Dit is hem iddquote:Op maandag 17 juni 2013 16:18 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Staat er wel min of meer.
"Je dient je dan wel te houden aan wat de auto mag trekken, ongeremd danwel geremd."
Dus stel, aanhanger mag max 750kg zijn en je auto mag max 650kg ongeremd.
Dan mag je met die aanhanger rijden, mits je je aan het maximale gewicht van 650kg houdt.
Is er geen restaurantje ofzo in de buurt? Anders ff grasveldje waar je ff kan chillen, ook altijd goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:08 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zie net dat ophaaladres van de 2e auto aan de overkant bij afleveradres 1e auto zit. Zit alleen wel zo'n anderhalf uur tussen. Het wordt mooi weer, dus ga denk ik maar lekker rondje lopen ofzo.
Pak is nog net te doen toch s'avonds?[quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus ik moet vanavond chauffeuren. Wat doen jullie met deze pokkehitte, nog steeds strak in pak of wat meer 'losjes' gekleed?
Ik denk zelf dat ik de stropdas en jasje thuis laat.
Ik had vandaag ook geen tijd om easyway te bellen.
Jasje en stropdas mee genomen, hoefde van de klant iig niet. Als het minder warm is, zou ik het nog wel gewoon aan doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Pak is nog net te doen toch s'avonds?[
Ja volgens mij krijgen we iets van 25 cent per km als ik het me goed herinner!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:46 schreef Obama het volgende:
Jongens krijgen wij van EW een km vergoeding bij gebruik vd eigen auto?
Moet toch bijna 50 km rijden in mijn niet zo zuunige auto om voor EW te rijden.
Jep, we krijgen inderdaad wel iets....ben alleen vergeten om de hoogte te vragen net.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef Nielsiek het volgende:
[..]
Ja volgens mij krijgen we iets van 25 cent per km als ik het me goed herinner!
19 centquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef Nielsiek het volgende:
[..]
Ja volgens mij krijgen we iets van 25 cent per km als ik het me goed herinner!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |