hoe tof zou het trouwens zijn als hij de 100 haalt.quote:born 18 July 1918
In die tijd zou dit topic iig een #2 moeten krijgenquote:Op maandag 9 september 2013 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
hij leeft nog!
[..]
hoe tof zou het trouwens zijn als hij de 100 haalt.
quote:
Over het feit dat nelson mandela nog in leven isquote:
Oh, ik dacht dat iedereen random namen ging roepenquote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Over het feit dat nelson mandela nog in leven is
mag ookquote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iedereen random namen ging roepen![]()
Ik kan je 'het' wel lerenquote:
Iddquote:
Waarom zo blij, die man zit aan het einde van zijn latijn en met een chronische longontsteking is het leven niet zo'n pretje meer denk ikquote:
moedige strijd op sterfbedquote:Op donderdag 5 december 2013 09:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja Ja mensen het was even stil rond nelson maar hij leeft nog hoor!
Moedige strijd Mandela op 'sterfbed'
Het is altijd al een verzetsstrijder geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 10:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
moedige strijd op sterfbed
Dat betekend dus gewoon die man vergaat van de pijn, maar dat ze niet willen overgaan tot euthanasie...
Ik heb ineens een mental image van een Mandela die struikeldraadjes voor de zusters plaatstquote:Op donderdag 5 december 2013 10:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is altijd al een verzetsstrijder geweest
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb ineens een mental image van een Mandela die struikeldraadjes voor de zusters plaatst
wiequote:Op donderdag 5 december 2013 17:33 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Paul walker, die leeft ook nog
neenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:33 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Paul walker, die leeft ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |