abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127682548
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Waarom voel jij je zo aangesproken?
Kom jij soms op voor mensen die stinken? Ben je soms op tv geweest ?
Hier zit het hem natuurlijk in, hij stinkt middelmatig en vindt dat mensen het maar moeten accepteren omdat ie niet af wilt van het principe dat eens per 2 dagen voor hem genoeg is. :D
Een heer met stijl
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:03:38 #52
384566 adnapekkid
deze boi weet
pi_127682689
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef alinity het volgende:
omg :X wat een ranzige reacties hier
omg
pi_127682739
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

omg
jij bent volgens mij de enige die tot nu toe normaal gereageerd heeft in dit topic :D
pi_127682824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef alinity het volgende:

[..]

jij bent volgens mij de enige die tot nu toe normaal gereageerd heeft in dit topic :D
Dergelijke reacties leveren dan ook een zeker een nuttige bijdrage aan dit topic. :')
Mijn eerste post hier vind ik overigens ook vrij normaal.....maar kennelijk volg jij dit tot topic op de voet. Waarom interesseert het je zo dat er normale reactie komen? Zelf ook jeuk aan de anus of ben je gewoon geïnteresseerd in die van TS? :)
Een heer met stijl
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:06:57 #55
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_127682839
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hetgeen jij perfect kunt beoordelen vanaf je dampende stinkzolder achter je verschraalde scherm. :')
Ben je nou echt zo dom?

Het is algemeen bekend dat 1x per dag douchen zwaar overdreven is, mensen doen het alleen omdat ze dat lekker vinden.

Maar als je 1x per 2 dagen douchen, en elke ochtend een washandje over je lichaam al niet genoeg acht kun je voortaan beter thuis blijven voortaan. :')
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_127683001
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom?

Het is algemeen bekend dat 1x per dag douchen zwaar overdreven is.
Want als jij iets vindt dan is het meteen een 'algemeen bekend feit'. :')
quote:
Maar als je 1x per 2 dagen douchen, en elke ochtend een washandje over je lichaam al niet genoeg acht kun je voortaan beter thuis blijven voortaan. :')
Had je al eerder gepost ja, maar niet in je eerste reactie, maargoed een washandje erover heen halen is al een stuk frisser. Maar voor mij net zoveel moeite als even onder de douche springen, waar ik nog lekker wakker van word en wat ik nog lekkerder vind ook.

Desalniettemin is je smetvrees reactie net zozeer van toepassing op jou als op mij, aangezien we het beiden bijhouden. Jij kiest voor een washand, ik voor de douche (puur voor het comfort).
Een heer met stijl
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:12:53 #57
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_127683158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Want als jij iets vindt dan is het meteen 'algemeen bekend'. :')

[..]

Had je al eerder gepost ja, maar niet in je eerste reactie, maargoed een washandje erover heen halen is al een stuk frisser. Maar voor mij net zoveel moeite als even onder de douche springen, waar ik nog lekker wakker van word en wat ik nog lekkerder vind ook.

Desalniettemin is je smetvrees reactie net zozeer van toepassing op jou als op mij, aangezien we het beiden bijhouden. Jij kiest voor een washand, ik voor de douche (puur voor het comfort).
Als je denkt, wel ja.

Nou dan zijn we er toch uit.
pi_127683165
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom?

Het is algemeen bekend dat 1x per dag douchen zwaar overdreven is, mensen doen het alleen omdat ze dat lekker vinden.

Ik ruik direct als iemand (smorgens) geen douche genomen heeft.
Ik snap gewoon niet waarom jij je niet prettig / schoon voelt wanneer je een douchebeurt gehad hebt.
In je slaap zweet je namelijk altijd, alleen veel mensen hebben dit niet door en dat ruik je gewoon smorgens. Loop maar eens door de slaapkamer van je buurman wanneer hij net wakker is :r daar kunnen mensen niks aan doen, daarom lekker luchten en douchen!
Interessant he ?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:13:06 #59
365231 Fera
Fire & Blood
pi_127683167
Dettol-generatie van tegenwoordig. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:18:44 #60
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_127683488
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:13 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Ik ruik direct als iemand (smorgens) geen douche genomen heeft, jij scheert je genitalen ook zeker nooit he :')
Ik snap gewoon niet waarom jij je niet prettig / schoon voelt wanneer je een douchebeurt gehad hebt.
In je slaap zweet je namelijk altijd, alleen veel mensen hebben dit niet door en dat ruik je gewoon smorgens. Loop maar eens door de slaapkamer van je buurman wanneer hij net wakker is :r daar kunnen mensen niks aan doen, daarom lekker luchten en douchen!
En waar haal jij het vandaan dat ik me niet prettig/schoon zou voelen na een douchebeurt? Overigens als je goed leest; in mijn bovenstaande reactie(s) kun je duidelijk lezen dat ik 's Ochtends wel degelijk maatregelen tref met betrekking tot mijn hygiëne.
pi_127683557
Wat is dan de reden dat je niet (elke dag) onder de douche wil?
Interessant he ?
pi_127683561
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Als je denkt, wel ja.

Nou dan zijn we er toch uit.
Als je iets vindt dan blijft het jouw persoonlijke opvatting/mening, dit is niet per se zoals het is, maar zoals jij denkt dat het werkt.

Nou ja eruit, wat mij betreft zaten we er nooit in. En ik vind je nog steeds iets smeriger dan mezelf omdat je met een washand niet alles meeneemt en tijdens je slaap transpireer je op meerdere plekken, zeker nu wanneer het weer iets warmer wordt. :D
Een heer met stijl
pi_127683630
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:13 schreef Zwolsboy het volgende:

daarom lekker luchten en douchen!
Ik slaap altijd met het raam open (en uiteraard de verwarming uit), zelfs in de winter ^O^
Een heer met stijl
pi_127683778
Ja dat is super! en hoe kouder je slaapkamer hoe beter je slaapt HEERLIJK!
Alleen dat uit bed komen :'( (in de winter)
Interessant he ?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:24:35 #65
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_127683832
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als je iets vindt dan blijft het jouw persoonlijke opvatting/mening, dit is niet per se zoals het is, maar zoals jij denkt dat het werkt.

Nou ja eruit, wat mij betreft zaten we er nooit in. En ik vind je nog steeds iets smeriger dan mezelf omdat je met een washand niet alles meeneemt en tijdens je slaap transpireer je op meerdere plekker, zeker nu wanneer het weer iets warmer wordt. :D
Jij waagt het om mij te bestempelen tot een 'ransbal' enkel en alleen omdat ik mij niet elke dag douche. Dat hoef ik niet op me te laten zitten, en toon ook aan dat dit niet het geval is. En als ik echt had gestonken dan was er wel iemand geweest in mijn omgeving die me daarop gewezen zou hebben. Ik snap best op wat voor typetjes jij wijst, die ontwijk ik ook met een grote boog.

Overigens verschilt het ook van mens op mens, bij mij is dit voldoende en bij een ander is meerdere malen per dag douchen misschien nog niet eens voldoende.
pi_127683870
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:23 schreef Zwolsboy het volgende:
Ja dat is super! en hoe kouder je slaapkamer hoe beter je slaapt HEERLIJK!
Alleen dat uit bed komen :'( (in de winter)
In de winter heb ik voldoende dekens, als de (klok)thermostaat aangaat, dan gaat mijn eerste wekker en duw ik het raam op een miniem kiertje. Als mijn tweede wekker gaat is het behaaglijk warm. ^O^
Een heer met stijl
pi_127684142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Jij waagt het om mij te bestempelen tot een 'ransbal' enkel en alleen omdat ik mij niet elke dag douche.
En jij waagt het om mij van smetvrees te betichten (wat me overigens niks boeit) enkel en alleen omdat ik wel elke dag douche, wie is erger? :D
quote:
Dat hoef ik niet op me te laten zitten, en toon ook aan dat dit niet het geval is. En als ik echt had gestonken dan was er wel iemand geweest in mijn omgeving die me daarop gewezen zou hebben. Ik snap best op wat voor typetjes jij wijst, die ontwijk ik ook met een grote boog.
En dit betwijfel ik dus ten zeerste, het schijnt een van de moeilijkste dingen te zijn om iemand te wijzen op een onprettige lichaamsgeur.

quote:
Overigens verschilt het ook van mens op mens, bij mij is dit voldoende en bij een ander is meerdere malen per dag douchen misschien nog niet eens voldoende.
Toch blijft het wel een (in dit geval bewezen) feit dat je je eigen geur pas ruikt wanneer het heel erg wordt, anderen hebben er dan al lang en breed van mogen genieten, soms een compleet dagdeel. [Edit] Het zou dus kunnen dat je zelf denkt dat het voldoende is, terwijl anderen dit niet zo ervaren. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen.
Een heer met stijl
pi_127684160
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Jij waagt het om mij te bestempelen tot een 'ransbal' enkel en alleen omdat ik mij niet elke dag douche. Dat hoef ik niet op me te laten zitten, en toon ook aan dat dit niet het geval is. En als ik echt had gestonken dan was er wel iemand geweest in mijn omgeving die me daarop gewezen zou hebben. Ik snap best op wat voor typetjes jij wijst, die ontwijk ik ook met een grote boog.

In Nederland durft zelden iemand in het openbaar te zeggen wanneer iemand stinkt/ruikt.
Sta vaak zat in de C1000 naast mensen die behoorlijk ruiken, en zweetgeur uit slaap ruikt totaal anders dan zweetgeur uit arbeid en werk. Je ziet het ook aan de kleding tref je een bouwvakker aan die 9 uur gewerkt heeft, heb ik er geen moeite mee. Maar tref je iemand die gewoon normale kleding aan heeft en net wakker is, heb ik er wel moeite mee... :'(

Daarom :
Interessant he ?
pi_127686728
wtf neerkijken op mensen die elke dag douchen :')!! ik douche bijna elke dag 2x zelfs sochtends om wakker te worden en smiddags/savonds na het sporten (getting a shredded sick cunt) yu mirinn brahs ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_127686794
maar even serieus zijn er mensen hier die hun poep gaan bekijken op die made? :') wtf ranzige shit man gelijk doorspoelen die shit
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_127686932
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:48 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik durf geen enkele term meer te googlen die hier op Fok! wordt aangeraden. ;(
Het zijn aarsmaden man, is geen grap. Kan voorkomen als je huisdieren hebt die het hebben, of kinderen in huis hebt die het hebben :)
pi_127687035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Woestijnvos het volgende:
Wie kent dat bekende fenomeen de hele tijd zo'n irritant gevoel aan je anus, echt om gek van te worden en als je met je vinger helemaal de anus in gaat is het nog niet over, echt kut is dat. :r
Sperti zetpil + aambeienzalf. Ben je er in een paar dagen vanaf.
Copthorne 2.0
pi_127687715
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef koenes het volgende:

[..]

Thanks, nu zit ik met een teiltje achter de computer..
Ik word er wel een beetje opgewonden van. :@
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:31:55 #74
404617 koenes
Linkmichel
pi_127687813
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef gargamelnl het volgende:

[..]

Ik word er wel een beetje opgewonden van. :@
Dus jij nu zit met standaard rol toiletpapier achter de computer?
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:32:49 #75
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127687864
insmeren met sambal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')