Waar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:01 schreef vandermar het volgende:
Bwehehehe, zitten hier een paar een felle discussie over die nieuwe consoles te houden.
wat slecht...quote:
Schoolquote:
Je typt dit terwijl je in discussie bent?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Er is dus een ontwerpfout met de Sony Xperia Z waarbij het scherm heel snel scheurt zonder druk, stoot, val of waterschade of wat dan ook. Komt door de warmte van het toestel en dan PANG, scheurt ie door
Zegt ze "Ja meneertje, het toestel is gevallen".
A, hoerenkut, ik ben geen meneertje.
B, nee, het is een PRODUCTIEFOUT.
Of ik even 330 euro wil lappen![]()
Even Youp van 't Hek een tweetje doen.
Yepquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je typt dit terwijl je in discussie bent?
Nee joh, HMF is zo'n baas dat hij het gewoon laat typen door het vrouwtje achter de baliequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je typt dit terwijl je in discussie bent?
Ben geen HMF pikkenbaas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee joh, HMF is zo'n baas dat hij het gewoon laat typen door het vrouwtje achter de balie
Wat een trieste smiley is dat zegquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:11 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Waar is de smilie-ontploft-van-ergernis als je hem nodig hebt..
nee, jij bent een trieste smiliequote:
Dat zou best wel eens kunnen, maar ik associeer sowieso feyenoord niet met fok, dus ga daar heen met andere mensen dan de bende van FOKquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij trouwens straks de enige van fok op S?
Traitor1!!!!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, maar ik associeer sowieso feyenoord niet met fok, dus ga daar heen met andere mensen dan de bende van FOK
sowieso zou ik niet bij jou in de buurt willen staan, als je voor me staat kan ik de hele wedstrijd niks zienquote:
Ik heb er gezeten, tot het komend jaar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij trouwens straks de enige van fok op S?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |