quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Nieuw koosnaampje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kutboy? o_0
En nee, tuurlijk niet. Alleen die van Xbox natuurlijk.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè.
Gast je maakt je wel erg belachelijk nu manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hele FOK! historie en principes gooi je overboord voor zo'n hakkietakkie kalf?
Geeft nietquote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Die komt morgen pas toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kutboy, heb je die E3-conferentie van PlayStation gezien?
Vandaag dacht ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die komt morgen pas toch?Of vanavond?
So so hardcore gamer girl :$:$ Straks nieuwe heels kopen, heerlak. :$:$:$quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Chloro is ook zo'n quasi-game chick, ja? Gelijkenissen met Jumi worden wel erg eng.
Nee, was vannacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die komt morgen pas toch?Of vanavond?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
So so hardcore gamer girl :$:$ Straks nieuwe heels kopen, heerlak. :$:$:$
quote:
Oeh!quote:
Sowieso Xbox jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nieuw koosnaampje.![]()
Je blijft trouw aan Xbox ja?
Principes op FOK!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast je maakt je wel erg belachelijk nu manJe hele FOK! historie en principes gooi je overboord voor zo'n hakkietakkie kalf?
'Hirlak' expres als 'heerlak' schrijven om te veinzen alsof je de Jumi niet helemaal mastertquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pls.quote:
Really? REALLY?!quote:
Shit, busted.quote:[..]
'Hirlak' expres als 'heerlak' schrijven om te veinzen alsof je de Jumi niet helemaal mastert.
Ja Hind bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Ken veel Marokkaanse chicks die zo werken.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
'Hirlak' expres als 'heerlak' schrijven om te veinzen alsof je de Jumi niet helemaal mastert.
ik nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Ken veel Marokkaanse chicks die zo werken.
Hirlak*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]?
[..]
Wat is een fatsoenlijke auto dan? mijn Citroen is niet fatsoenlijk?
Dat niet iigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe niet eens mijn best
[..]
Wachten met smart
[..]
Deze man
Wel skippen naar 30 min, eerste half uur is voornamelijk geblaat van oninteressante mensen.quote:
quote:
Spuit 11.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb jij dat überhaupt meegekregen?
KUN JE TOCH KIJKEN ALS JE THUIS BENT GVDquote:
Je zei van nooit. Betwijfel het, maar toch. Maar nu zit je dus in een soort cirkel. Je geeft niets om niemand op FOK! maar eigenlijk wel, anders zou je niet haar verdedigen als een slappe zakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso Xbox ja.
[..]
Principes op FOK!. En wanneer heb ik een fuck gegeven om wat men op FOK! dacht over mij
?
[..]
Dan ben ik het vergeten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
KUN JE TOCH KIJKEN ALS JE THUIS BENT GVD
Dat vind ik juist vaak interessantquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel skippen naar 30 min, eerste half uur is voornamelijk geblaat van oninteressante mensen.
Moet je eens doen.quote:
Ik help je wel herinneren hoor, bby boy.quote:
quote:
Nee man, die doet het slim. De kahbes waarover geroddeld worden doen oraal voor slippers van de PCquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef Chloroform het volgende:
Ik help je wel herinneren hoor, bby boy.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je eens doen.
[..]
Ik help je wel herinneren hoor, bby boy.
[..]
makes sensequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar dus specifiek niet de posts van degene die erover begon
Ik zit in geen enkele cirkel, die zit tussen jouw orenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zei van nooit. Betwijfel het, maar toch. Maar nu zit je dus in een soort cirkel. Je geeft niets om niemand op FOK! maar eigenlijk wel, anders zou je niet haar verdedigen als een slappe zak
Er zit niets tussen mijn oren (ahahahaha snap je ;D) en ik geef sws geen fuck om FOK!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit in geen enkele cirkel, die zit tussen jouw oren. En de eerste Chai-redenatie @ laatste zin, wordt verworpen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee man, die doet het slim. De kahbes waarover geroddeld worden doen oraal voor slippers van de PC
Xbox One-conferentie ging ongeveer zo bij mij:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ben wel benieuwd. Gisteren Microsoft gezien en eigenlijk alleen zogezeten tijdens kijken... vond alleen Titanfall wel okish
Als je geen fuck geeft, waarom er dan helemaal op ingaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zit niets tussen mijn oren (ahahahaha snap je ;D) en ik geef sws geen fuck om FOK!![]()
dus het zal ook allemaal wel. Veel plezier met je FOK! meisje
![]()
Geld ook voor jouquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je geen fuck geeft, waarom er dan helemaal op ingaan?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Xbox One-conferentie ging ongeveer zo bij mij:!
!
!
!!!
!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus niet eens die E3-conferentie van Microsoft gekeken.
Geldt*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geld ook voor joumijn argument is tijdverdrijf
titanfall zag er tof uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Xbox One-conferentie ging ongeveer zo bij mij:!
!
!
!!!
!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus niet eens die E3-conferentie van Microsoft gekeken.
Easy way outquote:
Link?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |