Dat is wel cool!:)quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:56 schreef CaasS het volgende:
Net een filmpje gezien waarbij bij Dead Rising Kinect wordt gebruikt om geluid te meten waar zombies op reageren. Dus als je sluipt en er wordt geluid gemaakt in je woonkamer kunnen zombies daarop reageren. Kan je ook uitzetten uiteraard.
Ben best benieuwd naar dat soort subtiele features.
Misschien wel een aantrekkelijker doelwit dan alleen xboxliveservers, maar idd wel sneller op de been weer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vond vooral de duur van de downtime gecombineerd met de creditcard gegevens die gestolen waren nogal zorgwekkend daar.
Voordeel voor de One is dat de XBL servers in de Azure cloud komen, dat wordt ook gebruikt voor bedrijven om hun 24/7 services te draaien daar hangt meer vanaf dan alleen wat boze gamers.
Dit gelezen? Zo te zien waren ze er beide mee bezig, Microsoft wat intensiever dan Sony en heeft Sony het op het laatste moment afgeblazen. Dat betekent dat er nog wel het 1 en ander kan veranderen tot launch (en daarna) zeker als die stroom van kritiek blijft aanhouden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja dat deed SimCity ook...
En Diablo 3...
Heb overigens wat servers betreft wel vertrouwen in Microsoft... De vraag is alleen of je drm moet willen... En het antwoord is nee!
Met dat verschil dat je bij diablo op battle.net zat voor alle sociale interactie. Dat was een single-player spel maar wat online moest zijn voor verificatie / chat / snelle multiplayer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:12 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja dat deed SimCity ook...
En Diablo 3...
Heb overigens wat servers betreft wel vertrouwen in Microsoft... De vraag is alleen of je drm moet willen... En het antwoord is nee!
snap het gehaat op het uiterlijk niet zo, die ps4 is nagenoeg net zo groot en ook een blokkendoosquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:36 schreef Giester het volgende:
Haha slechte grap, maar kan hem wel waarderen.
[ afbeelding ]
Precies, de PS4 is een Xbox One maar dan italic.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
snap het gehaat op het uiterlijk niet zo, die ps4 is nagenoeg net zo groot en ook een blokkendoos
Nagenoeg net zo grootquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
snap het gehaat op het uiterlijk niet zo, die ps4 is nagenoeg net zo groot en ook een blokkendoos
quote:It's a "family" affair
Since its announcement, there has been some confusion over the details of sharing your Xbox One game library with up to ten "family members." Mehdi couldn't give comprehensive details but he did clarify some things.
For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit. For another, they don't have to live in the primary owner's house—I could name a friend that lives 3,000 miles away as one of my "family members" Mehdi said.
You'll be able to link other Xbox Live accounts as having shared access to your library when you first set up a system, and will also be able to add them later on (though specific details of how you manage these relationships is still not being discussed). The only limitation, it seems, is that only one person can be playing the shared copy of a single game at any given time. All in all, this does sound like a pretty convenient feature that's more workable than simply passing discs around amo
Trieste fanboyquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef Koenani het volgende:
[..]
Misschien wel een aantrekkelijker doelwit dan alleen xboxliveservers, maar idd wel sneller op de been weer.
Ik hoop ook echt dat al die PS4 fappers gewoon de deur op hun neus krijgen dat hun service er gewoon weer een keer maanden uitgaat of de PS4 snel kapot gaat ofzo, kijken of ze dan nog zo op hun apparaatje fappen haha
quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
For one, a family member doesn't have to be a "blood relative," he said, eliminating the extremely unlikely possibility that the Xbox One would include a built-in blood testing kit.
Netjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
http://arstechnica.com/ga(...)-used-game-policies/
[..]
Dat is heel vet. Spellen uitlenen zonder disc.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel zeer goed!quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit zou voor mij het probleem met de Xbox wel oplossen. Online ben ik toch altijd wel en blijkbaar kan ook iedereen die er over zeikt elke dag online zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
PS4: 27,5cm x 0,53cm x 30,5cmquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nagenoeg net zo grootZo ziet het er niet uit.
Niet dat het wat uitmaakt verder, dingen staan toch in de kast over het algemeen![]()
Je leest inderdaad af en toe de grootst mogelijke onzinquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er waren serieus mensen die dit dachten he.
Ik wel, hij is lelijk, sterker nog: ze zijn allebei lelijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
lijkt mij lastig met games die leunen op MP. je kunt niet beide tegelijk online. verder vraag ik mij wat de verkoopcijfers doen. Bedrijven hechten daar soms te veel waarde aan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is logisch toch? Dat kan met fysiek uitlenen ook niet. Ben in die zin meer benieuwd naar DLC bv. of je daar ook toegang tot hebt, want dat heb je met fysieke exemplaren nu niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
lijkt mij lastig met games die leunen op MP. je kunt niet beide tegelijk online. verder vraag ik mij wat de verkoopcijfers doen. Bedrijven hechten daar soms te veel waarde aan.
maar je kunt nu toch ook niet met 2 personen online MP met maar 1 discquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
lijkt mij lastig met games die leunen op MP. je kunt niet beide tegelijk online. verder vraag ik mij wat de verkoopcijfers doen. Bedrijven hechten daar soms te veel waarde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |