het idee was dat je voor elk gehaald doel een bedragje spaart. bijvoorbeeld 5 euro of 10 euro. Ik heb alleen geen 10 euro over, ook niet per maand. dat is nu eenmaal zo zolang Julian studeert, dus ik heb er dan niet zo'n zin meer in. als we straks op twee inkomens leven en ik geen collegegeld meer betaal is het allemaal weer een beetje makkelijker, dan kan ik ook eindelijk, voor het eerst in mijn werkende leven ,wat geld sparen hoop ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het hoeven toch niet alleen maar dingen te zijn die geld kosten?Ik neem momenteel twee weken lang de trap op het werk in het kader van m'n day zero-lijst. En het leuke is: bevalt me prima, dus ik blijf het doen
De meeste van mijn doelen zijn niet bepaald haalbaar in 5 minuten (of ze zijn het wel, maar ik stel het vooral heel erg lang uit), dus ik tik er geen 5 per week af en dat tientje per doel kan ik wel missen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben met day zero gestopt want ik had steeds geen geld over voor in het day zero spaarpotje. en toen vond ik het niet leuk meer
ja, ik dus niet, en ik word chagerijnig als ik daar teveel over nadenk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De meeste van mijn doelen zijn niet bepaald haalbaar in 5 minuten (of ze zijn het wel, maar ik stel het vooral heel erg lang uit), dus ik tik er geen 5 per week af en dat tientje per doel kan ik wel missen.
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik dus niet, en ik word chagerijnig als ik daar teveel over nadenk.
overigens ben ik al vet trots dat we het gewoon redden elke maand, zelfs met J's dure Amerikastage![]()
Je kan ook 1 of 2 euro per doel doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het idee was dat je voor elk gehaald doel een bedragje spaart. bijvoorbeeld 5 euro of 10 euro. Ik heb alleen geen 10 euro over, ook niet per maand. dat is nu eenmaal zo zolang Julian studeert, dus ik heb er dan niet zo'n zin meer in. als we straks op twee inkomens leven en ik geen collegegeld meer betaal is het allemaal weer een beetje makkelijker, dan kan ik ook eindelijk, voor het eerst in mijn werkende leven ,wat geld sparen hoop ik.
Je hebt toch 1000 dagen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het idee was dat je voor elk gehaald doel een bedragje spaart. bijvoorbeeld 5 euro of 10 euro. Ik heb alleen geen 10 euro over, ook niet per maand. dat is nu eenmaal zo zolang Julian studeert, dus ik heb er dan niet zo'n zin meer in. als we straks op twee inkomens leven en ik geen collegegeld meer betaal is het allemaal weer een beetje makkelijker, dan kan ik ook eindelijk, voor het eerst in mijn werkende leven ,wat geld sparen hoop ik.
Je kan het!!!quote:
Ik zou ze verkopen, kun je een hoop geld mee verdienenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan het!!!
Koekjes die roepen zijn nl. niet te vertrouwen
Ja en ze zijn niet lekker, want heb er vanochtend al eentje geproefdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan het!!!
Koekjes die roepen zijn nl. niet te vertrouwen
ik word de hele tijd door de winkel geroepen, voor stukken chocolade enzoquote:
Maar je laat je wellicht verleiden tot het eten van vieze koekjes, omdat koekjes?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja en ze zijn niet lekker, want heb er vanochtend al eentje geproefd
Die van je collegaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja en ze zijn niet lekker, want heb er vanochtend al eentje geproefd
Omdat suikerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:00 schreef D. het volgende:
[..]
Maar je laat je wellicht verleiden tot het eten van vieze koekjes, omdat koekjes?
Ja diequote:
ik lees soms die lijstjes en dan denk ik: hoe krijg je het weg?! Zoals bij jouw L. 3 kommen kippensoep!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zit in de zon.... blij
Lijst:
O: (laat om 10.30) vers gehaalde verse kampioentjes (2) helft met kaas, helft met gegrilde kip en rauwkost, half met banaan en helft met koude kalfsragout
T's: kwart meloen
L: bak salade met gekookt ei, beschuit kaas, beker melk, 3 kommen kippensoep
T's: appel, hand kersen, trosje druiven, kiwi, stukje notenkoek, blokje pure choco, wodka cassis
D: Veel geroerbakte spinazie, gegrilde tonijn, gekookte wortelen met verse capucijners, tagliatelle met room en kaas
T: kwark en vla
Paar zoute stokjes
Makkelijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik lees soms die lijstjes en dan denk ik: hoe krijg je het weg?! Zoals bij jou L. 3 kommen kippensoep!
(Lekker wel, maar ik krijg dat dus niet op...)
Wat voor de ene niets bijzonders is, is voor iemand anders wel een hele grote stap.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:08 schreef D. het volgende:
Ik lees zojuist over die Day Zero, en heb wat lijstjes bekeken, maar er staan ook wat 'flauwe' zaken bij hoor![]()
Maar ook hele leuke
Vertel, wat zijn de flauwe zaken volgens jouquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:08 schreef D. het volgende:
Ik lees zojuist over die Day Zero, en heb wat lijstjes bekeken, maar er staan ook wat 'flauwe' zaken bij hoor![]()
Maar ook hele leuke
Nee, ik bedoeld dingen die voor iedereen weinig moeite kostenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat voor de ene niets bijzonders is, is voor iemand anders wel een hele grote stap.
Nouja, flauw, weinig uitdagend imhoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vertel, wat zijn de flauwe zaken volgens jou
Het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk.
Meestal zit je geen 2 uur in een saunaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoeld dingen die voor iedereen weinig moeite kosten
Ik las ergens over naar de sauna gaan, en daarvan kan ik me voorstellen dat dat voor sommige mensen een drempel is, maar een film uit je geboortjeaar kijken (zag ik meerdere malen) is maar 2 uur werk, en nog leuk ook
Het gaat niet alleen maar om dingen die een uitdaging zijn. Sommige mensen zetten er ook dingen die leuk en grappig en makkelijk haalbaar zijn op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las ergens over naar de sauna gaan, en daarvan kan ik me voorstellen dat dat voor sommige mensen een drempel is, maar een film uit je geboortjeaar kijken (zag ik meerdere malen) is maar 2 uur werk, en nog leuk ook
Een film kijken zei ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Meestal zit je geen 2 uur in een sauna
Aha, ja zo heb ik ook niet naar mijn lijst gekeken.quote:
Ja klopt, maar dan is de uitdaging er welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar om dingen die een uitdaging zijn. Sommige mensen zetten er ook dingen die leuk en grappig en makkelijk haalbaar zijn op.
Als iedereen er dingen als 'marathon lopen' en 'Elfstedentocht fietsen' op zou zetten, zou het lang duren voor je iets mag doorstrepen
Ha! Die heb ik ook op mijn lijstje staan. Alleen dan wil ik alle voor de oscar voor beste film genomineerde films uit mijn geboortejaar kijken. Krijg je alleen de discussie of de film dan gemaakt moet zijn in mijn geboortejaar of dat het de oscarceremonie uit mijn geboortejaar moet zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok, tenzij je filmschuw bent, je die film allang gezien hebt zonder dat je het wistquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha, ja zo heb ik ook niet naar mijn lijst gekeken.
Heb eigenlijk geen moment bij stil gestaan of een doel uitdagend zou zijn.
Meer om sommige dingen eens bewust mee te maken.
True, maar ik wil niet alleen maar harde uitdagingen erop hebben. Of misschien ook wel. Sommige doelen vind ik zelf ook maar stom namelijkquote:
Haha borrel, koekjes.. Volgens mij kun je beter even wat gaan eten, voor je ergens helemaal op los gaatquote:
Dan zou ik voor het jaar van de nominatie gaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ha! Die heb ik ook op mijn lijstje staan. Alleen dan wil ik alle voor de oscar voor beste film genomineerde films uit mijn geboortejaar kijken. Krijg je alleen de discussie of de film dan gemaakt moet zijn in mijn geboortejaar of dat het de oscarceremonie uit mijn geboortejaar moet zijn.
Maar ik kijk dus nooit zo bewust naar films, dus ik vind het wel een leuk doel.
Ik kijk veel films maar volgens mij viel dat (toevallig) tegen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok, tenzij je filmschuw bent, je die film allang gezien hebt zonder dat je het wist
Nouja, ik las ook makkelijk dingen die ik wel leuk vondquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
True, maar ik wil niet alleen maar harde uitdagingen erop hebben. Of misschien ook wel. Sommige doelen vind ik zelf ook maar stom namelijk
Ik HAAAAAAAAAAAAAT bioscopen en kom er ook gewoon niet. Vind het verschrikkelijk..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok, tenzij je filmschuw bent, je die film allang gezien hebt zonder dat je het wist
Films het zijn bedoel je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou ik voor het jaar van de nominatie gaan
Enig idee welke film het is?
Pssst, films kun je ook thuis kijken hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik HAAAAAAAAAAAAAT bioscopen en kom er ook gewoon niet. Vind het verschrikkelijk..
In de sauna en uitkleden tot compleet naakt voor vreemde mensen, interesseert mij dan weer niks
Oja, genomineerden zei jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Films het zijn bedoel je.
En, ja, dat is vrij eenvoudig te Googlen.
Ja ik heb een beetje onrust geloof ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha borrel, koekjes.. Volgens mij kun je beter even wat gaan eten, voor je ergens helemaal op los gaat
Kan mijn gedachte echt geen 1 1/2 uur bij 1 iets houdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Pssst, films kun je ook thuis kijken he
zeker een film uit jouw geboortejaar zul je niet in de bioscoop vinden gok ik
klopt:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Films het zijn bedoel je.
En, ja, dat is vrij eenvoudig te Googlen.
Niets moet, maar ging er vanuit dat het de bedoeling wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef Perruche het volgende:
En D, waarom moeten al die doelen moeilijk of uitdagend of whatever zijn?
Draait die nou nog steeds?quote:ik ben naar star wars geweest dit weekenddat soort films kan ik niet thuis zien hoor, gewoon lekker groot beeld met keiharde 3d knallen om je oren
Ik kijk nu ook iedere dag film op de hometrainerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan mijn gedachte echt geen 1 1/2 uur bij 1 iets houden
Soms als ik in de winter op de hometrainer zit
Dat is 12 jaar na dato nog steeds een van mijn recurring nachtmerries!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:21 schreef _Dido_ het volgende:
Sneu voor de leerlingen hoor. Ik zou vet boos zijn als ik alles over moest doen
En de kwaliteitskaart van de inspectie:quote:De inspectie kijkt verder of de school nalatig is geweest. Ibn Ghaldoun is eerder regelmatig als zwak beoordeeld en staat onder financieel toezicht. Vorig jaar scoorde de school vrij laag met de gemiddelde examencijfers voor vmbo, havo en vwo. De examencijfers van de havo waren zelfs de laagst scorende van heel Nederland.
Ben jij al zo oud dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niets moet, maar ging er vanuit dat het de bedoeling was
[..]
Draait die nou nog steeds?
Ik ben in '84 al naar Star Wars in de bios geweest
Dan zou ik al vanaf mijn 6e op Fok zittenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ben jij al zo oud dan?Dacht dat je 17 was ofzo
Ik droom zo nu en dan dat ik VWO-examen moet doen (heb niet eens VWO gedaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat is 12 jaar na dato nog steeds een van mijn recurring nachtmerries!
12 jaar, omg.
'84, dat zet mijn ouderdom weer in perspectief, fijn!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niets moet, maar ging er vanuit dat het de bedoeling was
[..]
Draait die nou nog steeds?
Ik ben in '84 al naar Star Wars in de bios geweest
Broekiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
'84, dat zet mijn ouderdom weer in perspectief, fijn!
Ben gewoon oud... beetje jammer welquote:
Ik weigerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben gewoon oud... beetje jammer wel
Mergpijpen wel! En boterkoek, verse appeltaart, chocola met biscuit, bokkepootjes, pralines en macaronsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
D. ik kon wel 8 uur per dag DGK volgens... maar toen was ik ook dik
Nalli, heb je nou ook zin in slagroom? ijstaart? bastognekoeken, cake, chocolade, cafe noir, krakelingen en pennywafels?
Ik eigenlijk niet. Ik vond mijn examenperiode niet zo bijzonder, ik hoefde er minder voor te doen dan in een doorsnee tentamenweek, en was sowieso al wel geslaagdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:29 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik droom zo nu en dan dat ik VWO-examen moet doen (heb niet eens VWO gedaan) en pas enkele dagen van tevoren een keer begon met voorbereiden en erachter kom dat het veel meer is dan ik had gedacht!
Volgens collega droomt iedereen wel eens over z'n examentijd.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mergpijpen wel! En boterkoek, verse appeltaart, chocola met biscuit, bokkepootjes, pralines en macarons
Ik had pas een bokkepootje van de AH, maar die was dus echt niet lekker... mufquote:
Bij mijn oude bakker hadden ze dubbeldekkers, tompoucen met 3 knapperige laagjes bladerdeeg, 1 vet dikke laag banketbakkersroom en 1 vet dikke laag slagroom..O...M...G ....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:40 schreef Nallie het volgende:
Hazelnootschuim of een tompouche!
Ik ga maar eens gezonde boodschappen halen voor het avondeten
Nee van de bakker!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik had pas een bokkepootje van de AH, maar die was dus echt niet lekker... muf
Ooooh Uniek wat ben jij evilquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
D. ik kon wel 8 uur per dag DGK volgens... maar toen was ik ook dik
Nalli, heb je nou ook zin in slagroom? ijstaart? bastognekoeken, cake, chocolade, cafe noir, krakelingen en pennywafels?
Okee, die MOET ik hebben, dit is mijn ultieme natte droomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:42 schreef Novem het volgende:
[..]
Bij mijn oude bakker hadden ze dubbeldekkers, tompoucen met 3 knapperige laagjes bladerdeeg, 1 vet dikke laag banketbakkersroom en 1 vet dikke laag slagroom..O...M...G ....
En kandijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee van de bakker!
Of ontbijtkoek met noten
Ja, had jij niet allemaal negens en tienen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Ik vond mijn examenperiode niet zo bijzonder, ik hoefde er minder voor te doen dan in een doorsnee tentamenweek, en was sowieso al wel geslaagd.
Day Zero, ohja, ik heb vandaag nog een doel gehaald van mijn lijst die eigenlijk al bijna een jaar klaar had moeten zijn.
Ik begin gewoon te kwijlen nuquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee, die MOET ik hebben, dit is mijn ultieme natte droom
Een gevuld stokbroodje, of gewoon met lekker salades en/of kaasjes, of een stukje zalm ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:46 schreef Sarabi het volgende:
Zolang niemand over stokbrood begint zit ik wel goed
Ik ben echt geen zoetekauw meer.
Liefst met niets maar zalm klinkt ook wel goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Een gevuld stokbroodje, of gewoon met lekker salades en/of kaasjes, of een stukje zalm ofzo?
Zweterige hardloopsokken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:47 schreef _Dido_ het volgende:
Het water loopt me totaal niet in de mond bij alle dingen die hier genoemd worden
Met nietsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Liefst met niets maar zalm klinkt ook wel goed
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zweterige hardloopsokken?
Zweetbandjes?
ze isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zweterige hardloopsokken?
Zweetbandjes?
Neuh, ik heb voor mijn examenvakken alleen maar 8'en en een 5 gehaaldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, had jij niet allemaal negens en tienen?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Met niets
Dus zonder iets?
Noppes erop?
Kaal?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:20 schreef Sarabi het volgende:
Met superfoods hoef je meteen de rest van de dag niet meer te eten?
Lekker!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef the85mc het volgende:
Zijn abrikozen eigenlijk gezond? Want echt lekker vind ik ze niet.. Dus dan hoop ik maar dat ze erg gezond zijn
Ze zijn iig goed voor de productie van moedermelkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef the85mc het volgende:
Zijn abrikozen eigenlijk gezond? Want echt lekker vind ik ze niet.. Dus dan hoop ik maar dat ze erg gezond zijn
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zijn iig goed voor de productie van moedermelk.
Jarenlang?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef the85mc het volgende:
Ik eet wel regelmatig broccoli en blauwe bessen.. Dat is superfood genoeg voor mij![]()
Je moet denk ik vooral een menu/dieet kiezen wat je jarenlang vol kunt houden.
Vrij lang ja.. Maar als je slechts tijdelijk je menu aanpast dan eindig je waar je begonnen was voor je aan je dieet begon. Het gaat niet om radicale dingen doen, maar om volhouden.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, dat is de deurkruk. Die geeft iedereen een hand.![]()
Ik weet niet of je wel eens een liter groene smoothie op hebt, maar daar raak je behoorlijk vol van, en staks vlees en groentequote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, dat is de deurkruk. Die geeft iedereen een hand.![]()
Ja moet ik ook eens proberen.quote:
klopt helemaal, maar om ervoor te zorgen dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijgt kun je dat zeker aanvullen met bepaalde voedingsmiddelenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef the85mc het volgende:
Ik eet wel regelmatig broccoli en blauwe bessen.. Dat is superfood genoeg voor mij![]()
Je moet denk ik vooral een menu/dieet kiezen wat je jarenlang vol kunt houden.
Succes met laatste loodjes! (damn ik typte eerst 'laadste' en daarna 'laatjes', kennelijk had ik HEUL veul zin om het woord 'loodjes' te typenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:35 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Thnx! Maar nog niet in the pocket, nog een assessment.maar dat komt wel goed.
Dat snap ik wel, maar meer dan een maand vooruit kijken is niet zo mijn dingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Vrij lang ja.. Maar als je slechts tijdelijk je menu aanpast dan eindig je waar je begonnen was voor je aan je dieet begon. Het gaat niet om radicale dingen doen, maar om volhouden.
Vandaar dat ik laatst ook over je dagen tellerij begon. je moet een levenstijl vinden waarbij je en lekker kunt leven en gezond blijft.
Ik dacht bij Henkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:34 schreef the85mc het volgende:
Huh hoort mufasa bij anna? ik dacht bij aurum.. /confused
Ik ben zoooooo benieuwd hoe je tot deze conclusie bent gekomen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:34 schreef the85mc het volgende:
Huh hoort mufasa bij anna? ik dacht bij aurum.. /confused
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Succes met laatste loodjes! (damn ik typte eerst 'laadste' en daarna 'laatjes', kennelijk had ik HEUL veul zin om het woord 'loodjes' te typen)
zeker gezond!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef the85mc het volgende:
Daar ga je het niet mee redden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:39 schreef the85mc het volgende:
He mustafa, sorrydat lees ik iedere keer erin , ik had nog een voedingsvraag.
Wat kan ik het beste eten voor/na training om zoveel mogelijk uit training te halen, dus zoveel mogelijk gains. ik doe nu vaak wat kwark vooraf, 150-200 gram. Na afloop de rest van de kwark, 300 gram met beetje siroop, soms nog een boterham.
Is dat goed, want ik eet dus vrij weinig vetten erbij. Of moet ik dingen anders doen?
ok, zal ik morgen even doen, want nu moet ik weg. Maar thanks alvast!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Daar ga je het niet mee redden.
Geef eens een break-down van je eten op een krachttrainingsdag en en rustdag, dan kan ik er wat meer over zeggen.
Zo praat je toch niet over je beste vrind?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:44 schreef loveli het volgende:
![]()
![]()
![]()
@ politie
/halfuur vertraging en geen eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur dan een pm'tje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:45 schreef the85mc het volgende:
[..]
ok, zal ik morgen even doen, want nu moet ik weg. Maar thanks alvast!
Ze blokkeerden mijn parkeerplaats. Ze hebben @ work eten voor me apart gehouden, dus niet meer chaggoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je beste vrind?
Wat is er gebeurd?
Nee maar als je kh beperkt wilt eten is er moeilijk aan te komen. Daarom schakel ik maar even om naar een normaal eetpatroon. Eerst leren normaal eten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet dat het moeilijk is om aan 1700 kcal te komen.
Dan eet je maar een volkorenpistoletje ipv een boterham met lekker boter en kaas/rauwkost, dat scheelt alweer wat kcal.
Noten gaan heeeeeeeeeel snel, lekker stuk doorregen gesudderd runderlapje.
Je mag wel gewoon eten hoor, niet alles hoeft de hele dag gezond.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aurum hoort al bij mij, want Mario-taart!
Mufasa hoort bij Sarabi, duh. *awim bowe awim bowe*
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef Sarabi het volgende:
Niet bi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Je komt zo aan die kcals, bij twijfel meer pindakaas etenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee maar als je kh beperkt wilt eten is er moeilijk aan te komen. Daarom schakel ik maar even om naar een normaal eetpatroon. Eerst leren normaal eten.
wel waar!quote:
nee.quote:
Goed zo! Krijg je echt trek van al dat gepraat over lekkers? Lijkt me lastigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:09 schreef Quinazoline het volgende:
Vandaag helemaal aan mijn lijstje gehouden (en dat lukt me de laatste tijd niet vaak genoeg, damn you cookies). Nu klaar om te gaan hardlopen! Straks eventueel nog wat kwark of yoghurt. Dat gepraat over al dat lekkers hier heb ik maar even geskipt, dat is me nog net wat te lastig.
heeft jouw alter ego ooit gezegdquote:
Anything you say on Fok will be remembered by other posters and will be used against you whenever you're not expecting it!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef Sarabi het volgende:
Zoals alle 16jarige die dat roepen
Niets serieus in ieder geval.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Anything you say on Fok will be remembered by other posters and will be used against you whenever you're not expecting it!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Anything you say on Fok will be remembered by other posters and will be used against you whenever you're not expecting it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]*remember FOK! is not real life!
So true.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psies! het wordt steeds beter!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Is voor de rest mijn lijstje aan de betere handYeah!
Ja zo noh even iets halen bij de winkel misschien iets van sperzieboontje.. maar broccoli kan ook kan ik er dan vanavond ook nog bij doen!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:45 schreef _aurum_ het volgende:
Trouwens An, met je losse tenenHeb je je al aangemeld voor het Chinees staatscircus? Daar kan je vast wel aan het werk met je lenigheid
Ik heb deze:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef Perruche het volgende:
Ok even wat anders
ik wil een keukenmachine kopen met
- blender
- juicer (mag evt zonder)
- hakker
- klopper
Merk maakt niet uit maar het liefst niet te groot. Heb nu deze op het oog; Philips.
Iemand nog ander idee? Dus voor smoothies, om veel wortels of courgettes te snijden, om bijv. eiwitten te kloppen of om dingen te mixen (rawbrownie deeg enzo)
Welkom!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:26 schreef Lonaa het volgende:
* Dikkertje meldt zich ook hier
Ik lees hier al een tijdje mee, omdat goede tips, maar ik wil hier stiekem soms ook posten.
Grappig!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:03 schreef Probability het volgende:
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)en-hype-zonder-ziel/
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gebakken forel met amandelen en groenten. Nom!
En willen jullie ophouden met mufasa aan henk of sarabi koppelen?! Jullie weten toch dat hij de mijne is??
kom, met dat gebrekkige Nederlands van hem hebben jullie toch allang door dat het de duutser is?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
En willen jullie ophouden met mufasa aan henk of sarabi koppelen?! Jullie weten toch dat hij de mijne is??
Whahahahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dus jullie hebben TOCH een relaaasie!quote:
Moblo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
Ehhh de leeuwenkoning hoort uiteraard bij het modje
ik houd me afzijdigquote:
Twee mannen?quote:
Ik heb t ook vaak met sporten, maar meer een soort uitslag, door zweten enzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was btw heel fanatiek aan het springen en schoppen enzo, krijg ik aan het einde van de les ineens jeuk naast mn neus, dus ik krabben, zit er een bult.
Voel ik aan mn gezicht, zit dat helemaal vol bulten, en mn nek ook...
Ik heb dat 1 keer eerder gehad (2 dagen achter elkaar) toen ik een jaar of 13/14 was, daarna nooit meer. Tot nu toe dus.
Lijkt heel erg op muggenbulten, zo ziet het eruit, maar de meeste jeuken niet (alleen twee naast mn neus)
Heel raar.
Dokter zei toen dat ik misschien niet tegen een bepaalde luchtvochtigheid ofzo kon. ( maar niet onderzocht omdat t eenmalig was)
Iemand een ander idee toevallig?
O en de leraar zei: ik dacht datdat normaal was.![]()
Overigens is het nu alweer veel minder.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb t ook vaak met sporten, maar meer een soort uitslag, door zweten enzo.
Warmte urticaria heet dat ofzo. Allergie tabletje helpt wel enigszins.
Ben ermee naar dokter geweest, maar je kan er niks aan doen. Is een allergische reactie. Dan moet je de bron weghalen/vermijden. Dus niet sportenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]daar heeft het wel wat van weg, zij het niet zo ernstig als wat ik zie bij afbeeldingen gelukkig! En ik heb het alleen op de blote stukken van mn lijf, waar mn kleren beginnen, houden de bulten op.
Ik hoop dat het niet vaker gaat gebeuren en dat dit weer eenmalig was...
Ik had niet verwacht dat iemand hier iets zinnigs over kon zeggendank je!
Als t vaker komt, ga ik gewoon naar de dokter
Ik ging googlen op die ziektequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ben ermee naar dokter geweest, maar je kan er niks aan doen. Is een allergische reactie. Dan moet je de bron weghalen/vermijden. Dus niet sporten
Ja maar google is x1000quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb t weleens laten zien tochvalt wel mee
meer om het 'zeker' te weten dan, of zekerder. En wat voor allergiepilletje ik zou moeten hebben dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ben ermee naar dokter geweest, maar je kan er niks aan doen. Is een allergische reactie. Dan moet je de bron weghalen/vermijden. Dus niet sporten
Ik ben al een bolletjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:15 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom Lonaa, geen idee hoeveel je normaal at (qua kcals) maar als je meer gaat eten, langzaam opbouwen, niet in 1 keer 500 kcals meer eten per dag want dan weet je lijf niet wat het ermee moet doen. En dan kan je veranderen in een bolletje
Daar zal ik morgenochtend tijdens mijn ontbijt een post aan wijden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mufasa, leg nog even uit hoe het nou zit met knieen voorbij je tegen met squats en lunges.
Hee! Zo zagen mijn muggenbulten er vorige week uit!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, en het meeste lijkt er niet Op, Maar dit wel
[ afbeelding ]
Alleen dan dus in mn gezicht en hals.
Ik ben je nu al dankbaar!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:59 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Daar zal ik morgenochtend tijdens mijn ontbijt een post aan wijden.
dat zei ik, t lijken net muggenbulten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hee! Zo zagen mijn muggenbulten er vorige week uit!
[..]
Ik ben je nu al dankbaar!
Die op het plaatje zijn wel groot hoor!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik, t lijken net muggenbulten.
Zo zien die van mij er ook altijd uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die op het plaatje zijn wel groot hoor!
ik had een heel grote op mn wang en een in mn nek, de rest was wat kleiner. Maar gewoon, net muggenbulten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die op het plaatje zijn wel groot hoor!
Haha, en bij mij maakt krabben niet veel uit, alsof de rek er al uit isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij mij zijn ze alleen zo groot als ik heel veel krab. En ik heb toch een aardige histaminereactie, zoals ik zag tijdens mn onderwijs naar allergische reacties
Klamboe'squote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg ook zulke bulten. En dat wordt dan een wondje. En dan een litteken. Ik aanbid nog steeds onze überklamboe.
Ik zou het gewoon bij wandelen houdenquote:
snap ik! Zal duimen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo gisteren ging de 5 km best makkelijk, maar voel hem wel in de benen. Vanavond weer 5 km! Ben benieuwd. Straks eerst werken.
Wordt denk ik een moeilijke ochtend. Want mijn vriend krijgt de uitslag van zijn holter-onderzoek. En daar loop ik redelijk om te stressen, en ben ik ook bang voor. Het word echt een uitdaging om me nu niet over te geven aan eten.
Nu eerst maar even mijn ontbijtje eten! Havermout
noodles. Met gemengde groenten en kipfilet. Echt in 10 min klaar ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zit met een klein planningspobleempje.. Vanmiddag kan ik pas lunchen om 2 uur ivm werk. Heb nu mijn ontbijt. Maar moet vanavond ook om half 6 wegrijden thuis dus echt om 5 uur al eten. Ik weet dus niet hoe ik het moet plannen vandaag.
O: Havermout
T: Banaan
L: Of een salade of een broodje.
D: Geen idee
S: 5km wandelen
T: Yogurt met aarbeien.
Wat is een snelle makkelijke avondmaaltijd?
Wandelen is geen middenweg, da's gewoon niet hardlopenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij wandelen houdenDe middenweg!
het zit in de lucht ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:49 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, nou al drie nachten op rij slecht geslapen. Combinatie kat, warm en druk in m'n hoofd. Niet zo fijn!
ik moet sowieso fietsen, denk een uurtje in totaal. Naar tennisles en naar mn EHBO herhaling. Dus ik beweeg wel wát (en lopen doet ook al zeer, ik heb écht iets verkeerd gedaan geloof ikquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het zit in de lucht ofzoAfgelopen nachten ook bagger geslapen, was gisterochtend om 0500 al op
Vannacht wel in coma gelegen, dus het komt ooit goed
@ Brownie: Dan doe je geen lesje, maar ga je wandelen/ fietsen of iets anders waarbij je geen last hebt van je heup maar wel beweegt. Improvise
@Joycie: hopelijk is de uitslag goed. Vind het wel altijd eng om te googlen op onderzoeken die ik niet ken, ben bang voor wat ik aan kan treffen LOL
Was het nog een beetje te eten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:33 schreef _aurum_ het volgende:
Hoeveel quinoa eten jullie normaal? Ik had van de week na het lopen een soort stoofpotje gemaakt met 50 gr. en ik had 's avonds hooooooooooooooonger!! Dat spul vulde voor geen meter
Als ik 50 gr havermout/ rijst/ pasta/ 150 gr aardappelen neem zit ik voor langere tijd vol.
Dus ligt het aan mij?
Vervelend is dat. En je kan niet op je handen lopen om je heup te ontlasten hequote:Op woensdag 12 juni 2013 09:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet sowieso fietsen, denk een uurtje in totaal. Naar tennisles en naar mn EHBO herhaling. Dus ik beweeg wel wát (en lopen doet ook al zeer, ik heb écht iets verkeerd gedaan geloof ik)
Ik vond het wel lekker, maar zat natuurlijk wel heel de tijd te wachten of het spul nou gaar was of niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was het nog een beetje te eten?
Ik pak meestal net zoveel als van rijst of pasta, dus 70 gram ongekookt.
ik kan helemáál niet op mn handen lopen zelfsquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Vervelend is dat. En je kan niet op je handen lopen om je heup te ontlasten he
Hopelijk is het snel over
[..]
37?! Whoooaah!! Goed man!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:15 schreef Nallie het volgende:
S: even kijken hoeveel tijd ik nog heb, denk wat buikspieren/squats en push ups! Moest zondag bij bootcamp een minuut pushups doenkwam tot 37 keer
^^ Of op de knietjes tijdens Bodypump. Ik wil ook échte push-ups kunnen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
37?! Whoooaah!! Goed man!
Ik ben begonnen met 'tegen de muur-push-ups' /kruiptinhoekje
ja niet helemaal tot de grond he.. Meer mietjes versie, halverwege ofzo. Maar wel alles goed uitgevoerdquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
37?! Whoooaah!! Goed man!
Ik ben begonnen met 'tegen de muur-push-ups' /kruiptinhoekje
Ik kan er nu 10 vanaf m'n tenenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
ja niet helemaal tot de grond he.. Meer mietjes versie, halverwege ofzo. Maar wel alles goed uitgevoerd
lol@kienwaaaa
Heb ze nog nooit gegeten, maar mijn radar zegt dat noodles ev0l zijn. Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
noodles. Met gemengde groenten en kipfilet. Echt in 10 min klaar ofzo
Waarom denk je dat? Omdat ze van tarwe gemaakt zijn? Of omdat het carbs zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit gegeten, maar mijn radar zegt dat noodles ev0l zijn. Correct me if I'm wrong.
ze vroeg snél, niet geweldigquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit gegeten, maar mijn radar zegt dat noodles ev0l zijn. Correct me if I'm wrong.
Ben ook geen fan van spaghettiquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze vroeg snél, niet geweldig
Maar veel groente en weinig noodles lijkt me geen ramp. Verder heb ik geen verstand van wat nou wél kan en wat niet (waarom zijn noodles anders dan spaghetti bv, geen idee)
ik vind noodles in elk geval lékkerder dan spaghetti.quote:
Op naar de 4 danquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:23 schreef Goodbye het volgende:
Oh, maar dan kan ik ook push-ups. Drie ofzo.![]()
![]()
Spellingspolitie meldt zich ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Op naar de 4 dan
Ik moet zeggen dat ik push ups ook best vermoeiend vindt, maar denk dat het voor mannen makkelijker is omdat die over het algemeen wat meer ontwikkelde bovenarmen hebben
alle rode saus die ik tot nu toe heb gehad. Bloedsaus en rode bietjessaus heb ik nooit gehad. De rest vind ik niet geweldig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:36 schreef Perruche het volgende:
"rode saus"Chilisaus? Tomatensaus? Rodebietjessaus? Aardbeiensaus? Bloedsaus?
Oi, verlies me in een wens. Nooit vrijwilligquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:38 schreef Perruche het volgende:
Loveli hoe kan je nou nooit noodles hebben gegeten?
Je valt alleen mannen aan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef loveli het volgende:
Yay me *sportkleren aantrekt*
te salutant enzo
Welke spelfout heb ik gemist?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
In jouw rol als taalnazi spellingspolitie bedoel ik
Sowieso, mensen in SC's daarop aanvallen
ik houd ook niet zo van tomatenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:43 schreef Perruche het volgende:
Oh JB dat is raar. Nou lijkt bloedsaus me ook niet zo lekker maar een lekkere italiaanse pasta met van die heerlijke tomatensausmaar die van honig ofzo krijg ik ook niet weg
Dat stond er nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke spelfout heb ik gemist?
Sowieso, ik wordt
weet je het zekerquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:07 schreef Ewelina het volgende:
Ja hoi, ik ben er weer eens![]()
Ik weet dat hier meerdere 1e graads leraren zijn, kan iemand me meer vertellen over ervaringen in het onderwijs?
Ik ben idd al heel oud, daar drijft men de spot meequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:07 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en wie is D. ? Is dat een oude user?
Dat valt wel mee, hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
weet je het zeker
Iedereen is overwerkt daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |