Dit dus. Compleet irrelevant.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ja maar zij stelt die vraag vanuit het oogpunt van haar zwangerschap. Dat begrijp je toch wel? Ze WEET dat pil niet tegen soa's beschermt en heeft dus een bewust risico genomen. Of misschien niet omdat ze wist dat beiden clean waren. Dat weten wij niet en kunnen wij niet beoordelen, weer een reden waarom soa's geen item zouden moeten zijn in dit topic.
Ze bedoelt: ik wil niet zwanger raken, ik slik netjes mn pil, waarom dan nog een condoom gebruiken? En als iemand dan wijsneuzig roept dat je behoort te weten dat de pil niet 100% safe is, dan zeg ik: wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Massa's (goed opgeleide!) mensen in dit land gebruiken alleen de pil als ze zwangerschap willen voorkomen. Om te beginnen waarschijnlijk een groot deel van de mensen met een relatie zonder kinderwens
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is geen moeilijke beslissing, er is geen beslissing. Waar haal je de arrogantie vandaan om te beslissen over het leven van je eigen kindje. Welke opties zijn er nog meer als ik vragen mag? Van mij moge ze de moeders die een abortus plegen op de brandstapel gooien.
Ben ik het niet over eens. Zolang er geen leven bestaat tenminste. Beter dat het voor de 3 maanden word weggehaald, dan dat het opgevoed word zonder vader of in een ongelukkige situatie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is geen moeilijke beslissing, er is geen beslissing. Waar haal je de arrogantie vandaan om te beslissen over het leven van je eigen kindje. Welke opties zijn er nog meer als ik vragen mag? Van mij moge ze de moeders die een abortus plegen op de brandstapel gooien.
En dan opeens je kind in de stad tegenkomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef Life2.0 het volgende:
ik denk dat ik het als man liever niet eens zou willen weten
Je kan het kind toch ook ter wereld brengen en dan eventueel als het echt financieel niet gaat bij een ander gezin laten plaatsen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:36 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
.
Lekker makkelijk om te zeggen vanuit jouw positie, knullie. Jij zult nooit levenslang de gevolgen dragen van een domme fout waar de man altijd nog 50% aandeel in heeft..
De wereld is niet zwart wit. Alsof mannetje/vrouwtje en voldoende tijd om het kind op te voeden garant staat voor een gelukkige jeugd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ben ik het niet over eens. Zolang er geen leven bestaat tenminste. Beter dat het voor de 3 maanden word weggehaald, dan dat het opgevoed word zonder vader of in een ongelukkige situatie.
Elk kind verdiend het om op te groeien met een moeder en een vader in een normale situatie. Het kind heeft er niks aan om het door oma en opa op te laten groeien omdat papa en mama geen tijd hebben voor hun kind.
Mensen die hun kind bij de geboorte al in zo'n fucked up situatie zetten alleen om hun eigen geweten te sussen mogen van mijn part op de brandstapel.
Het gaat niet om de man noch de vrouw, het gaat om het kind. Dat heet verantwoording voor je daden nemen. Iedereen verdiend een eerlijke kans, de wereld is al zwaar genoeg zonder psychische traumas
Teveel zwart-wit denken. Hou ik niet van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ben ik het niet over eens. Zolang er geen leven bestaat tenminste. Beter dat het voor de 3 maanden word weggehaald, dan dat het opgevoed word zonder vader of in een ongelukkige situatie.
Elk kind verdiend het om op te groeien met een moeder en een vader in een normale situatie. Het kind heeft er niks aan om het door oma en opa op te laten groeien omdat papa en mama geen tijd hebben voor hun kind.
Mensen die hun kind bij de geboorte al in zo'n fucked up situatie zetten alleen om hun eigen geweten te sussen mogen van mijn part op de brandstapel.
Het gaat niet om de man noch de vrouw, het gaat om het kind. Dat heet verantwoording voor je daden nemen. Iedereen verdiend een eerlijke kans, de wereld is al zwaar genoeg zonder psychische traumas
Je denkt duidelijk niet 3 keer na want je post rustig dat al die vrouwen (duizenden) op de brandstapel moeten. En je staat niet stil bij het feit dat de meeste moeders zo bol staan van hormonen, dat ze helemaal geen afstand kunnen doen. En dan kom je weer bij mijn stelling dat je als moeder een gelukkig mens moet zijn om je kind een stabiele veilige, gelukkige jeugd te kunnen bieden. Een hormoon dat vrijkomt na de bevalling is geen garantie dat je er een jaar later nog gelukkig mee bent. En dan verziek je dus het leven van een kind.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je kan het kind toch ook ter wereld brengen en dan eventueel als het echt financieel niet gaat bij een ander gezin laten plaatsen?Ik denk inderdaad wel 3x na voordat ik wat doe, maar abortus is bij mij echt uitgesloten. Ik denk dat als ik daartoe geforceerd zou worden misschien wel depressief zou raken.
Wij wonen toevallig wel in één van de welvarendste landen ter wereld. En met de vergrijzing gaande is er plek genoeg om hun kroost ergens onder te brengen. Ik vind abortus onmenselijk, beter laat je de mensen wie daartoe instaat zouden zijn onvruchtbaar maken. Zoals van die bijstandsmoeders die niet in staat zijn om 3 kinderen van 4 verschillende vaders kunnen opvoedenquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zwart wit... Zo zit de wereld niet in elkaar. Er zijn slechte ouders en goede ouders. En onder de goede ouders zitten genoeg mensen die heel wat op hun kerfstok hebben, waaronder abortus. Maar goed, ik vind dat je een beetje aan het trollen bent.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wij wonen toevallig wel in één van de welvarendste landen ter wereld. En met de vergrijzing gaande is er plek genoeg om hun kroost ergens onder te brengen. Ik vind abortus onmenselijk, beter laat je de mensen wie daartoe instaat zouden zijn onvruchtbaar maken. Zoals van die bijstandsmoeders die niet in staat zijn om 3 kinderen van 4 verschillende vaders kunnen opvoeden, Bij meerdere mededelingen bij Jeugdzorg gewoon even sorren aan de eierstokken en dan is iedereen tevreden.
Het probleem ligt dan niet alleen bij die duizenden vrouwen, ook bij de heren in Den haag die dit soort fratsen mede mogelijk maken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je denkt duidelijk niet 3 keer na want je post rustig dat al die vrouwen (duizenden) op de brandstapel moeten. En je staat niet stil bij het feit dat de meeste moeders zo bol staan van hormonen, dat ze helemaal geen afstand kunnen doen. En dan kom je weer bij mijn stelling dat je als moeder een gelukkig mens moet zijn om je kind een stabiele veilige, gelukkige jeugd te kunnen bieden. Een hormoon dat vrijkomt na de bevalling is geen garantie dat je er een jaar later nog gelukkig mee bent. En dan verziek je dus het leven van een kind.
Hoezo ben ik aan het trollen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zwart wit... Zo zit de wereld niet in elkaar. Er zijn slechte ouders en goede ouders. En onder de goede ouders zitten genoeg mensen die heel wat op hun kerfstok hebben, waaronder abortus. Maar goed, ik vind dat je een beetje aan het trollen bent.
Je dwingt hem om onwetend vader te worden, waardoor zijn leven voor altijd ingrijpend zal veranderen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef zara05 het volgende:
[..]
Het voelt ook als mijn kind en niet ons kind. Misschien komt dat omdat hij er ook niks vanaf weet. Als ik het zo bekijk ga ik ook alleen lichamelijk veranderen 9 maanden lang en niet hij. Voor hem is het net zo makkelijk om mij te verlaten en alleen achter te laten met een kind als zeggenschap willen hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou die keuze niet hebben.
En daarom hebben vrouwen in Nederland het recht op abortus. Maar als je dat zo'n ramp vindt, genoeg landen waar abortus nog illegaal is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:49 schreef wenfer2 het volgende:
dingen lopen altijd anders dan je denkt.
Ja, dat vind ik. Is dat zo vreemd? Mannen hebben ook gevoel hoor.. Het mag dan niet in ons lichaam zitten, maar het is evengoed ons vlees en bloed. Het is van de vrouw en man samen, niet alleen van de vrouw. Voor de vrouw is abortus inderdaad kutter dan voor de man, aangezien dit bij haar lichamelijk moet gebeuren, maar OOK de man raakt in dit geval zijn kind kwijt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind je dat hij een stem heeft in de keuze voor abortus? Moet ze dat met hem delen?
Ik vind je gruwelijk ongenuanceerd en vervelend overkomen maar ik snap ook niet dat er geopperd wordt dat ze hem niet in moet lichten als ze het kind alleen opvoedt.
Jij spreekt over brandstapels en je uit je bijzonder ongenuanceerd, dus wat mij betreft ben je een troll. En het is standpuntquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:52 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik aan het trollen?Ik heb een duidelijke mening met een duidelijke stampunt. Ik waardeer het niet als je dit zo maar even wegwuift. Niemand word geboren als ouder. Ook dat moet je leren. En je kan er altijd voor kiezen om geen kinderen te krijgen door je zelf onvruchtbaar te laten maken. Is maar een kleine aanpassing en daarbij ook nog eens omkeerbaar. Succes.
Abortus is niet zozeer een recht. Het is niet illegaal, hoewel instanties nog altijd kunnen tegenwerken. Net zoals met het recht op zelfbeschikking, is leuk bedacht maar in de praktijk anders. Ik ben trouwens wel erg voor het recht op zelfbeschikking, met je EIGEN leven mag je doen wat je wilt. Beter maak je er medicinaal een einde aan dan dat je voor de trein springt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
En daarom hebben vrouwen in Nederland het recht op abortus. Maar als je dat zo'n ramp vindt, genoeg landen waar abortus nog illegaal is.
Waar de man 50% aandeel in heeft en als ik de meerendeel van de vrouwen mag geloven 0% inspraak in heeft. Lekker eerlijk, vind jij het leuk als iemand over jouw lot en jouw kind beslist en jij daar 0% inspraak in hebt? Nee je kent deze situatie niet, want jij bent een vrouw en bent overbeschermd door de wet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:36 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
.
Lekker makkelijk om te zeggen vanuit jouw positie, knullie. Jij zult nooit levenslang de gevolgen dragen van een domme fout waar de man altijd nog 50% aandeel in heeft..
Beweer ik ergens iets anders?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:55 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Is dat zo vreemd? Mannen hebben ook gevoel hoor.. Het mag dan niet in ons lichaam zitten, maar het is evengoed ons vlees en bloed. Het is van de vrouw en man samen, niet alleen van de vrouw. Voor de vrouw is abortus inderdaad kutter dan voor de man, aangezien dit bij haar lichamelijk moet gebeuren, maar OOK de man raakt in dit geval zijn kind kwijt.
Beweer ik ergens iets anders?quote:Mocht de vrouw het kind houden, terwijl mama en papa beiden in een situatie zitten dat het praktisch onmogelijk is. Dan vind ik dat de man zijn mening ook moet bepalen over het lot van het kind. Of is het 'foutje' enkel de schuld van het mannelijk geslacht? Je maakt SAMEN de fout, dus SAMEN beslis je erover.
Als je even terugleest, dan kun je zien dat ik mijn ex netjes ingelicht heb, maar dat hij er niks mee te maken wilde hebben. Dus toen heb ik de knoop zelf maar doorgehakt.quote:Jij komt op mij over als een egoistisch/feministisch secreet. Die alleen haar eigen belangrijk vind en niet kijkt naar een ander. Je kan de man zijn leven finaal vernietigen hiermee als je besluit het te houden zonder dat hij het wilt. Maar dat is niet zo belangrijk, want het is immers jouw lichaam.
Je hebt een kleine penis? Ga elders janken, dit is veertig jaar geleden (geen grapje!), VEERTIG jaar. Get over it. Dit is een nietig topic op een relatief onbelangrijk forum waar een stuk of 10 vrouwen 'hun eigen plan wel even trekken' en waar hoogstwaarschijnlijk nog geen 10% daadwerkelijk in deze situatie gezeten heeft. Dus die kunnen makkelijk op internet hun mening verkondigen, net als jij.quote:Er word tegen mannen geklaagd dat wij vrouwen niet respecteerden voor de dolle mina's in beeld kwamen. En dat wij o zo slecht waren tegenover hen. Lees nu dit topic eens door, en de reacties van TS en het grootendeel van andere vrouwen. Vind je dit respectvol naar ons toe?
quote:TL;DR
Abortus plegen:quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:00 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Waar de man 50% aandeel in heeft en als ik de meerendeel van de vrouwen mag geloven 0% inspraak in heeft. Lekker eerlijk, vind jij het leuk als iemand over jouw lot en jouw kind beslist en jij daar 0% inspraak in hebt? Nee je kent deze situatie niet, want jij bent een vrouw en bent overbeschermd door de wet.
Voor de vrouwtjes die mij als harteloos bestempelen. Mijn neef heeft een keer een ongelukje gehad, en hij wilde het kind houden. Zij wilde abortus doen, en zei ze hem ook. Hij wilde dit niet, en had uiteindelijk pech. Later bleek dat ze geen abortus durfde te doen en was verhuisd (iedereen was in de veronderstelling dat ze dit gedaan had). Tot hij er 5 jaar later achter kwam dat hij een dochter van 5 had rondlopen en mevrouw het voor zichzelf gehouden had.
Maar het is immer haar kind alleen en haar lichaam, en mannen hebben toch geen gevoel en recht toch? Want het is immers een vrouw haar lichaam, dusja een man moet gewoon zijn bek houden.
Veel vrouwen zijn de meest egoistische wezens die er zijn, en dit topic is daar een mooi voorbeeld van. Gelukkig zijn er (hopelijk) uitzonderingen hierin.
Dude, ik ben opgegroeid tot mijn 5e met 2 ouders. Deze gingen uit elkaar op dat moment. Dit doet heel veel met je. Ik weet wat het voorsteld, en wat het met je doet. Daarom ben ik zelf als de dood dat ik mijn kind hetzelfde aan zou doen, nou ja, dat ik mijn kind het aan MOET doen omdat ik simpelweg geen enkele keuze heb en mijn mening totaal niet relevant is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Abortus is niet zozeer een recht. Het is niet illegaal, hoewel instanties nog altijd kunnen tegenwerken. Net zoals met het recht op zelfbeschikking, is leuk bedacht maar in de praktijk anders. Ik ben trouwens wel erg voor het recht op zelfbeschikking, met je EIGEN leven mag je doen wat je wilt. Beter maak je er medicinaal een einde aan dan dat je voor de trein springt.
Alle vrouwen zijn schatjes.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:07 schreef Seven. het volgende:
Hoe dan ook, dit topic is dankzij wenfer en redbullkid verzandt in een 'alle vrouwen zijn kuthoeren' topic. Arme heren toch.. Slaap lekker!
Eigenlijk is het punt dat je hier maakt dat je ouders jou beter in goed overleg hadden kunnen laten aborteren omdat ze toch uit elkaar gingen en hun leven niet aan jou konden gevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:08 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dude, ik ben opgegroeid tot mijn 5e met 2 ouders. Deze gingen uit elkaar op dat moment. Dit doet heel veel met je. Ik weet wat het voorsteld, en wat het met je doet. Daarom ben ik zelf als de dood dat ik mijn kind hetzelfde aan zou doen, nou ja, dat ik mijn kind het aan MOET doen omdat ik simpelweg geen enkele keuze heb en mijn mening totaal niet relevant is.
Moet je nagaan als het kind ook nog eens opgevoed word terwijl mama en papa lekker bezig zijn met school/werk en in plaats van hun aandacht te krijgen, bij opa/oma/tante/oom etc gedropt worden omdat ze geen tijd voor je hebben. Weet je hoe fucked up dat is?
Een kind neem je niet voor jezelf. Een kind moet je alleen willen als je zeker weet dat jij je leven kan geven aan je kind. Kan je dat niet, dan moet je geen kind nemen tot je dit wel kan.
De 1e 2 beweer ik iets anders, richt ik niet enkel op jou. Maar naar de vrouwen die dit gepost hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Beweer ik ergens iets anders?
[..]
Beweer ik ergens iets anders?
[..]
Als je even terugleest, dan kun je zien dat ik mijn ex netjes ingelicht heb, maar dat hij er niks mee te maken wilde hebben. Dus toen heb ik de knoop zelf maar doorgehakt.
[..]
Je hebt een kleine penis? Ga elders janken, dit is veertig jaar geleden (geen grapje!), VEERTIG jaar. Get over it. Dit is een nietig topic op een relatief onbelangrijk forum waar een stuk of 10 vrouwen 'hun eigen plan wel even trekken' en waar hoogstwaarschijnlijk nog geen 10% daadwerkelijk in deze situatie gezeten heeft. Dus die kunnen makkelijk op internet hun mening verkondigen, net als jij.
[..]
Fixedquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Abortus plegen:
Recht van spreken:
Man: 0%, Vrouw: 100%
Alimentatie betalen:
Man: 100%, Vrouw: 0%
Stelletje part-time feministen.![]()
Enkel pleiten voor regels en wetten als je er zelf voordeel door geniet.
Tijd voor een defeminalisering van de Nederlandsche samenleving.
Als jij denkt dat ik alle vrouwen kuthoeren vind moet je maar goed lezen. Ik leg de schuld bij de wetten, en de vrouwen die daar misbruik van maken door de man zijn rechten denken te mogen ontnemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:07 schreef Seven. het volgende:
Hoe dan ook, dit topic is dankzij wenfer en redbullkid verzandt in een 'alle vrouwen zijn kuthoeren' topic. Arme heren toch.. Slaap lekker!
Lees hierboven, mannen kunnen een dna-test, bezoekrecht en ouderlijk gezag afdwingen bij de rechter.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik alle vrouwen kuthoeren vind moet je maar goed lezen. Ik leg de schuld bij de wetten, en de vrouwen die daar misbruik van maken door de man zijn rechten denken te mogen ontnemen.
Maar ja, de meeste vrouwen zijn inderdaad egoistische kuthoeren ja. Maar dat is mij niet te wijten denk ik.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:15 schreef Redbullkid het volgende:
Maar ja, de meeste vrouwen zijn inderdaad egoistische kuthoeren ja. Maar dat is mij niet te wijten denk ik.
Nope mijn ouders is niks te wijten, althans ik ben bewust op de aarde gezet. Beiden hebben destijds gezegd er beiden voor te gaan samen. En 1 is dit niet nagekomen, jij mag raden welke partij dit geweest isquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het punt dat je hier maakt dat je ouders jou beter in goed overleg hadden kunnen laten aborteren omdat ze toch uit elkaar gingen en hun leven niet aan jou konden geven.
Edit: kon het niet laten, sorry.. maar opdat je maar beseft dat deze zaken niet zwart-wit zijn, dat situaties voor ouders veranderen en dat een gelukkige veilige jeugd van veel meer zaken afhangt dan een moeder die de juiste keuzes maakt.
Als de man in kwestie genoeg kapitaal bezit om een goede advocaat in te huren inderdaad. En dan moet je alsnog veel mazzel hebben. Het gaat hier niet om bezoekrecht. Het gaat om de gedachte alleen al de man er buiten te laten. Het kind zijn welzijn onder die van jezelf te plaatsen, dit kan ik niet begrijpen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Lees hierboven, mannen kunnen een dna-test, bezoekrecht en ouderlijk gezag afdwingen bij de rechter.
Misschien moeten we in Nederland ook het recht tot abortus instellen tot maximaal achttien jaar na de geboorte, kunnen onzekere vrouwen die het toch niet zo goed bevalt allemaal en meer tijd aan zichzelf willen besteden weer lekker britschen met de dames.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nope mijn ouders is niks te wijten, althans ik ben bewust op de aarde gezet. Beiden hebben destijds gezegd er beiden voor te gaan samen. En 1 is dit niet nagekomen, jij mag raden welke partij dit geweest is).
Moet je nagaan als je bewust op de aarde gezet word terwijl je ouders weten dat je in een kutsituatie terrecht komt. Nou ja, dat je moeder je op een klotewereld gezet hebt met een klotestart. Nou ehm,, bedankt ma. Ik zou zelf liever niet geboren worden, dan bewust in een kutsituatie gestopt worden. Een kind heeft recht op liefde van beide ouders. Hoe zou jij je voelen als je wist dat jouw ouder niks van je wilt weten? Ik zou me erg kut voelen
. Maar de meeste vrouwen denken alleen aan hun eigen lichaam, en zadelen liever het kind met het probleem op dan hun zelf.
Als ik moet kiezen tussen zelf een kutleven hebben, of dat ikzelf een kutleven zal hebben en mijn kind ook zou ik het weten. Ik zou zelf die kogel vangen.
Ja, maar niet vergeten. Wij zijn zielig omdat wij vinden dat wij als man ook rechten mogen hebbenquote:
Sommige posters in dit topic moeten met terugwerkende kracht geaborteerd wordenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Misschien moeten we in Nederland ook het recht tot abortus instellen tot maximaal achttien jaar na de geboorte, kunnen onzekere vrouwen die het toch niet zo goed bevalt allemaal en meer tijd aan zichzelf willen besteden weer lekker britschen met de dames.
Ik ben niet gelovig maar ik hou er zo mijn eigen principes op na. Tienermoeders moeten of lekker gaan zorgen voor het kindje of het kindje afstaan aan derden. Nu heerst er een beetje zo'n akelig 'als ik zwanger raak, kan ik altijd nog abortus plegen'-sfeertje. Gewoon je verantwoordelijkheid nemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:23 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja, maar niet vergeten. Wij zijn zielig omdat wij vinden dat wij als man ook rechten mogen hebben.
Ben jij trouwens gelovig dude? Dat je tegen abortus bent? Sta je er ook zo tegenover als bijvoorbeeld vader en moeder 16 zijn ofzo?
Dat vraag ik me af
Die reactie wel, ik hoop dat je hem niet persoonlijk opvatte.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:24 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Sommige posters in dit topic moeten met terugwerkende kracht geaborteerd worden. Voorderest is het een troll hoop ik toch? xD
Hmm wel een interessante gedachte. Zelf ben ik er ook geen fan van hoor. Zou het kind hoe dan ook willen houden omdat ik alle middelen heb om er zeker voor te zijn dat het kindje gelukkig wordquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Die reactie wel, ik hoop dat je hem niet persoonlijk opvatte.![]()
![]()
Ik ben tegen abortus of het nou voor 3 weken, na weken, voor 3 maanden, na drie maanden of voor 18 jaar gebeurt.
Gelukkig heb ik mij tot nu toe verre van lelijke labiele vrouwen weten te houden. Sowieso ruik ik op kilometers afstand of een vrouw er feministische hobby' op na houd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Hmm wel een interessante gedachte. Zelf ben ik er ook geen fan van hoor. Zou het kind hoe dan ook willen houden omdat ik alle middelen heb om er zeker voor te zijn dat het kindje gelukkig word. Maar ik gun hem/haar wel een moeder die aan meer kan denken dan aan zichzelf. Zou me echt eeuwig schuldig voelen als ik een kind verwek bij iemand die zo respectloos met anderen omgaat.
Maarja, zo zijn er ook mannen die er zo mee omgaan. Alleen hebben wij de afgelopen jaren geleerd een vrouw te respecteren, helaas is het andersom zelden het geval. En word er al snel gezegd dat wij als man geen respect voor de vrouw hebben. Terwijl ze zelf helemaal geen normen en waarden lijken te kennen. Gelukkig weet ik dat in R&P veel labiele vrouwen rondhangen die als een kip zonder kop kakelen en hun eigen hypocrisie niet inzien. Zonde. Ook lastig als juist die mensen zeggen dat mannen alleen op uiterlijk afgaan. Terwijl bij deze mensen hun innerlijk zo verrot is als een rotte appel. Dan blijft er vrij weinig over buiten het uiterlijk.
Maar ach, het is in elk geval hun lichaam. En enkel hun leven. Wat weten wij gevoelloze mannen er nou van. Waar we het lef vandaan halen invloed te hebben op ons kind wat direct ook gevolg heeft voor ons leven. Alleen omdat het in haar lichaam zit. Alsof een man een kind van zo'n secreet wilt hebben, of je als kind zo'n moeder wilt hebben.
Ik zou me in elk geval diep schamen als ik zo'n instelling zou hebben en dit zou overdragen aan mijn kind
Onmogelijk. Kan je zelfs vertellen dat als een vrouw de geboorte van een kind verzwijgt voor je en naar het buitenland gaat of whatever. En je komt erachter, dat je een vrouw dan alsnog niet strafrechtelijk kan laten vervolgen. Zo gek is het in dit land. Moet je andersom eens doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:43 schreef wenfer2 het volgende:
Kan je als man ook gewoon de voogdij opeisen van je kind als de vrouw tracht abortus te zullen plegen. Lijkt mij wel stoer als een man dit juridisch doorzet.
als man een kind verzwijgen van de moeder?... dat lijkt me best apartquote:Op woensdag 12 juni 2013 02:48 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Onmogelijk. Kan je zelfs vertellen dat als een vrouw de geboorte van een kind verzwijgt voor je en naar het buitenland gaat of whatever. En je komt erachter, dat je een vrouw dan alsnog niet strafrechtelijk kan laten vervolgen. Zo gek is het in dit land. Moet je andersom eens doen
Het ontvoeren van een kind.. Want in principe is dat hetzelfde, alleen dan een stapje erger. Ben je echt zo'n mongool? Of wilde je gewoon bijdehand doen?quote:Op
woensdag 12 juni 2013 07:47 schreef Re het volgende:
[..]
als man een kind verzwijgen van de moeder?... dat lijkt me best apart
Ook vraagt TS:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:20 schreef zara05 het volgende:
Ik ben benieuwd wat anderen vinden of zouden doen. Stel je hebt een paar keer seks gehad met een date, je bent zo dom geweest om het zonder condoom te doen omdat je de pil slikt en ondanks dat je de pil slikt toch zwanger wordt. Hier kom je 4 weken nadat je geen contact meer hebt gehad achter. Een zwangerschapstest laat zien dat je op 6 weken zit.
Heeft de man dan het recht om het te weten of is het beter om te verzwijgen omdat het waarschijnlijk een abortus wordt?
En zou je in zo'n situatie het kind willen houden ondanks dat je geen contact meer hebt met de vader, nog thuis woont en nog studeert? Wat zijn de kansen voor een kind om zo op te groeien zonder een fijn gezin en eventueel vader?
Volgens mij heeft dit voorval je mening enorm gevormd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:00 schreef Redbullkid het volgende:
Voor de vrouwtjes die mij als harteloos bestempelen. Mijn neef heeft een keer een ongelukje gehad, en hij wilde het kind houden. Zij wilde abortus doen, en zei ze hem ook. Hij wilde dit niet, en had uiteindelijk pech. Later bleek dat ze geen abortus durfde te doen en was verhuisd (iedereen was in de veronderstelling dat ze dit gedaan had). Tot hij er 5 jaar later achter kwam dat hij een dochter van 5 had rondlopen en mevrouw het voor zichzelf gehouden had.
Natuurlijk hebben mannen wel gevoel en het is zijn kind. Maar wat wil je dan? Als zij geen kind wil en hij wel.. wat zou dan de oplossing zijn? HAar 9 maanden dat kind laten dragen + de rest omdat papa zo graag papa wil worden?quote:Waar de man 50% aandeel in heeft en als ik de meerendeel van de vrouwen mag geloven 0% inspraak in heeft. Lekker eerlijk, vind jij het leuk als iemand over jouw lot en jouw kind beslist en jij daar 0% inspraak in hebt? Nee je kent deze situatie niet, want jij bent een vrouw en bent overbeschermd door de wet.
Maar het is immer haar kind alleen en haar lichaam, en mannen hebben toch geen gevoel en recht toch? Want het is immers een vrouw haar lichaam, dusja een man moet gewoon zijn bek houden.
In R&P lees je toch vooral verhalen van mannen die zich ''gestrikt'' voelen als een meisjequote:Op woensdag 12 juni 2013 09:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het ontvoeren van een kind.. Want in principe is dat hetzelfde, alleen dan een stapje erger. Ben je echt zo'n mongool? Of wilde je gewoon bijdehand doen?
Soms vraag ik me af wat ik nog in R&P te zoeken heb met al die feministen en downies hier
Andersom dan? Hem de rest van zijn leven opzadelen met een kind die hij niet wilt of erger waar hij helemaal niet aan toe is? Meningen zijn erover verdeeld. Het is eng in een situatie te zitten waar een ander de rest van jouw leven bepaaldquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit voorval je mening enorm gevormd.
Begrijpelijk, want het is een kutstreek. Maar je lijkt nu wel redelijk anti-vrouw te zijn geworden
[..]
Natuurlijk hebben mannen wel gevoel en het is zijn kind. Maar wat wil je dan? Als zij geen kind wil en hij wel.. wat zou dan de oplossing zijn? HAar 9 maanden dat kind laten dragen + de rest omdat papa zo graag papa wil worden?
je hebt het over het verzwijgen van een geboorte knurft en ik zou nog een keer proberen mij en de users hier uit te schelden ... dan hoef je je idd geen zorgen meer te maken wat je hier te zoeken hebtquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het ontvoeren van een kind.. Want in principe is dat hetzelfde, alleen dan een stapje erger. Ben je echt zo'n mongool? Of wilde je gewoon bijdehand doen?
Soms vraag ik me af wat ik nog in R&P te zoeken heb met al die feministen en downies hier
you could have fooled mequote:Op woensdag 12 juni 2013 09:22 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
In elk geval ben ik geen anti-vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |