In vergelijking met andere subfora mag je hier veel. Die vrijheid geven pol-mods ons.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
du_ke is en was gelukkig niet zo 'laissez-faire' ten aanzien van discriminatoire uitspraken. Hij (GSbrder) heeft een beetje een rare visie van de werkelijkheid.
Daarom zit ik er ook nog, ik maak geen gebruik van m'n chille blauwe kleur om dames te hosselen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan dat als mod?
Ben je bang dat ik je privacy zal schenden, arme jongen?
Machtsgeil mannetje zou ik mezelf niet noemen en geen admin hoeft bang te zijn dat ik probeer chicky's te husselen met een blauw kleurtje. Waar praten we over.
Fok is een mooi voorbeeld van het feit dat mijn hellend vlak-argumentatie klopt. Dus daar valt niets op af te dingen. Jij bent iemand van 'laat ze maar de meest verschrikkelijke dingen roepen', want ja het is soms 'grappig'. Zo werkt dat dus niet in de echte wereld. Misschien in lolbertarieland - waar iedereen elkaar in vrede uitscheld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag geen lelijke dingen meer over de frontpage zeggen, daar krijg ik notes voor. Overigens pas jij de hellend vlak-argumentatie erg goed toe en ben ik inderdaad van mening dat de attitude van "nou nou, erg hoor, dat mag je niet zeggen" averechts werkt.
Nee, maar ik weet dat een heleboel mensen niet met macht kunnen omgaan, ik heb geen zin in dezelfde klucht als in de afgelopen weken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan dat als mod?
Ben je bang dat ik je privacy zal schenden, arme jongen?
Chicky's hosselen niet, jij hebt namelijk wél een seksleven, maar machtswellust kan je natuurlijk ook op andere manieren bevredigen. En ik heb geen behoefte dat de gezellige sfeer die tegenwoordig in POL hangt wordt vergalt omdat iemand zo nodig de mod wil uithangen.quote:Machtsgeil mannetje zou ik mezelf niet noemen en geen admin hoeft bang te zijn dat ik probeer chicky's te husselen met een blauw kleurtje. Waar praten we over.
Nee. Recentelijk Schippers gestemd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar nu serieus: je bent niet echt lolbertariër hè?
Wie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Recentelijk Schippers gestemd.
*duikt weg*
Je weet meer dan ik?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En die vieze plaatjes achter de schermen zeker?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Recentelijk Schippers gestemd.
*duikt weg*
Edith Schippers.quote:
Het zou je sieren je collega daar ook op aan te spreken. Ohnee, dat mag niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef 99.999 het volgende:
Oh en Remlof, hoe vaak heb ik je al, meer en minder vriendelijk, verzocht te kappen met dat volstrekt achterlijke gedrag van je?
Kunnen we ook geven, dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In vergelijking met andere subfora mag je hier veel. Die vrijheid geven pol-mods ons.
Hahahahaha, vanmiddag was hij nog van mening dat hij een voorbeeld was hoe de rest van de SC zich ook zou moeten gedragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef 99.999 het volgende:
Oh en Remlof, hoe vaak heb ik je al, meer en minder vriendelijk, verzocht te kappen met dat volstrekt achterlijke gedrag van je?
Iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef TitusPullo het volgende:
Mutant heeft gelijk. Ik zeg dat niet eens om te stoken.
Als die mij te ver gaan spreek ik ze daar achter de schermen op aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zou je sieren je collega daar ook op aan te spreken. Ohnee, dat mag niet.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef robin007bond het volgende:
Overigens, leuk dat je ook "mens0n" misbruikt, Auti.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als die mij te ver gaan spreek ik ze daar achter de schermen op aan.
Dat zou wel goed zijn voor mijn rust, een lege SCquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahahaha, vanmiddag was hij nog van mening dat hij een voorbeeld was hoe de rest van de SC zich ook zou moeten gedragen.
Vaak ga ik dan door tot ik een paar spankings krijg, voor de lekkerheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als die mij te ver gaan spreek ik ze daar achter de schermen op aan.
Ja, dat is hip geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef robin007bond het volgende:
Overigens, leuk dat je ook "mens0n" gebruikt, Auti.
Vertel, in hoeveel gevallen zijn er moslims afgetuigd door Fok!-leden die elkaar ophitsten op het internet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fok is een mooi voorbeeld van het feit dat mijn hellend vlak-argumentatie klopt. Dus daar valt niets op af te dingen. Jij bent iemand van 'laat ze maar de meest verschrikkelijke dingen roepen', want ja het is soms 'grappig'. Zo werkt dat dus niet in de echte wereld. Misschien in lolbertarieland - waar iedereen elkaar in vrede uitscheld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |