Gelukkig voor hem is er OUD, dat zit vol met gelijkgestemden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die domme kutbrabo komt niet mee in de hedendaagse wereld.
Ja, hoe leg ik dat nou uit...quote:
Dat wordt inderdaad nog een probleem.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die domme kutbrabo komt niet mee in de hedendaagse wereld.
Heeft hij ook tepelkloven?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem is er OUD, dat zit vol met gelijkgestemden.
Cry me a river, R&P is voor je gevoelens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad nog een probleem.
Alsjeblieft zeg... R&Pquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Cry me a river, R&P is voor je gevoelens.
Nee, dat is weer té... sowieso, een beetje je digitale vuile was neerplempen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blijkbaar pas jij beter bij dat subforum dan bij deze SC.
Geeft niet, het is best lastig bankiers te haten, we zijn zo liefelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee...
Het lukt me niet.
Ik wil écht, écht heel gemeen overkomen enzo, en schelden op bankiers en dat ze waardeloos zijn enzo...
Maar... ik kan het niet... Ik ben te gevoelig, denk ik...
Soms zou ik willen dat ik ook gewoon een grote bek kon opzetten zonder direct schuldgevoelens te ontwikkelen.
Voorschrift... het... het SPIJT me...
Dan moet je ook niet zitten te miemelen dat deze SC het menselijk leven veracht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat is weer té... sowieso, een beetje je digitale vuile was neerplempen...
Op school zat leraren overspannen gekregen, dus ik voel mij als een vis in het wateren om "zwakkeren" net het zetje in de afgrond te geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me trouwens wel een massaslachting in R&P, met Von_Preussen en remlof als 'casual' aanwezigen.
Oh... hier wordt ALLE menselijk leven veracht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zitten te miemelen dat deze SC het menselijk leven veracht.
Dat doen we niet meer, aangezien het gewoonlijk tot een fors aantal bans aan onze zijde leidt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat lijkt me trouwens wel een massaslachting in R&P, met Von_Preussen en remlof als 'casual' aanwezigen.
Is er ooit iemand gebanned om getroll in R&P dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat doen we niet meer, aangezien het gewoonlijk tot een fors aantal bans aan onze zijde leidt.
Honderden over de jaren, zoniet duizendenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is er ooit iemand gebanned om getroll in R&P dan?
Oh oh, het is terug!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geen verborgen agenda. De seculiere tegenbeweging kan geen vuist maken tijdens verkiezingen en gedragen zich als kleuters en gooien met stenen naar de politie. De Islamitische regering die er nu zit doet niks verkeerd en dankzij de inspanningen van Erdogan gaat het nu uitstekend met de Turkse economie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |