quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef Rewimo het volgende:
Met nog even een speciaal welkom voor Tess
ik was druk aan het googlen natuurlijk, waaruit eigenlijk bleek dat het enorm varieert. vooralsnog uit het zich bij selene dus eigenlijk alleen via zwieberig lopen, waardoor ze gewoon veel valt, onhandig overkomt, veel blauwe plekken, dat werk. zijzelf heeft nu eigenlijk nergens last van. als ze valt staat ze op. meestal heeft ze zich dan volgens eigen zeggen geen zeer gedaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben wel een beetje hyperdebiel simmu
Wat wil je weten?
Ik liet Tobias onder mijn arm doorzwemmen, direct onder het oppervlakte. Daarna steeds mijn arm wat verder onder water gedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef Nijna het volgende:
Kleuter is bezig voor haar A diploma zwemmen, sinds anderhalve week zwemt ze met kleren aan, gaat eigenlijk gewoon goed. Het duiken en dan door het gat gaat al steeds wat wisselend, maar vandaag kreeg ze het niet voor elkaar.
Ze was in tranen vertelde juf en ze kon er niet achter komen wat er nou was.
Dat laatste is mij ook niet gelukt, het enige wat ze zei was: "ik ging steeds drijven en toen kon ik het niet".
Maar goed, advies van juf om zelf te oefenen. Dat had ze ook tegen M gezegd en die zegt nu dat ze helemaal niet meer naar zwemles wil als we niet gaan oefenen zelf...
Dus toen papa zei dat hij niet naar het zwembad kon omdat hij dienst heeft was het paniek dus.
(We gaan meestal met zn 4-en, het lukt mij niet om allebei de meiden tegelijk mee te nemen, maar ik kan dus best met kleuter alleen).
Dus iemand nog suggesties om spelenderwijs wat te oefenen?
Of andere tips?
Aah, da's lief!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
In aquarena kun je oefenen met het gat. En met diplomazwemmen moet ze zonder kleren door het gat dus ook zonder oefenen. Meike zegt: je moet denken dat er snoepjes achter het gat liggen ;-)
tess zou ook graag willen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wou dat dat hier ook kon, lars staat te trappelen. Maar hier zeggen ze dat dat niet kan omdat ze dan niet verzekerd zijn. Maar als t kan, en ze vindt t leuk, waarom niet!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:57 schreef Moonah het volgende:
hij baalt ervan dat hij nu tussendoor niet meer kan gaan staan.
goedzo!!quote:Gelukkig al wel weer een diploma volgende week: na het dolfijndiploma nu op voor het haaiendiploma. Kind is zo trots als een pauw!
als je recreatief gaat zwemmen, is het in de meeste zwembaden niet toegestaan om zonder diploma in het diepe te komen, ook niet onder begeleiding.quote:Op zondag 16 juni 2013 08:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat raar dat dat niet mag..hier hebben de kinderen vanaf de eerste zwemles alleen de beschikking over het diepe.
Wellichtdat er geen haan naar kraait, zolang alles goed gaat. Mocht een kind echter een ongeluk hebben op school en dat kind is jonger dan 3 jaar 10 maanden of was al vaker dan 5 hele dagen of 10 halve dagen oefenen, dan ben je vast de pineut.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef Fannetje het volgende:
Ik zou het gewoon doen hoor Spring.
Op de school waar ik werk mogen kinderen die de eerste drie weken van het schooljaar jarig zijn gewoon meteen na de vakantie starten. Mag officieel niet maar we scharen het gewoon onder 'oefenen'. En er kraait werkelijk geen haan naar hoeveel dagen je een kind laat oefenen.
In de link die ik plaatste, staat dat het de school vrij staat om ze anders in te delen (minder vaak dan 10 halve dagdelen) of om uberhaubt geen wenfase te hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:49 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wellichtdat er geen haan naar kraait, zolang alles goed gaat. Mocht een kind echter een ongeluk hebben op school en dat kind is jonger dan 3 jaar 10 maanden of was al vaker dan 5 hele dagen of 10 halve dagen oefenen, dan ben je vast de pineut.
Ik vind het maar raar, dat het zo verschillend wordt gehandhaafd. Ons overbuurmeisje ging ook al een tijdje halve dagen naar school. En haar vader zei, dat het geen probleem was met de verzekering omdat het hetzelfde gebouw is als de creche. Dat is bij de school van mijn zoon ook het geval en toch mocht hij niet eerder wennen.bij ons doen ze dus ook maar 3 dagen wennen, waarvan 2 halve en een hele, daar wordt niet vanaf geweken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |