abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128211528
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik ben wel eens op een rit gezet, die later gecanceld was omdat ik die niet mocht rijden omdat ik geen senior was. Dat werd mij toen verteld tenminste. Die ene uit Apeldoorn/Nieuwegein met de vervangende auto's was dat.
Oh zo zit dat dus. Inderdaad wel eens een opmerking gehoord in de trant van 'ja die zijn eigenlijk alleen voor senioren, maar nu komt het wel lekker uit zo'.

Maar ach voor mij is dat niet meer van toepassing. Morgen eerste ritje PC'en, 6:22 de deur uit :')
  maandag 24 juni 2013 @ 22:42:04 #252
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_128218473
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:05 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Prima bak, rijdt dat een beetje zo'n Evoque?

@Pizzabodem, verschil tussen een 13 in een dozijn MBO opleiding of een HBO opleiding en bijbehorende mogelijkheden is wel erg groot in tegenstelling tot HBO > WO, ik hoop dat ik je dat niet uit hoef te leggen ;)
De automaat slaat heel snel in z'n kick-down dus dat kan nog wel eens vervelend zijn. Verder is het echt een hele relaxte bak. Deze is ook nog full option, dus ik hou het prima uit hier. Wss morgen weer dezelfde evoque of een van de discovery's. Leuk project om voor te werken!
pi_128218513
Stond de automaat op de sport stand? Het moet toch wel anders kunnen :P
pi_128219480
Ik heb morgen een transport naar Meerkerk, voor de LM met het zwart/rode logo(?)
In de klantinfo staat dat ik het formulier 3x moet printen, staat alleen niet waarvoor. Ik neem aan 1 voor EW, 1 voor de LM in Meerkerk en de laatste dan, voor de klant? Kan iemand dit bevestigen?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_128220401
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef qua111 het volgende:
Ik heb morgen een transport naar Meerkerk, voor de LM met het zwart/rode logo(?)
In de klantinfo staat dat ik het formulier 3x moet printen, staat alleen niet waarvoor. Ik neem aan 1 voor EW, 1 voor de LM in Meerkerk en de laatste dan, voor de klant? Kan iemand dit bevestigen?
Die LM in Meerkerk vertikt het om kopietjes voor chauffeurs te maken :') . Vandaar dat ze verwachten dat je zelf een extra exemplaar mee neemt.
pi_128220760
Vandaag moest ik voor een verhuurbedrijf een Focus station ophalen bij klant (in Etten-Leur) en direct naar een nieuwe klant brengen in Vlissingen.
Ik had in de FlitsNav app trajectcontroles ook aangezet, en ik kwam erachter dat hij je gemiddelde snelheid bijhoudt tussen de checkpoints als je door zo'n controle rijdt! Vet handig, nu kan je precies zien of je nog een gat kan dichtsprinten nadat je achter een vrachtwagen hebt gehangen! })

Screenshot uit de play store:
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_128221943
Nice :P Flitsmeister doet dat dus niet ;(
pi_128226994
Welles. Moet je alleen dat andere venster openen, zodat je de kaart ziet. Het ziet er alleen niet zo gelikt uit als bij FlitsNav.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 07:51:44 #259
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_128227047
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:16 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren een mooie Valet Parking opdracht gehad, met mooie wagens. Onder andere een Rolls Royce Ghost, Maybach 57 Zeppelin, Fisker Karma, Bentley Continental GT Speed en Ferrari FF gereden. Veel BN'ers natuurlijk, maar ook heel weinig privéchauffeurs. Best raar, want normaal gesproken hebben gasten in een Maybach en Rolls natuurlijk een chauffeur. Vonden wij overigens niet erg ;)
Er liep hier ook een autospotter rond, heb toevallig net zijn foto's gevonden. Voor de liefhebber:

http://www.autogespot.nl/spots?spotter=kev224
pi_128227986
Ik mag zo een VW Transporter naar Wiuwert brengen, ik ben benieuwd wat ik mee ga krijgen.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:14:04 #261
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_128233220
Ik snap dat gemieter met die bussen ook niet in Meerkerk. De 388 stopt gewoon aan de MD zijde...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_128236240
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef Fiorano het volgende:
Ik snap dat gemieter met die bussen ook niet in Meerkerk. De 388 stopt gewoon aan de MD zijde...
Ja, nu is er ook niks meer aan de hand. Vroeger moest je op het knopje drukken om de 400/401 van de snelweg af te krijgen, maar deze stoppen sowieso al niet meer bij P+R Meerkerk A27
pi_128237041
Als er iemand is die vandaag of morgen een busje naar Eindhoven mag brengen voor de groene dan is die voor mij :7
pi_128244802
De VW Transporter van vandaag was goed te doen, een fijne 2.5 TDI waarvan de 4e versnelling het niet deed.
pi_128250021
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 07:51 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Er liep hier ook een autospotter rond, heb toevallig net zijn foto's gevonden. Voor de liefhebber:

http://www.autogespot.nl/spots?spotter=kev224
Sodeklote, wat was dat voorn evenement joh? :P
pi_128252852
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 08:18 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Het is vrij logisch, als HBO'er ben je al hooggeschoold, daarna nog verder studeren is een "luxe".
Nou zo zie ik dat niet helemaal. Als ik de wil toon om extra in mijn opleiding te investeren mag daar best wat tegenover staan. Alsof je als MBO'er geen fatsoenlijke bijdrage kan leveren aan de samenleving.. Het is maar net wat je ambities zijn.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:50:14 #267
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_128253194
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Een gala voor het goede doel, er is genoeg geld opgehaald :Y
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:31:50 #268
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_128258777
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Viezze het volgende:
Stond de automaat op de sport stand? Het moet toch wel anders kunnen :P
Nee nies eens, zou wel iets met de "sportiviteit" van de evoque te maken hebben. Vandaag in deze Discovery gereden, wat een heerlijke bak zeg! Automaat hiervan was een stuk beter. Veel leuke mensen en gesprekken de hele dag. Morgen al weer de laatste dag :(

pi_128261736
Nou ik had vanochtend dus eerst de Mercedes Citan gepakt, maar toen paste het niet dus toen had ik een Caddy. Zo.
pi_128273272
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Viezze het volgende:
Nou ik had vanochtend dus eerst de Mercedes Citan gepakt, maar toen paste het niet dus toen had ik een Caddy. Zo.
Je paste niet in de Citan?
pi_128274593
Jongens ik heb het meest idiote chauffeursverhaal ooit meegemaakt gisteren..

Klant reed met zijn vrouw in de audi q7 richting tilburg, ik moest erachteraan in de touareg 5.0 v10 TDI. Lekkerconstant 160 knallen achter deklant aan. Daar terrasje gedaan en tijd gehad om te studeren. Daarna verder met de audi richting noorden. De klant vroeg of ik het relaxed vond om met de trein terug te gaan. Prima natuurlijk.

Na wat gekletst te hebben vroeg ik hem hoe hij eigenlijk terug naar maastricht ging. 'metde heli' was het antwoord. Nouja uiteindelijk ging ik dus niet metde trein terug naar huis maar met de helikopter!
Hijvloog naar een huisje net over de grens met België waar hij in de achtertuin landde. De splinternieuwe Porsche 911 S stond daar te wachten voor de laatste 10 km naar huis.

En vanmorgen vloog ik dus weer terug en rij hem nu weer de hele dag :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:34:34 #272
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_128277636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef mothergoose het volgende:

Klant reed met zijn vrouw in de audi q7 richting tilburg, ik moest erachteraan in de touareg 5.0 v10 TDI. Lekkerconstant 160 knallen achter deklant aan. Daar terrasje gedaan en tijd gehad om te studeren. Daarna verder met de audi richting noorden. De klant vroeg of ik het relaxed vond om met de trein terug te gaan. Prima natuurlijk.

Na wat gekletst te hebben vroeg ik hem hoe hij eigenlijk terug naar maastricht ging. 'metde heli' was het antwoord. Nouja uiteindelijk ging ik dus niet metde trein terug naar huis maar met de helikopter!
Hijvloog naar een huisje net over de grens met België waar hij in de achtertuin landde. De splinternieuwe Porsche 911 S stond daar te wachten voor de laatste 10 km naar huis.

Ziek!!!!!!!! :D ^O^

Nog foto's gemaakt?
pi_128279220
quote:

Haha dat is een leuk ritje :D
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:11:16 #274
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_128279356
quote:

Haha, net zo vet! Dat zijn de betere verhalen!
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_128283775
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Gala van spieren voor spieren, er werd een veilig gehouden, de opbrengst was iets meer dan 600.000 euro. Aardig mooie auto's idd, veel bekende die we vaker zien op de gala's. Echt een super avond geweest dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')