En een teiltjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef koenes het volgende:
[..]
Dus jij nu zit met standaard rol toiletpapier achter de computer?
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef koenes het volgende:
[..]
Dus jij nu zit met standaard rol toiletpapier achter de computer?
Je beddengoed verschonen en wassen op 40 graden is ook vooral een goede toch ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef mapima het volgende:
Ga naar de Etos en koop ontwormingstabletten en ontharingsstrips. Slik een tabletje en over twee weken nog een en onthaar het gebied rond je Anus met de strips.
#mapimaweetraad
bah mapimaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef mapima het volgende:
Ga naar de Etos en koop ontwormingstabletten en ontharingsstrips. Slik een tabletje en over twee weken nog een en onthaar het gebied rond je Anus met de strips.
#mapimaweetraad
Als je ff een week minder ijsjes koopt kan je wel 2-3 euro besteden aan tabletjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef alinity het volgende:
[..]
Je beddengoed verschonen en wassen op 40 graden is ook vooral een goede toch ?
60 is beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:39 schreef alinity het volgende:
[..]
Je beddengoed verschonen en wassen op 40 graden is ook vooral een goede toch ?
Kanloos man, spring in een ravijn echtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
In Nederland durft zelden iemand in het openbaar te zeggen wanneer iemand stinkt/ruikt.
Sta vaak zat in de C1000 naast mensen die behoorlijk ruiken, en zweetgeur uit slaap ruikt totaal anders dan zweetgeur uit arbeid en werk. Je ziet het ook aan de kleding tref je een bouwvakker aan die 9 uur gewerkt heeft, heb ik er geen moeite mee. Maar tref je iemand die gewoon normale kleding aan heeft en net wakker is, heb ik er wel moeite mee...![]()
Daarom :
Beddengoed, onderkleding, handdoeken en theedoeken op 60, de rest gaat op 40 hier.quote:
Vooral jezelf voor de gek blijven houden, ik weet van mezelf dat ik altijd schoon ben; behalve na het sporten/zware inspanning maar dan douche ik ook direct.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
In Nederland durft zelden iemand in het openbaar te zeggen wanneer iemand stinkt/ruikt.
Sta vaak zat in de C1000 naast mensen die behoorlijk ruiken, en zweetgeur uit slaap ruikt totaal anders dan zweetgeur uit arbeid en werk. Je ziet het ook aan de kleding tref je een bouwvakker aan die 9 uur gewerkt heeft, heb ik er geen moeite mee. Maar tref je iemand die gewoon normale kleding aan heeft en net wakker is, heb ik er wel moeite mee...![]()
Daarom :
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |