Oh zo zit dat dus. Inderdaad wel eens een opmerking gehoord in de trant van 'ja die zijn eigenlijk alleen voor senioren, maar nu komt het wel lekker uit zo'.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik ben wel eens op een rit gezet, die later gecanceld was omdat ik die niet mocht rijden omdat ik geen senior was. Dat werd mij toen verteld tenminste. Die ene uit Apeldoorn/Nieuwegein met de vervangende auto's was dat.
De automaat slaat heel snel in z'n kick-down dus dat kan nog wel eens vervelend zijn. Verder is het echt een hele relaxte bak. Deze is ook nog full option, dus ik hou het prima uit hier. Wss morgen weer dezelfde evoque of een van de discovery's. Leuk project om voor te werken!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:05 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Prima bak, rijdt dat een beetje zo'n Evoque?
@Pizzabodem, verschil tussen een 13 in een dozijn MBO opleiding of een HBO opleiding en bijbehorende mogelijkheden is wel erg groot in tegenstelling tot HBO > WO, ik hoop dat ik je dat niet uit hoef te leggen
Die LM in Meerkerk vertikt het om kopietjes voor chauffeurs te makenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:58 schreef qua111 het volgende:
Ik heb morgen een transport naar Meerkerk, voor de LM met het zwart/rode logo(?)
In de klantinfo staat dat ik het formulier 3x moet printen, staat alleen niet waarvoor. Ik neem aan 1 voor EW, 1 voor de LM in Meerkerk en de laatste dan, voor de klant? Kan iemand dit bevestigen?
Er liep hier ook een autospotter rond, heb toevallig net zijn foto's gevonden. Voor de liefhebber:quote:Op zondag 23 juni 2013 13:16 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren een mooie Valet Parking opdracht gehad, met mooie wagens. Onder andere een Rolls Royce Ghost, Maybach 57 Zeppelin, Fisker Karma, Bentley Continental GT Speed en Ferrari FF gereden. Veel BN'ers natuurlijk, maar ook heel weinig privéchauffeurs. Best raar, want normaal gesproken hebben gasten in een Maybach en Rolls natuurlijk een chauffeur. Vonden wij overigens niet erg
Ja, nu is er ook niks meer aan de hand. Vroeger moest je op het knopje drukken om de 400/401 van de snelweg af te krijgen, maar deze stoppen sowieso al niet meer bij P+R Meerkerk A27quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef Fiorano het volgende:
Ik snap dat gemieter met die bussen ook niet in Meerkerk. De 388 stopt gewoon aan de MD zijde...
Sodeklote, wat was dat voorn evenement joh?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:51 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Er liep hier ook een autospotter rond, heb toevallig net zijn foto's gevonden. Voor de liefhebber:
http://www.autogespot.nl/spots?spotter=kev224
Nou zo zie ik dat niet helemaal. Als ik de wil toon om extra in mijn opleiding te investeren mag daar best wat tegenover staan. Alsof je als MBO'er geen fatsoenlijke bijdrage kan leveren aan de samenleving.. Het is maar net wat je ambities zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:18 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Het is vrij logisch, als HBO'er ben je al hooggeschoold, daarna nog verder studeren is een "luxe".
Een gala voor het goede doel, er is genoeg geld opgehaaldquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Sodeklote, wat was dat voorn evenement joh?
Nee nies eens, zou wel iets met de "sportiviteit" van de evoque te maken hebben. Vandaag in deze Discovery gereden, wat een heerlijke bak zeg! Automaat hiervan was een stuk beter. Veel leuke mensen en gesprekken de hele dag. Morgen al weer de laatste dagquote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Viezze het volgende:
Stond de automaat op de sport stand? Het moet toch wel anders kunnen
Je paste niet in de Citan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Viezze het volgende:
Nou ik had vanochtend dus eerst de Mercedes Citan gepakt, maar toen paste het niet dus toen had ik een Caddy. Zo.
Ziek!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef mothergoose het volgende:
Jongens ik heb het meest idiote chauffeursverhaal ooit meegemaakt gisteren..
Klant reed met zijn vrouw in de audi q7 richting tilburg, ik moest erachteraan in de touareg 5.0 v10 TDI. Lekkerconstant 160 knallen achter deklant aan. Daar terrasje gedaan en tijd gehad om te studeren. Daarna verder met de audi richting noorden. De klant vroeg of ik het relaxed vond om met de trein terug te gaan. Prima natuurlijk.
Na wat gekletst te hebben vroeg ik hem hoe hij eigenlijk terug naar maastricht ging. 'metde heli' was het antwoord. Nouja uiteindelijk ging ik dus niet metde trein terug naar huis maar met de helikopter!
Hijvloog naar een huisje net over de grens met België waar hij in de achtertuin landde. De splinternieuwe Porsche 911 S stond daar te wachten voor de laatste 10 km naar huis.
En vanmorgen vloog ik dus weer terug en rij hem nu weer de hele dag
Haha dat is een leuk ritjequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef mothergoose het volgende:
Klant reed met zijn vrouw in de audi q7 richting tilburg, ik moest erachteraan in de touareg 5.0 v10 TDI. Lekkerconstant 160 knallen achter deklant aan. Daar terrasje gedaan en tijd gehad om te studeren. Daarna verder met de audi richting noorden. De klant vroeg of ik het relaxed vond om met de trein terug te gaan. Prima natuurlijk.
Na wat gekletst te hebben vroeg ik hem hoe hij eigenlijk terug naar maastricht ging. 'metde heli' was het antwoord. Nouja uiteindelijk ging ik dus niet metde trein terug naar huis maar met de helikopter!
Hijvloog naar een huisje net over de grens met België waar hij in de achtertuin landde. De splinternieuwe Porsche 911 S stond daar te wachten voor de laatste 10 km naar huis.
Haha, net zo vet! Dat zijn de betere verhalen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:12 schreef mothergoose het volgende:
Gala van spieren voor spieren, er werd een veilig gehouden, de opbrengst was iets meer dan 600.000 euro. Aardig mooie auto's idd, veel bekende die we vaker zien op de gala's. Echt een super avond geweest dus!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Sodeklote, wat was dat voorn evenement joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |