quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Our contacts described Sony’s conference announcements as a PR play, and revealed that its decision to go DRM-free was made at the very last minute.
Dus? eerst was het plan wel drm te doen maar op het laatste moment toch maar niet. Nou goed toch?quote:Our contacts described Sony’s conference announcements as a PR play, and revealed that its decision to go DRM-free was made at the very last minute.
Lees het hele artikel anders even.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Dus? eerst was het plan wel drm te doen maar op het laatste moment toch maar niet. Nou goed toch?Wat maakt het uit dat ze het eerst wel wilde doen. Zolang ze het nu maar niet doen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:23 schreef Dutchguy het volgende:
Een techdemo maar het ziet er toch wel verdomd geinig uit:
http://www.viddler.com/v/944416f2?secret=82898940
Eerst moet je dan toch een 3e speler hebben?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een grote 4de speler....
iets wat sony en ms zelf vroeger ook waren.... toen alles om nintendo en sega draaide... deze nieuwe generatie lijkt mij niet zo veel toe te voegen. Het zou tof zijn als er een fabrikant kwam die weer eens een echte impact maakte.
nintendoquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst moet je dan toch een 3e speler hebben?
Ik zou nintendo geen kleine speler willen noemen.quote:
Of ze groot of klein zijn doet eigenlijk ook niet geheel ter zaken. Ze bieden iets heel anders. Voor sommige uniek voor andere .....niche. En helaas lijkt dat laatste steeds meer waar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou nintendo geen kleine speler willen noemen.
Klopt daarom is het dus eigenlijk tijd voor een 4de of zoals jij wil 3de speler die de gameswereld eens wakkerschud....quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of ze groot of klein zijn doet eigenlijk ook niet geheel ter zaken. Ze bieden iets heel anders. Voor sommige uniek voor andere .....niche. En helaas lijkt dat laatste steeds meer waar.
Wat omgebouwde grote games 6 maanden later na xbox en ps release.
Voor de rest exclusives waar weinig vernieuwing in zit. Mario deel 100 vast leuk voor de fans maar niet iets wat de markt wakker gaat schudden.
De Wii heeft dat wel gehad natuurlijk met de controls. Helaas voor nintendo was dat makkelijk over te nemen en bleek het meer gimmick dan voor nu echt wereldschokkend.
4x 400 euro wordt een beetje duur hequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt daarom is het dus eigenlijk tijd voor een 4de of zoals jij wil 3de speler die de gameswereld eens wakkerschud....
Er zijn genoeg opties. Waarom is er bijvoorbeeld nog geen goede modulaire gamesconsole... waar je bijvoobeeld 4 consoles aan elkaar koppelt en dan snelle games op 4K kunt spelen.
Dat soort grote stappen worden te weinig gemaakt.
Omdat niemand 1600 gaat betalen. En omdat niemand 1600 gaat betalen gaat niemand de game ontwikkelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt daarom is het dus eigenlijk tijd voor een 4de of zoals jij wil 3de speler die de gameswereld eens wakkerschud....
Er zijn genoeg opties. Waarom is er bijvoorbeeld nog geen goede modulaire gamesconsole... waar je bijvoobeeld 4 consoles aan elkaar koppelt en dan snelle games op 4K kunt spelen.
Dat soort grote stappen worden te weinig gemaakt.
Dan moeten ze goedkoper gemaakt worden....quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
4x 400 euro wordt een beetje duur heEn wat moet je met 4k als als nog bijna niemand 4k tvs heeft.
PS4 is lekker kleinquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
Wat dacht je van 4 dezelfde consoles in je woonkamer. Ik vind dat zonde van mijn ruimte
De ps4 ziet er al uit als 2 consoles... ik zeg niet dat ze groot hoeven te zijn.. maar een torentje van dunne plakjes. Het was maar een voorbeeld. Gevoelsmatig komt deze generatie eigenlijk of te vroeg of maken ze een te kleine stap. Het is echt zo'n PS3+ in plaats van een 4quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
Wat dacht je van 4 dezelfde consoles in je woonkamer. Ik vind dat zonde van mijn ruimte
Dat is de keuze geweest. En dat hebben ze denk ik goed gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De ps4 ziet er al uit als 2 consoles... ik zeg niet dat ze groot hoeven te zijn.. maar een torentje van dunne plakjes. Het was maar een voorbeeld. Gevoelsmatig komt deze generatie eigenlijk of te vroeg of maken ze een te kleine stap. Het is echt zo'n PS3+ in plaats van een 4
helaas.. we zitten al zo in de mobieltjes cultuur... voor elk mini innovatietje een nieuwe toestel. Hoop niet dat we dat bij game consoles ook krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de keuze geweest. En dat hebben ze denk ik goed gedaan.
Het is te vroeg voor digital only of andere grote stappen.
Het is inderdaad een tussenstap.
Mwa, het is kwa grapichs niet zo groot als van ps2 naar ps3. Maar dit gaat ook niet meer gebeuren zulke grote stappen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De ps4 ziet er al uit als 2 consoles... ik zeg niet dat ze groot hoeven te zijn.. maar een torentje van dunne plakjes. Het was maar een voorbeeld. Gevoelsmatig komt deze generatie eigenlijk of te vroeg of maken ze een te kleine stap. Het is echt zo'n PS3+ in plaats van een 4
helaas lijkt dat wel de consensus te zijn idd. Je merkt het ook wel in de desktop wereld dat het allemaal wat minder hard gaat. Jammer dat je echte innovatie niet kunt afdwingen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mwa, het is kwa grapichs niet zo groot als van ps2 naar ps3. Maar dit gaat ook niet meer gebeuren zulke grote stappen.
Steambox van Valve? Ook al niets meer van gehoord, als het er ooit komt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een grote 4de speler....
iets wat sony en ms zelf vroeger ook waren.... toen alles om nintendo en sega draaide... deze nieuwe generatie lijkt mij niet zo veel toe te voegen. Het zou tof zijn als er een fabrikant kwam die weer eens een echte impact maakte.
Ook dat zijn tussen stappen. Zoals je nu kan zien is de markt voor mp3 players en compact camera's compleet ingekakt. Dat is op gegaan in de mobiele telefoon.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is inderdaad een tussenstap.
helaas.. we zitten al zo in de mobieltjes cultuur... voor elk mini innovatietje een nieuwe toestel. Hoop niet dat we dat bij game consoles ook krijgen.
Zou een leuke optie zijnquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Steambox van Valve? Ook al niets meer van gehoord, als het er ooit komt.
Dan hadden ze dat toch allang gedaan net als die tv/dvdspeler combi'squote:Op woensdag 12 juni 2013 14:17 schreef Godtje het volgende:
De console zal uiteindelijk getreamd gaan worden? Geen kast meer.
Maar een Apple, Microsoft of Sony tv in je huiskamer met ingebouwde console.
De techniek en de mensen zijn er nog niet klaar voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat toch allang gedaan net als die tv/dvdspeler combi's
Nja singleplayer zal dan nog altijd mogelijk zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Mag het hopen, anders komt EA sowieso met een Online Pass die één keer geactiveerd kan worden en heb je alsnog niks aan 'tweedehands games zonder problemen'.
Zit er nog een soort van verschil in?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:06 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[ afbeelding ]
375 euro vanuit amazon.com
Bij Amazon betaal je dat alquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Met die pakketten kan je wel op een toeslag van de douane rekenen.
Ik zou voor die 25 euro die je winst kan maken het niet doen.. Voor je het weet ligt je ps4 paar weken bij de douanequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:06 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[ afbeelding ]
375 euro vanuit amazon.com
bruut, doet me denken aan die "ive commanded armys and conquered worlds" addquote:
Je betaalt nog invoerrechten en btw en je hebt geen garantie in Europa.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef rickyszz het volgende:
Als je hem gewoon via een Amerikaanse website besteld, dan ben je toch veel goedkoper uit vanwege de dollarkoers?
http://store.sony.com/web(...)=1864#specifications
Je krijgt nog te maken met omzetbelasting, douanerechten en inklaringskostenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:54 schreef rickyszz het volgende:
Als je hem gewoon via een Amerikaanse website besteld, dan ben je toch veel goedkoper uit vanwege de dollarkoers?
http://store.sony.com/web(...)=1864#specifications
Tretton :quote:There's been some clarification over your exact policy from Jack today. We understand that third party publishers can still opt to implement some kind of online restriction on pre-owned games?
What he talked about is with the offline portion there's no difference from PS3 in that every game is playable on PS4. In terms of just getting access of multiplayer online, it's now taken care of at a platform level by PS Plus. So our first party titles had the online pass on PS3 and Vita. That we are not doing on PS4 because of that platform level. It's the same for third parties; when it comes to just giving you access to online multiplayer, it's PS Plus going forward.
quote:AllThingsD: First off, people seemed really excited at last night’s [Sony PlayStation] event when you announced the no-DRM policy, which would allow for freer sharing of games. But this morning there was still confusion, and some countered that there are restrictions on game sharing. Can you offer a simple explanation for how this will work with the PS4?
"Any game that is made for PS4 that is physical goods, whether first-party or third-party, can go into a PS4 and play regardless of where it came from. The first player will play it, no problem, the second player will play it, no problem. What I was referring to was the online proposition. (This example was later given to me by a Sony spokesman: If you buy a used disc from GameStop, you’ll have no problem popping that disc in and playing it from your PlayStation 4. The issue may arise when you try to jump online and play with other players. At that point, a third-party publisher may impose a fee or not allow that.)
The easiest way to explain it is — if you understand how it works on PlayStation 3, then that’s the same way it will work on PlayStation 4. No changes there. We’ve been out for six and a half years. It’s the same experience."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |