Neuh, meer het gebrek aan kwaliteiten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Assumptions darling, mere assumptions.
Inherent aan het mij zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, meer het gebrek aan kwaliteiten.
Dat was een slimme zet; het is tenslotte plausibel dat een gorilla meer inzicht heeft dan de gemiddelde bankier.quote:
Correct, beiden doen maar wat, echter wij doen er moeite voor. De gorilla komt het aanwaaien, ergo die is slimmer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was een slimme zet; het is tenslotte plausibel dat een gorilla meer inzicht heeft dan de gemiddelde bankier.
Ik ben er echter niet zeker van of een gorilla zou kunnen beslissen over de hypotheek van betyar; familiale relaties tussen klant en adviseur lijken me niet toegelaten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Correct, beiden doen maar wat, echter wij doen er moeite voor. De gorilla komt het aanwaaien, ergo die is slimmer.
Daarom krijgen we ook beter betaald dan een gorilla, die hoeven niet met betyars te communiceren, hetgeen veel werklast weghaalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben er echter niet zeker van of een gorilla zou kunnen beslissen over de hypotheek van betyar; familiale relaties tussen klant en adviseur lijken me niet toegelaten.
Wil je in zijn broekje?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, meer het gebrek aan kwaliteiten.
Bankier + werklast?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom krijgen we ook beter betaald dan een gorilla, die hoeven niet met betyars te communiceren, hetgeen veel werklast weghaalt.
Mensen afzetten is zwaar werk.quote:
Dat zal het zijn... want van dat op en neer schuiven van andermans geld kan je niet echt moe worden.quote:
Wie ben ik om jou tegen te spreken, je weet het vast beter dan een bankier wat ze doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn... want van dat op en neer schuiven van andermans geld kan je niet echt moe worden.
Dat weet iedereen... Een beetje in dure pakken en in geleasede Audi's rondrijden, zakendiners wegwerken en diezelfde zakendiners er op een kantoorkolos uitbaggeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie ben ik om jou tegen te spreken, je weet het vast beter dan een bankier wat ze doen.
Geleasede Audiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat weet iedereen... Een beetje in dure pakken en in geleasede Audi's rondrijden, zakendiners wegwerken en diezelfde zakendiners er op een kantoorkolos uitbaggeren.
Betyar heeft een relatie met een gorilla?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben er echter niet zeker van of een gorilla zou kunnen beslissen over de hypotheek van betyar; familiale relaties tussen klant en adviseur lijken me niet toegelaten.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee...
Het lukt me niet.
Ik wil écht, écht heel gemeen overkomen enzo, en schelden op bankiers en dat ze waardeloos zijn enzo...
Maar... ik kan het niet... Ik ben te gevoelig, denk ik...
Soms zou ik willen dat ik ook gewoon een grote bek kon opzetten zonder direct schuldgevoelens te ontwikkelen.
Voorschrift... het... het SPIJT me...
Wat is dit nu weer voor onzin?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee...
Het lukt me niet.
Ik wil écht, écht heel gemeen overkomen enzo, en schelden op bankiers en dat ze waardeloos zijn enzo...
Maar... ik kan het niet... Ik ben te gevoelig, denk ik...
Soms zou ik willen dat ik ook gewoon een grote bek kon opzetten zonder direct schuldgevoelens te ontwikkelen.
Voorschrift... het... het SPIJT me...
En als je bukt zitten ze erin?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
True... true...
Achtervolgt me al jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |