Lange film als hij een week of 2 duurdequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik keek een week of 2 de film, best vermakelijk![]()
En Dunya is lekkel
Geledenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Lange film als hij een week of 2 duurde
En zonder rijbewijs, maar zolang ze je niet pakken is er niets aan de handquote:
Dat was toen nog niet he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En zonder rijbewijs, maar zolang ze je niet pakken is er niets aan de hand
Zonder het peroxidekapsel is Desie (Eva van de Wijdeven) stukken mooier. Maar Maryam is prachtig jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit ja. Dunya is de enige reden dat ik het kijk. Maryam Hassouni
[ afbeelding ]
Ze zijn beide inderdaad goed geefbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Zonder het peroxidekapsel is Desie (Eva van de Wijdeven) stukken mooier. Maar Maryam is prachtig ja
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit ja. Dunya is de enige reden dat ik het kijk. Maryam Hassouni
[ afbeelding ]
Al tien jaarquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Oh nu weten we eindelijk wat voor werk die moeder doet.
Spargo
Gemistquote:
Yep.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
Die vent bij het modellenbureau was toch Jack Wouterse?
Mijn moeder heeft nooit iets gezegd over zand overal tussen. Ik zou dat supergenant hebben gevonden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die moeder is cool.
Wie moet dat dan doen?
Doe effe normaal ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:08 schreef dikkedaniel het volgende:
Maryam Hassouni fok-rape organiseren?
Het is al 10 jaar oud zoiets, dus ik denk dat dat het is inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Misschien is het die kleding dan, ik weet het niet
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 hertentamen maar dat is pas 5 juli
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]Ik las: herten tamen en dacht, wat is dat.
En ik ben jaloers
Ach ik ben vrijdag vrij, oh wacht, dan wordt het kutweerquote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]sorry. Over een aantal jaar ga ik ook het loonslavenleven in.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik ben vrijdag vrij, oh wacht, dan wordt het kutweer
die is nu al over de 50quote:
tuurlijk, de NoordZuidLijn bestond toen al, of je je neemt bus 34 bij CSquote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met de metro van de bijlmer naar noord?
Sinds wanneer rijdt er een metro in Noord?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk, de NoordZuidLijn bestond toen al, of je je neemt bus 34 bij CS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe bij Baantjer klopte het ook nooit.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef donald_dick het volgende:
Joh, buiten is Noord, ze zit in de Bijlmer op school en de woning van Duyna staat in West
omdat je al blind bent als je nog 30 procent gezichtsvermoge hebtquote:Op maandag 17 juni 2013 19:18 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou je als blinde het licht aan doen... voor de hond?
Ahaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat je al blind bent als je nog 30 procent gezichtsvermoge hebt
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Kijk zo horen reacties te zijn in de klas, niet dat slappe gedoe bij Spangas.
ik nietquote:
Oh ik dacht dat jij ook keek.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik ook nietDie nieuwe mensen zijn schijtirritant
Jaja je familie, jij zelf zeker.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef donald_dick het volgende:
weet je dat ik nog familie heb met precies dezelfde inrichting
uiteraard, volledig roze enzoquote:
Ja dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Als je de hele dag over roken gaat lezen krijg je er nog meer trek in.
Ja tegenwoordig staan ze buitenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef Paxcon het volgende:
ironisch, die rokende vrouw en hoestende man
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig staan ze buitenmet zo'n karretje met infuus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef alors het volgende:
Ik dacht het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef alors het volgende:
Klootzak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, volendammers zijn het ergstquote:
De Marker klederdracht ziet er wel mooier uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, volendammers zijn het ergst
Na het derde seizoen denk ik, dat begint morgen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:23 schreef donald_dick het volgende:
nou wanneer gaan ze de film uitzenden
He? Hebben we al twee seizoenen gezien nu? Het waren helemaal niet zoveel afleveringen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Na het derde seizoen denk ik, dat begint morgen.
Ja, elke seizoen heeft 8 afleveringen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Hebben we al twee seizoenen gezien nu? Het waren helemaal niet zoveel afleveringen.
Oh zo weinig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, elke seizoen heeft 8 afleveringen.
ik ga hem weer kickenquote:
was dat maar waarquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, elke seizoen heeft 8 afleveringen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
6 zelfs maar. Maar morgen of overmorgen komt Theo Maassen dus
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De enige reden dat ik hier naar kijk
Eindelijk. Hopelijk direct dat ie bij het voetbalveldje staat te kijken met zo'n accent uit Eindhoven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
6 zelfs maar. Maar morgen of overmorgen komt Theo Maassen dus
koeltuurquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:12 schreef Paxcon het volgende:
Waarom je haar verfen als je toch altijd zon ding op hebt
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Wel met Desie. Niet met die zandhoeren.
Nee nog maar 5.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zoveel afleveringen komen er nu niet meer toch?
Dance Academyquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Dus volgende week is al weer de laatste weekWat zou er hierna komen dan?
Oh het is een serie, ik dacht een talentenjacht met kinderen (daar houd ik niet zo vanquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dance AcademyOok een jeugdserie (Australisch) over een balletschool, maar het is helemaal niet suf zoals je misschien zou denken.
Ja H2O was ook tof ja, dit vind jij ook wel leuk denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh het is een serie, ik dacht een talentenjacht met kinderen (daar houd ik niet zo van). Maar een serie is leuk, ik keek Fame vroeger ook altijd
Australische series zijn meestal wel leuk, poosje terug H2O gevolgd (over zeemeerminnen), toffe serie.
Eind volgende week maar eens een topiekje maken danquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja H2O was ook tof ja, dit vind jij ook wel leuk denk ik.
Als ik er tijd voor heb kijk ik wel. Ik heb denk ik alle aflevering wel een keer gezien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je ook? Of kom je alleen maar dit even melden
Ik had het nog nooit gezien, leuke seriequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor heb kijk ik wel. Ik heb denk ik alle aflevering wel een keer gezien.
Maar om 18:55 ben ik nog niet thuis dus ik moet helaas overslaan
Ik begrijp wel waarom hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
haha ik als jongen heb ook h2o gekeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |