Ik heb het over zijn vriendinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef LuisLopez het volgende:
Tevens is Balotelli half Ghanees, niet half Congolees.
SHO ook niet.quote:
Geen idee. Ik schreef en publiceerde dit niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, het zal.
En waarom is het boeiend dat hij gaat trouwen?
Waarom?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef schurkurk het volgende:
Ik ben blij dat Balotelli met een Belgische vrouw (half Congolees, half Italiaans) trouwt
Eerlijk gezegd twijfel ik wel of de trouw zal doorgaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Zij is wel heel knap.
Maar 22. Come on, gaat wel weer uit. Zo jong om te trouwen.
Nou, gaat dus snel. Wordt niks.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:04 schreef schurkurk het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd twijfel ik wel of de trouw zal doorgaan
Het was 2 maand geleden nog uit tussen die 2, en pas terug aan enkele weken terug. Het is niet echt een stabiele relatie
Haha, dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:56 schreef DS4 het volgende:
Zou de selectie van real nu voor de huwelijksnacht zijn uitgenodigd?
Balotelli is een topvoetballer en Fanny is een mix tussen een Congolees en een Italiaan uit Brusselquote:
Internationale mixjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef schurkurk het volgende:
[..]
Balotelli is een topvoetballer en Fanny is een mix tussen een Congolees en een Italiaan uit Brussel
Ghanaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Waar komt die Ballitelli vandaan dan?
Van mij mag het.quote:
Ik zou haar ook willen trouwenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:15 schreef Jian het volgende:
Kijk mij eens een lekker geil wijf zijn. Ja dat klopt en de meesten van ons zouden je dan ook best wel eens willen geven. Maar er is er maar één zo dom om met je te trouwen en dat is Mario, dus doen, succes ermee
Als je niet oppast heet straks iedereen een gele huid en spleetogen. Is niks mis mee maar ik het liever een beetje diversiteit en dat het blanke ras behouden blijft.quote:
waar het kind opgroeit... maar wel met congolese, italiaanse en ghanese rootsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat word de nationaliteit van hun kind dan?
blanke ras sterft uit door de zionistenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als je niet oppast heet straks iedereen een gele huid en spleetogen. Is niks mis mee maar ik het liever een beetje diversiteit en dat het blanke ras behouden blijft.
neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef schurkurk het volgende:
[..]
blanke ras sterft uit door de zionisten
Sorry, oké, herstel;quote:
quote:Maar er is er maar één zijn er maar 2 zo dom om met je te willen trouwen
Er zullen er wel heel veel meer zijn. Het is een prachtige vrouw en verder ken ik haar niet, maar op basis van haar uiterlijk alleen al moet het storm lopen.quote:
Zionisten zijn blank, in ieder geval vallen ze onder de Kaukasiėrs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef schurkurk het volgende:
[..]
blanke ras sterft uit door de zionisten
Ook geen straf...quote:
Alleen op basis van uiterlijk, stom. Er zijn zoveel mooie meisjenssss, doe dan ook 1 met karakter die bij jou past.quote:
Maak je niet druk, ik heb niet het idee dat Fanny ja gaat zeggen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:45 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Alleen op basis van uiterlijk, stom. Er zijn zoveel mooie meisjenssss, doe dan ook 1 met karakter die bij jou past.
Fanny wordt vooral gelukkig van mannen met veel geld, meer is echt niet nodig .....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zullen er wel heel veel meer zijn. Het is een prachtige vrouw en verder ken ik haar niet, maar op basis van haar uiterlijk alleen al moet het storm lopen.
Of het dan ook storm zal lopen met mannen waar Fanny gelukkig van zal worden is een tweede...
Nou, dan wil ik haar wel troosten als onze vriend haar weer aan de kant schuift.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Jian het volgende:
Fanny wordt vooral gelukkig van mannen met veel geld, meer is echt niet nodig .....
Nope. Ik zie alleen wat van voetbal als Nederland speelt in een EK of WK eigenlijk en zelfs dan let ik niet op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo ken je hem beter denk ik:
[ afbeelding ]
Geldt dit niet voor de meeste voetbalvrouwen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Fanny wordt vooral gelukkig van mannen met veel geld, meer is echt niet nodig .....
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geldt dit niet voor de meeste voetbalvrouwen?
Ja dit is nieuws. Ik eet niet altijd in sterren restaurants. Een patatje/friet op z'n tijd is ook lekker. Dit nieuws is als een portie patat/friet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Dit is nieuws? Wat een laag niveau, zeg.
Denken dat de mensheid slimmer wordt ipv dommer
quote:OOOOOOO Balotelli, he's a striker, he's good at darts, an allergy to grass but when he plays he's fuc**n class, he drives around moss side with a wallet full of cash!!
Nou overdrijf je echt, want zovéél geld als Balotelli heeft, heb jij zelfs nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik haar wel troosten als onze vriend haar weer aan de kant schuift.
(let wel: troosten, niet trouwen)
Toch weet ik zeker dat je wel degelijk weet wie het is, maar er stiekem niet zo goed tegenkan dat Ballo in het nieuws komt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar voetbal boeit me geen hol.
Ik ken de financiėle situatie van hem niet (het zou nog eens tegen kunnen vallen, want hij lijkt mij iemand die het er in bizar tempo doorheen blaast), jij die van mij niet. Wat daar ook van moge zijn: ik heb niet gezegd dat ik zoveel geld heb als Balotelli.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:07 schreef penny-wise het volgende:
Nou overdrijf je echt, want zovéél geld als Balotelli heeft, heb jij zelfs niet
Ik ben wereldvreemd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je afgunst is nu wel duidelijk gemaakt, hoor. En als je 'm serieus niet kent ben je redelijk wereldvreemd.
Wat is de toegevoegde waarde dan om dit te weten voor iemand die geen interesse heeft in het bewonderen van entertainers?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja dit is nieuws. Ik eet niet altijd in sterren restaurants. Een patatje/friet op z'n tijd is ook lekker. Dit nieuws is als een portie patat/friet.
Die hoeft hier niet te posten. Die laat het topic dan links liggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde dan om dit te weten voor iemand die geen interesse heeft in het bewonderen van entertainers?
Ah, je hebt dus toegegeven dat dit geen nieuws is. Bedankt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Die hoeft hier niet te posten. Die laat het topic dan links liggen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus toegegeven dat dit geen nieuws is. Bedankt.
Balo is (nog) geen hele grote qua verdiensten, zal het zijn, ¤ 7.000.000,-- per jaar, buiten de premies en sponsorgelden natuurlijk. Fanny troosten kun je hooguit met een leuke, kittig Porsche o.i.d., alhoewel die natuurlijk wat schraal afsteekt tegen die ring van ¤ 120.000,-- die Balo haar gegeven heeft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken de financiėle situatie van hem niet (het zou nog eens tegen kunnen vallen, want hij lijkt mij iemand die het er in bizar tempo doorheen blaast), jij die van mij niet. Wat daar ook van moge zijn: ik heb niet gezegd dat ik zoveel geld heb als Balotelli.
Wat daar ook van moge zijn: als ze door mij wil worden getroost, dan doe ik daar niet moeilijk over.
Je dacht dat ik serieus aan het dagdromen was over het troosten van Fanny?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:54 schreef Jian het volgende:
Balo is (nog) geen hele grote qua verdiensten, zal het zijn, ¤ 7.000.000,-- per jaar, buiten de premies en sponsorgelden natuurlijk. Fanny troosten kun je hooguit met een leuke, kittig Porsche o.i.d., alhoewel die natuurlijk wat schraal afsteekt tegen die ring van ¤ 120.000,-- die Balo haar gegeven heeft.
Niks mis met een beetje dagdromen ....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je dacht dat ik serieus aan het dagdromen was over het troosten van Fanny?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |