SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Net seks gehad?quote:
quote:
Jij hield niet van seksquote:
ohhhh, coitus!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsgemeenschap
Of bijslaapquote:
Bedankt Aldo. Ik zal me er eens in verdiepen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsgemeenschap
zo diep mogelijk is mijn adviesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt Aldo. Ik zal me er eens in verdiepen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo diep mogelijk is mijn advies
De volle 35 cm toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo diep mogelijk is mijn advies
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ben aziatisch he? Dan krijg je dat.
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef bijvoorbeeld, heeft 40 cm slap hangen.
vandaar dat ie altijd flauw valtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef bijvoorbeeld, heeft 40 cm slap hangen.
Wat is dezen?!quote:
ik hoop dat ik dat soort medicijnen nooit hoef te slikkenquote:
En die noem je allemaal Huppel?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat soort medicijnen nooit hoef te slikken
ik zit met een bak ijs op schoot, en heb straks een tentamen die ik móet halenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
De zon schijnt in mijn rvs kookstel en doet mij verblinden bij het koken. Hoe irritant
/Firstworldproblems
Heerlijk. Ik moet nog maar de kapperquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef rival het volgende:
nog 8 minuten en dan heb ik weer een vrije avond.
/Noproblems
ik weet nog niet wat ik ga doen.... iig niet koken want heb niks uit de vriezer gehaald vanmorgen en heb niks vers liggen....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik moet nog maar de kapper
Lopen de dikke duitsers is in de weg?quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Lopen de dikke duitsers is in de weg?
In dat geval: roep om dat de braadworsten gratis zijn in het restaurant.
Goed bezig!!quote:
ik vandaag ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:20 schreef Fera het volgende:
Ik las per ongeluk op FOK! een GoT spoiler.
I will never forget.
Jij kijkt elke dag GoTquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:25 schreef rival het volgende:
[..]
ja dan kan je je beter elke avond vervelen
Seks. En whiskey. En een Mustang.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geweld en tieten, wat wil je nog meer?
OF WAT ANDERS?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:27 schreef Dqod het volgende:
DOE EENS EVEN RUSTIG HIER MENSEN!!!!11!!!1!!!!
moet je hierkomen en het nog eens zeggenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:27 schreef Dqod het volgende:
DOE EENS EVEN RUSTIG HIER MENSEN!!!!11!!!1!!!!
geen idee.. mijn kadetjes zijn heet :$quote:
wel weer een uur en 4 minuten die ik mij niet verveelde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij kijkt elke dag GoT?
Ik heb de afgelopen week mij nog geen een keer verveeld geloof ik
kom hier maar blijhoofd.. ben aan t "werken" ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:28 schreef rival het volgende:
[..]
moet je hierkomen en het nog eens zeggen
Whoohooquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:29 schreef rival het volgende:
[..]
wel weer een uur en 4 minuten die ik mij niet verveelde.
goed bezig
ik kijk wel uit, ben net weg van het werkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
kom hier maar blijhoofd.. ben aan t "werken" ja?
Oja want als ik GoT opzet heb ik ineens seks, whiskey en een mustangquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef rival het volgende:
[..]
daarom moet je GoT opzetten. dan heb jij het ook
Mijn hart zit toch niet bij mn billen malle jongen iksdeeeejjjjquote:
Heldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind is de kapster aan het hosselen![]()
Soms doe ik hele leuke dingen op mijn werk.. niet doorvertellenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, ben net weg van het werk
Ja dat weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn hart zit toch niet bij mn billen malle jongen iksdeeeejjjj
die zit in mn ringteen :$
ja, recht voor je op de tvquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja want als ik GoT opzet heb ik ineens seks, whiskey en een mustang
sterktequote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms doe ik hele leuke dingen op mijn werk.. niet doorvertellen
maar ok nog ff de laatste loodjes![]()
Nou, vertel mij eens wat ik eraan heb als het alleen op tv is?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:35 schreef rival het volgende:
[..]
niet met zo'n negatieve blik op de zaken nee
Klein beetje van dat spul is nog wel okay, maar ze doen er altijd van die achterlijke bergen bij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is me gelukt op 2 ballen en een paar frietjes na. Die waren in die rode drap gevallen
Ik vind dat spul niet te vretenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klein beetje van dat spul is nog wel okay, maar ze doen er altijd van die achterlijke bergen bij.
Overigens zijn de balletjes en de sate wel het enige wat ik daar durf te eten.Die groenten ziet er altijd zo nasty uit.
geslaagd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind dat spul niet te vreten
Nee, daar ga ik ook niet aan beginnen. Sowieso; groenten
Even naar huis scheuren
Same here.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik vandaag ook
wel goed nieuwsmaar iets wat ik liever live mee wilde maken
Tofquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet bij de IKEA, ik ga 'm bij TotaalBed kopen.
Ja, maar die zijn niet meer vers ;$quote:
Uiteraard, even zomeropruiming houden.. Stuur ze morgen je kant op jawohl? Ze zijn gechipt, dus komt helemaal goed :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel![]()
Brb
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Kijk, dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, even zomeropruiming houden.. Stuur ze morgen je kant op jawohl? Ze zijn gechipt, dus komt helemaal goed :$
Yeahquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen vrij![]()
Donderdag halve dag en dan weekend
Morgen ga ik zelf ff naar de kapper denk ik
Wel handig; FBquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik zag mijn fb foto en de datum dat was dus al weer 3 maanden terug
Eergisterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed om te horen. Hoe laat kan ik ze verwachten?
Weet niet. Vraag me ineens af wat ik met mijn leven aan het doen ben enzo.quote:
Knuffffffffffffffffffffoooolllllquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Vraag me ineens af wat ik met mijn leven aan het doen ben enzo.
Alles lijkt ineens zo zinloos.
Alsin werk? Vrienden? Huis? Hobby's?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Vraag me ineens af wat ik met mijn leven aan het doen ben enzo.
Alles lijkt ineens zo zinloos.
Dank je.quote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knuffffffffffffffffffffoooolllll![]()
Alles komt goed schatje......
/MamaLola heeft gesprokenDankje
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank jeSorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herken het gevoel overigens wel. Maar als je er goed over nadenkt is het leven ook maar zinloos, ik bedoel, je doet je ding, je gaat dood en je bent vergeten.
Ik hoop dat dit je weer opvrolijkt.![]()
Ja, ik weet het even allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsin werk? Vrienden? Huis? Hobby's?
Dat soort momenten zijn klote ja, maar mijn ervaring is dat dat een periode is en weer zo over gaat (bijv. iets leuks doen met vrienden/afleiding zoeken).
Dat gevoel heb ik altijd, ja. Dat is het leven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Herken het gevoel overigens wel. Maar als je er goed over nadenkt is het leven ook maar zinloos, ik bedoel, je doet je ding, je gaat dood en je bent vergeten.
Ik hoop dat dit je weer opvrolijkt. [ afbeelding ]
<3quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het even allemaal niet meer.
[..]
Dat gevoel heb ik altijd, ja. Dat is het leven.
Maar het is nu even alsof niks me op kan vrolijken.
Zet je TV op nederland 1......quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het even allemaal niet meer.
[..]
Dat gevoel heb ik altijd, ja. Dat is het leven.
Maar het is nu even alsof niks me op kan vrolijken.
Pics ;$quote:
Waarheidquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Dqod het volgende:
Wow..![]()
![]()
Hier dan.. Om wat vrolijkheid terug te brengen in dit topic
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zet je TV op nederland 1......
De Allerslechtste echtgenoot...
Hmmmm aardbei hmmmmmmquote:
Ik zal jou eens likkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:51 schreef Dqod het volgende:
Ik wil een frambozenwaterijsje
Imma lick it goooooooooood
[ afbeelding ]
Kraampje buiten? Die zijn bij ons altijd erg goed en goedkoop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag aardbeien bij de IKEA. Ik durfde ze niet te nemen
Superaardbeien voor weinig!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag aardbeien bij de IKEA. Ik durfde ze niet te nemen
Nee in het restaurant. "Verse aardbeien". Uhu, zo zien ze er niet uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kraampje buiten? Die zijn bij ons altijd erg goed en goedkoop.
Nee, juist daarom kijk ik bijna geen tvquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef twi het volgende:
Zijn er echt nog mensen die films op de televisie kijken? Ik ga gewoon echt dood van de hoeveelheid reclame. En dat voor een oude Tomb Raider...
Hier ook, bij Intratuin en bij de bouwmarkt. Goddelijke zoete aardbeitjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kraampje buiten? Die zijn bij ons altijd erg goed en goedkoop.
Nat geworden :$quote:
Tijd dat Ali B ook eens naar de tv providers belt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef twi het volgende:
Zijn er echt nog mensen die films op de televisie kijken? Ik ga gewoon echt dood van de hoeveelheid reclame. En dat voor een oude Tomb Raider...
Hier ook zoiets, 3.50 volgens mij. Dat betaal je in de supermarkt al voor 1 bak en dan zijn ze niet eens zo lekker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook, bij Intratuin en bij de bouwmarkt. Goddelijke zoete aardbeitjes
2 bakken voor 4 euro meestal
Wat de neuk heeft AliB daarmee te maken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijd dat Ali B ook eens naar de tv providers belt.
Ik wil een pakket zonder al die onzin zenders, maar met alleen sport1, eredivisie live, discovery en 24kitchen.
Zullen wel dezelfde zijn. Ze zien er vrij Siamese tweeling achtig uit maar liever dat dan 4 euro per bakje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee in het restaurant. "Verse aardbeien". Uhu, zo zien ze er niet uit
Terug onder je steen vinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft AliB daarmee te maken?
3 euro voor 250 gramquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, 3.50 volgens mij. Dat betaal je in de supermarkt al voor 1 bak en dan zijn ze niet eens zo lekker.
Dunno, is wel aannemelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:59 schreef twi het volgende:
[..]
Zullen wel dezelfde zijn. Ze zien er vrij Siamese tweeling achtig uit maar liever dat dan 4 euro per bakje.
Aardbeien zijn dit jaar sowieso nauwelijks onder de 3 euro per bakje geweest...
24kitchen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijd dat Ali B ook eens naar de tv providers belt.
Ik wil een pakket zonder al die onzin zenders, maar met alleen sport1, eredivisie live, discovery en 24kitchen.
Dat zou je weten als je films op tv zou kijken!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft AliB daarmee te maken?
Niks met steen te maken; ik kijk gewoon haast geen tv zodat ik die reclames ook niet hoef te zienquote:
Pcies en dat doe ik niet, wamt reclames zijn stront irritantquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou je weten als je films op tv zou kijken!
Doe eens waar liever tegen de aardbeien. Dat zeggen de vrouwen toch ook niet tegen jou?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dunno, is wel aannemelijk.
Dan liever geen aardbeien, het moet er wel lekker uit zien
Kan me hier wel in vinden.. Kijk m'n films/series ook gewoon online/via torrentsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies en dat doe ik niet, wamt reclames zijn stront irritant
check hem hierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks met steen te maken; ik kijk gewoon haast geen tv zodat ik die reclames ook niet hoef te zien
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Doe eens waar liever tegen de aardbeien. Dat zeggen de vrouwen toch ook niet tegen jou?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Doe eens waar liever tegen de aardbeien. Dat zeggen de vrouwen toch ook niet tegen jou?
HBCquote:
Jij loopt ook over van geilheid hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
HBC![]()
Zou teder de liefde met haar bedrijven
Pciesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan me hier wel in vinden.. Kijk m'n films/series ook gewoon online/via torrents
Ik ga niet vrijwillig reclame kijkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
check hem hier
http://www.kidsenjongeren(...)ile-zonder-ansjovis/
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
HBC![]()
Zou teder de liefde met haar bedrijven
Nee, da's JHGL hoor :$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij loopt ook over van geilheid he
Wat is dat?quote:
Eerst teder, totdat Helena wild begint te worden.. Dan vastleggen, slaan, bijten ditdat alles.. Yes, there will be bloodquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eerst teder, totdat Helena wild begint te worden.. Dan vastleggen, slaan, bijten ditdat alles.. Yes, there will be blood
Die walgelijke nieuwe userquote:
Deze is best grappig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet vrijwillig reclame kijken
Oh jouw kloonquote:
Boeren kunnen prima staan.. Ze eten ook alleen maar wat ze kennen, dus ze kunnen m'n rug opquote:
Geen idee waar je t over hebt hoor ;squote:
Jij kunt mij helemaal niet houden als ik op je rug spring.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boeren kunnen prima staan.. Ze eten ook alleen maar wat ze kennen, dus ze kunnen m'n rug op
Schat, kom je op visite? We hebben een mooie nieuwe tafel!!quote:
Dan bestel ik wel een nieuwe :$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kunt mij helemaal niet houden als ik op je rug spring.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee waar je t over hebt hoor ;s
Mag haar niet
Het doet me pijn om dit te moeten zeggen, maar mijn god, wat een lelijk ding zeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, kom je op visite? We hebben een mooie nieuwe tafel!! [ afbeelding ]
De enige schaal die er ooit op zal staan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, kom je op visite? We hebben een mooie nieuwe tafel!! [ afbeelding ]
Disclaimer: plaatje even van inet geplukt
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
De enige schaal die er ooit op zal staan.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het doet me pijn om dit te moeten zeggen, maar mijn god, wat een lelijk ding zeg.
K maak d'r kapot.. KAPOT ZEG IK JE!!quote:
Ik heb ook weleens andere gezien, die gingen nog, maar dan nog verklaar ik je voor gek als je zo'n ding in je woonkamer als tafel gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
Die van hun is anders volgens mij. Ik was niet van plan om te gaan kijken
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En principes moet je altijd halstarrig aan vasthouden natuurlijk.
Ik laat t je ooit eens weten.. Hopelijk ergens ver voor de dag dat mijn rug het sowieso al begeeftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar kan ik dat doen? Ik wil ook graag een nieuwe
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En principes moet je altijd halstarrig aan vasthouden natuurlijk.
* Vinniiee zet op...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
K maak d'r kapot.. KAPOT ZEG IK JE!!
Zo en nu ben ik hier aan toe
Ik verklaar ze ook voor gek ja!! Maar ja, naar mij wordt natuurlijk niet geluisterdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens andere gezien, die gingen nog, maar dan nog verklaar ik je voor gek als je zo'n ding in je woonkamer als tafel gaat gebruiken.
Doe dat even voordat mijn rug nog verder aftakeltquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik laat t je ooit eens weten.. Hopelijk ergens ver voor de dag dat mijn rug het sowieso al begeeft
Ja, die van mij is ook niet meer geweldig hoor, true storyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe dat even voordat mijn rug nog verder aftakelt
Gheghe. Ik voelde 'm zondagavond wel zittenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
WHY HAVE YOU WAITED TO EMBRACE ME, MY DEAR? LALALALLAA
[..]
Ja, die van mij is ook niet meer geweldig hoor, true story
Haha awwwwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe. Ik voelde 'm zondagavond wel zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed.. Dat gaat niet altijd even fijn samen met het werk wat ik nu doe
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha awwww![]()
Nu beter dan?
Mijn rug schiet doorgaans bij het minste of geringste vleugje stress al helemaal vast..
Gelukkig stress ik nooooooooooooooooit natuurlijkNu is het wel iets beter ja, maar nu voel ik mijn schouders weer. Beetje verkracht gezeten op m'n werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed.. Dat gaat niet altijd even fijn samen met het werk wat ik nu doe
Bluh, dat is wel vervelendKusje op
Oh wacht ....
Nee, snap ik![]()
Waarom kreeg ik een aparte M.I?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu is het wel iets beter ja, maar nu voel ik mijn schouders weer. Beetje verkracht gezeten op m'n werk
Bluh, dat is wel vervelendKusje op
Oh wacht ....
Nee, snap ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik een aparte M.I?![]()
![]()
Nat geworden, alweer.. Oh wacht :$
Mja goed, tijd voor een massage weer dus..WHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Massage is wel een verrekte goed idee ja. Oh en that reminds me dat ik fysio al 2 dagen moet bellen![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik een aparte M.I?![]()
![]()
Nat geworden, alweer.. Oh wacht :$
Mja goed, tijd voor een massage weer dus..Dat wil Tamas vast wel doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja, eens in de zoveel tijd ga ik er weer eens heen en dan kan ik er weer ff tegenaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WHAHA!
Massage is wel een verrekte goed idee ja. Oh en that reminds me dat ik fysio al 2 dagen moet bellen
Vroeger had ik iemand die mijn rug regelmatig even kraakte. Nu niet meer, daar baal ik behoorlijk vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, eens in de zoveel tijd ga ik er weer eens heen en dan kan ik er weer ff tegenaan
Mja doorgaans voel ik me wel goed lately, dus t valt mee tegenwoordig
BELLEN VERDOMME!! HUP!!!
Gelukkig valt het bij jou wel meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, eens in de zoveel tijd ga ik er weer eens heen en dan kan ik er weer ff tegenaan
Mja doorgaans voel ik me wel goed lately, dus t valt mee tegenwoordig
BELLEN VERDOMME!! HUP!!!
Die gaat zo met d'r asser op me ploffen :$quote:
Jaaaaaa! Ik deed dat bij m'n ex altijd en zij bij mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger had ik iemand die mijn rug regelmatig even kraakte. Nu niet meer, daar baal ik behoorlijk van
Ja, nu wel.. Da's wel eens anders geweest, maar dat krijg je met een labiele persoonlijkheid ehquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig valt het bij jou wel mee
KAN NU TOCH NIET MEISJUH
Opvallend hoe weinig mensen dat echt kunnen!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die gaat zo met d'r asser op me ploffen :$
[..]
Jaaaaaa! Ik deed dat bij m'n ex altijd en zij bij mij![]()
Goeie ouwe tijd
Valt helaas weinig aan te doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nu wel.. Da's wel eens anders geweest, maar dat krijg je met een labiele persoonlijkheid eh![]()
IK ZAL JOU EENS MEISJUH
?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Royco1 het volgende:
BAM, ik ben Spiderman.
Dat kan gewoon geen toeval zijn.
Of anders een van je sletjes die wil.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die gaat zo met d'r asser op me ploffen :$
Zo moeilijk was het bij haar niet.. Op haar rug staan en kracht zettenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opvallend hoe weinig mensen dat echt kunnen!!
https://apps.facebook.com(...)940e745fba33145b#_=_quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
[..]
Of anders een van je sletjes die wil.
Ik doe zo'n what movie is your life test en er komt Spiderman uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
[..]
Nee, mijn rug werd gekraakt tijdens een knuffel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het bij haar niet.. Op haar rug staan en kracht zetten
Nja, zorgen dat er geen gedoe komt, maar dat voorkom je idd niet altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt helaas weinig aan te doen
KOM DAN MEISJUH
De keuze is reuze :$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
[..]
Oh da's ook wel handigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, mijn rug werd gekraakt tijdens een knuffel.
Ik ben er nog steeds niet achter wat de oorzaak is; hopelijk mijn bed. Die wordt binnenkort vervangenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, zorgen dat er geen gedoe komt, maar dat voorkom je idd niet altijd
JA IK KOM ZO, GEEF ME EVEN DE TIJD JA?
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe zo'n what movie is your life test en er komt Spiderman uit.
What movie is your LIFE?
Roy got spiderman.
you aren't always what you seem. people may think they know you but only those close to you know the real you. you are loveable but sometimes mysterious
Your movie is Cast Awayquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
"Your favorite movie?"
- 13 going on 30
- knocked up
- moulin rouge
- batman
Allemaal niet gezien
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Your movie is Cast Away
You spent your entire life on an island, surrounded with rocks.
Your only friend is a rock.
Fijn vooralquote:
Iedere keer als ik hem ingevuld heb, start ie weer opnieuw. Krijg geen antwoord dus :Squote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
https://apps.facebook.com(...)940e745fba33145b#_=_
Zozo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe zo'n what movie is your life test en er komt Spiderman uit.
What movie is your LIFE?
Roy got spiderman.
you aren't always what you seem. people may think they know you but only those close to you know the real you. you are loveable but sometimes mysterious
Weet ik.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Your movie is Cast Away
You spent your entire life on an island, surrounded with rocks.
Your only friend is a rock.
Het klopt nog ookquote:SPIDERMAN
Ik hoop voor je dat dat t dan is jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wat de oorzaak is; hopelijk mijn bed. Die wordt binnenkort vervangen
TSSS, SCHIET EENS OP MAN
Uhhuh, mis het soms ook welquote:
Spiderwoman kan vliegenquote:
Ik ga maar niet vertellen hoeveel ik hem mis.quote:
Spider-Woman is een loser die niks met spinnen te maken heeft en alleen die naam heeft gekregen zodat Marvel dat trademark had.quote:
Volgens mij heb je er al eens iets over gezegd ja, anyweeej, gelukkig heeft het geholpenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat t dan is ja
Mgoed, bij mij lag het dus nogal diep.. Iets met therapie ditdat alles.. Maar daar ga ik verder maar niet teveel over zeggen hier.. Prive/fok-kwestie
Heeft wel geholpen tho, dat mag wel gezegd worden
JONGE IK MOET EERST NOG M'N WAS IN DE DE WASMACHINE PLEUREN ZO EN DAN NOG DIT EN DAT EN ALLES
Oh ik haar niet btwquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga maar niet vertellen hoeveel ik hem mis.
Oe zoenenquote:
Juh, ben ik nog steeds heel blij mee iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er al eens iets over gezegd ja, anyweeej, gelukkig heeft het geholpen
TSSS, VROUWENIk zit al een paar uur met m'n motorbroek nog aan; normaal doe ik dat nooit /luiheid
TRY MEquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juh, ben ik nog steeds heel blij mee idd![]()
MET JE MOTORBROEKZAL JOU EENS IN DE WAS STOPPEN
Dan krimpt ie... dat zal em goed doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Juh, ben ik nog steeds heel blij mee idd![]()
MET JE MOTORBROEKZAL JOU EENS IN DE WAS STOPPEN
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan krimpt ie... dat zal em goed doen
quote:
Tss, vrouwen die niet kunnen wassenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan krimpt ie... dat zal em goed doen
Kan het wel.. Maar moet wel zeggen dat ik er een tyfushekel aan heb somehow, thoquote:
Zegt degene die nog thuis woont en zijn mama zijn wasjes draaitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Tss, vrouwen die niet kunnen wassen
Gheghe, herkenbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan het wel.. Maar moet wel zeggen dat ik er een tyfushekel aan heb somehow, tho
Als ik het kan laten doen, doe ik dat ook zeer zeker
JAAAAA BOHHH
Toevallig welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je zelf wel hoe een wasmasjien werkt jonguh
Neequote:
Tegenwoordig moet je heel wat presteren om het te laten krimpen imoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, herkenbaar
Even opzetten
[..]
Toevallig welEn niks laten krimpen ook nog
Valt ze je lastig Huppel?quote:
Mijn moeder liet me het zelf doen nadat ik een keer commentaar hadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zegt degene die nog thuis woont en zijn mama zijn wasjes draait
Weet je zelf wel hoe een wasmasjien werkt jonguh
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je heel wat presteren om het te laten krimpen imo
Hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder liet me het zelf doen nadat ik een keer commentaar had
En ook strijken.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn moeder liet me het zelf doen nadat ik een keer commentaar had
En ook strijken.
Ja! Ja! Hard ook aub!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt ze je lastig Huppel?Moet ik 'r voor je klappen?
Amen.. Ik vind het hatelijkquote:
Momentje.. Kan even tijdelijk stil worden hierquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen.. Ik vind het hatelijk
Mja, ik wil geen gekreukte blousjes dus het moet maar
[..]
Momentje.. Kan even tijdelijk stil worden hier!!!
Stil? Niks stil!! Ik wil de klappen horen!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Momentje.. Kan even tijdelijk stil worden hier!!!
Sorry, ik lag ineens knockout, heel raarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stil? Niks stil!! Ik wil de klappen horen!!
Dit gaat helemaal fout zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik lag ineens knockout, heel raar
Zo mee eensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
Strijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x infinity
Nog erger
Nav die test probeer je nu een spidermanpak te bestellen?quote:
Die heb ik toch al lang.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nav die test probeer je nu een spidermanpak te bestellen?
Ik moet ook nog iets hebben voor de bruiloft van mn broertje!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik toch al lang.
Nee, moet nog een nieuw pak voor de bruiloft van mijn maat.
Slaap lekker chickquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
zere ogen + douchen = slapen
truste schatjeslief zijn
Droom fijn wijffiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
zere ogen + douchen = slapen
truste schatjeslief zijn
LET'S DANCE, LET'S PARTYquote:
quote:
WINE MAWFAKKA'S!!!quote:
Uiteraarsmaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |