Dat is minder voor je. Ben er nog nooit geweest, en verwacht er ook nooit een stap te zettenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef Jimbo het volgende:
ik moet dalijk weer naar 020 toe
Iemand die het leed wilt verzachten door me onderweg bier aan te bieden?

Bazenbaasquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is minder voor je. Ben er nog nooit geweest, en verwacht er ook nooit een stap te zetten

ik om de 3 wekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is minder voor je. Ben er nog nooit geweest, en verwacht er ook nooit een stap te zetten

Wil jij mijn artikel even schrijven? Anderhalf A4tje maarquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Poeh, hotelletje bangkok geboekt, inentingen morgen halen. Nog iets meer dan 2 weekjes werken en dan lekker op vakantie. Zin in

Waar moet het over gaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil jij mijn artikel even schrijven? Anderhalf A4tje maar

quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Wil jij mijn artikel even schrijven? Anderhalf A4tje maar

quote:
quote:How does Autism affect the processing of visual stimuli, in particular lighting? In considering this, please take into account processing at the basic perceptual level (visual route), at the interpretive level (e.g. atmosphere perception of light, meaning & associations), and non-‐ visual pathways of light into the brain (activation & biological clock).

Dat dacht ik ja, moet hier toch wel te vinden zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh autism. Nou, dan kunnen er een paar bij elkaar gaan zitten.

Je hebt hier op fok wel meteen de juiste doelgroep voor jequote:
quote:Just have a look @ http://forum.fok.nl

Hoe is jouw visuele route anders dan die van normale mensen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het over m'n persoonlijke ervaringen als autist mag gaan doe ik dat wel ff.

Dit ademt autisme, help 'm eens.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]

ga even langs GAM en GC . zitten er zatquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat dacht ik ja, moet hier toch wel te vinden zijn

Daarom is het ook autistisch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat het met autisme te maken heeft.

tijd om te soppenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:52 schreef Saind het volgende:
nou ik ga proberen te stoppen met soggen, moet deze shit vandaag af hebben

quote:We hebben net een 2e date gehad. Ik ben niet verliefd. Ik denk dat ik vrouwen het idee geef dat ik ze morgen aan mn ouders wil voorstellen ofzo. I don't know what it is i do. Feit is dat ze allemaal na een week (of 2) heel hard wegrennen, dus het is iets. ik kan mezelf soms heel hard voor mn kop slaan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |