Waarom denkt u dat ik de WO-meisjes niet wil wegsturen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:59 schreef waht het volgende:
[..]
Mits de Burger King genoeg personeel houdt.
Daar hebben we Rotterdamse scholen voor. IBN Gouldoun als voortrekker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:59 schreef waht het volgende:
[..]
Mits de Burger King genoeg personeel houdt.
Die wilt u verkopen aan een Arabische oliesjeik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom denkt u dat ik de WO-meisjes niet wil wegsturen?
Nee, iets te neuken moet er natuurlijk wel overblijven, anders wordt Nederland net één grote gevangenisdouche.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:03 schreef waht het volgende:
[..]
Die wilt u verkopen aan een Arabische oliesjeik.
Arsch wird für einen Monat verletzt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, iets te neuken moet er natuurlijk wel overblijven, anders wordt Nederland net één grote gevangenisdouche.
Dat moet je niet willen.
Niet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, iets te neuken moet er natuurlijk wel overblijven, anders wordt Nederland net één grote gevangenisdouche.
Dat moet je niet willen.
quote:De top 15 van dingen die een man onvolwassen maken:
1. Je eigen winden en boeren grappig vinden
2. Fastfood eten om 2 uur 's nachts
3. Videogames spelen
4. Te snel rijden of racen tegen andere auto's aan verkeerslichten
5. Grinikken bij scheldwoorden
6. De muziek te luid opzetten in de auto
7. Mopjes uithalen
8. Kinderen proberen te overtreffen bij spelletjes of sport
9. Zwijgen tijdens een ruzie
10. Niet kunnen koken
11. Steeds dezelfde mopjes vertellen in gezelschap van hun vrienden
12. Niet graag over zichzelf praten of geen ernstige conversatie kunnen aangaan
13. Geen boeken willen lezen omdat ze deze saai vinden of er hun aandacht niet bij kunnen houden
14. Gekke danspasjes uitvoeren
15. Zijn was naar zijn moeder brengen
Wel handig, zo'n uitleg erbij.quote:Het gaat onder meer om het middel euthanol, dat wordt gebruikt om dieren te laten inslapen. Bij inname van een kleine hoeveelheid is het ook voor mensen dodelijk.
Het middel zat in een kluis die bij de inbraak is weggehaald. Het was verdeeld over kleine flesjes, die op hun beurt weer in groen-oranje-witte doosjes zaten.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-bij-dierenarts.html
Onvolwassen gedrag zorgt vaak voor de meest hilarische situatie's, dus ik vind dat men deze lijst juist als man zijnde zoveel mogelijk moet aanhouden.quote:
Ah, door een vrouw, die willen mannen nou eenmaal graag naar hun eigen ideaal vormen.quote:Door: Ellen Provoost 11-6-13 - 09:49
En dan komt het ook nog van Britse vrouwen. Ter illustratie:quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Onvolwassen gedrag zorgt vaak voor de meest hilarische situatie's, dus ik vind dat men deze lijst juist als man zijnde zoveel mogelijk moet aanhouden.
Alleen al de gefrustreerde reactie's van de vrouwen op dergelijk gedrag zijn de moeite waard.
Daar kom je ook net een ander slag Britten tegen dan op een populaire vakantiebestemming, dus dat beeld is ook wel enigszins vertekend.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:39 schreef von_Preussen het volgende:
Britse vrouwen zijn wel vaak het mannetje in huis.
Maar eerlijk is eerlijk, in Oxford liepen best leuke studente's rond.
Correct, we kunnen alles op een bepaalde manier framen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar kom je ook net een ander slag Britten tegen dan op een populaire vakantiebestemming, dus dat beeld is ook wel enigszins vertekend.
Fixed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:43 schreef Tamashii het volgende:
Nederlandse vrouwen, kom op. Misschien dat het in het echt wel meevalt, maar op Fok! zie ik alleen maar vreselijk volk.
Ja dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:43 schreef Tamashii het volgende:
Britse vrouwen, kom op. Misschien dat het in het echt wel meevalt, maar op tv zie ik alleen maar vreselijk volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |