voor de foto's! Het lijkt inderdaad op android.
Nee joh, valt wel mee het is omdat het zo warm is héquote:
wajooquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik drink al bijna 2 als ik ga trainen..
http://www.apple.com/ios/ios7/quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Imgur appje installeren en dan gewoon een screenfototje
Kijk, dat klinkt geloofwaardiger. 3/4 liter zou fucking slecht zijn voor je mineraalhuishouding (verhouding water/zout in je lichaam).quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik overdrijf trouwens, max 3x mijn flesje is 0,5
1,5 dus..
Wat is het verschil tussen groene en andere teequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt geloofwaardiger. 3/4 liter zou fucking slecht zijn voor je mineraalhuishouding (verhouding water/zout in je lichaam).
Hoezo zou je wachten?quote:
Daarom zit ik al zo snel vol. Ik drink meestal wel 3 glazen water weg tijdens het eten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
Water als bodyguard
De mythe dat je van veel water drinken afvalt is dus niet waar. Toch kan water drinken wel een belangrijke functie hebben als het gaat om afvallen. Water zorgt namelijk voor een gevuld, verzadigd, gevoel. Door vóór een maaltijd al een of twee glazen water te drinken zul je tijdens het eten eerder een verzadigd gevoel hebben. De verzadigingsprikkel geeft het signaal dat het tijd is om te stoppen met eten. Op deze manier is water dus jouw bodyguard die je beschermd om niet meer te eten dan je lichaam nodig heeft.
Heb je dus geen last van honger
Volgens mij is het verschil verwaarloosbaar. Verschil voor mij is dat ik geen suiker in groene thee doe en wel in zwarte twee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen groene en andere tee
ik heb nu thee gezet waarop stond GREEN TEA maar het ziet er niet echt groen uit?
Ik ben niet van plan om m'n iPhone te jailbraikenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:48 schreef Doublepain het volgende:
Heb je dus geen last van honger
[..]
Hoezo zou je wachten?
Ah, ik drink eigenlijk nooit thee. Als ik het hier bij iemand krijg is het vaak met een lading melk en suikerquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is het verschil verwaarloosbaar. Verschil voor mij is dat ik geen suiker in groene thee doe en wel in zwarte twee.twee liter thee met suiker is weer niet zo goed voor je
Het is geen jailbreaken. Ik heb enkel de IOS gedownload, op updaten geklikt en dan de IOS gekozen en klaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om m'n iPhone te jailbraiken
Ik zit ook aan thee te denken, in de ochtend krijg ik water altijd moeilijk weg. Ik moet altijd wat smaak hebben dan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is het verschil verwaarloosbaar. Verschil voor mij is dat ik geen suiker in groene thee doe en wel in zwarte twee.twee liter thee met suiker is weer niet zo goed voor je
Heerlijk als het koud is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah, ik drink eigenlijk nooit thee. Als ik het hier bij iemand krijg is het vaak met een lading melk en suiker
Oh! Dan ga ik dat even vrijdag doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is geen jailbreaken. Ik heb enkel de IOS gedownload, op updaten geklikt en dan de IOS gekozen en klaar.
Uiteraard maar dat is wel van Piratebayquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh! Dan ga ik dat even vrijdag doen.
Heb je misschien een linkje waar ik het kan downloaden?
DMetjequote:Op woensdag 12 juni 2013 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat is wel van Piratebay
Waarom drink je dat>quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind deze GREEN TEA JASMINE geen succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |