abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:33:27 #211
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_128044025
Morgen Breda - Amsterdam, Amsterdam Breda. Helaas niet de zelfde adressen. Passat en Captiva
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:52:02 #212
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_128044712
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef zazzel het volgende:

[..]

Jaa maar ik vind het eigelijk een beetje schraal als je als chauffeur navi gebruikt. Helemaal als de aanwijzigingen voorgelezen worden.
Het is in ieder geval professioneler dan met je telefoon aankloten. Plus dat het ze echt he-le-maal niks uit zal maken, als ze maar op tijd op locatie zijn. Zet inderdaad wel het geluid van de navi uit.
pi_128044840
Ook gesolliciteerd voor regio Utrecht nu ik eindelijk een HBO studie doe :) . Hopen dat ik snel gebeld wordt.
pi_128045968
Idd geluid uit. En met een auto van dat kaliber heb je wss een pijltje in het scherm voor je, zet je het grote scherm in het dashboard op de radio oid en niemand (behalve jij dan :P ) die ziet dat ie navi gebruikt.
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:11:49 #215
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_128048112
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Idd geluid uit. En met een auto van dat kaliber heb je wss een pijltje in het scherm voor je, zet je het grote scherm in het dashboard op de radio oid en niemand (behalve jij dan :P ) die ziet dat ie navi gebruikt.
Goeie;) Ik zie het maandag wel
pi_128057048
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef zazzel het volgende:

[..]

Jaa maar ik vind het eigelijk een beetje schraal als je als chauffeur navi gebruikt. Helemaal als de aanwijzigingen voorgelezen worden.
Mwaa niks mis mee, inderdaad geluid uit en beetje gezond verstand gebruiken :P. Altijd handig om het als backup gewoon aan te hebben. Ik ken meestal mijn routes wel maar de navi gaat vaak zekerheidshalve aan, tenzij het klanten zijn die ik vaker rijd met dezelfde bestemmingen.
pi_128073374
Storender als je een paar keer verkeerd rijdt, navi aan en gaan.
pi_128087150
Maandag Groningen - Lemmer in een Focus en Leeuwarden - Duiven in een Sprinter van het postbedrijf.
pi_128089395
Een gebutste sprinter naar het schadebedrijf zeker?
pi_128090084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef S-RS het volgende:
Een gebutste sprinter naar het schadebedrijf zeker?
Dat zit er dik in...
  zondag 23 juni 2013 @ 13:16:13 #221
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_128146523
Gisteren een mooie Valet Parking opdracht gehad, met mooie wagens. Onder andere een Rolls Royce Ghost, Maybach 57 Zeppelin, Fisker Karma, Bentley Continental GT Speed en Ferrari FF gereden. Veel BN'ers natuurlijk, maar ook heel weinig privéchauffeurs. Best raar, want normaal gesproken hebben gasten in een Maybach en Rolls natuurlijk een chauffeur. Vonden wij overigens niet erg ;)
pi_128146649
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:16 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren een mooie Valet Parking opdracht gehad, met mooie wagens. Onder andere een Rolls Royce Ghost, Maybach 57 Zeppelin, Fisker Karma, Bentley Continental GT Speed en Ferrari FF gereden. Veel BN'ers natuurlijk, maar ook heel weinig privéchauffeurs. Best raar, want normaal gesproken hebben gasten in een Maybach en Rolls natuurlijk een chauffeur. Vonden wij overigens niet erg ;)
dat is wel heel vet. ik wou hier net supertrots gaan vertellen dat ik binnenkort een touareg V10 TDI gaan rijden maar dat klinkt nu toch een beetje lame... :p
pi_128153315
Ik moet morgen een auto afleveren bij de blauwe in Groningen, volgens 9292 moet ik naar bushalte Roodehaan, maar ik zou niet weten waar die zit en ik zie hem ook niet op streetview. Normaal neem ik altijd de Gotenburgerweg maar dit keer sluit dat niet aan. Weet iemand hoe je het snelst bij die bushalte komt?
pi_128154742
https://maps.google.nl/ma(...)c,53.205236,6.626043

Dit is de halte waar je het over hebt. Ik ben daar nog nooit geweest en heb ook geen idee hoe je daar moet komen. Ik pak altijd narvikweg / gotenburgerweg. Je kan ook nog naar Groninge P3 lopen (is wel een stuk verder), vanaf daar vertrekt de citybus die vrij regelmatig rijdt.
  zondag 23 juni 2013 @ 17:05:37 #225
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_128156103
Bushalte Roodehaan bestaat niet meer. Doen wat Viezze zegt dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_128156654
Nog mensen die recent gesolliciteerd hebben bij easyway regio Utrecht? Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt voordat je reactie krijgt, omdat je op een wachtlijst wordt gezet.

Half juli ben ik officieel pas ingeschreven ook bij mijn hbo opleiding en heb dat bij mijn sollicitatie erbij gezet, hoop dat dat geen probleem gaat worden.

Twijfel ook om te gaan solliciteren bij autoreset, maar ik ben bang dat je daar alleen maar rommelbakken krijgt en de leuke auto's naar 65+ gaat, iemand van autoreset die dit weet?
pi_128158479
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:26 schreef Paskal. het volgende:
Nog mensen die recent gesolliciteerd hebben bij easyway regio Utrecht? Ben benieuwd hoelang het ongeveer duurt voordat je reactie krijgt, omdat je op een wachtlijst wordt gezet.

Half juli ben ik officieel pas ingeschreven ook bij mijn hbo opleiding en heb dat bij mijn sollicitatie erbij gezet, hoop dat dat geen probleem gaat worden.

Twijfel ook om te gaan solliciteren bij autoreset, maar ik ben bang dat je daar alleen maar rommelbakken krijgt en de leuke auto's naar 65+ gaat, iemand van autoreset die dit weet?
Bij easyway heb je volgens mij wel meer leuke auto's. En ik denk dat ze je toch pas zullen aannemen als je studenten ov geldig is. Als je per juli pas ingeschreven staat bij je opleiding, dan neem ik aan dat je pas in september van je studenten ov gebruik kunt maken voor het hbo (en als je van mbo komt heb je nu misschien nog ov, maar dat eindigt zodra je jezelf uitschrijft/diploma haalt). In de zomer krijg je dan dus geen korting, dus dan denk ik dat ze je toch niet laten rijden.
Waarschijnlijk schrijven ook mensen zich uit bij EW omdat ze klaar zijn met studeren, dus wellicht dat ze je snel bellen. Maar ze nemen natuurlijk ook niet iedereen aan lijkt mij. Er is geen oneindig aanbod aan werk.
.
pi_128159922
Nog 1 week stage, dan een week tentamens en dan vakantie, oftewel weer eindelijk ouderwets EW'en *O* *O*

Kan niet wachten :9
pi_128161665
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:28 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Bij easyway heb je volgens mij wel meer leuke auto's. En ik denk dat ze je toch pas zullen aannemen als je studenten ov geldig is. Als je per juli pas ingeschreven staat bij je opleiding, dan neem ik aan dat je pas in september van je studenten ov gebruik kunt maken voor het hbo (en als je van mbo komt heb je nu misschien nog ov, maar dat eindigt zodra je jezelf uitschrijft/diploma haalt). In de zomer krijg je dan dus geen korting, dus dan denk ik dat ze je toch niet laten rijden.
Waarschijnlijk schrijven ook mensen zich uit bij EW omdat ze klaar zijn met studeren, dus wellicht dat ze je snel bellen. Maar ze nemen natuurlijk ook niet iedereen aan lijkt mij. Er is geen oneindig aanbod aan werk.
Als het goed is kan je je ov laten overbruggen tussen je twee opleidingen in als het niet langer is dan vier maanden. Ik ga daarvoor morgen even bellen zodat ik zekerheid heb, indien dat niet het geval is trek ik mijn sollicitatie terug.
pi_128167395
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef Paskal. het volgende:

[..]

Als het goed is kan je je ov laten overbruggen tussen je twee opleidingen in als het niet langer is dan vier maanden. Ik ga daarvoor morgen even bellen zodat ik zekerheid heb, indien dat niet het geval is trek ik mijn sollicitatie terug.
Ik heb dat geprobeerd aan te vragen toen ik na het hbo wilde gaan doorstuderen aan de universiteit. Ik wilde toen in plaats van september (vanwege laat afstuderen) in februari starten. Werd direct afgewezen omdat zo'n "overbruggingsperiode" alleen mag als je van het mbo naar het hbo gaat of van mbo naar mbo. Ze hebben dat niet als je hbo / uni doet.
pi_128171235
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb dat geprobeerd aan te vragen toen ik na het hbo wilde gaan doorstuderen aan de universiteit. Ik wilde toen in plaats van september (vanwege laat afstuderen) in februari starten. Werd direct afgewezen omdat zo'n "overbruggingsperiode" alleen mag als je van het mbo naar het hbo gaat of van mbo naar mbo. Ze hebben dat niet als je hbo / uni doet.
Ik snap ook niet waarom een mbo-er die overstapt naar het hbo wel recht heeft op extra ov-jaren, terwijl een hbo-er die wo gaat doen hier geen recht op heeft. Hier valt nog wel wat op te bezuinigen voor de overheid. Ik kreeg toen ik 18 was en op het vwo zat ook geen ov-kaart. Laat ze gewoon met 5 jaar ov en 4 jaar stufi komen voor elke student in totaal, dus ongeacht niveau wisselingen tussendoor. Maar goed, daar gaat het hier niet over.

Hopelijk lukt het je die overbrugging aan te vragen!
.
pi_128172013
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:26 schreef Paskal. het volgende:

Dat van die auto's is trouwens onzin. Het gaat hun er gewoon om, om de ritten zo efficiënt mogelijk te combineren, volgens mij kijken ze niet eens naar de auto's maar puur naar de adressen. Ik heb zelf wel is een rit in een luxe uitgeruste Volvo v70 gehad, terwijl een senior collega dezelfde rit had in een uitgeleefd Iveco busje.

Dat je bij Easyway meer leuke auto's hebt lijkt me eigenlijk ook sterk, tenzij je PC bent.
pi_128174109
Volgens mij maakt het allemaal geen reet uit. Ik ben ook allang blij als het geen busje is :D

Dat gezegd hebbende bedenk ik me dat ik de hele zomer in busjes moet rijden _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door Viezze op 23-06-2013 23:21:44 ]
pi_128176919
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb dan dus geluk dat ik van het mbo naar het hbo ga. Ik ga morgen even bellen :) .
pi_128182793
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom een mbo-er die overstapt naar het hbo wel recht heeft op extra ov-jaren, terwijl een hbo-er die wo gaat doen hier geen recht op heeft. Hier valt nog wel wat op te bezuinigen voor de overheid. Ik kreeg toen ik 18 was en op het vwo zat ook geen ov-kaart. Laat ze gewoon met 5 jaar ov en 4 jaar stufi komen voor elke student in totaal, dus ongeacht niveau wisselingen tussendoor. Maar goed, daar gaat het hier niet over.

Hopelijk lukt het je die overbrugging aan te vragen!
Het is vrij logisch, als HBO'er ben je al hooggeschoold, daarna nog verder studeren is een "luxe".
pi_128185800
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:18 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Het is vrij logisch, als HBO'er ben je al hooggeschoold, daarna nog verder studeren is een "luxe".
Mbo-ers zijn ook nodig voor de maatschappij. Als iemand de ambitie heeft om na een vervolgopleiding, waarmee je ook aan het werk kan verder te leren, dan mag je daar best zelf wat meer aan bijdragen. Dat geldt dan voor zowel een mbo-er die verder wil, als een hbo-er die verder wil gaan, als een wo-er. Allemaal luxe posities.

Maar hoop eind van deze week eindelijk weer eens een ritje te doen. Hopelijk heb ik niet t/m vrijdag nodig voor m'n verslagen en papers :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Pizzabodem op 24-06-2013 11:23:16 ]
.
  maandag 24 juni 2013 @ 12:02:34 #237
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_128187823

Vandaag is groen :) Tot nu toe vooral spelers opgehaald bij diverse hotels en naar het speelveld gebracht. Prima vertoeven hier.
  maandag 24 juni 2013 @ 12:02:35 #238
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_128187824
Zowaar een ritje Amersfoort - Barneveld. Wat eerst Amersfoort - Amersfoort was... Daarna weer gebeld voor Amersfoort - Den Bosch maar die wist dan weer niet dat de rit veranderd was dus dat zou ik niet redden... Overigens nog bijzonderheden bij de veiling in Barneveld? Nog nooit geweest daar en extra informatie die ik heb gaat alleen over Amersfoort - Amersfoort
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_128188541
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:02 schreef Fiorano het volgende:
Zowaar een ritje Amersfoort - Barneveld. Wat eerst Amersfoort - Amersfoort was... Daarna weer gebeld voor Amersfoort - Den Bosch maar die wist dan weer niet dat de rit veranderd was dus dat zou ik niet redden... Overigens nog bijzonderheden bij de veiling in Barneveld? Nog nooit geweest daar en extra informatie die ik heb gaat alleen over Amersfoort - Amersfoort
Gewoon auto links voor de slagboom parkeren en melden in dat hokje.
  maandag 24 juni 2013 @ 12:32:40 #240
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_128188883
quote:
14s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gewoon auto links voor de slagboom parkeren en melden in dat hokje.
Thanks!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')